moedigen de 100 mensen je aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
om maar meteen met de deur in huis te vallenwie wil er voor mij as zaterdag klaar voor de start zitten bij de voorverkoop van the Prodigy? http://tinyurl.com/l8nwjv
Mn winkel heeft dan grande opening...en ik kan het echt niet maken om achter een puter te hangen terwijl er ong 100 mensen op me staan te wachten![]()
*ik wil zoooooo graaaaaaaaaaaaaaaaag*
neeh mn winkel is bijna twee weken dicht geweest voor verbouwing, en gaat zaterdag open. Met allemaal lekkere hapjes, ditjes en datjes enz enz. En begint die voorverkoop van the Prodigy uitgerekend ook danquote:
Stomme webhoster opeens even de interne paden veranderen... zuchtquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmmm geen update voor de OP Now Playing... volgens mij zijn mijn cronjobs dood...
goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Hoe gaat het hier?
Ballonvaart ging niet door. De nieuwe datum is waarschijnlijk aankomende zaterdag.
Heb net met de shovel een paar hooibalen opgehaald uit het weiland. Alle hooibalen moesten op een pallet worden neergelegd. Er kunnen ongeveer 9 hooibalen op een pallet. Ikzelf heb alleen op de shovel gereden en mijn vader heeft de hooibalen op de pallet gelegd. Ik ben daar niet sterk genoeg voor.![]()
Ook mijn lengte heb ik niet mee.
Aha!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Heb net met de shovel een paar hooibalen opgehaald uit het weiland. Alle hooibalen moesten op een pallet worden neergelegd. Er kunnen ongeveer 9 hooibalen op een pallet. Ikzelf heb alleen op de shovel gereden en mijn vader heeft de hooibalen op de pallet gelegd. Ik ben daar niet sterk genoeg voor.![]()
Ook mijn lengte heb ik niet mee.
Ben nog nooit in Zwolle geweestquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:28 schreef cosmick het volgende:
Zwolleuh!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef cosmick het volgende:
Fucking hell, wat heb ik toch een hekel aan die band.
Ik voel een deal: Jij 2 kaartjes voor Green Day, ik 2 kaartjes voor Prodigy: ruilenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh mn winkel is bijna twee weken dicht geweest voor verbouwing, en gaat zaterdag open. Met allemaal lekkere hapjes, ditjes en datjes enz enz. En begint die voorverkoop van the Prodigy uitgerekend ook dan![]()
Ik wil zo graag, begin dit jaar viste ik ook al achter het net, en de kaartjes werden zoooo duur doorverkocht op MP
whehequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik voel een deal: Jij 2 kaartjes voor Green Day, ik 2 kaartjes voor Prodigy: ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |