Ook best, ik vond het wel komischquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Klinkt als een grap. Er is ook een website van.
http://www.somalicruises.com/
Dat is soms zo lastig met die aandachtquote:
Nu geloof ik het helemaal niet meer:quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best, ik vond het wel komisch.
Hey, zeg eens, waar vond je dat kistje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb gisteren toevallig een kistje gevonden met net dat bedrag erin
Gewoon niet teveel over nadenken....quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
Dat is soms zo lastig met die aandacht
Eerst had ik er geen moeite mee
in een iets grotere kist!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
Hey, zeg eens, waar vond je dat kistje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
in een iets grotere kist!
Heb je de lang verloren Russische kroonjuwelen gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Misschien hap je te snel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is soms zo lastig met die aandacht
Eerst had ik er geen moeite mee
Gewoon wegflikkerenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
Hmm, ik krijg een concertvoucher voor de dave matthewsband vanavond, maar ik wil daar helemaal niet heen. Ooit besteld voor mijn exscharrel, maar die spreek ik niet meer. En hij wil er wel graag heen
En ik kan zijn adres niet vinden om het op te sturen en zo
11.30 uur bij benaderingquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
hoe laat is met ongeveer zondag bij het zuiderpark?
of je nodigt de nieuwe scharrel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
Hmm, ik krijg een concertvoucher voor de dave matthewsband vanavond, maar ik wil daar helemaal niet heen. Ooit besteld voor mijn exscharrel, maar die spreek ik niet meer. En hij wil er wel graag heen
En ik kan zijn adres niet vinden om het op te sturen en zo
Inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja daarom..ff volhouden nog en dan is het wel de moeite waard geweest
nee eurobriefjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je de lang verloren Russische kroonjuwelen gevonden?
Was het maar kut dan hadden we er nog wat aan.quote:
Wat zou jij met een kut doen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het maar kut dan hadden we er nog wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |