Ik herkende Bismarck en vond dit:quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:17 schreef DeParo het volgende:
Vraag 1
Wat wordt er op de onderstaande foto afgebeeld.
Beschrijf de gebeurtenis en welk jaar dit zich afspeelt.
[ afbeelding ]
Waar en waarom juist hier???? Als je dat goed hebt, liefst zonder op te zoekenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik herkende Bismarck en vond dit:
Proclamatie van keizer Wilhelm I. (Oprichting van het Duitse Rijk) op 18 januari 1871 met Bismarck als centraal figuur in een wit uniform in de Spiegelzaal van Versailles
Ok, zonder op te zoeken: ik denk dat het het eind van de Frans-Duitse oorlog was, door Duitsland verloren en waarbij de regeringsstructuur van Duitsland gedwongen hervormd werd?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:22 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waar en waarom juist hier???? Als je dat goed hebt, liefst zonder op te zoeken![]()
![]()
![]()
, dan mag jij de volgende haha.
Neequote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ok, zonder op te zoeken: ik denk dat het het eind van de Frans-Duitse oorlog was, door Duitsland verloren en waarbij de regeringsstructuur van Duitsland gedwongen hervormd werd?
Bijna, alleen nog waar, en waarom juist daar gelieve zonder op te zoeken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:32 schreef AryaMehr het volgende:
Uitroepen van het Duitse Keizerrijk waarbij Wilhelm 1 tot keizer wordt benoemd. 1871.
Ik dacht dat ik dat al getypt had en anders zou het het plaatje te kort doen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:46 schreef timmmmm het volgende:
Zou je in het vervolg de vraag, nadat je hem gesteld hebt, niet meer willen aanpassen?
Paleis van Versaille. Waarom? Volgens mij vlak na (of tijdens) de Frans-Duitse oorlog. Om in het hart van Frankrijk het Duits Keizerrijk uit te roepen. Een prachtige sneer jegens de Fransen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:43 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bijna, alleen nog waar, en waarom juist daar gelieve zonder op te zoeken.
Veel succes.
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Paleis van Versaille. Waarom? Volgens mij vlak na (of tijdens) de Frans-Duitse oorlog. Om in het hart van Frankrijk het Duits Keizerrijk uit te roepen.
Afvoeren van de moordenaar van kroonprins Franz-Ferdinand en zijn vrouw in 1914 te Sarajevo.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:06 schreef DeParo het volgende:
[..]
Afvoeren van de moordenaar van kroonprins Franz-Ferdinand en zijn vrouw in 1914 te Sarajevo.
Directe aanleiding van WOI.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:21 schreef Thomas B. het volgende:
german_empire_proclamation.jpg
Topic met potentie, maar er moet nog een beetje aan gesleuteld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |