TMZ zegt het, maar op CNN zeggen ze er nog niks over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Terecht
En: nog niet bevestigd, toch?
oohh dat is een goed idee dat doe ik ookquote:Oh en alvast voor Cycle, ik doe mee met de drie-keer-per-week-buikspier-uitdaging, maar ik begin dit weekend, want het is nu al half twaalf en dat vind ik te laat voor buikspieroefeningen
De vele voordelen van een baan in de wetenschapquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Merel het volgende:
[..]
TMZ zegt het, maar op CNN zeggen ze er nog niks over.
Zou ik morgen te laat kunnen komen op m'n werk omdat ik vannacht moet opblijven om het nieuws over MJ te volgen?
Volgens CNN in coma als gevolg van een te lange hartstilstand (als ik het helemaal goed begrijp).quote:
Het is mijn muziek niet, maar hij is toch het... icoon van de 80'squote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens CNN in coma als gevolg van een te lange hartstilstand (als ik het helemaal goed begrijp).
Ik ben niet weg van hem, maar vond het altijd dieptriest te zien hoe hij leefde.
Yasmine is overledenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
hele domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Yasmine?
Iemand die in Vlaanderen heel bekend was. Heel sympathiek figuur; heft zelfmoord gepleegdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
hele domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Yasmine?
Ja, ik heb het net gelezen. Maar ik ken haar eigenlijk niet. Sorryquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Elisa, heb je ook gelezen over de zelfmoord van Yasmine? Eigenlijk ben ik daar nog meer van geschrokkenMisschien omdat het met Jackson al zo vreselijk lang zo vreselijk slecht ging
Oepsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, Elisa, ik dacht, die zul je wel kennen, was namelijk het lesbisch icoon van Vlaanderen. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, dat je die kent![]()
Het sneue van MJ vind ik dat ie al zo lang zo sneu is geweest. Nou ja, tragiek van de ene of de andere dood is eigenlijk niet te vergelijken.quote:Nou ja. Het is IMHO in ieder geval ontzettend veel tragischer dan MJ, omdat het er bij hem al zo lang aan zat te komen; hij was zo vreselijk de weg kwijt
MoBlo, het was een zangeres/TV-presentatrice, maar niet bekend in NL.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
nog steeds geen idee wie 't is, maar zelfmoord is natuurlijk wel vrij triest
maar is het overlijden van MJ nu al officieel bevestigd? Of zijn het alleen nog maar speculaties?
QFT!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Merel het volgende:
Oh en ik wil best verkering met Ryan Reynolds, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
We zijn te laat, Scarlett J. heeft hem al ingepiktquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Merel het volgende:
Oh en ik wil best verkering met Ryan Reynolds, trouwens.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef Chicolate het volgende:
Pfff wat veel tragische dingen allemaal laatste tijd.
@Muis: onder spoiler de broeken enzo die ik besteld heb. Ik hoop dat ik nog wat terugstuur, zou anders 70 euro worden
.
Ohhh leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn H&M pakketje komt vandaag yay!!!!!!11![]()
Wel pics maken met jou erin en posten he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh leuk!
Mijn H&M pakketje komt vandaag yay!!!!!!11
Met haar vind ik een trio ook geen probleem hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:25 schreef Greys het volgende:
We zijn te laat, Scarlett J. heeft hem al ingepikt
Hoezo -nog- nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, voor wie geinteresseerd is: het gesprek gisteren viel erg mee. Ik word -nog- niet voor de rechtbank gedaagd.
??!!* gaat teruglezen*quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, voor wie geinteresseerd is: het gesprek gisteren viel erg mee. Ik word -nog- niet voor de rechtbank gedaagd.
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wel pics maken met jou erin en posten he?
Meen je dat nou? Ik vind haar echt vreselijk, altijd al gevondenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Met haar vind ik een trio ook geen probleem hoor
Nouja, als de klanten gaan morrelen en een rechtzaak aanspannen kan ik me voorstellen dat mijn opdrachtgever zoiets heeft van "dan pakken we meteen maar even door"quote:
Er valt niets te lezen. Alleen een korte post van mij dat ik gisteren een gesprek op mijn ex-werk had.quote:
Ik vind haar ook vreselijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind haar echt vreselijk, altijd al gevondenZal wel jaloezie zijn
OK, de lijst van vandaag:
O: bakje griekse yoghurt met wat honing
T: 2 amaretto-cupcakejes
L: leftover salade met geroosterde groente, spekjes en kaas
S: zwemmen
T: komkommer
T: 2 appels
D: nog bedenken; weet iemand iets wat lekker licht is, liefst vegetarisch, geen salade?
T: wijntje, misschien wat chips
Weer afgevallen met De Cupcakes
Nou dan ga ik hopen dat ze dat niet doen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, als de klanten gaan morrelen en een rechtzaak aanspannen kan ik me voorstellen dat mijn opdrachtgever zoiets heeft van "dan pakken we meteen maar even door"
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef Laureline het volgende:
Wij hoorden het vanochtend trouwens pas op het schoolplein
Ik weet niet zo goed mijn vinger erop te leggen? Haar over-geile uitstraling? Nou ja, dat is dan wel weer prettig vooor Blurredquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook vreselijkniet zozeer haar uiterlijk, maar gewoon haar voorkomen. En ik vind haar altijd zo mweh in films.
Nu opgelucht. Al vind ik het ook wel jammer. Helemaal omdat het bedrijf nu ineens platgebeld wordt door geinteresseerde bedrijven. Mijn werk draagt eindelijk de vruchten, en nu kan ik ze niet plukken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik hopen dat ze dat niet doen!
Hoe voel je je er verder onder?
Zou je nu terug willen gaan dan, nu er meer mogelijkheden zijn? Of vind je het wel goed zo? Ik hoop iig dat je de komende maanden wat meer rust hebt zodat je tijd voor jezelf en je gezin hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu opgelucht. Al vind ik het ook wel jammer. Helemaal omdat het bedrijf nu ineens platgebeld wordt door geinteresseerde bedrijven. Mijn werk draagt eindelijk de vruchten, en nu kan ik ze niet plukken.
Ah das echt balen ja. Hoop maar dat die rechtzaken er niet gaan komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu opgelucht. Al vind ik het ook wel jammer. Helemaal omdat het bedrijf nu ineens platgebeld wordt door geinteresseerde bedrijven. Mijn werk draagt eindelijk de vruchten, en nu kan ik ze niet plukken.
Haha, het ging hier precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend moest vanochtend om 7 uur werken en kwam voor 'ie weg moest nog even naar boven rennen: "Michael Jackson is dood. Doei!"
Euh?.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:32 schreef Viking84 het volgende:
O Jezus Christus, ik schrik me dood van dat nieuws over Michael Jackson. Mijn jeugdheld
.
Hihihi!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh en goedemorgen trouwens. Ik ben ook niet zo geschokt als ik dacht dat ik zou zijn na dit bericht. MJ was natuurlijk al jaren volledig opgebrand. Hij was nog slechts een schim van wat 'ie ooit geweest is. Ik vind het vooral erg voor z'n kinderen
. En het blijft raar dat hij er niet meer is, de King of Pop
.
Dat lijkt me best wel zuur ja. Maar als je je voornamelijk opgelucht voelt, denk ik wel dat je de juiste beslissing hebt genomen. Je eigen welzijn en dat van je gezin gaan nu even voor. Ik help je hopen dat er geen rechtzaak gaat komen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
A, voor niets een heel topic doorgewerkt met Franse gedichtjes op z'n Jean-paysan-et-petites flutesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er valt niets te lezen. Alleen een korte post van mij dat ik gisteren een gesprek op mijn ex-werk had.
Ja, ik weet hetquote:
Hier bijna, verloofdelief had het gisteravond al meegekregen, dus vertelde het me vanochtend voordat hij zich nog eens omdraaide.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Haha, het ging hier precies hetzelfde!
Ik vind het wel een beetje weinig VMW, ook bij drukte moet je goed voor jezelf zorgen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hier bijna, verloofdelief had het gisteravond al meegekregen, dus vertelde het me vanochtend voordat hij zich nog eens omdraaide.
Goedemorgen op deze enigzins droevige dag.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: salade caprese
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met pindakaas nectarine
D: nog onbekend homemade pizza
Planning voor vandaag:
O: brinta
T: salade caprese
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met pindakaas
D: nog onbekend
Veel te druk op het werk, waardoor eten er bij inschiet.
Volgende week heb ik het weer rustiger, dus ik overleef het vast wel.
Ik ben daarna weer in slaap gevallen en droomde toen nog dat Bruce was overleden. Daar was ik wel even flink van slag door.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. M'n eerste ingeving was 'Jezus Christus' en 7 mins later merkte ik dat het eigenlijk ook best wel meeviel
. Ik zou het erger vinden als Jon Bon Jovi dood was gegaan
. Net even tegen Mark gezegd dat hij me dan wel wakker moet maken
.
Ik had wel begrepen dat je een duur foutje had gemaakt, maar kun je daar persoonlijk verantwoordelijk voor gesteld worden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja, als de klanten gaan morrelen en een rechtzaak aanspannen kan ik me voorstellen dat mijn opdrachtgever zoiets heeft van "dan pakken we meteen maar even door"
Weet ik, maar geen tijd = geen tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:03 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het wel een beetje weinig VMW, ook bij drukte moet je goed voor jezelf zorgen!
Geen tijd = BS; als je tijd hebt om hier te posten, heb je ook tijd voor een bordje brintaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Weet ik, maar geen tijd = geen tijd.
Wat ben je streng deze ochtendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen tijd = BS; als je tijd hebt om hier te posten, heb je ook tijd voor een bordje brinta
Ik heb 'korte klappen'-dag! No more Mrs nice-guy!quote:
Oehhh girlpowerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'korte klappen'-dag! No more Mrs nice-guy!
Er id al drie weken lang een hoop gezeik op kantoor. We zijn te lief; we laten met ons sollen. Ineens ging gisteren de knop op. Berg je maar; er gaan koppen rollen
Woohoo! Powerrr ElisaB!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'korte klappen'-dag! No more Mrs nice-guy!
Er id al drie weken lang een hoop gezeik op kantoor. We zijn te lief; we laten met ons sollen. Ineens ging gisteren de knop op. Berg je maar; er gaan koppen rollen
Daar zullen ze het dan wel naar gemaakt hebben! Eigen schuld ende zo!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef ElisaB het volgende:
Jullie willen niet weten hoe allesvernietigend fataal ik kan zijn als de maat vol is
Ik zal opgelucht zijn aan het einde van de dag, maar ik weet nu al dat er drie mensen een akelig weekend gaan hebben
dan hebben ze het dus verdiend en ist eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef ElisaB het volgende:
Jullie willen niet weten hoe allesvernietigend fataal ik kan zijn als de maat vol is
Ik zal opgelucht zijn aan het einde van de dag, maar ik weet nu al dat er drie mensen een akelig weekend gaan hebben
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Tring...
Beeb: Met de beeb van ElisaB
Energiemaatschappijdame: Spreek ik met mevrouw ElisaB?
Beeb: Nou, bij-na
Energiemaatschappijdame:
Beeb: Mevrouw ElisaB is er niet, maar ik ben met haar getrouwd en ik ben er wel
Energiemaatschappijdame: Ow... owkee...
Beeb: Wattist; vertel het eens. Je wilt zeker dat we overstappen?
Energiemaatschappijdame: Nou, als mevrouw ElisaB slim is, dan stapt ze over
Beeb: Slim... hmmm. ElisaB is een lekker dingmaar slim zou ik haar niet direct noemen
Energiemaatschappijdame: Que
Beeb: Nou, gewoon. Dat ze niet echt heel slim is. Dus ik denk niet dat ze gaat overstappen
Energiemaatschappijdame: Ow...
Beeb: Doeg dan maar he!
Energiemaatschappijdame: Ja, doeg...
The Beeb strikes againquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Tring...
Beeb: Met de beeb van ElisaB
Energiemaatschappijdame: Spreek ik met mevrouw ElisaB?
Beeb: Nou, bij-na
Energiemaatschappijdame:
Beeb: Mevrouw ElisaB is er niet, maar ik ben met haar getrouwd en ik ben er wel
Energiemaatschappijdame: Ow... owkee...
Beeb: Wattist; vertel het eens. Je wilt zeker dat we overstappen?
Energiemaatschappijdame: Nou, als mevrouw ElisaB slim is, dan stapt ze over
Beeb: Slim... hmmm. ElisaB is een lekker dingmaar slim zou ik haar niet direct noemen
Energiemaatschappijdame: Que
Beeb: Nou, gewoon. Dat ze niet echt heel slim is. Dus ik denk niet dat ze gaat overstappen
Energiemaatschappijdame: Ow...
Beeb: Doeg dan maar he!
Energiemaatschappijdame: Ja, doeg...
O ze hebben het zo vreselijk verdiendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef cyclechick het volgende:
dan hebben ze het dus verdiend en ist eigen schuld dikke bultgoed bezig Elisa!
Eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind trouwensHvV's Suzanne te dramatisch, te veel uithalen. Leonard Cohen, dat is de mooisteRauw, niet te sentimenteel
nee, do tell!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, voor de dames met oefeningenaspiratie: kennen jullie de Training with Tammy-filmpjes op Youtube?
quote:
Suzanne neemt je mee....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Is dat de Susanne van Susanne, ben stapelgek op jou?
Leuk liedje is dat
Oh, ik dacht dat we het hadden over die van And you want to travel with her, and you want to travel blind...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Leuk liedje is dat
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Eens.
Alleen ben ik wel naar die van HvV vernoemd.
Mijn ouders wilden me eigenlijk Inge noemen, maar tijdens het sinterklaasfeest realiseerden ze zich dat een chocolade I-tje wat schril af zou steken bij de M van mjin zus, dus moest er snel een nieuwe naam verzonnen worden.
Ze vraagt of er nog cola isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Leuk liedje is dat
ja leuk he! hij is er ook gewoon in het nl, leuk liedje vind ik!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Suzanne neemt je mee....
naar een bank aan het water
Duizend schepen gaan voorbij
maar toch wordt het maar niet later.
Die!
Oh ik krijg net van mijn collega deze tip, die al helemaal bekend schijnt te zijn en die ik nog nooit gehoord hadMisschien moet ik toch eens de radio in de auto aanzetten
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ze vraagt of er nog cola is
(achtergrondpubliek: COLA?!!!)
En ik denk: nu is het mis...
The boy in the striped pyjamasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben mezelf een kadootje aan het doen; ik mag boeken bestellen![]()
Iemand nog suggesties voor Engelstalige boeken?![]()
Norwegian Wood vraag ik voor m'n verjaardag dus die hoeft niet genoemd te worden
Herman luister ik niet te vaak, want 1 liedje moet ik altijd direct van huilen, en dat komt niet altijd zo handig uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Maar hóór nou, hier... die stem. Daar moet je toch bijna van huilen?![]()
Die tweede hebben we al thuis, zal eens kijken naar de eerste en derde, dankjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
The boy in the striped pyjamas
The curious incident of the dog in the night time
Everything is illuminated
Zoiets?
Film is mooi iigquote:
Ik wil ook luisteren, maar dat kan nu nietquote:
Ik toen ik de film zag... Wil het boek ook nog eens lezen, ooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik moest zó hard janken toen ik Boy in the Striped Pyjamas las
nog even gauw;quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die tweede hebben we al thuis, zal eens kijken naar de eerste en derde, dankje
Ik vond het zo'n bijzonder boek, je ziet het al van verre misgaan... Die heerlijke naïviteit van dat jochie, stiekem hoop je toch dat alles nog goed komtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Film is mooi iig. Boek vast ook.
Andere tips: Sputnik Sweetheart van Murakami, The Kite Runner of A Thousand Splendid Suns van Khaled Hosseini, Het Diner van Herman Koch vond ik ook erg fijn (met name de scènes in het restaurant).
Oeh!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben mezelf een kadootje aan het doen; ik mag boeken bestellen![]()
Iemand nog suggesties voor Engelstalige boeken?![]()
Norwegian Wood vraag ik voor m'n verjaardag dus die hoeft niet genoemd te worden
Ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Phaidra het volgende:ik vond A Thousand splendid suns wel eens stuk beter dan The kite runner eigenlijk.
Welk liedje als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Herman luister ik niet te vaak, want 1 liedje moet ik altijd direct van huilen, en dat komt niet altijd zo handig uit.
Ik heb wel zo'n stiekem lijstje, met huilliedjes, voor als het even moet![]()
Ja, is een film van jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Daph_ het volgende:
The boy in the striped pyjama's is toch ook een film van gemaakt of herinner ik me dat verkeerd?Ik heb hem in m'n mandje gedaan in ieder geval!
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Awww, Madonna moet zo huilen omdat Michael dood is. Wisten jullie dat ze een relatie hebben gehad in de jaren '80?
Ik ook! Boekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nog even gauw;
musicophilia,
eten beminnen en bidden.
boeken kopen is zooo fijn! Ik kan echt uren in een boekenwinkel doorbrengen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook luisteren, maar dat kan nu niet.
Stomme oren.
Maar verder ben ik wel zen, hoor. Ondanks mijn Michael Jackson-loze bestaan vanaf heden...
.
Sorry, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand een relatie met Michael zou hebben gehad. Waarschijnlijk omdat hij in niets meer lijkt leek op een echt mens, meer een soort levende pop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Awww, Madonna moet zo huilen omdat Michael dood is. Wisten jullie dat ze een relatie hebben gehad in de jaren '80?
*opzoeken gaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oeh!
The No.1 Ladie's Detective Agency van Alexander MacCall Smith!
Je kan ook gelijk de hele serie bestellen, het is verslavend. Wel lezen met warm weer (nu dus)
als ik klaar ben met mijn scripties ga ik die voor mezelf kopen, als ik dat zo hoor!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
En ik moest ook heel erg huilen van The boy in the striped pyjamas! Het is zo'n boek dat je nog daaagen bezig houdt. Maar wel ontzettend mooi is. En ik kan me niet voorstellen dat de film net zo mooi kan zijn.
Dat ze moest huilen las ik in Achterklap op Nu.nl. Dat van die relatie wist ik als rechtgeaarde MJ-fanquote:
44 Scotland Street en alle vervolgen daarop zijn ook leukquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oeh!
The No.1 Ladie's Detective Agency van Alexander MacCall Smith!
Je kan ook gelijk de hele serie bestellen, het is verslavend. Wel lezen met warm weer (nu dus)
Dit was in de jaren '80. Toen zag hij er nog wel wat beter uit dan nu (hell, ik vond hem zelfs een lekker dingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Sorry, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand een relatie met Michael zou hebben gehad. Waarschijnlijk omdat hij in niets meer lijkt leek op een echt mens, meer een soort levende pop.
O ik ga even naar dat boek van Kader Abdolah kijken straks! In de bieb en als ze hem daar niet hebben koop ik hem wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef cyclechick het volgende:
het huis van de moskee van kader abdollah ofzo, is ook erg leuk, vond ik!
en ik hou van boeken van Irvin D yalom, maar dat heeft misschien ook met mijn achtergrond te maken
Debbie Rowe iig nooitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit was in de jaren '80. Toen zag hij er nog wel wat beter uit dan nu (hell, ik vond hem zelfs een lekker ding). Maar ik kan me idd niet voorstellen dat iemand echt seks met hem heeft gehad...
.
Hier is hij nog best kinda cutequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit was in de jaren '80. Toen zag hij er nog wel wat beter uit dan nu (hell, ik vond hem zelfs een lekker ding). Maar ik kan me idd niet voorstellen dat iemand echt seks met hem heeft gehad...
.
Dat was in 1978/1979, dus toen was hij een jaar of 20quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier is hij nog best kinda cute
Al heb ik geen idee hoe oud hij daar is. Veertien ofzo?
Ik kan me voorstellen dat meisjes hem toen echt wel leuk genoeg vonden om het bed mee in te duiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was in 1978/1979, dus toen was hij een jaar of 20.
Adianquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
44 Scotland Street en alle vervolgen daarop zijn ook leuk
Adrian Mole blijf ik ook hi-la-risch vinden
Yep, echt waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:. Meen je dat nou? Het is overigens niet waar hè. De I is net zo zwaar als de M, alleen dikker
.
Ik kan me zo voorstellen dat als je iemand echt kent, dat je wel iets verder kunt kijken dan alleen uiterlijk, zeg maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Laureline het volgende:
Sorry, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand een relatie met Michael zou hebben gehad. Waarschijnlijk omdat hij in niets meer lijkt leek op een echt mens, meer een soort levende pop.
O ja, vast wel, maar ik weet niet of Michael daar zelf ook zoveel zin in had. Hij was immers nogal wereldvreemd. Zou hij er wel seksuele lusten op na hebben gehouden? Hij lijkt me het type dat niet weet wat 'ie met een meisje aan moet. En er staat me vaag iets van bij dat Brooke Shields, waar 'ie ook iets mee heeft gehad, ook iets dergelijks gezegd heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat meisjes hem toen echt wel leuk genoeg vonden om het bed mee in te duiken.
En Hamish Manciniquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
AdianEn Pandora ("Box")
![]()
Ik herlees ze ook ieder jaar weer. Goede remedie tegen een slecht humeur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |