Is die Domien op vakantie ofzo dat hij geen berichten meer op zijn twitter plaatst,,quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:14 schreef naatje_1 het volgende:
Tweede domien bijna afgeluisterd*heel slecht in weggaan hier
*
sabatical net als hansquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is die Domien op vakantie ofzo dat hij geen berichten meer op zijn twitter plaatst,,
Het einde van Twitter is in zicht!quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is die Domien op vakantie ofzo dat hij geen berichten meer op zijn twitter plaatst,,
Ja, vorige week vrijdag is 'ie volgens mij vertrokken. Komend weekend is 'ie er ook nog niet, dus nog 2 dagen Bart Is Wakkker.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En na Bart komt Annemiek, waar ik in dr programma zitquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, vorige week vrijdag is 'ie volgens mij vertrokken. Komend weekend is 'ie er ook nog niet, dus nog 2 dagen Bart Is Wakkker.
Als Bart/Domien wakker is dan is Paul nog niet wakker,,quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, vorige week vrijdag is 'ie volgens mij vertrokken. Komend weekend is 'ie er ook nog niet, dus nog 2 dagen Bart Is Wakkker.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:53 schreef 3FMaster het volgende:
Een afvalronde? Ze zijn toch al graatmager?
[Maarten van Rossem modus] JIj hier, tot mijn stomme verbazing verbaast het niet dat jij hier bent[/Maarten van Rossem]quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hoi.
Enig idee trouwens waarom die nu opeens zo opvallend goed scoort? Michiel vroeg het zich vanmiddag ook al openlijk af.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)y_aidan_gibbons.htmlquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Enig idee trouwens waarom die nu opeens zo opvallend goed scoort? Michiel vroeg het zich vanmiddag ook al openlijk af.
Nummer wordt blijkbaar ook door veel Dumpert-bezoekers gewaardeerd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)y_aidan_gibbons.html
Denk dat dit filmpje de reden is. Stond gister op Nr 1in de Dumpert toppers lijst. Ook al vraag ik mij af waarom deze daar gister is terecht gekomen.
Good Question, de film waarin het liedje voorkwam , is niet opnieuw uitgebracht of het is ook niet in een commercial gebruiktquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Enig idee trouwens waarom die nu opeens zo opvallend goed scoort? Michiel vroeg het zich vanmiddag ook al openlijk af.
Zaterdag wordt 'et kut, maandag enz van dat broeierig weer. Halverwege de week wordt et idd kei lekker warmquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:43 schreef naatje_1 het volgende:
Het word na het weekend trouwens bijna 30 graden
Zie post boven van Henkquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Good Question, de film waarin het liedje voorkwam , is niet opnieuw uitgebracht of het is ook niet in een commercial gebruikt
dat dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zaterdag wordt 'et kut, maandag enz van dat broeierig weer. Halverwege de week wordt et idd kei lekker warm
Mooi kloten. Had net een leuke BBQ in gedachten voor zaterdag ter gelegenheid van mijn verjaardagquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zaterdag wordt 'et kut, maandag enz van dat broeierig weer. Halverwege de week wordt et idd kei lekker warm
moedigen de 100 mensen je aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
om maar meteen met de deur in huis te vallenwie wil er voor mij as zaterdag klaar voor de start zitten bij de voorverkoop van the Prodigy? http://tinyurl.com/l8nwjv
Mn winkel heeft dan grande opening...en ik kan het echt niet maken om achter een puter te hangen terwijl er ong 100 mensen op me staan te wachten![]()
*ik wil zoooooo graaaaaaaaaaaaaaaaag*
neeh mn winkel is bijna twee weken dicht geweest voor verbouwing, en gaat zaterdag open. Met allemaal lekkere hapjes, ditjes en datjes enz enz. En begint die voorverkoop van the Prodigy uitgerekend ook danquote:
Stomme webhoster opeens even de interne paden veranderen... zuchtquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmmm geen update voor de OP Now Playing... volgens mij zijn mijn cronjobs dood...
goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Hoe gaat het hier?
Ballonvaart ging niet door. De nieuwe datum is waarschijnlijk aankomende zaterdag.
Heb net met de shovel een paar hooibalen opgehaald uit het weiland. Alle hooibalen moesten op een pallet worden neergelegd. Er kunnen ongeveer 9 hooibalen op een pallet. Ikzelf heb alleen op de shovel gereden en mijn vader heeft de hooibalen op de pallet gelegd. Ik ben daar niet sterk genoeg voor.![]()
Ook mijn lengte heb ik niet mee.
Aha!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Heb net met de shovel een paar hooibalen opgehaald uit het weiland. Alle hooibalen moesten op een pallet worden neergelegd. Er kunnen ongeveer 9 hooibalen op een pallet. Ikzelf heb alleen op de shovel gereden en mijn vader heeft de hooibalen op de pallet gelegd. Ik ben daar niet sterk genoeg voor.![]()
Ook mijn lengte heb ik niet mee.
Ben nog nooit in Zwolle geweestquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:28 schreef cosmick het volgende:
Zwolleuh!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef cosmick het volgende:
Fucking hell, wat heb ik toch een hekel aan die band.
Ik voel een deal: Jij 2 kaartjes voor Green Day, ik 2 kaartjes voor Prodigy: ruilenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh mn winkel is bijna twee weken dicht geweest voor verbouwing, en gaat zaterdag open. Met allemaal lekkere hapjes, ditjes en datjes enz enz. En begint die voorverkoop van the Prodigy uitgerekend ook dan![]()
Ik wil zo graag, begin dit jaar viste ik ook al achter het net, en de kaartjes werden zoooo duur doorverkocht op MP
whehequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik voel een deal: Jij 2 kaartjes voor Green Day, ik 2 kaartjes voor Prodigy: ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |