Nouja, als de klanten gaan morrelen en een rechtzaak aanspannen kan ik me voorstellen dat mijn opdrachtgever zoiets heeft van "dan pakken we meteen maar even door"quote:
Er valt niets te lezen. Alleen een korte post van mij dat ik gisteren een gesprek op mijn ex-werk had.quote:
Ik vind haar ook vreselijkquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik vind haar echt vreselijk, altijd al gevondenZal wel jaloezie zijn
OK, de lijst van vandaag:
O: bakje griekse yoghurt met wat honing
T: 2 amaretto-cupcakejes
L: leftover salade met geroosterde groente, spekjes en kaas
S: zwemmen
T: komkommer
T: 2 appels
D: nog bedenken; weet iemand iets wat lekker licht is, liefst vegetarisch, geen salade?
T: wijntje, misschien wat chips
Weer afgevallen met De Cupcakes
Nou dan ga ik hopen dat ze dat niet doen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, als de klanten gaan morrelen en een rechtzaak aanspannen kan ik me voorstellen dat mijn opdrachtgever zoiets heeft van "dan pakken we meteen maar even door"
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:24 schreef Laureline het volgende:
Wij hoorden het vanochtend trouwens pas op het schoolplein
Ik weet niet zo goed mijn vinger erop te leggen? Haar over-geile uitstraling? Nou ja, dat is dan wel weer prettig vooor Blurredquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind haar ook vreselijkniet zozeer haar uiterlijk, maar gewoon haar voorkomen. En ik vind haar altijd zo mweh in films.
Nu opgelucht. Al vind ik het ook wel jammer. Helemaal omdat het bedrijf nu ineens platgebeld wordt door geinteresseerde bedrijven. Mijn werk draagt eindelijk de vruchten, en nu kan ik ze niet plukken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nou dan ga ik hopen dat ze dat niet doen!
Hoe voel je je er verder onder?
Zou je nu terug willen gaan dan, nu er meer mogelijkheden zijn? Of vind je het wel goed zo? Ik hoop iig dat je de komende maanden wat meer rust hebt zodat je tijd voor jezelf en je gezin hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu opgelucht. Al vind ik het ook wel jammer. Helemaal omdat het bedrijf nu ineens platgebeld wordt door geinteresseerde bedrijven. Mijn werk draagt eindelijk de vruchten, en nu kan ik ze niet plukken.
Ah das echt balen ja. Hoop maar dat die rechtzaken er niet gaan komenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nu opgelucht. Al vind ik het ook wel jammer. Helemaal omdat het bedrijf nu ineens platgebeld wordt door geinteresseerde bedrijven. Mijn werk draagt eindelijk de vruchten, en nu kan ik ze niet plukken.
Haha, het ging hier precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n vriend moest vanochtend om 7 uur werken en kwam voor 'ie weg moest nog even naar boven rennen: "Michael Jackson is dood. Doei!"
Euh?.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:32 schreef Viking84 het volgende:
O Jezus Christus, ik schrik me dood van dat nieuws over Michael Jackson. Mijn jeugdheld
.
Hihihi!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:39 schreef Viking84 het volgende:
Oh en goedemorgen trouwens. Ik ben ook niet zo geschokt als ik dacht dat ik zou zijn na dit bericht. MJ was natuurlijk al jaren volledig opgebrand. Hij was nog slechts een schim van wat 'ie ooit geweest is. Ik vind het vooral erg voor z'n kinderen
. En het blijft raar dat hij er niet meer is, de King of Pop
.
Dat lijkt me best wel zuur ja. Maar als je je voornamelijk opgelucht voelt, denk ik wel dat je de juiste beslissing hebt genomen. Je eigen welzijn en dat van je gezin gaan nu even voor. Ik help je hopen dat er geen rechtzaak gaat komen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
A, voor niets een heel topic doorgewerkt met Franse gedichtjes op z'n Jean-paysan-et-petites flutesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Er valt niets te lezen. Alleen een korte post van mij dat ik gisteren een gesprek op mijn ex-werk had.
Ja, ik weet hetquote:
Hier bijna, verloofdelief had het gisteravond al meegekregen, dus vertelde het me vanochtend voordat hij zich nog eens omdraaide.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:48 schreef Phaidra het volgende:
Haha, het ging hier precies hetzelfde!
Ik vind het wel een beetje weinig VMW, ook bij drukte moet je goed voor jezelf zorgen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hier bijna, verloofdelief had het gisteravond al meegekregen, dus vertelde het me vanochtend voordat hij zich nog eens omdraaide.
Goedemorgen op deze enigzins droevige dag.
Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: brinta
T: salade caprese
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met pindakaas nectarine
D: nog onbekend homemade pizza
Planning voor vandaag:
O: brinta
T: salade caprese
L: yoghurt met muesli
T: twee volkoren knackebrod met pindakaas
D: nog onbekend
Veel te druk op het werk, waardoor eten er bij inschiet.
Volgende week heb ik het weer rustiger, dus ik overleef het vast wel.
Ik ben daarna weer in slaap gevallen en droomde toen nog dat Bruce was overleden. Daar was ik wel even flink van slag door.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. M'n eerste ingeving was 'Jezus Christus' en 7 mins later merkte ik dat het eigenlijk ook best wel meeviel
. Ik zou het erger vinden als Jon Bon Jovi dood was gegaan
. Net even tegen Mark gezegd dat hij me dan wel wakker moet maken
.
Ik had wel begrepen dat je een duur foutje had gemaakt, maar kun je daar persoonlijk verantwoordelijk voor gesteld worden?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:25 schreef Tinkepink het volgende:
Nouja, als de klanten gaan morrelen en een rechtzaak aanspannen kan ik me voorstellen dat mijn opdrachtgever zoiets heeft van "dan pakken we meteen maar even door"
Weet ik, maar geen tijd = geen tijd.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:03 schreef cyclechick het volgende:
Ik vind het wel een beetje weinig VMW, ook bij drukte moet je goed voor jezelf zorgen!
Geen tijd = BS; als je tijd hebt om hier te posten, heb je ook tijd voor een bordje brintaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Weet ik, maar geen tijd = geen tijd.
Wat ben je streng deze ochtendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen tijd = BS; als je tijd hebt om hier te posten, heb je ook tijd voor een bordje brinta
Ik heb 'korte klappen'-dag! No more Mrs nice-guy!quote:
Oehhh girlpowerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'korte klappen'-dag! No more Mrs nice-guy!
Er id al drie weken lang een hoop gezeik op kantoor. We zijn te lief; we laten met ons sollen. Ineens ging gisteren de knop op. Berg je maar; er gaan koppen rollen
Woohoo! Powerrr ElisaB!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb 'korte klappen'-dag! No more Mrs nice-guy!
Er id al drie weken lang een hoop gezeik op kantoor. We zijn te lief; we laten met ons sollen. Ineens ging gisteren de knop op. Berg je maar; er gaan koppen rollen
Daar zullen ze het dan wel naar gemaakt hebben! Eigen schuld ende zo!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef ElisaB het volgende:
Jullie willen niet weten hoe allesvernietigend fataal ik kan zijn als de maat vol is
Ik zal opgelucht zijn aan het einde van de dag, maar ik weet nu al dat er drie mensen een akelig weekend gaan hebben
dan hebben ze het dus verdiend en ist eigen schuld dikke bultquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:22 schreef ElisaB het volgende:
Jullie willen niet weten hoe allesvernietigend fataal ik kan zijn als de maat vol is
Ik zal opgelucht zijn aan het einde van de dag, maar ik weet nu al dat er drie mensen een akelig weekend gaan hebben
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Tring...
Beeb: Met de beeb van ElisaB
Energiemaatschappijdame: Spreek ik met mevrouw ElisaB?
Beeb: Nou, bij-na
Energiemaatschappijdame:
Beeb: Mevrouw ElisaB is er niet, maar ik ben met haar getrouwd en ik ben er wel
Energiemaatschappijdame: Ow... owkee...
Beeb: Wattist; vertel het eens. Je wilt zeker dat we overstappen?
Energiemaatschappijdame: Nou, als mevrouw ElisaB slim is, dan stapt ze over
Beeb: Slim... hmmm. ElisaB is een lekker dingmaar slim zou ik haar niet direct noemen
Energiemaatschappijdame: Que
Beeb: Nou, gewoon. Dat ze niet echt heel slim is. Dus ik denk niet dat ze gaat overstappen
Energiemaatschappijdame: Ow...
Beeb: Doeg dan maar he!
Energiemaatschappijdame: Ja, doeg...
The Beeb strikes againquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef ElisaB het volgende:
Tring...
Beeb: Met de beeb van ElisaB
Energiemaatschappijdame: Spreek ik met mevrouw ElisaB?
Beeb: Nou, bij-na
Energiemaatschappijdame:
Beeb: Mevrouw ElisaB is er niet, maar ik ben met haar getrouwd en ik ben er wel
Energiemaatschappijdame: Ow... owkee...
Beeb: Wattist; vertel het eens. Je wilt zeker dat we overstappen?
Energiemaatschappijdame: Nou, als mevrouw ElisaB slim is, dan stapt ze over
Beeb: Slim... hmmm. ElisaB is een lekker dingmaar slim zou ik haar niet direct noemen
Energiemaatschappijdame: Que
Beeb: Nou, gewoon. Dat ze niet echt heel slim is. Dus ik denk niet dat ze gaat overstappen
Energiemaatschappijdame: Ow...
Beeb: Doeg dan maar he!
Energiemaatschappijdame: Ja, doeg...
O ze hebben het zo vreselijk verdiendquote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef cyclechick het volgende:
dan hebben ze het dus verdiend en ist eigen schuld dikke bultgoed bezig Elisa!
Eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind trouwensHvV's Suzanne te dramatisch, te veel uithalen. Leonard Cohen, dat is de mooisteRauw, niet te sentimenteel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |