Uhuquote:
Niceee! 10 EM?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:36 schreef Muis006 het volgende:
Ik ga volgend jaar meedoen aan de dam tot damloop!
Ja, wil het wel proberen! Ik ben nu bezig met een schema voor 5 km, daarna doe ik er een voor 10 km dus ik denk dat ik vanaf ongeveer februari/maart op de 10 EM kan gaan oefenen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
UhuIk heb er nu al zin in gewoon! Ik voel me er welkom en dat is zo fijn! Vandaag gehoord wie mijn begeleider wordt. Ik ken hem niet, maar nu heeft hij in ieder geval een naam
!
[..]
Niceee! 10 EM?
Edit: Fipoooooo![]()
Ekkometersquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
UhuIk heb er nu al zin in gewoon! Ik voel me er welkom en dat is zo fijn! Vandaag gehoord wie mijn begeleider wordt. Ik ken hem niet, maar nu heeft hij in ieder geval een naam
!
[..]
Niceee! 10 EM?
Edit: Fipoooooo![]()
Als ik een ijsje was gaan halen (wat ik dus NIET gedaan hebquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:34 schreef Viking84 het volgende:
Jeej. Good for you! Wat voor ijsje was het? (dat telt ook mee hè
).
Ik heb het 'een paar' blokjes Milka choco op.
Engelse Mijlquote:
Ja ik vind het nu al spannendquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Engelse Mijl16,1 km
Leuk Muis! Spannend! als het mij dit jaar bevalt ga ik volgend jaar weer meedoen
Als mijn gewrichten blijven meewerken, wil ik ook weleens een serieuze afstand gaan lopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, wil het wel proberen! Ik ben nu bezig met een schema voor 5 km, daarna doe ik er een voor 10 km dus ik denk dat ik vanaf ongeveer februari/maart op de 10 EM kan gaan oefenen.
Echt niet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij maakte Muis een grapje hoor.
Stoer Muiski!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het nu al spannendmaar ik wil een doel hebben om naartoe te rennen zeg maar
. Wat gaaf dat jij dit jaar meedoet! Ook 10 EM?
Uhu dat had ik ook met de Marikenloop in meiquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja ik vind het nu al spannendmaar ik wil een doel hebben om naartoe te rennen zeg maar
. Wat gaaf dat jij dit jaar meedoet! Ook 10 EM?
ik heb een appel en een banaan op, handje amandelen en net een maaltijdsalade (beetje raar tijdstip) en neem voordat ik straks moet spinnen nog een boterham hoummous.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef ColdFeet het volgende:
Cycle, eet je vandaag iets gezonds als D? Je lijf moet zich wel kunnen herstellen van al dat gefiets
oh ik dacht echt dat je een typfout had gemaakt, en toen snapte ik niet dat iedereen ineens dezelfde fout overnamquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Engelse Mijl16,1 km
Leuk Muis! Spannend! als het mij dit jaar bevalt ga ik volgend jaar weer meedoen
Ik ook niet hoor!quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:48 schreef cyclechick het volgende:
Wat een hardlopers hier allemaal zeg, ik ben de enige die er niet tussenpast met mijn fietsje![]()
Goed hoor van jullie!
Ja, da's natuurlijk primaquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
ik heb een appel en een banaan op, handje amandelen en net een maaltijdsalade (beetje raar tijdstip) en neem voordat ik straks moet spinnen nog een boterham hoummous.
hoewel een slechte start, dat is dan best oke toch?
ik vond dat ik tot aan mijn tentamen mocht snacken wat ik wilde en nu is het weer over.
Overigens wil ik ook gaan beginnen met buikspieroefeningen, 3x per week 10-15 minuutjes, iemand die mee wil doen? ik heb namelijk een schurfthekel aan die oefeningen
2 worden het sowieso wel denk ik inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's natuurlijk primamaak er maar twee of drie boterhammen van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |