ja we moeten wel ff wakker blijven hequote:
quote:
Hier stond eigenlijk slapen op de planning. :pquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja we moeten wel ff wakker blijven he
kan ook op andere manierenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja we moeten wel ff wakker blijven he
komt morgen weer op me werk weerquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hier stond eigenlijk slapen op de planning. :p
Pff hier ook... ergens straks ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hier stond eigenlijk slapen op de planning. :p
Waarom?!quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:42 schreef Carooltje79 het volgende:
ohw wat erg ik moet half 7 weer opmaar heb helemaaaaal geen zin
ooohh, samen boven de dekens liggenquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Pff hier ook... ergens straks ofzo.
Kleine moet naar school hequote:
Half 9, ik rijd 8 uur hier wegquote:
ja die kleine moet om half 7 zn medicijnen krijgen, dat moet elke dag op vaste tijd, en daarna gaat hij nog half uurtje slapen en dan kan ik ff lekker douchen enzo en vast brood smeren en dan maak ik hem wakker om 7 uurquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
En dan om half 7 op... Pff. Sterkte. En dat 5 dagen per week.
slaap lekkerquote:
Wel heel goed, zo'n vast ritme.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja die kleine moet om half 7 zn medicijnen krijgen, dat moet elke dag op vaste tijd, en daarna gaat hij nog half uurtje slapen en dan kan ik ff lekker douchen enzo en vast brood smeren en dan maak ik hem wakker om 7 uur
Slaap lekker, hoop dat het wil lukken.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ooohh, samen boven de dekens liggenprrrrrrrrrrr.
ja moet wel he , hij heeft adhd anders gaat het niet goed komen..quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wel heel goed, zo'n vast ritme.![]()
[..]
Slaap lekker, hoop dat het wil lukken.
wat ist schat? kan je nie slapen?quote:
Lijkt me toch lastig, af en toe. Respect hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja moet wel he , hij heeft adhd anders gaat het niet goed komen..
Aww, wat is er?quote:
dank jequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:55 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Lijkt me toch lastig, af en toe. Respect hoor.
slaap lekkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 00:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga ook mijn mandje opzoeken en lekker broeden! ciao!
oh envoor since!
Broeden? Je hebt eieren in je bed liggen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga ook mijn mandje opzoeken en lekker broeden! ciao!
oh envoor since!
Nee, had gehoopt dat jij in mn bed lag.. maar na net even uitvoerig onderzoek erin gedaan te hebben heb ik jou niet kunnen vinden om passioneel mee te gaan zoenenquote:Op donderdag 25 juni 2009 01:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Broeden? Je hebt eieren in je bed liggen?![]()
Slaap lekker hoor.
Kan wel kloppen, ik zit op de bank.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, had gehoopt dat jij in mn bed lag.. maar na net even uitvoerig onderzoek erin gedaan te hebben heb ik jou niet kunnen vinden om passioneel mee te gaan zoenen
mweeeh,quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan wel kloppen, ik zit op de bank.
Droom zacht!quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mweeeh,dan duik ik maar in mijn eenzame mand! fijne nacht nog!
slaap lekkerquote:
Slaap lekker.quote:
Trusten.quote:
Nee hoor, ik ben er nog.quote:
Ow, fijn.quote:
Ja maar ga wel slapen nu denk ik zo.quote:
Ja, ik ben ook best moe eigenlijk...quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar ga wel slapen nu denk ik zo.
*schopt naar bed*quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar ga wel slapen nu denk ik zo.
Geen idee waarvoor maar yw.quote:
Ja héérlijk hehquote:
Ach, het is een tweede natuur voor me. Vandaar dat ik niet wist wat je bedoeldequote:
dat is toch alleen maar mooi !quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:50 schreef Cuegirllie het volgende:die vacature van hier stond volgens mij van de 2 weken dat het kon maar 2 dagen echt op werkenbijhetrijk.nl.. geen wonder dat ze geen reacties krijgen
lolz ok ambtenaar??quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:50 schreef Cuegirllie het volgende:die vacature van hier stond volgens mij van de 2 weken dat het kon maar 2 dagen echt op werkenbijhetrijk.nl.. geen wonder dat ze geen reacties krijgen
Defensie hequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:10 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen.![]()
Mijn rug doet auw.Maar zo wel lekker in rok op de fiets naar de fysio.
Lijkt me ook leuk, werd volledig met de grond gelijk gemaakt in de krant van vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef getl0st het volgende:
Mogguh allen!
Bios gister wastransformers
Wil ik ook zienquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef getl0st het volgende:
Mogguh allen!
Echte mannen hebben lak aan recensies voor films.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, werd volledig met de grond gelijk gemaakt in de krant van vandaag.
G'Morgensquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef getl0st het volgende:
Mogguh allen!
Ach, als ik daarop zou letten zou ik hele leuke films gemist hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, werd volledig met de grond gelijk gemaakt in de krant van vandaag.
Idd ja, die mensen snappen gewoon niet dat er verschillende soorten films zijn, ik zal nooit beweren dat het een GOEIE film is, zoals een echt Hitchcock meesterwerk ofzo, maar het is wel een hele vermakelijke film, gewoon een film met een hele andere insteek dan arthouse etc.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, als ik daarop zou letten zou ik hele leuke films gemist hebben.
Ik wil ook naar GI Joe na het zien van de trailer. Zag er wel tof uit!
Nee, die vond JIJ gruwelijk slecht, ik heb hem 2 keer gekeken, geweldige actiequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:00 schreef Ripley het volgende:
De eerste transformers film was echt gruwelijk slechtEn ik vind transformers nog wel leuk
Precies, gewoon entertainment. Je moet er niet heengaan en denken dat er een "intricate plot" in zit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, die mensen snappen gewoon niet dat er verschillende soorten films zijn, ik zal nooit beweren dat het een GOEIE film is, zoals een echt Hitchcock meesterwerk ofzo, maar het is wel een hele vermakelijke film, gewoon een film met een hele andere insteek dan arthouse etc.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:00 schreef Ripley het volgende:
De eerste transformers film was echt gruwelijk slechtEn ik vind transformers nog wel leuk
De transformers klopten niet, verhaal was slecht, dialoog om te janken/lachen, slecht acteerwerk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die vond JIJ gruwelijk slecht, ik heb hem 2 keer gekeken, geweldige actie.
Defensie is dan ook een vreselijke organisatie om als burger te werken.quote:
De transformers klopten niet met wat? De plastic poppetjes uit 1980?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
De transformers klopten niet, verhaal was slecht, dialoog om te janken/lachen, slecht acteerwerk.
wat klopte er dan niet aan de transformers ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
De transformers klopten niet, verhaal was slecht, dialoog om te janken/lachen, slecht acteerwerk.
Dus ook tijd over om op fok te postenquote:
Ik vond het actiespektakel ook tegenvallen. En ik kijk er niet naar alsof het een meesterwerk moet zijn, maar het minste dat ik vraag van een dialoog is dat ik er niet continu door afgeleid word omdat het A) ongeveer de slechtst geschreven tekst ooit is B) houterig afgeleverd wordt. Ik verwacht geen shakespeare, maar dit was alsof het door KudFokker zelf geschreven was.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De transformers klopten niet met wat? De plastic poppetjes uit 1980?.
Dat bedoel ik dus, verhaal, who the fuck cares about verhaal, dialoog, het gaat om het actie spektakel, en dat zat erin, en dus ook weer in de tweede.
Je kijkt er met een blik naar alsof het een meesterwerk wil zijn, komop, de tekenfilms waren notabene een reclamefilm om de poppetjes te verkopen en jij denkt dat de film anders is.
TF is precies wat ik ervan verwacht, luchtig popcorn vermaak met ubercoole robots die elkaar in elkaar rammen.
Nogmaals, het is een verfilming van een mechandisingserie.
Google maar even. Dat kunnen transformer nerds beter uitleggen dan ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat klopte er dan niet aan de transformers ?
it's a guy thing denk ik dan, ik heb me geen seconde gestoord aan de film en het enige waarmee ik het eens ben is dat er te weinig actie inzat nog, maar blijkbaar is deel 2 na 15 min intro 2 uur lang rammenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond het actiespektakel ook tegenvallen. En ik kijk er niet naar alsof het een meesterwerk moet zijn, maar het minste dat ik vraag van een dialoog is dat ik er niet continu door afgeleid word omdat het A) ongeveer de slechtst geschreven tekst ooit is B) houterig afgeleverd wordt. Ik verwacht geen shakespeare, maar dit was alsof het door KudFokker zelf geschreven was.
Ach ja, dat zijn van die mensen die janken omdat regel 12 op pagina 456 van Happy Potter 4 niet in de film zat!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Google maar even. Dat kunnen transformer nerds beter uitleggen dan ik
Tuurlijk, niets voor jou manquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik begrijp dat ik zonder probleem beide TF-films over kan slaan. Mooi.
Dat denk ik niet. Ik ahd me namelijk enorm verheugd op die film, juist omdat ik dol was op de transformers en zo. Maar echt, dit was zo'n tegenvaller.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
it's a guy thing denk ik dan, ik heb me geen seconde gestoord aan de film en het enige waarmee ik het eens ben is dat er te weinig actie inzat nog, maar blijkbaar is deel 2 na 15 min intro 2 uur lang rammen.
Oe, dan moet ik hem gaan zien dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
it's a guy thing denk ik dan, ik heb me geen seconde gestoord aan de film en het enige waarmee ik het eens ben is dat er te weinig actie inzat nog, maar blijkbaar is deel 2 na 15 min intro 2 uur lang rammen.
Weer helemaal beter?quote:
Mwah kan nog wel beter...quote:
En Megan Fox niet te vergeten!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
TF is precies wat ik ervan verwacht, luchtig popcorn vermaak met ubercoole robots die elkaar in elkaar rammen.
Nee, als je dit aan mij vroeg. Vanmiddag wel weer een sollicitatie en ik verwacht er volgende week ook nog één.quote:
vroeg het idd aan jouquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, als je dit aan mij vroeg. Vanmiddag wel weer een sollicitatie en ik verwacht er volgende week ook nog één.
Inderdaadquote:
Gaat goed dus! Succes straks!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, als je dit aan mij vroeg. Vanmiddag wel weer een sollicitatie en ik verwacht er volgende week ook nog één.
Nee joh heerlijk. Van de week 1 tegenover me in de trein. Het lukte telkens net niet om tussen dr benen te kijken... Irritante schaduwquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:46 schreef mrbox het volgende:
Sommige meisjes dragen echt te korte rokjesiets wat ze juist minder mooi maakt !
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
vroeg het idd aan jou
succes vanmiddag!
Thanksquote:
Netjes!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
Tweede gesprek bij sollicitatie van afgelopen maandag
ja zekers...maar er word ook eigenlijk niet meer gereageerd als je hier groet...maargoed dat geeft niks..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Netjes!
@ Flena: Het is inderdaad erg stil geworden hier
Spannend!!!! Succes alvastquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen slowchat he? Niets persoonlijks hoor,maar ik vind dat 2 pagina's goeiemorgen, hallo, etc. totaal overbodig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef Flena het volgende:
[..]
ja zekers...maar er word ook eigenlijk niet meer gereageerd als je hier groet...maargoed dat geeft niks..
Nee, maar dat is standaard geworden hierquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef Flena het volgende:
[..]
ja zekers...maar er word ook eigenlijk niet meer gereageerd als je hier groet...maargoed dat geeft niks..
nee das waar daar heb je helemaal gelijk in..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook geen slowchat he? Niets persoonlijks hoor,maar ik vind dat 2 pagina's goeiemorgen, hallo, etc. totaal overbodig.
Ik haak gewoon in in een topic als ik iets zie om over te praten.
Dus we gaan samen naar Transformers?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook geen slowchat he? Niets persoonlijks hoor,maar ik vind dat 2 pagina's goeiemorgen, hallo, etc. totaal overbodig.
Ik haak gewoon in in een topic als ik iets zie om over te praten.
mogguhquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
Goede morgen
Zo even mijn spullen pakken en dan naar Graspop
Megan Fox isquote:
Not to worry, ik heb de dvd op mijn mobieltje staan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, moet ik nog wel ff snel deel 1 kijken
Ik heb ook neits tegen mensen die het wel doen hoor, zal het zelf ook wel eens gedaan hebben uiteraard. Maar ik vind het een overbodig gewoonquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee das waar daar heb je helemaal gelijk in..
ja dat inhaken ben ik nog niet zo'n held in...dat durf ik dan om de een of andere reden weer niet
Dus dan kunnen we eerst deel 1 op je mobiel kijken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
Not to worry, ik heb de dvd op mijn mobieltje staan.
Ja ik weet het, zeg het maar
Hoi Flenaquote:
quote:
Geen idee... Ik onthoud mijn dromen nooit...quote:
Ik heb een DVD liggen van deel 1. Samen kijken? Ik moet hem ook nog kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus dan kunnen we eerst deel 1 op je mobiel kijken?
ja wel leuk, zijn flink opgeschoten dus dat is ook wel prettigquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Flena
Dankje![]()
Lekker geklust gisteren?
quote:
Je moet je dromen wel onthoudenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef AirwiN het volgende:
Geen idee... Ik onthoud mijn dromen nooit...Ik heb wel lekker geslapen overigens!
Et tu?
Ja, ben ik wel blij meequote:
Thanks!quote:
Al bijna klaar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef Flena het volgende:
[..]
ja wel leuk, zijn flink opgeschoten dus dat is ook wel prettig
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Belsezar, nerd in disguise!
Hoe efficiënt en hoe concreet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:19 schreef heksehiel het volgende:
Je moet je dromen wel onthoudenIk heb van mijn eerste ding geen half uur gemaakt maar 5 minuten en toen ben ik in coma geraakt, dus heerlijk
Vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe voornemens, nieuwe teleurstellingen en nieuwe mooie momenten
ja nog 1 muur kaal maken en dan is dat allemaal gedaan...dus ik kan nu met de andere muren gaan beginnen met behangenquote:
Precies, samen naar een klein klote schermpje starenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus dan kunnen we eerst deel 1 op je mobiel kijken?
In mijn verdediging, hij stond op de telefoon toen ik hem kochtquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Belsezar, nerd in disguise!
Alleen voor het kijken moet je wel wat geduld hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
In mijn verdediging, hij stond op de telefoon toen ik hem kocht
Ja, de telefoon heeft wat opstartproblemen bij het kijken van een filmpjequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen voor het kijken moet je wel wat geduld hebben
Bels is blijkbaar niet de enige nerd met wie je omgaat dan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef heksehiel het volgende:
Soms word je aangestoken door mensen met wie je omgaat
Maar dan moeten we heel dicht tegen elkaar aanzittenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
Precies, samen naar een klein klote schermpje staren
Maar hoe vaak heb je 'm al gezien?quote:In mijn verdediging, hij stond op de telefoon toen ik hem kocht
Zijn nerds efficient en concreet dan? En sinds wanneer noem jij jezelf een nerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bels is blijkbaar niet de enige nerd met wie je omgaat dan...
Dat is waar! Daarom ben ik ook zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar dan moeten we heel dicht tegen elkaar aanzitten![]()
Die zijn in ieder geval heel rationeel. Efficiënt en concreet zijn begrippen die voor mij onder ratio vallen. En waar zie je mij mijzelf een nerd noemen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:28 schreef heksehiel het volgende:
Zijn nerds efficient en concreet dan? En sinds wanneer noem jij jezelf een nerd
Net of jij nietquote:
Al bijna klaar dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:20 schreef Flena het volgende:
[..]
ja nog 1 muur kaal maken en dan is dat allemaal gedaan...dus ik kan nu met de andere muren gaan beginnen met behangenmaar vandaag nog ff niet
ja gelukkig welquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al bijna klaar dus![]()
Gelijk heb je veel te warm om te klussen
Deze gaat in mijn foboquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar! Daarom ben ik ook zogek
op je! Altijd de positieve kant zien van het verhaal
En nog om veel andere dingen![]()
Ben jij niet efficiënt/concreet ofwel rationeel dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:32 schreef AirwiN het volgende:
Die zijn in ieder geval heel rationeel. Efficiënt en concreet zijn begrippen die voor mij onder ratio vallen. En waar zie je mij mijzelf een nerd noemen?
Ikke wel, alhoewel niet op Depp. Maar dit sloeg ergens anders opquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
Net of jij nietals er een lekkere kerel in een film zit
Johnny Depp
Even doorbijten binnenkort zit je in een mooi huisquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef Flena het volgende:
[..]
ja gelukkig wel
idd...met dit weer word ik daar niet vrolijk van
Tuurlijk. Wil je ook beeldmateriaal als bewijs enzo?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:37 schreef Ripley het volgende:
gaan bels en HH neuken?
Wel even melden he, popjes
Nou, als het even kanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tuurlijk. Wil je ook beeldmateriaal als bewijs enzo?
Als dat zou kunnenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:
Inderdaad, doen wij niet moeilijk over.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 10 gig aan ruimte, dus zat om filmpjes en fotos te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Misschien wil Bels zijn Transformer-film er wel afgooien om er een nieuwe op te zetten
ja daarom..ff volhouden nog en dan is het wel de moeite waard geweestquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Even doorbijten binnenkort zit je in een mooi huis
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:50 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb nog ruim 10 gig aan ruimte, dus zat om filmpjes en fotos te maken.
Het nieuwe .rar verhaal komt eraan dusquote:
Nu voel ik me weer zo'n dom blondjequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Belsezar het volgende:
Het nieuwe .rar verhaal komt eraan dusHH&B.rar
Tegen nerdpraat kun je niet opquote:
Dat is juist het verschil met de voorgaande. Nu zijn het twee mensen met hun volle verstandquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nu voel ik me weer zo'n dom blondje
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is juist het verschil met de voorgaande. Nu zijn het twee mensen met hun volle verstandNiks dom.
Wat maakt dat jou danquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Tegen nerdpraat kun je niet op![]()
Al begrijp ik het wel
Precies, dan nemen die foto's en filmpjes van jou en Bels stukken minder ruimte in als je ze wil bewaren voor het fappen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef heksehiel het volgende:
Ik snapte het .rar ding niet
Dat zijn toch bestanden die je moet uitpakken
![]()
Ik kan niet fappen, maar is dit een verkapte post dat je ze ook wil hebben?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:02 schreef AirwiN het volgende:
Precies, dan nemen die foto's en filmpjes van jou en Bels stukken minder ruimte in als je ze wil bewaren voor het fappen.
Ik zie net dat het hetzelfde voor jou geldtquote:
Post gewoon meteen even een .torrent dan kunnen we zorgen dat iedereen de foto's heeftquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
Ik kan niet fappen, maar is dit een verkapte post dat je ze ook wil hebben?
Ik ben al tevreden met een selectie met foto's van jou in diverse uitdagende posities terwijl je schaars / niet gekleed ben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:03 schreef heksehiel het volgende:
Ik kan niet fappen, maar is dit een verkapte post dat je ze ook wil hebben?
En wat gaat mevrouw Airwin daarvan zeggen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met een selectie met foto's van jou in diverse uitdagende posities terwijl je schaars / niet gekleed ben.
iets Japans icm een Katana denk ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En wat gaat mevrouw Airwin daarvan zeggen?
'Als je maar thuis komt eten.'quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
En wat gaat mevrouw Airwin daarvan zeggen?
Staat ie al in HD met 5.1 op usenet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 10 gig aan ruimte, dus zat om filmpjes en fotos te maken.
Ahh, kijk zo hoort hetquote:
Na het weekend Feitosa, na het weekend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Staat ie al in HD met 5.1 op usenet?
Ff kijken dan.
Jij bent zo niet veeleisendquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:07 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al tevreden met een selectie met foto's van jou in diverse uitdagende posities terwijl je schaars / niet gekleed ben.
Zullen die sneller bezorgt worden dan je vakantiefoto's?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, kijk zo hoort het
Dan zullen HH en ik er persoonlijk zorg voor dragen dat de foto's/filmpjes bij je aan zullen komen.
Als ik het zou vragen dan zou ik je ook de kans geven om 'nee' te zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
Jij bent zo niet veeleisendHet is dat je nog niet vraagt of mijn cam aan mag
![]()
Ik neem aan, niet met die lading aan het woord?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
Hmm N. zei net 'hey schatje' in een sms
Zo ben ik al 2 jaar niet genoemd gewoon
Het hoeft natuurlijk niet veel te betekenenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
Hmm N. zei net 'hey schatje' in een sms
Zo ben ik al 2 jaar niet genoemd gewoon
Nja, ben ook gewoon al 2 jaar geen schatje genoemd zonder de ladingquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan, niet met die lading aan het woord?.
Owquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, ben ook gewoon al 2 jaar geen schatje genoemd zonder de lading
Hmm ik weet niet maar ik denk dat ze wel gek van me isquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet veel te betekenen
ook dat zegt niet zo veel, dat was laatst bij meisje 1 en meisje 4 ? toch ook het gevalquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet maar ik denk dat ze wel gek van me is
Ze zegt dat ze sinds ze me kent de hele tijd aan me denktik denk ook aan haar moet ik zeggen :@
Hmm alleen bij dat meisje waarmee ik naar Artis en het Vondelpark ben geweestquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
ook dat zegt niet zo veel, dat was laatst bij meisje 1 en meisje 4 ? toch ook het geval
Dacht ik ook, en iets terug dacht hij ook dat een meisje gek op hem was.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
ook dat zegt niet zo veel, dat was laatst bij meisje 1 en meisje 4 ? toch ook het geval
Ik word de laatste tijd alleen maar gek gemaaktquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht ik ook, en iets terug dacht hij ook dat een meisje gek op hem was.
Gladde jongen, al die meiden gek maken.
Je moet je ook niet laten gek makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd alleen maar gek gemaakten kan daar op dit moment niet helemaal mee omgaan
Net die bekeuring van 57 euro binnengekregen...
62 ( - correctie) in de bebouwde kom (waar je dus 50 mag) = 12 km/u te hard
Nja net op tijd, want ze hebben net alle boetes met 6 euro verhoogd ivm administratie kosten
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zullen die sneller bezorgt worden dan je vakantiefoto's?
quote:Rijke Russen knallen piraten dood vanop luxejacht
Voor 4.000 euro per dag kunnen Russische rijkelui piraten gaan neerknallen voor de Somalische kust. Hun luxejacht vaart in de meest gevaarlijke wateren in de hoop dat het aangevallen wordt. Vanop hun zwaar bewapend schip binden ze dan de strijd aan met de raiders. Dat meldt de Oostenrijkse zakenkrant Wirtschaftsblatt.
Extra betalen voor kogels
Passagiers die vijf euro per dag extra betalen, mogen er op los knallen met een AK-47. Voor een supplement van acht euro krijg je 100 kogels. Op het varende luxeparadijs vertoeven ook voormalige paracommando's van het Russische leger. Je weet maar nooit wat er mis kan gaan.
Gevaarlijkste wateren
De luxecruisers doen er alles aan om piraten aan te trekken. Ze varen aan een 'slakkengangetje' in de gevaarlijkste zones tussen Djibouti (Somalië) en Mombasa (Kenia).
De bizarre cruises vallen niet bij iedereen in goede aarde. "De piraten zijn ten minste zo 'beleefd' om mensen te gijzelen", zegt een Russische kapitein. "Die 'toeristen' schieten gewoon mensen dood". (eb)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Klinkt als een grap. Er is ook een website van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.somalicruises.com/
Moet haast wel. Ik kan me niet voorstellen dat het echt is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Klinkt als een grap. Er is ook een website van.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Waar kan ik boeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent dus toch schatrijk rivalquote:
Ook best, ik vond het wel komischquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Klinkt als een grap. Er is ook een website van.
Dat is soms zo lastig met die aandachtquote:
Nu geloof ik het helemaal niet meer:quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best, ik vond het wel komisch.
Hey, zeg eens, waar vond je dat kistje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb gisteren toevallig een kistje gevonden met net dat bedrag erin
Gewoon niet teveel over nadenken....quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
Dat is soms zo lastig met die aandacht
Eerst had ik er geen moeite mee
in een iets grotere kist!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
Hey, zeg eens, waar vond je dat kistje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
in een iets grotere kist!
Heb je de lang verloren Russische kroonjuwelen gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Misschien hap je te snel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is soms zo lastig met die aandacht
Eerst had ik er geen moeite mee
Gewoon wegflikkerenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
Hmm, ik krijg een concertvoucher voor de dave matthewsband vanavond, maar ik wil daar helemaal niet heen. Ooit besteld voor mijn exscharrel, maar die spreek ik niet meer. En hij wil er wel graag heen
En ik kan zijn adres niet vinden om het op te sturen en zo
11.30 uur bij benaderingquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
hoe laat is met ongeveer zondag bij het zuiderpark?
of je nodigt de nieuwe scharrel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
Hmm, ik krijg een concertvoucher voor de dave matthewsband vanavond, maar ik wil daar helemaal niet heen. Ooit besteld voor mijn exscharrel, maar die spreek ik niet meer. En hij wil er wel graag heen
En ik kan zijn adres niet vinden om het op te sturen en zo
Inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja daarom..ff volhouden nog en dan is het wel de moeite waard geweest
nee eurobriefjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je de lang verloren Russische kroonjuwelen gevonden?
Was het maar kut dan hadden we er nog wat aan.quote:
Wat zou jij met een kut doen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het maar kut dan hadden we er nog wat aan.
Ik vind de exscharrel wel aardig en gun hem dat concert. Maar ja, heb ook weer geen zin in gezeikquote:
Lucky bastard!quote:
zich afvragen waarom iedereen dat ding zo de hemel in prijst en waarom die geur er vanaf komt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
zich afvragen waarom iedereen dat ding zo de hemel in prijst en waarom die geur er vanaf komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
Nee, geen zin in. Ik heb net besloten dat ik me niet druk ga maken om exscharrels en de kaartjes gecancelledquote:
[..]
zich afvragen waarom iedereen dat ding zo de hemel in prijst en waarom die geur er vanaf komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Verstandigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, geen zin in. Ik heb net besloten dat ik me niet druk ga maken om exscharrels en de kaartjes gecancelled
11.30??quote:
Euh geen idee eigenlijkquote:
Ja, net of hij iets voor mij zou doen als het andersom wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Verstandigen als het voor hem zo belangrijk was kon hij jou ook wel opbellen toch
quote:
[..]
zich afvragen waarom iedereen dat ding zo de hemel in prijst en waarom die geur er vanaf komt?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat schattigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh geen idee eigenlijkNog nooit eentje gezien laat staan dat ik er aan gezetten heb
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]Ow handig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij komt ook?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Wat ga je met het kaartje doen? Er zelf heen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, net of hij iets voor mij zou doen als het andersom wasHij scoort maar ergens anders kaartjes
Dat ga ik dus delen met de somaliersquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lucky bastard!
Deel die weelde eens
Nee, ik heb ze gecancelled. Ik bestel mijn concertkaartjes via mijn zusje, die werkt bij mojoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ga je met het kaartje doen? Er zelf heen?
Doe er wat aan Ripquote:
The 26 year old virginquote:
Handigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gecancelled. Ik bestel mijn concertkaartjes via mijn zusje, die werkt bij mojo
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe er wat aan Rip![]()
Alhoewel die van jou waarschijnlijk niet naar vis stinktbehalve op die foto waarmee je met die dolfijn zwemt natuurlijk
Nog een spotter nodig, of iemand die munitie aangeeft?quote:
Er is vast wel iemand anders die met jou wil zoenen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr.. de majoor heeft dinsdag pas weer tijdEn ik heb zin om te zoenen!!
Laten wij een duikboot 'cruise' opzetten danquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een spotter nodig, of iemand die munitie aangeeft?
Zullen we er een meet van maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben, rent-a-vagina of zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe er wat aan Rip![]()
Alhoewel die van jou waarschijnlijk niet naar vis stinktbehalve op die foto waarmee je met die dolfijn zwemt natuurlijk
das dus een geur die jij meestal tegen komt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
Alhoewel die van jou waarschijnlijk niet naar vis stinkt![]()
Bied jezelf aan dan, knurftquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand anders die met jou wil zoenen.
KFquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben, rent-a-vagina of zo
Dat gaat te snel. De mensen will dichtbij de actie zijn he. Als ze een bootje willen zien ontploffen kijken ze wel naar pearl harbourquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laten wij een duikboot 'cruise' opzetten dan?
Dat onze klanten per torpedo mogen betalen
Singles: Blood & Guts meetquote:
Kijk hem eens braaf doen....tot we daar aankomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou te voor de hand liggend zijn.quote:
Ripquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat te snel. De mensen will dichtbij de actie zijn he. Als ze een bootje willen zien ontploffen kijken ze wel naar pearl harbour
[..]
Singles: Blood & Guts meet
Crap, je hebt me door. Ach ik had ook niet moeten denken ooit voor "braaf" door te kunnen gaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk hem eens braaf doen....tot we daar aankomen
Dan is het meer van.....
"Nee wacht, die met die rode barret, mag ik die neerknallen?"
Das niet 1 van jouw facetten inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap, je hebt me door. Ach ik had ook niet moeten denken ooit voor "braaf" door te kunnen gaan
Eigenlijk moeten we jou eens aan een chick helpenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh geen idee eigenlijkNog nooit eentje gezien laat staan dat ik er aan gezetten heb
parkpop?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uh ik was het niet van plan, waarnaartoe eigenlijk
Heb jij geen leuke zussen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we jou eens aan een chick helpen
Een diamant heeft tenslotte ook maar een beperkt aantal facettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Das niet 1 van jouw facetten inderdaad
Rent-a-rip, klinkt goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heel fok mobiliserenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een singles date bureauquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je vindt mij weinig aan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh, daar lijkt mij vrij weinig aan eigenlijk
En wat zijn dan haar functies als ze gehuurd wordt?quote:
Voor een goede schoonmaakster is er altijd wel werk.quote:
Er zijn diverse pakketten te huurquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En wat zijn dan haar functies als ze gehuurd wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |