abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 juni 2009 @ 15:50:09 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_70481530
quote:
FSB sources are reporting to President Medvedev today that American pop icon Michael Jackson was “most assuredly” assassinated by the US Central Intelligence Agency (CIA) after an examination of data transmitted by a Russian Military’s Kosmos 2450 satellite show “conclusively” that immediately prior to the music stars death in Los Angeles an electromagnetic pulse consistent in pattern to EMR weapons looted from the former Soviet Union by the United States was employed at the “exact coordinates” of the rock stars home.

To the reason behind the CIA needing to assassinate Michael Jackson, these reports continue, was an out of court settlement the pop icon signed with son of the king of Bahrain, Sheikh Abdullah bin Hamad al-Khalifa, this past November in London, and which stated, in part, that in exchange for millions of dollars previously lent to Mr. Jackson by the Sheikh, Mr. Jackson would allow his sold-out United Kingdom concerts to be a “platform” for warning the World of a soon to occur mass genocide event.
bron
QUE!?! mmm dit gaat ietsiepietsie te ver

[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 29-06-2009 20:10:33 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_70481586
Ik wist het, ik wist het, ik wist het!
  maandag 29 juni 2009 @ 16:01:43 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_70481974
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 29 juni 2009 @ 16:05:31 #4
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70482085
Dom.
De CIA doet geen binnenlandse aangelegenheden. Daar hebben ze een andere overheidsorganisatie voor.
Hoax!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  Redactie Frontpage maandag 29 juni 2009 @ 17:00:57 #5
145738 superworm
is erbij
pi_70484145
Michael Jackson leeft nog! Daar is al een topic voor
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 29 juni 2009 @ 17:13:23 #6
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_70484599
Hehe prachtig... Je kon er op wachten.
pi_70486781
De vriendschap van M.J. met deze Sheikh Abdullah bin Hamad is een bekend feit. DIt komt ook weer naar boven in het verhaal van die journaliste.

Er zijn dan ook meerdere partijen die flink verdienen aan zijn dood. Misschien nog wel meer dan aan zijn concerten..
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 29 juni 2009 @ 18:42:21 #8
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70487297
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef DoctorB het volgende:
Dom.
De CIA doet geen binnenlandse aangelegenheden. Daar hebben ze een andere overheidsorganisatie voor.
Hoax!
Eerste wat ik dacht toen ik de TT las
pi_70487338
quote:
Op maandag 29 juni 2009 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mij niet, dit terwijl ik bij andere theorieen die je hier wel 's schrijft wel m' n bedenkingen heb.
Wat gaat je te ver en waarom ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_70487636
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Mij niet, dit terwijl ik bij andere theorieen die je hier wel 's schrijft wel m' n bedenkingen heb.
Goede vraag.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 29 juni 2009 @ 19:58:47 #11
52357 Lambiekje
pi_70489934
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:43 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Overigens als ik zeg dat het raar of verstrekkend is betekend nog niet dat ik het niet direct verwijs naar het land der fabelen.

Het is een Sorcha Faal artikel. Ik weet dat Michael een vermeend illuminati is. Ook is bekend dat hij een vrijheidsstrijder is. In die zin is het niet raar.

Overigens blijf ik me verbazen over hoe snel Faal z'n artikel klaar heeft liggen. Ook met Karst was er al een raar artikel met Shell en Beatrix binnen 2 uur.

Nu dan weer de Julie Burgermeister claim tegen WHO/VN en BigPharma is verwerkt wat ook nog maar net circuleert op het Internet. Vrijwel direct gelinkt aan Michael. Hoe en waar weet deze internet-schim, want niemand weet toch echt wie deze Faal is, zo snel belangrijke informatie te koppelen.

Is de Occam's Razor niet gewoon dat Michael een overdosis heeft toegedient gekregen/gevraagd omdat hij de druk van 50 concerten niet aan kan. Aan de andere kant heeft hij wel het megaslopende pedo-process letterlijk en figuurlijk over leeft ... dus waarom de druk van een concert wat in wezen zijn passie is niet zou aankunnen. Dat is naar mijn idee vreemd.
Waarom zou de dood van Michael doordat het een hype creëert bepaalde zaken misbruikt worden door menigeen, zoals Spits suggerert dat het een afleiding is voor Iran. Maar dat de dood niet veroorzaak is door de elite... maar aan de andere kant als Michael dus de intenties zou hebben om een message te geven aan het publiek dat is het toch ook weer niet vreemd dat hij daarvoor moet wijken...

Ik moet toegeven dat het wel weer toevallig de zoveelste artiest /bekend persoon is die openlijk voor vrede en vrijheid strijd pardoes op een verdachte wijze dood gaat. Zie Lennon, Lady Di en M. L. King.

Het was ook meer dat ik dan weer naar mijn kop krijg je geloofd ook alles wat op internet staat....

Oke maar dan mag (moet) jij ook uitleggen waarom jij denkt dat het niet raar is en wat je dan bv wel verstrekkdend vind van de theoriën die ik deponeer.?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 29 juni 2009 @ 21:18:02 #12
230721 The.Apple
Future, Vision, Respect, Life
pi_70492654
quote:
Op maandag 29 juni 2009 16:05 schreef DoctorB het volgende:
Dom.
Hoax!
Fail:

Domestic Covert Divsion doet heel veel in de USA zelf.

Data about Imint-bird
Kosmos-2450
Kosmos-2450 was launched on a Soyuz-U from Plesetsk on Apr 29 into a
167 x 335 km x 67 degree orbit. It is probably a Kobal't-M class imaging
reconnaissance satellite.

Deze zijn drop en recover imint systemen, foto maken Film ejecten terug naar de aarde.
net zoals eerste US imint - birds.

Dus dat je Kosmos 2450 over LA kwam, Film vast legde EMP (Die je niet op film ziet) , deze film eject boven rusland, de data erop staat wat ze beweren EN dat de FSB het lekt.

Dit is lambiekje weer op zijn best!
Here's to the crazy ones, the misfits, the rebels,....... Arrrcchhh kijk em zelf maar
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQFIsfQKBuU[/youtube]
pi_70493367
Wat mij betreft wordt dit ons enige MJ-topic. Die ander gaat binnenkort op slot.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:47:20 #14
33189 RM-rf
1/998001
pi_70505807
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Fail:

die bestaat niet, waarschijnlijk bedoel je de "Domestic Operations Division" ... een afdeling die vooral gericht is op infiltratie van in amerika actieve groeperingen (specifiek Cubanen en chinezen) en bv het afluisteren van telefoonverkeer naar china en zuid-amerika..
Hun taak is specifiek op informatie gericht en er bestaat een strenge regel dat CIA-officials vanuit Domestic Operations geen daadwerkelijke operatieve handelingen mogen ondernemen of bv opsporings of justitiele taken ondernemen
quote:
The CIA's domestic division was created in 1963 to conduct clandestine operations within the United States against foreign targets, usually foreign spies and organizations. But the CIA no longer conducts clandestine operations at home, in part because of the 1973 intelligence overhaul that curbed spying on U.S. citizens and enacted stricter oversight of covert operations. Since then, too, the FBI has strictly limited the information it accepts from the CIA, for fear of "tainting" ongoing domestic investigations with information it is not allowed to use or, in some cases, even possess.

While the new growth in the CIA's domestic work does not involving spying, it does represent a significant step in integrating the CIA's analytical capabilities with U.S. law enforcement efforts to find and apprehend terrorist suspects.

[...]

None of the growth in the CIA's domestic work has required changes in law.

Under Executive Order 12333, signed by President Ronald Reagan, the CIA is permitted to secretly collect "significant" foreign intelligence within the United States if the collection effort is not aimed at the domestic activities of U.S. citizens and corporations.
http://www.mindcontrolfor(...)estic-operations.htm
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:34:27 #15
52357 Lambiekje
pi_70507053
quote:
Op maandag 29 juni 2009 21:18 schreef The.Apple het volgende:

[..]

Fail:

Data about Imint-bird
Kosmos-2450
Kosmos-2450 was launched on a Soyuz-U from Plesetsk on Apr 29 into a
167 x 335 km x 67 degree orbit. It is probably a Kobal't-M class imaging
reconnaissance satellite.

Deze zijn drop en recover imint systemen, foto maken Film ejecten terug naar de aarde.
net zoals eerste US imint - birds.

Dus dat je Kosmos 2450 over LA kwam, Film vast legde EMP (Die je niet op film ziet) , deze film eject boven rusland, de data erop staat wat ze beweren EN dat de FSB het lekt.

Dit is lambiekje weer op zijn best!
Niet specifiek ik, Faal is. na aanleiding van Complotterig nieuwsbericht op Spits website dacht ik zoek eens op Faal en MJ. En voila een bericht.
pi_70513427
TVP, dit topic heeft potentie.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 14:01:50 #17
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_70513633
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef fruityloop het volgende:
TVP, dit topic heeft potentie.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 15:06:32 #18
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_70515351
Ik had nog nooit van die Sorcha Faal gehoord, maar ik denk niet je die Faal erg serieus moet nemen.

http://www.beaconoftruth.com/sorcha-faal.htm
quote:
“Sorcha Faal” most likely is a pen name for a misinformation agent, or perhaps even the name of an active measures department (for misinformation/disinformation) of SVR, the Russian Foreign Intelligence Service.
quote:
Sorcha Faal articles generate fear, anxiety, panic, and a sense of hopeless foreboding-much as the articles from the Doom & Gloom, End Times Terminal Madness queen of Australia, Amitakh Stanford.

That's the goal: to keep you on edge and off balance. People can't think clearly when they are in a state of anxiety and that's exactly what the manipulators behind "Sorcha Faal" material are striving for.
pi_70522621
tvp
I am happy
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:20:36 #20
52357 Lambiekje
pi_70526414
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 15:06 schreef DrD00m het volgende:
Ik had nog nooit van die Sorcha Faal gehoord, maar ik denk niet je die Faal erg serieus moet nemen.

http://www.beaconoftruth.com/sorcha-faal.htm

Waarom denk je dat ik een slag om de arm hou?

Wat dacht je van deze :
2 uur na Karst actie ... http://www.whatdoesitmean.com/index1230.htm
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:33:40 #21
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70529384
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 21:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik een slag om de arm hou?

Wat dacht je van deze :
2 uur na Karst actie ... http://www.whatdoesitmean.com/index1230.htm
Dat is idd een hoop informatie binnen 2 uur. Maar als hij een redelijke DB heeft kan hij makkelijk met knippen en plakken zoiets in elkaar draaien.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 23:02:07 #22
52357 Lambiekje
pi_70530505
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:33 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dat is idd een hoop informatie binnen 2 uur. Maar als hij een redelijke DB heeft kan hij makkelijk met knippen en plakken zoiets in elkaar draaien.
Feit blijft hoe kan een Rus het zo snel verwerken terwijl NOS het nog maar amper op de txt heeft ?!
Ik bedoel hij zal toch niet dag in dag uit in de gaten houden of er iemand raar doet in NL?
Het verbaasde me toen al dat er al pics en al bij stonden. Kennelijk doet de Russische geheime dienst wel hun werk accuraat. Of het vervolgens houdt snijdt met aantijging jegens Shell, Bea en Obama is een tweede.

Ook met het MJ bericht was vrijwel direct getypt na zijn overlijden. !?!
Het is wederom geen verhaal waarbij de grappemaker een nachtje of wat over heeft geslapen om met een raar verhaal te komen.
pi_70532051
http://www.whatdoesitmean.com/battlebook.htm

Ook een mooi artikel, jammer echter dat je het boek moet kopen.

Wat ik interessant vond is de link met de Inuit en de invasie van het christendom in hun traditie. Wat me opviel namelijk, is dat de Inuit er vanuit gaan dat er geen god is, alleen angst.

Via die site ben ik overigens op wikipedia gaan kijken voor wat meer informatie over de Inuit en kwam ik bij een leuke film terecht. Binnenkort toch maar eens kijken.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Journals_of_Knud_Rasmussen

Het woord shaman komt er ook in naar voren, iemand hier die daar kennis over heeft? Ik heb nog een beetje moeite dit helemaal te begrijpen. Het is toch een soort medicijnman die ook met psychologie te werk gaat?
  woensdag 1 juli 2009 @ 04:02:25 #24
67103 Caspian
Sneaky fucker, dont you think?
pi_70535738
Lambiekje, ik volg je al een tijde (hoewel niet op de voet) en ik moet zeggen dat ik dit een van de beste onderbouwde posts vind sinds lange tijd. Daarom vind ik ook dat ik er op in moet gaan.
quote:
Op maandag 29 juni 2009 19:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Overigens als ik zeg dat het raar of verstrekkend is betekend nog niet dat ik het niet direct verwijs naar het land der fabelen.

Het is een Sorcha Faal artikel. Ik weet dat Michael een vermeend illuminati is. Ook is bekend dat hij een vrijheidsstrijder is. In die zin is het niet raar.
Illuminati vind ik een vreemd verschijnsel. Zowel in de zin waarin jij het bedoelt, alsmede het hele concept. Hoewel ik zeker geloof dat er 'machten' zijn die dicteren hoe de maatschappij zich ontwikkeld, betwijfel ik sterk dat deze dermate georganiseert zijn dat je ze als één organisatie kan beschouwen. Maar dat is een geheel andere discussie.

Aangenomen dat de Illuminati echt bestaan, in wat voor vorm dan ook, dan is het vrij makkelijk aan te nemen dat MJ daar toe behoorde. Hij had immers macht, en iedereen die macht heeft, zit bij de Illuminati... Toch...?

Zoals ik zei: ik heb sterk m'n twijfels daarbij, maar dat is een andere discussie.
quote:
Overigens blijf ik me verbazen over hoe snel Faal z'n artikel klaar heeft liggen. Ook met Karst was er al een raar artikel met Shell en Beatrix binnen 2 uur.
Dit zou voor mij een reden zijn om artikelen van dit figuur (ook heb ik nooit eerder van hem gehoord) direct links te laten liggen. Binnen 2 uur dat soort artikelen weten te posten? Nee, dat geloof ik niet. Er zijn veel figuren die dat soort dingen posten omdat ze weten dat er altijd mensen zijn die er in zullen geloven, immer "het staat op internet" en "het heeft bronnen" en "het is goed geschreven" en "het lijkt professioneel". Men moet niet vergeten dat de bronnen vaak ook onzin zijn, en soms zelfs in cirkels aan elkaar refereren. Er staat enorm veel bullshit op internet.
quote:
Nu dan weer de Julie Burgermeister claim tegen WHO/VN en BigPharma is verwerkt wat ook nog maar net circuleert op het Internet. Vrijwel direct gelinkt aan Michael. Hoe en waar weet deze internet-schim, want niemand weet toch echt wie deze Faal is, zo snel belangrijke informatie te koppelen.
Weet ik niks van. Zie het vorige.
quote:
Is de Occam's Razor niet gewoon dat Michael een overdosis heeft toegedient gekregen/gevraagd omdat hij de druk van 50 concerten niet aan kan. Aan de andere kant heeft hij wel het megaslopende pedo-process letterlijk en figuurlijk over leeft ... dus waarom de druk van een concert wat in wezen zijn passie is niet zou aankunnen. Dat is naar mijn idee vreemd.
Hier wou ik eigenlijk mijn punt over maken: Dit is niet zo vreemd. Vergeet niet dat het of/of is, maar en/en. Volgens mij stond tijdens dat proces al dichter bij de dood dan het leven, en was hij daarna al helemaal kapot. De stress van zijn grote comeback (die hij misschien zelf helemaal niet wilde) werd hem daarna denk ik gewoon te veel. Het lijkt een simpele optelsom te zijn.
quote:
Waarom zou de dood van Michael doordat het een hype creëert bepaalde zaken misbruikt worden door menigeen, zoals Spits suggerert dat het een afleiding is voor Iran. Maar dat de dood niet veroorzaak is door de elite... maar aan de andere kant als Michael dus de intenties zou hebben om een message te geven aan het publiek dat is het toch ook weer niet vreemd dat hij daarvoor moet wijken...
Welke message zou hij willen maken die hij niet al gemaakt heeft, of die anderen niet ook al maken?
quote:
Ik moet toegeven dat het wel weer toevallig de zoveelste artiest /bekend persoon is die openlijk voor vrede en vrijheid strijd pardoes op een verdachte wijze dood gaat. Zie Lennon, Lady Di en M. L. King.
Dat soort mensen trekken aandacht, en dus ook aandacht van gekken. Niet zozeer conspiracy ideeën, maar ook gewoon weirdos die een pistool kopen en ermee gaan schieten. Dat is vaker gebeurt. Niet alles hoeft een diepere betekenis te hebben.
quote:
Het was ook meer dat ik dan weer naar mijn kop krijg je geloofd ook alles wat op internet staat....

Oke maar dan mag (moet) jij ook uitleggen waarom jij denkt dat het niet raar is en wat je dan bv wel verstrekkdend vind van de theoriën die ik deponeer.?
Ik vind dat je hier kritisch naar je eigen bronnen kijkt, en er goed over discusseert, en dat siert je. Keep it up.

-edit-
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:02 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Feit blijft hoe kan een Rus het zo snel verwerken terwijl NOS het nog maar amper op de txt heeft ?!
Ik bedoel hij zal toch niet dag in dag uit in de gaten houden of er iemand raar doet in NL?
Het verbaasde me toen al dat er al pics en al bij stonden. Kennelijk doet de Russische geheime dienst wel hun werk accuraat. Of het vervolgens houdt snijdt met aantijging jegens Shell, Bea en Obama is een tweede.

Ook met het MJ bericht was vrijwel direct getypt na zijn overlijden. !?!
Het is wederom geen verhaal waarbij de grappemaker een nachtje of wat over heeft geslapen om met een raar verhaal te komen.
Russische geheime dienst of niet, gewoon niet serieus nemen dus.
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:40 schreef mediaconsument het volgende:
http://www.whatdoesitmean.com/battlebook.htm

Ook een mooi artikel, jammer echter dat je het boek moet kopen.

Wat ik interessant vond is de link met de Inuit en de invasie van het christendom in hun traditie. Wat me opviel namelijk, is dat de Inuit er vanuit gaan dat er geen god is, alleen angst.

Via die site ben ik overigens op wikipedia gaan kijken voor wat meer informatie over de Inuit en kwam ik bij een leuke film terecht. Binnenkort toch maar eens kijken.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Journals_of_Knud_Rasmussen

Het woord shaman komt er ook in naar voren, iemand hier die daar kennis over heeft? Ik heb nog een beetje moeite dit helemaal te begrijpen. Het is toch een soort medicijnman die ook met psychologie te werk gaat?
Shaman heeft veel verschillende betekenissen in veel verschillende culturen. Sommigen noemden het druïden, anderen heksen of tovenaars. Het is inderdaad meestal de dorpsoudste, de medicijnman, of de spiritueel/religieus leider. Hoe die rol ingevult wordt verschilt van cultuur tot cultuur. Sommigen gaven psychologisch/spirituele inzichten, anderen wisten welk kruid er tegen welk kwaaltje werkte, en anderen tripten alleen maar op de mescaline, vertelde wat vage dingen, en werden ontvangen als orakel.

[ Bericht 21% gewijzigd door Caspian op 01-07-2009 04:08:26 ]
Take Sick Boy, for instance, he came off junk at the same time as me, not because he wanted to, you understand, but just to annoy me, just to show me how easily he could do it, thereby downgrading my own struggle.
pi_70535791
Als ik het goed lees is hij dus omgebracht door een EMP pulse van een satelliet die precies op z'n huis is gemikt? .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')