Zag vandaag dit artikel in de telegraaf.quote:Op donderdag 4 juni 2009 08:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Een vraagje die toch met dit topic te maken heeft: weet iemand waarom Schiedam nog zo weinig van de oude stad heeft? Hele stukken, zoals de Broersvest enzo zijn nieuw, maar Schiedam is bij mijn weten nooit gebombardeerd geweest....
En het oude deel dat er nog wel is, is best mooi eigenlijk...![]()
Ga eens in Kralingen kijken, dan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:58 schreef edwin999 het volgende:
ja ik ben ook architectuur liefhebber ... en als ik dan de gebouwen zie die ooit op de coolsingel hebben gestaan ..... je had daar dus in dertig veertig dus een hele statige laan ...vol met victoriaanse en romeins getinte gebouwen.....in de wederopbouw hebben ze echter niet veel van dit alles opnieuw gemaakt ....
voor mij dus water tanden want ik hou heel erg van deze bouwstijl alleen ja alleen nog maar te bewonderen in geschiedenis boeken
Op de schaal in het buitenland is het niet eens zo'n heel groot gebouw. Met je 1ste punt ben ik het wel eens. Rotterdam doet er heel goed aan om lekker die stad te gaan bouwen. Nog steeds. De meeste gebouwen die worden gebouwd in Rotterdam passen bij de stad van de laatste 50 jaar en passen alleen daar en nergens anders in NL.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:02 schreef Fortitudo het volgende:
in rotterdam wordt nu het grootste gebouw van nederland gebouwd. weer een nieuwe overwinning en nog meer aanzien in het buitenland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |