moedigen de 100 mensen je aanquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
hallow![]()
om maar meteen met de deur in huis te vallenwie wil er voor mij as zaterdag klaar voor de start zitten bij de voorverkoop van the Prodigy? http://tinyurl.com/l8nwjv
Mn winkel heeft dan grande opening...en ik kan het echt niet maken om achter een puter te hangen terwijl er ong 100 mensen op me staan te wachten![]()
*ik wil zoooooo graaaaaaaaaaaaaaaaag*
neeh mn winkel is bijna twee weken dicht geweest voor verbouwing, en gaat zaterdag open. Met allemaal lekkere hapjes, ditjes en datjes enz enz. En begint die voorverkoop van the Prodigy uitgerekend ook danquote:
Stomme webhoster opeens even de interne paden veranderen... zuchtquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmmm geen update voor de OP Now Playing... volgens mij zijn mijn cronjobs dood...
goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Hoe gaat het hier?
Ballonvaart ging niet door. De nieuwe datum is waarschijnlijk aankomende zaterdag.
Heb net met de shovel een paar hooibalen opgehaald uit het weiland. Alle hooibalen moesten op een pallet worden neergelegd. Er kunnen ongeveer 9 hooibalen op een pallet. Ikzelf heb alleen op de shovel gereden en mijn vader heeft de hooibalen op de pallet gelegd. Ik ben daar niet sterk genoeg voor.![]()
Ook mijn lengte heb ik niet mee.
Aha!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Heb net met de shovel een paar hooibalen opgehaald uit het weiland. Alle hooibalen moesten op een pallet worden neergelegd. Er kunnen ongeveer 9 hooibalen op een pallet. Ikzelf heb alleen op de shovel gereden en mijn vader heeft de hooibalen op de pallet gelegd. Ik ben daar niet sterk genoeg voor.![]()
Ook mijn lengte heb ik niet mee.
Ben nog nooit in Zwolle geweestquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:28 schreef cosmick het volgende:
Zwolleuh!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:34 schreef cosmick het volgende:
Fucking hell, wat heb ik toch een hekel aan die band.
Ik voel een deal: Jij 2 kaartjes voor Green Day, ik 2 kaartjes voor Prodigy: ruilenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeh mn winkel is bijna twee weken dicht geweest voor verbouwing, en gaat zaterdag open. Met allemaal lekkere hapjes, ditjes en datjes enz enz. En begint die voorverkoop van the Prodigy uitgerekend ook dan![]()
Ik wil zo graag, begin dit jaar viste ik ook al achter het net, en de kaartjes werden zoooo duur doorverkocht op MP
whehequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik voel een deal: Jij 2 kaartjes voor Green Day, ik 2 kaartjes voor Prodigy: ruilen
en hoe kom ik aan twee kaartjes van green dayquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik voel een deal: Jij 2 kaartjes voor Green Day, ik 2 kaartjes voor Prodigy: ruilen
SMSenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en hoe kom ik aan twee kaartjes van green day![]()
![]()
Tjah, op zich zou ik het eventueel best willen doen. Liefst natuurlijk voor die 2 kaartjes van GDquote:ik zou graag willen dat iemand zaterdag ochtend achter de puter kruipt voor mij, me een smsje stuurt als de kaartjes in de pocket zijn, en als ik doodmoe 's avond thuiskom van het werk dat ik het geld over maak en ik de kaartjes krijg..gewoon als 3fm vriendjes onder elkaar
Ik zou het kunnen doen. Ik heb geen plannen zaterdagochtend. Wat moet ik doen? Hoelaat moet ik achter de pc kruipen. Mocht ik de kaarten hebben waar moet ik ze naar toe brengen? Volgende week begint mijn vakantiewerk. En wanneer is het concert van die band waar jij zo graag naar toe wil?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en hoe kom ik aan twee kaartjes van green day![]()
![]()
ik zou graag willen dat iemand zaterdag ochtend achter de puter kruipt voor mij, me een smsje stuurt als de kaartjes in de pocket zijn, en als ik doodmoe 's avond thuiskom van het werk dat ik het geld over maak en ik de kaartjes krijg..gewoon als 3fm vriendjes onder elkaar
quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
SMSen
[..]
Tjah, op zich zou ik het eventueel best willen doen. Liefst natuurlijk voor die 2 kaartjes van GD
Okay.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat snap ik....als Marije het wil doen zonder GD kaartjes ga ik bij haar leuren
dat is een rijtje voor latijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Huh?
Vond hun lied wat hiervoor kwam leuker:
Foxtrot Uniform Charlie Kilo!
Nou, heb weinig in de planning. Maar het is dat westlife over een dag of 6 weer de studio ingaat om een nieuw album op te nemen. MAar dat is een ander verhaal. Hoop dat ze naar nederland komen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat snap ik....als Marije het wil doen zonder GD kaartjes ga ik bij haar leuren
je moet zaterdag om 09:59 klaar voor de start zitten op dezequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik zou het kunnen doen. Ik heb geen plannen zaterdagochtend. Wat moet ik doen? Hoelaat moet ik achter de pc kruipen. Mocht ik de kaarten hebben waar moet ik ze naar toe brengen? Volgende week begint mijn vakantiewerk. En wanneer is het concert van die band waar jij zo graag naar toe wil?
Alvast bedankt.
Hoe laat ben je klaar met werken. Ik denk dat er dan ook nog wel kaartjes zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je moet zaterdag om 09:59 klaar voor de start zitten op deze
link ik denk dat je je wel even moet registreren rechts boven aan bij *mijn live nation*
je kan er vast voor kiezen om de kaartjes thuisgestuurd te krijgen (kan je ze weer naar mij opsturen als je mijn geld binnen heb) of dat je ze via mail krijgt...dan kan je ze doormailen naar mij.
Edit: ik wil twee kaartjes![]()
![]()
whehequote:Op donderdag 25 juni 2009 21:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Rijtje van internationaal alfabet: Alfa, Bravo, Charlie, Wiskey enz.
ik ben rond 19:00 thuis hoop ik. Als de kaartverkoop net zo goed gaat als begin dit jaar dat ze er waren, of net als bij Metallica, of net als bij Lady GaGa vis ik gewoon achter het net en mag ik ze duur op MP kopenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hoe laat ben je klaar met werken. Ik denk dat er dan ook nog wel kaartjes zijn.
Ok, kun je de link even pm en naar mij. Hoe moet ik me daar registreren?quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
je moet zaterdag om 09:59 klaar voor de start zitten op deze
link ik denk dat je je wel even moet registreren rechts boven aan bij *mijn live nation*
je kan er vast voor kiezen om de kaartjes thuisgestuurd te krijgen (kan je ze weer naar mij opsturen als je mijn geld binnen heb) of dat je ze via mail krijgt...dan kan je ze doormailen naar mij.
Edit: ik wil twee kaartjes![]()
![]()
meisje tochquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben rond 19:00 thuis hoop ik. Als de kaartverkoop net zo goed gaat als begin dit jaar dat ze er waren, of net als bij Metallica, of net als bij Lady GaGa vis ik gewoon achter het net en mag ik ze duur op MP kopen
Metallica en Lady GaGa zijn razend populair. Prodigy is toch wat meer, tjah, hoe moet ik dit zeggen. Soort van minder bekend? Singles op de radio en tvzenders worden veeeel minder gedraaid als Lady GaGa en Metallicaquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ben rond 19:00 thuis hoop ik. Als de kaartverkoop net zo goed gaat als begin dit jaar dat ze er waren, of net als bij Metallica, of net als bij Lady GaGa vis ik gewoon achter het net en mag ik ze duur op MP kopen
pm verstuurdquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:54 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ok, kun je de link even pm en naar mij. Hoe moet ik me daar registreren?
ik hoop het...in mijn ogen zijn ze al zeker 10 jaar erg bekend, en daar hoef je geen radiostation bij te hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Metallica en Lady GaGa zijn razend populair. Prodigy is toch wat meer, tjah, hoe moet ik dit zeggen. Soort van minder bekend? Singles op de radio en tvzenders worden veeeel minder gedraaid als Lady GaGa en Metallica
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |