abonnement Unibet Coolblue
pi_75337477
Zullen we dan ook maar een kerstreces inlassen?
Aldus.
pi_75337510
Aldus.
  zondag 6 december 2009 @ 14:59:49 #3
253334 Kevincy
Duivenmelker
pi_75337901
Lijkt op een jonge Piet Doedens...

"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_75337952
Raden wij in alle rust, desnoods over het Kerst- en Nieuwjaarsreces heen, dit plaatje van meneer-de-niet-oorlogsmisdadiger-maar-anderzijds-ook-weer-niet-helemaal-zuiver-op-de-graat-zijnde.


Piet Doedens doet wellicht pogingen even blasé te zijn als meneer, maar moet het daarin én in wezenlijke talenten toch heel erg dik afleggen tegen de geplaatste.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  zondag 6 december 2009 @ 15:25:14 #5
253334 Kevincy
Duivenmelker
pi_75338520
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:02 schreef pyl het volgende:
Raden wij in alle rust, desnoods over het Kerst- en Nieuwjaarsreces heen, dit plaatje van meneer-de-niet-oorlogsmisdadiger-maar-anderzijds-ook-weer-niet-helemaal-zuiver-op-de-graat-zijnde.


Piet Doedens doet wellicht pogingen even blasé te zijn als meneer, maar moet het daarin én in wezenlijke talenten toch heel erg dik afleggen tegen de geplaatste.
Wie is de geplaatste dan.
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_75338631
Deze reeks, die inmiddels 190 nummers telt, heet Raad je Plaatje.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  zondag 6 december 2009 @ 15:32:05 #7
253334 Kevincy
Duivenmelker
pi_75338711
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:29 schreef pyl het volgende:
Deze reeks, die inmiddels 190 nummers telt, heet Raad je Plaatje.
Weet ik maar ik dacht al dat ik euhm goed had
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
pi_75338856
Nee, dat was niet goed.

Overigens, voor alle helderheid: ik heb dit plaatje, in nummer 189, geplaatst en ik ben dus de enige ( ) die weet wie meneer is. Z heeft, zoals het een goed administrateur betaamt, bij de opening van dit deel, 190, tevens het openstaande plaatje uit 189 geplaatst; een herhaling bij wijze van dienstbetoon aan de raders, zeg maar. Een consciëntieuze kerel, die Z. Zo moet je dat zien.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  zondag 6 december 2009 @ 15:41:03 #9
71048 Tokay
makes your day!
pi_75338965
Hmmmm.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zondag 6 december 2009 @ 15:46:42 #10
71048 Tokay
makes your day!
pi_75339098
Meneer hield er - politiek gezien - niet zulke frisse ideeën op na?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_75339389
Dat lijkt me een veilige conclusie op basis van het bovenstaande, ja.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  zondag 6 december 2009 @ 16:33:02 #12
71048 Tokay
makes your day!
pi_75340256
Meneer was hoofdredacteur van De Telegraaf ('inktzwart')?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  zondag 6 december 2009 @ 16:33:08 #13
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_75340263
En hij was in de gelegenheid die gedachten te verwezenlijken, omdat hij zich bevond in een land dat door de Duitsers was veroverd. Hoewel, misschien was het land wel door de Russen veroverd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_75374526
Meneer (en zijn connectie met het 'inktzwarte') had niets van doen met De Telegraaf, noch met de eventuele verwzenlijking van zijn abjecte politieke ideeën - tot dat laatste was hij absoluut niet in staat (meneer was slechts een volger), ook al werd zijn land door de nazi's bezet (hij had het trouwens niet op de Teutoon begrepen, hoor).
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  maandag 7 december 2009 @ 16:13:29 #15
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_75375848
Deed men zijn land de eer aan, het door middel van de meest omvangrijke amfibische onderneming uit de geschiedenis te bevrijden?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_75377072
Toch niet, vergelijken. Welkom, overigens, in dit spectaculaire raadspel voor jonge, frisse usertjes! Ook een hartelijk welkom nog aan Kevincy. Ik hoop niet dat jullie, ook al waren jullie antwoorden fout, de moed al hebben opgegeven - dat zou vooral Gellius spijten, onze aartsvader, die helaas steeds vaker gebukt gaat onder hoofdstedelijke myopie, maar toch onze sympathie heeft, koddig als-i nu eenmaal is, en altoos verzot op jonge, frisse usertjes.

Nee, heer Titus, meneer moest nog een klein jaar wachten.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_75377796
Mijnheer was een Nederlander, nietwaar? En niet voor één gat te vangen, aan zijn borende blik te zien. Maar, gezien de wat krampachtige frons, misschien toch ook niet altijd helemaal zeker van zijn zaak, wat die ook geweest moge zijn. Ach, wie is dat wel? Het is ook niet niks, een zaak te hebben. Ich habe meine Sache auf nichts gestellt, schreef mijn favoriete filosoof. Verstandige man, die volkomen terecht geheel vergeten is.

Hij was vast ook niet von Kopf bis Fuss auf Liebe eingestellt, m'neer?
  maandag 7 december 2009 @ 17:06:43 #18
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_75377933
Jij had meneer toch al eens geraden, Gellius? Houd je ons voor de mal, of distantieer jij je van je Dummyverleden?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_75378036
Ik vrees dat het kortetermijngeheugen volledig verwoest is door mijn verzamelwoede van antiquarische portwijnen. 't Is wèl een mooie verzameling overigens, hoor.
  maandag 7 december 2009 @ 17:11:37 #20
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_75378117
Dus je weet nog wel dat je hem onlangs hebt geraden? Kom, doe mij eens - via een persoonlijk bericht - de titel van het dummydeel toekomen, dan zal ik daar eens kijken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_75378190
Ik had geen idee Titus, het is dat onze huisfiloloog daarop wees.
  maandag 7 december 2009 @ 17:16:29 #22
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_75378283
Nu, dan maar met Stirneriaanse koppigheid verder geraden.
Schreef meneer ook wel eens? Pamfletten, natuurlijk.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_75389272
Gellius raadde meneer ('n Nederlander inderdaad, zoals ik al zei, geen schrijver, zelfs niet van pamfletten), maar die stond toen wel op een ander plaatje ....
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_75390373
Mensen die op andere plaatjes staan zijn niet mijn forte, inderdaad. Dat geef ik grif toe.
pi_75391023
Juist wél, Gellius. Dat andere plaatje kende je wél.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')