ok hardstikke bedankt, ik weet er echt helemaal niets van afquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:02 schreef Deventer__ het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Frank_Lloyd_Wright
http://en.wikipedia.org/wiki/Le_Corbusier
Twee bekende, al zijn er natuurlijk tig op te noemen.
helaas heb ik hier denk ik niet zo veel aan. ik moet namelijk jaartallen enzo hebben en hier moet ik ieder persoon aanklikken om te kijken uit welke eeuw ze komen. Maar toch bedanktquote:Op woensdag 24 februari 2010 21:12 schreef spijkerbroek het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_architecten
Dat was te lastig?
Oe, ja, dat kunnen we niet hebben, he? Dat je al die mensen moet aanklikken en dus <gasp> werk doen voor je huiswerk. Veel makkelijker als anderen je werk doen. Zullen we het stuk ook schrijven en het naar je mailen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
helaas heb ik hier denk ik niet zo veel aan. ik moet namelijk jaartallen enzo hebben en hier moet ik ieder persoon aanklikken om te kijken uit welke eeuw ze komen. Maar toch bedankt
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oe, ja, dat kunnen we niet hebben, he? Dat je al die mensen moet aanklikken en dus <gasp> werk doen voor je huiswerk. Veel makkelijker als anderen je werk doen. Zullen we het stuk ook schrijven en het naar je mailen?
Ik had er dus over dat ik helemaal niets van dit onderwerp weet en jullie dus wel. Ook wilde ik weten wat jullie mening was. Je kan ook normaal reageren en niet meteen gaan lopen trippen over zoiets.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oe, ja, dat kunnen we niet hebben, he? Dat je al die mensen moet aanklikken en dus <gasp> werk doen voor je huiswerk. Veel makkelijker als anderen je werk doen. Zullen we het stuk ook schrijven en het naar je mailen?
En als iemand je dan linkjes geeft, waarin meer linkjes zitten ben je te bedonderd om die linkjes aan te klikken? Sorry hoor, maar doe lekker je eigen huiswerk dan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:21 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Ik had er dus over dat ik helemaal niets van dit onderwerp weet en jullie dus wel. Ook wilde ik weten wat jullie mening was. Je kan ook normaal reageren en niet meteen gaan lopen trippen over zoiets.
geloof me ik heb een klein lijstje met architecten maar ik vond die gewoon niet goed genoeg.
ik heb gekeken maar ik weet dus niet welke van voor of na 1850 is etc. dan kan ik mijn tijd toch beter besteden aan bijvoorbeeld Le Corbusier dan op al die links te gaan klikken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En als iemand je dan linkjes geeft, waarin meer linkjes zitten ben je te bedonderd om die linkjes aan te klikken? Sorry hoor, maar doe lekker je eigen huiswerk dan.
Tja, je zou er eens iets van leren, bijvoorbeeld, he? Zoals welke architecten spraakmakend waren voor welke periode of zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
ik heb gekeken maar ik weet dus niet welke van voor of na 1850 is etc. dan kan ik mijn tijd toch beter besteden aan bijvoorbeeld Le Corbusier dan op al die links te gaan klikken.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dat lijstje dat je zelf had. Post dat even ajb.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:29 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
ik heb gekeken maar ik weet dus niet welke van voor of na 1850 is etc. dan kan ik mijn tijd toch beter besteden aan bijvoorbeeld Le Corbusier dan op al die links te gaan klikken.
wacht even het staat namelijk op papier.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dat lijstje dat je zelf had. Post dat even ajb.
En zoveel klikwerk is het nou ook weer niet, om te kijken welke architecten voor en na 1850 leefden/werkten.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:13 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
helaas heb ik hier denk ik niet zo veel aan. ik moet namelijk jaartallen enzo hebben en hier moet ik ieder persoon aanklikken om te kijken uit welke eeuw ze komen. Maar toch bedankt
lees alsjeblieft het topic even opnieuw door, ik ga het niet opnieuw uitleggen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 21:53 schreef eduard-reeb het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je er wat werk aan zou hebben... en eens even goed in het onderwerp zou duiken... stel je voor dat je uberhaupt moeite zou doen, misschien is er iemamd die zomaar even je werkstuk voor je wil maken..
hartstikke bedankt hier kan ik zeker iets meequote:Op woensdag 24 februari 2010 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoi TS, op de Engelse Wikipedia kun je bij de lijst met architecten een eeuw aanklikken, wat je zoekopdracht vast zal vergemakkelijken...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_architects
Ik denk dat je hiermee wel vooruit kunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |