Toch wel , Merci !quote:
Het topic is open, je kunt er gewoon posten.quote:Op zondag 19 juli 2009 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De Nederlandse verdediging in mei 1940
Zou dit topic eventueel weer open kunnen? Blijft mega-interessant om te lezen, en misschien komen er nog users met meer feitjes aanzetten
Klopt, ik kan er ook niks. Heb geeneens een snelreageer-venstertje.quote:Op maandag 20 juli 2009 02:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vreemd, want mijn Reageer-knop is zwart
quote:Op maandag 20 juli 2009 07:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Klopt, ik kan er ook niks. Heb geeneens een snelreageer-venstertje.
Een modje moet even een post plaatsen. Deze kan daarna eventueel gewoon verwijderd worden dacht ik.quote:Dit topic is ouder dan 1274 dagen. Je kunt er daarom niet meer op reageren. Als je over dit onderwerp nog iets wil zeggen, start dan een nieuw topic met een verwijzing daar deze.
Dat ie zat te trollen kun je vermoeden, maar misschien meende hij werkelijk wat hij zei over H.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:51 schreef IHVK het volgende:
Zowel de troll, als de reacties erop zijn verwijderd. Ik zou het in het vervolg fijner vinder als jullie de troll gewoon negeren en een topicreport plaatsen.![]()
En weer open!
Tja misschien kun je hem PM'en?quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat ie zat te trollen kun je vermoeden, maar misschien meende hij werkelijk wat hij zei over H.
Ik wilde dat wel eens weten...
doe niet zo flauw met PM-enquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tja misschien kun je hem PM'en?
Deze user kennende lijkt met me gewoon een attention troll.
De discussie heeft ook grenzen en kaders waarin het gebeurt. Kwetsende en beledigende uitspraken richting rassen wordt gewoon weggehaald.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
doe niet zo flauw met PM-en
de bedoeling van een forum is juist discussie ... ook een discussie met een hitlerfan...
ik kende hem verder niet...
Waar zag jij die dan? Hij riep alleen dat hij Hitler een toffe peer vond. Ik ben, net als de rest, wel benieuwd, waarom dan. Je kunt een historische discussie doodslaan op deze manier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De discussie heeft ook grenzen en kaders waarin het gebeurt. Kwetsende en beledigende uitspraken richting rassen wordt gewoon weggehaald.
Nee L_V.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waar zag jij die dan? Hij riep alleen dat hij Hitler een toffe peer vond. Ik ben, net als de rest, wel benieuwd, waarom dan. Je kunt een historische discussie doodslaan op deze manier.
Inderdaad. Thx.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 12:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Van Gogh: vliegen zijn kraaien naar je toe of van je af?
Schopje TTK, lijkt me.
Was al dicht hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[PRIJSVRAAG] Deutsche Krieg Kollektion Box
Is hier al een uitslag van en mag ie niet eens dicht of zo?
Unsticky dan?quote:
We zullen meer topics gaan decentraliseren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Historische Kennis #1
We hebben al Raad Je Plaatje. Kan daar prima in.
Dit is C&H. Zoals al eerder gezegd: We hebben een apart spelletjesforum. Laten we het hier over C&H houden en spelletjes in dat forum gooien. Ik heb al moeite genoeg met het bestaan van RJP in dit forum.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We zullen meer topics gaan decentraliseren.
Neemt niet weg dat je een punt hebt, ik zal vragen in het topic om plaatjes in het andere topic te doen en deze meer voor algemene trivia te houden.
We kijken het even aan L_V, meerder users ondervinden er plezier aan, dus geven we het een kans.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dit is C&H. Zoals al eerder gezegd: We hebben een apart spelletjesforum. Laten we het hier over C&H houden en spelletjes in dat forum gooien. Ik heb al moeite genoeg met het bestaan van RJP in dit forum.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:22 schreef Z het volgende:
Loop je niet zo aan te stellen L_V.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[Special] Bevrijding Auschwitz 65 jaar geleden
NOS 65 jaar Bevrijding Auschwitz
Wellicht mergen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ironiequote:Op zondag 31 januari 2010 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tjonge, ze hebben dus duidelijk een moderator gekozen die goed bekend is met dit subforum...
Meestal beoordeel je zoiets naderhand, we hebben er vertrouwen in dat TM het goed gaat doen.quote:Op zondag 31 januari 2010 11:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Tjonge, ze hebben dus duidelijk een moderator gekozen die goed bekend is met dit subforum...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |