nee, do tell!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Trouwens, voor de dames met oefeningenaspiratie: kennen jullie de Training with Tammy-filmpjes op Youtube?
quote:
Suzanne neemt je mee....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Is dat de Susanne van Susanne, ben stapelgek op jou?
Leuk liedje is dat
Oh, ik dacht dat we het hadden over die van And you want to travel with her, and you want to travel blind...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Leuk liedje is dat
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:51 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Eens.
Alleen ben ik wel naar die van HvV vernoemd.
Mijn ouders wilden me eigenlijk Inge noemen, maar tijdens het sinterklaasfeest realiseerden ze zich dat een chocolade I-tje wat schril af zou steken bij de M van mjin zus, dus moest er snel een nieuwe naam verzonnen worden.
Ze vraagt of er nog cola isquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:59 schreef Muis006 het volgende:
Leuk liedje is dat
ja leuk he! hij is er ook gewoon in het nl, leuk liedje vind ik!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Suzanne neemt je mee....
naar een bank aan het water
Duizend schepen gaan voorbij
maar toch wordt het maar niet later.
Die!
Oh ik krijg net van mijn collega deze tip, die al helemaal bekend schijnt te zijn en die ik nog nooit gehoord hadMisschien moet ik toch eens de radio in de auto aanzetten
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ze vraagt of er nog cola is
(achtergrondpubliek: COLA?!!!)
En ik denk: nu is het mis...
The boy in the striped pyjamasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben mezelf een kadootje aan het doen; ik mag boeken bestellen![]()
Iemand nog suggesties voor Engelstalige boeken?![]()
Norwegian Wood vraag ik voor m'n verjaardag dus die hoeft niet genoemd te worden
Herman luister ik niet te vaak, want 1 liedje moet ik altijd direct van huilen, en dat komt niet altijd zo handig uit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Maar hóór nou, hier... die stem. Daar moet je toch bijna van huilen?![]()
Die tweede hebben we al thuis, zal eens kijken naar de eerste en derde, dankjequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
The boy in the striped pyjamas
The curious incident of the dog in the night time
Everything is illuminated
Zoiets?
Film is mooi iigquote:
Ik wil ook luisteren, maar dat kan nu nietquote:
Ik toen ik de film zag... Wil het boek ook nog eens lezen, ooit.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:18 schreef Muis006 het volgende:
Ik moest zó hard janken toen ik Boy in the Striped Pyjamas las
nog even gauw;quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die tweede hebben we al thuis, zal eens kijken naar de eerste en derde, dankje
Ik vond het zo'n bijzonder boek, je ziet het al van verre misgaan... Die heerlijke naïviteit van dat jochie, stiekem hoop je toch dat alles nog goed komtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Film is mooi iig. Boek vast ook.
Andere tips: Sputnik Sweetheart van Murakami, The Kite Runner of A Thousand Splendid Suns van Khaled Hosseini, Het Diner van Herman Koch vond ik ook erg fijn (met name de scènes in het restaurant).
Oeh!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:03 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben mezelf een kadootje aan het doen; ik mag boeken bestellen![]()
Iemand nog suggesties voor Engelstalige boeken?![]()
Norwegian Wood vraag ik voor m'n verjaardag dus die hoeft niet genoemd te worden
Ik ookquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Phaidra het volgende:ik vond A Thousand splendid suns wel eens stuk beter dan The kite runner eigenlijk.
Welk liedje als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Herman luister ik niet te vaak, want 1 liedje moet ik altijd direct van huilen, en dat komt niet altijd zo handig uit.
Ik heb wel zo'n stiekem lijstje, met huilliedjes, voor als het even moet![]()
Ja, is een film van jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Daph_ het volgende:
The boy in the striped pyjama's is toch ook een film van gemaakt of herinner ik me dat verkeerd?Ik heb hem in m'n mandje gedaan in ieder geval!
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Awww, Madonna moet zo huilen omdat Michael dood is. Wisten jullie dat ze een relatie hebben gehad in de jaren '80?
Ik ook! Boekenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef cyclechick het volgende:
[..]
nog even gauw;
musicophilia,
eten beminnen en bidden.
boeken kopen is zooo fijn! Ik kan echt uren in een boekenwinkel doorbrengen
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil ook luisteren, maar dat kan nu niet.
Stomme oren.
Maar verder ben ik wel zen, hoor. Ondanks mijn Michael Jackson-loze bestaan vanaf heden...
.
Sorry, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand een relatie met Michael zou hebben gehad. Waarschijnlijk omdat hij in niets meer lijkt leek op een echt mens, meer een soort levende pop.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:20 schreef Viking84 het volgende:
Awww, Madonna moet zo huilen omdat Michael dood is. Wisten jullie dat ze een relatie hebben gehad in de jaren '80?
*opzoeken gaatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oeh!
The No.1 Ladie's Detective Agency van Alexander MacCall Smith!
Je kan ook gelijk de hele serie bestellen, het is verslavend. Wel lezen met warm weer (nu dus)
als ik klaar ben met mijn scripties ga ik die voor mezelf kopen, als ik dat zo hoor!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
![]()
En ik moest ook heel erg huilen van The boy in the striped pyjamas! Het is zo'n boek dat je nog daaagen bezig houdt. Maar wel ontzettend mooi is. En ik kan me niet voorstellen dat de film net zo mooi kan zijn.
Dat ze moest huilen las ik in Achterklap op Nu.nl. Dat van die relatie wist ik als rechtgeaarde MJ-fanquote:
44 Scotland Street en alle vervolgen daarop zijn ook leukquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:21 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oeh!
The No.1 Ladie's Detective Agency van Alexander MacCall Smith!
Je kan ook gelijk de hele serie bestellen, het is verslavend. Wel lezen met warm weer (nu dus)
Dit was in de jaren '80. Toen zag hij er nog wel wat beter uit dan nu (hell, ik vond hem zelfs een lekker dingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Laureline het volgende:
[..]
Sorry, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand een relatie met Michael zou hebben gehad. Waarschijnlijk omdat hij in niets meer lijkt leek op een echt mens, meer een soort levende pop.
O ik ga even naar dat boek van Kader Abdolah kijken straks! In de bieb en als ze hem daar niet hebben koop ik hem wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:22 schreef cyclechick het volgende:
het huis van de moskee van kader abdollah ofzo, is ook erg leuk, vond ik!
en ik hou van boeken van Irvin D yalom, maar dat heeft misschien ook met mijn achtergrond te maken
Debbie Rowe iig nooitquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit was in de jaren '80. Toen zag hij er nog wel wat beter uit dan nu (hell, ik vond hem zelfs een lekker ding). Maar ik kan me idd niet voorstellen dat iemand echt seks met hem heeft gehad...
.
Hier is hij nog best kinda cutequote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit was in de jaren '80. Toen zag hij er nog wel wat beter uit dan nu (hell, ik vond hem zelfs een lekker ding). Maar ik kan me idd niet voorstellen dat iemand echt seks met hem heeft gehad...
.
Dat was in 1978/1979, dus toen was hij een jaar of 20quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier is hij nog best kinda cute
Al heb ik geen idee hoe oud hij daar is. Veertien ofzo?
Ik kan me voorstellen dat meisjes hem toen echt wel leuk genoeg vonden om het bed mee in te duiken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat was in 1978/1979, dus toen was hij een jaar of 20.
Adianquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
44 Scotland Street en alle vervolgen daarop zijn ook leuk
Adrian Mole blijf ik ook hi-la-risch vinden
Yep, echt waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:. Meen je dat nou? Het is overigens niet waar hè. De I is net zo zwaar als de M, alleen dikker
.
Ik kan me zo voorstellen dat als je iemand echt kent, dat je wel iets verder kunt kijken dan alleen uiterlijk, zeg maar.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:23 schreef Laureline het volgende:
Sorry, ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand een relatie met Michael zou hebben gehad. Waarschijnlijk omdat hij in niets meer lijkt leek op een echt mens, meer een soort levende pop.
O ja, vast wel, maar ik weet niet of Michael daar zelf ook zoveel zin in had. Hij was immers nogal wereldvreemd. Zou hij er wel seksuele lusten op na hebben gehouden? Hij lijkt me het type dat niet weet wat 'ie met een meisje aan moet. En er staat me vaag iets van bij dat Brooke Shields, waar 'ie ook iets mee heeft gehad, ook iets dergelijks gezegd heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat meisjes hem toen echt wel leuk genoeg vonden om het bed mee in te duiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |