Het kan inderdaad zo zijn dat er toen al theorien erover waren. Volgens mij is de kans redelijk groot dat Elvis daadwerkelijk een connectie heeft met de Nazi ufo's. Dat hij gevonden werd met pillen en dat zijn lijk verplaatst was klopt niet en zorgen voor meer vragen dan antwoorden. Men zocht vanaf die tijd een nieuwe leider die letterlijk "the king" was van de vijand waardoor er gemengde gevoelens ontstaan bij de Geallieerden. Beetje zoals ons boegbeeld, Balkenende, om zou turnen en voor het vijandelijk kamp zou gaan vechten.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:18 schreef nsfw het volgende:
Dit is een bekende Theorie. Dr. Wolfinsky van de universiteit van st. Petersburg heeft dit al een keer bewezen en trok in de jaren 90 de halve werld over met lezingen over dit onderwerp.
Kom eens met wat nieuws.
quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef AlphaCentauri het volgende:
Nazi ufo's.
1 leider.
dat Elvis de Nazi ufo leider is
Serieuze reacties graag.
je kunt het net als Niburu enkel zien als je in een hogere staat van bewustzijn bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef Bastard het volgende:
Als de Nazi ufo's had dan hadden die na de oorlog wel gevonden geweest, hadden we er wel meer over gehoord maar meer als die foto's in de OP heb ik er nog niet van gezien.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef Michiel0ss het volgende:
[..]
je kunt het net als Niburu enkel zien als je in een hogere staat van bewustzijn bent.
Mits ie niet net tussen de 5e en 6e dimensie aan het shiften is natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:10 schreef Michiel0ss het volgende:
[..]
je kunt het net als Niburu enkel zien als je in een hogere staat van bewustzijn bent.
Niet alleen fliptonite.. ze moeten ook polarized zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Mits ie niet net tussen de 5e en 6e dimensie aan het shiften is natuurlijk.
Om 'm dan te kunnen zien heb je een zonnebril nodig met glazen van Fliptonyte.
Het kan zijn dat ze op een maanbasis gestationeerd staan zoals net verteld is, of ze zijn momenteel in Antartica, waarvan ik veel geruchten over hoor en lees.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:26 schreef Bastard het volgende:
Als de Nazi ufo's had dan hadden die na de oorlog wel gevonden geweest, hadden we er wel meer over gehoord maar meer als die foto's in de OP heb ik er nog niet van gezien.
Ja, dat klinkt inderdaad wel aannemelijk !quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:24 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ze op een maanbasis gestationeerd staan zoals net verteld is, of ze zijn momenteel in Antartica, waarvan ik veel geruchten over hoor en lees.
Als je dit werkelijk serieus meent, kroon ik je hierbij tot nieuwe koning van het TRU forumquote:Op maandag 8 juni 2009 23:47 schreef AlphaCentauri het volgende:
[..]
Het kan inderdaad zo zijn dat er toen al theorien erover waren. Volgens mij is de kans redelijk groot dat Elvis daadwerkelijk een connectie heeft met de Nazi ufo's. Dat hij gevonden werd met pillen en dat zijn lijk verplaatst was klopt niet en zorgen voor meer vragen dan antwoorden. Men zocht vanaf die tijd een nieuwe leider die letterlijk "the king" was van de vijand waardoor er gemengde gevoelens ontstaan bij de Geallieerden. Beetje zoals ons boegbeeld, Balkenende, om zou turnen en voor het vijandelijk kamp zou gaan vechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |