'Als je maar thuis komt eten.'quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Belsezar het volgende:
En wat gaat mevrouw Airwin daarvan zeggen?
Staat ie al in HD met 5.1 op usenet?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog ruim 10 gig aan ruimte, dus zat om filmpjes en fotos te maken.
Ahh, kijk zo hoort hetquote:
Na het weekend Feitosa, na het weekend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Staat ie al in HD met 5.1 op usenet?
Ff kijken dan.
Jij bent zo niet veeleisendquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:07 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben al tevreden met een selectie met foto's van jou in diverse uitdagende posities terwijl je schaars / niet gekleed ben.
Zullen die sneller bezorgt worden dan je vakantiefoto's?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh, kijk zo hoort het
Dan zullen HH en ik er persoonlijk zorg voor dragen dat de foto's/filmpjes bij je aan zullen komen.
Als ik het zou vragen dan zou ik je ook de kans geven om 'nee' te zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef heksehiel het volgende:
Jij bent zo niet veeleisendHet is dat je nog niet vraagt of mijn cam aan mag
![]()
Ik neem aan, niet met die lading aan het woord?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
Hmm N. zei net 'hey schatje' in een sms
Zo ben ik al 2 jaar niet genoemd gewoon
Het hoeft natuurlijk niet veel te betekenenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef KudFokker het volgende:
Hmm N. zei net 'hey schatje' in een sms
Zo ben ik al 2 jaar niet genoemd gewoon
Nja, ben ook gewoon al 2 jaar geen schatje genoemd zonder de ladingquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik neem aan, niet met die lading aan het woord?.
Owquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, ben ook gewoon al 2 jaar geen schatje genoemd zonder de lading
Hmm ik weet niet maar ik denk dat ze wel gek van me isquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het hoeft natuurlijk niet veel te betekenen
ook dat zegt niet zo veel, dat was laatst bij meisje 1 en meisje 4 ? toch ook het gevalquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:26 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet maar ik denk dat ze wel gek van me is
Ze zegt dat ze sinds ze me kent de hele tijd aan me denktik denk ook aan haar moet ik zeggen :@
Hmm alleen bij dat meisje waarmee ik naar Artis en het Vondelpark ben geweestquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
ook dat zegt niet zo veel, dat was laatst bij meisje 1 en meisje 4 ? toch ook het geval
Dacht ik ook, en iets terug dacht hij ook dat een meisje gek op hem was.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
ook dat zegt niet zo veel, dat was laatst bij meisje 1 en meisje 4 ? toch ook het geval
Ik word de laatste tijd alleen maar gek gemaaktquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht ik ook, en iets terug dacht hij ook dat een meisje gek op hem was.
Gladde jongen, al die meiden gek maken.
Je moet je ook niet laten gek makenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik word de laatste tijd alleen maar gek gemaakten kan daar op dit moment niet helemaal mee omgaan
Net die bekeuring van 57 euro binnengekregen...
62 ( - correctie) in de bebouwde kom (waar je dus 50 mag) = 12 km/u te hard
Nja net op tijd, want ze hebben net alle boetes met 6 euro verhoogd ivm administratie kosten
Bengeltjelief!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zullen die sneller bezorgt worden dan je vakantiefoto's?
quote:Rijke Russen knallen piraten dood vanop luxejacht
Voor 4.000 euro per dag kunnen Russische rijkelui piraten gaan neerknallen voor de Somalische kust. Hun luxejacht vaart in de meest gevaarlijke wateren in de hoop dat het aangevallen wordt. Vanop hun zwaar bewapend schip binden ze dan de strijd aan met de raiders. Dat meldt de Oostenrijkse zakenkrant Wirtschaftsblatt.
Extra betalen voor kogels
Passagiers die vijf euro per dag extra betalen, mogen er op los knallen met een AK-47. Voor een supplement van acht euro krijg je 100 kogels. Op het varende luxeparadijs vertoeven ook voormalige paracommando's van het Russische leger. Je weet maar nooit wat er mis kan gaan.
Gevaarlijkste wateren
De luxecruisers doen er alles aan om piraten aan te trekken. Ze varen aan een 'slakkengangetje' in de gevaarlijkste zones tussen Djibouti (Somalië) en Mombasa (Kenia).
De bizarre cruises vallen niet bij iedereen in goede aarde. "De piraten zijn ten minste zo 'beleefd' om mensen te gijzelen", zegt een Russische kapitein. "Die 'toeristen' schieten gewoon mensen dood". (eb)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Klinkt als een grap. Er is ook een website van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.somalicruises.com/
Moet haast wel. Ik kan me niet voorstellen dat het echt is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Klinkt als een grap. Er is ook een website van.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Waar kan ik boeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je bent dus toch schatrijk rivalquote:
Ook best, ik vond het wel komischquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Klinkt als een grap. Er is ook een website van.
Dat is soms zo lastig met die aandachtquote:
Nu geloof ik het helemaal niet meer:quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best, ik vond het wel komisch.
Hey, zeg eens, waar vond je dat kistje?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb gisteren toevallig een kistje gevonden met net dat bedrag erin
Gewoon niet teveel over nadenken....quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
Dat is soms zo lastig met die aandacht
Eerst had ik er geen moeite mee
in een iets grotere kist!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:00 schreef Belsezar het volgende:
Hey, zeg eens, waar vond je dat kistje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
in een iets grotere kist!
Heb je de lang verloren Russische kroonjuwelen gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Misschien hap je te snel?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is soms zo lastig met die aandacht
Eerst had ik er geen moeite mee
Gewoon wegflikkerenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
Hmm, ik krijg een concertvoucher voor de dave matthewsband vanavond, maar ik wil daar helemaal niet heen. Ooit besteld voor mijn exscharrel, maar die spreek ik niet meer. En hij wil er wel graag heen
En ik kan zijn adres niet vinden om het op te sturen en zo
11.30 uur bij benaderingquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Den_Haag het volgende:
hoe laat is met ongeveer zondag bij het zuiderpark?
of je nodigt de nieuwe scharrel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
Hmm, ik krijg een concertvoucher voor de dave matthewsband vanavond, maar ik wil daar helemaal niet heen. Ooit besteld voor mijn exscharrel, maar die spreek ik niet meer. En hij wil er wel graag heen
En ik kan zijn adres niet vinden om het op te sturen en zo
Inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja daarom..ff volhouden nog en dan is het wel de moeite waard geweest
nee eurobriefjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je de lang verloren Russische kroonjuwelen gevonden?
Was het maar kut dan hadden we er nog wat aan.quote:
Wat zou jij met een kut doen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het maar kut dan hadden we er nog wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |