TMZ zegt het, maar op CNN zeggen ze er nog niks over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Terecht
En: nog niet bevestigd, toch?
oohh dat is een goed idee dat doe ik ookquote:Oh en alvast voor Cycle, ik doe mee met de drie-keer-per-week-buikspier-uitdaging, maar ik begin dit weekend, want het is nu al half twaalf en dat vind ik te laat voor buikspieroefeningen
De vele voordelen van een baan in de wetenschapquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Merel het volgende:
[..]
TMZ zegt het, maar op CNN zeggen ze er nog niks over.
Zou ik morgen te laat kunnen komen op m'n werk omdat ik vannacht moet opblijven om het nieuws over MJ te volgen?
Volgens CNN in coma als gevolg van een te lange hartstilstand (als ik het helemaal goed begrijp).quote:
Het is mijn muziek niet, maar hij is toch het... icoon van de 80'squote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens CNN in coma als gevolg van een te lange hartstilstand (als ik het helemaal goed begrijp).
Ik ben niet weg van hem, maar vond het altijd dieptriest te zien hoe hij leefde.
Yasmine is overledenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
hele domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Yasmine?
Iemand die in Vlaanderen heel bekend was. Heel sympathiek figuur; heft zelfmoord gepleegdquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
hele domme vraag waarschijnlijk, maar wie is Yasmine?
Ja, ik heb het net gelezen. Maar ik ken haar eigenlijk niet. Sorryquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:37 schreef ColdFeet het volgende:
Elisa, heb je ook gelezen over de zelfmoord van Yasmine? Eigenlijk ben ik daar nog meer van geschrokkenMisschien omdat het met Jackson al zo vreselijk lang zo vreselijk slecht ging
Oepsquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:49 schreef ColdFeet het volgende:
Haha, Elisa, ik dacht, die zul je wel kennen, was namelijk het lesbisch icoon van Vlaanderen. Maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet, dat je die kent![]()
Het sneue van MJ vind ik dat ie al zo lang zo sneu is geweest. Nou ja, tragiek van de ene of de andere dood is eigenlijk niet te vergelijken.quote:Nou ja. Het is IMHO in ieder geval ontzettend veel tragischer dan MJ, omdat het er bij hem al zo lang aan zat te komen; hij was zo vreselijk de weg kwijt
MoBlo, het was een zangeres/TV-presentatrice, maar niet bekend in NL.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:46 schreef motorbloempje het volgende:
nog steeds geen idee wie 't is, maar zelfmoord is natuurlijk wel vrij triest
maar is het overlijden van MJ nu al officieel bevestigd? Of zijn het alleen nog maar speculaties?
QFT!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Merel het volgende:
Oh en ik wil best verkering met Ryan Reynolds, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
We zijn te laat, Scarlett J. heeft hem al ingepiktquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Merel het volgende:
Oh en ik wil best verkering met Ryan Reynolds, trouwens.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef Chicolate het volgende:
Pfff wat veel tragische dingen allemaal laatste tijd.
@Muis: onder spoiler de broeken enzo die ik besteld heb. Ik hoop dat ik nog wat terugstuur, zou anders 70 euro worden
.
Ohhh leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn H&M pakketje komt vandaag yay!!!!!!11![]()
Wel pics maken met jou erin en posten he?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh leuk!
Mijn H&M pakketje komt vandaag yay!!!!!!11
Met haar vind ik een trio ook geen probleem hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:25 schreef Greys het volgende:
We zijn te laat, Scarlett J. heeft hem al ingepikt
Hoezo -nog- nietquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, voor wie geinteresseerd is: het gesprek gisteren viel erg mee. Ik word -nog- niet voor de rechtbank gedaagd.
??!!* gaat teruglezen*quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:22 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, voor wie geinteresseerd is: het gesprek gisteren viel erg mee. Ik word -nog- niet voor de rechtbank gedaagd.
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wel pics maken met jou erin en posten he?
Meen je dat nou? Ik vind haar echt vreselijk, altijd al gevondenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:06 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Met haar vind ik een trio ook geen probleem hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |