Wie is de geplaatste dan.quote:Op zondag 6 december 2009 15:02 schreef pyl het volgende:
Raden wij in alle rust, desnoods over het Kerst- en Nieuwjaarsreces heen, dit plaatje van meneer-de-niet-oorlogsmisdadiger-maar-anderzijds-ook-weer-niet-helemaal-zuiver-op-de-graat-zijnde.
Piet Doedens doet wellicht pogingen even blasé te zijn als meneer, maar moet het daarin én in wezenlijke talenten toch heel erg dik afleggen tegen de geplaatste.

Weet ik maar ik dacht al dat ik euhm goed hadquote:Op zondag 6 december 2009 15:29 schreef pyl het volgende:
Deze reeks, die inmiddels 190 nummers telt, heet Raad je Plaatje.

) die weet wie meneer is. Z heeft, zoals het een goed administrateur betaamt, bij de opening van dit deel, 190, tevens het openstaande plaatje uit 189 geplaatst; een herhaling bij wijze van dienstbetoon aan de raders, zeg maar. Een consciëntieuze kerel, die Z. Zo moet je dat zien.
 ) die weet wie meneer is. Z heeft, zoals het een goed administrateur betaamt, bij de opening van dit deel, 190, tevens het openstaande plaatje uit 189 geplaatst; een herhaling bij wijze van dienstbetoon aan de raders, zeg maar. Een consciëntieuze kerel, die Z. Zo moet je dat zien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |