Tuurlijk, niets voor jou manquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik begrijp dat ik zonder probleem beide TF-films over kan slaan. Mooi.
Dat denk ik niet. Ik ahd me namelijk enorm verheugd op die film, juist omdat ik dol was op de transformers en zo. Maar echt, dit was zo'n tegenvaller.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
it's a guy thing denk ik dan, ik heb me geen seconde gestoord aan de film en het enige waarmee ik het eens ben is dat er te weinig actie inzat nog, maar blijkbaar is deel 2 na 15 min intro 2 uur lang rammen.
Oe, dan moet ik hem gaan zien dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
it's a guy thing denk ik dan, ik heb me geen seconde gestoord aan de film en het enige waarmee ik het eens ben is dat er te weinig actie inzat nog, maar blijkbaar is deel 2 na 15 min intro 2 uur lang rammen.
Weer helemaal beter?quote:
Mwah kan nog wel beter...quote:
En Megan Fox niet te vergeten!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
TF is precies wat ik ervan verwacht, luchtig popcorn vermaak met ubercoole robots die elkaar in elkaar rammen.
Nee, als je dit aan mij vroeg. Vanmiddag wel weer een sollicitatie en ik verwacht er volgende week ook nog één.quote:
vroeg het idd aan jouquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, als je dit aan mij vroeg. Vanmiddag wel weer een sollicitatie en ik verwacht er volgende week ook nog één.
Inderdaadquote:
Gaat goed dus! Succes straks!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, als je dit aan mij vroeg. Vanmiddag wel weer een sollicitatie en ik verwacht er volgende week ook nog één.
Nee joh heerlijk. Van de week 1 tegenover me in de trein. Het lukte telkens net niet om tussen dr benen te kijken... Irritante schaduwquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:46 schreef mrbox het volgende:
Sommige meisjes dragen echt te korte rokjesiets wat ze juist minder mooi maakt !
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
vroeg het idd aan jou
succes vanmiddag!
Thanksquote:
Netjes!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
Tweede gesprek bij sollicitatie van afgelopen maandag
ja zekers...maar er word ook eigenlijk niet meer gereageerd als je hier groet...maargoed dat geeft niks..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Netjes!
@ Flena: Het is inderdaad erg stil geworden hier
Spannend!!!! Succes alvastquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen slowchat he? Niets persoonlijks hoor,maar ik vind dat 2 pagina's goeiemorgen, hallo, etc. totaal overbodig.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef Flena het volgende:
[..]
ja zekers...maar er word ook eigenlijk niet meer gereageerd als je hier groet...maargoed dat geeft niks..
Nee, maar dat is standaard geworden hierquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:08 schreef Flena het volgende:
[..]
ja zekers...maar er word ook eigenlijk niet meer gereageerd als je hier groet...maargoed dat geeft niks..
nee das waar daar heb je helemaal gelijk in..quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook geen slowchat he? Niets persoonlijks hoor,maar ik vind dat 2 pagina's goeiemorgen, hallo, etc. totaal overbodig.
Ik haak gewoon in in een topic als ik iets zie om over te praten.
Dus we gaan samen naar Transformers?quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is dan ook geen slowchat he? Niets persoonlijks hoor,maar ik vind dat 2 pagina's goeiemorgen, hallo, etc. totaal overbodig.
Ik haak gewoon in in een topic als ik iets zie om over te praten.
mogguhquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:11 schreef tijnbrein het volgende:
Goede morgen
Zo even mijn spullen pakken en dan naar Graspop
Megan Fox isquote:
Not to worry, ik heb de dvd op mijn mobieltje staan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, moet ik nog wel ff snel deel 1 kijken
Ik heb ook neits tegen mensen die het wel doen hoor, zal het zelf ook wel eens gedaan hebben uiteraard. Maar ik vind het een overbodig gewoonquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee das waar daar heb je helemaal gelijk in..
ja dat inhaken ben ik nog niet zo'n held in...dat durf ik dan om de een of andere reden weer niet
Dus dan kunnen we eerst deel 1 op je mobiel kijken?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
Not to worry, ik heb de dvd op mijn mobieltje staan.
Ja ik weet het, zeg het maar
Hoi Flenaquote:
quote:
Geen idee... Ik onthoud mijn dromen nooit...quote:
Ik heb een DVD liggen van deel 1. Samen kijken? Ik moet hem ook nog kijkenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus dan kunnen we eerst deel 1 op je mobiel kijken?
ja wel leuk, zijn flink opgeschoten dus dat is ook wel prettigquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoi Flena
Dankje![]()
Lekker geklust gisteren?
quote:
Je moet je dromen wel onthoudenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:16 schreef AirwiN het volgende:
Geen idee... Ik onthoud mijn dromen nooit...Ik heb wel lekker geslapen overigens!
Et tu?
Ja, ben ik wel blij meequote:
Thanks!quote:
Al bijna klaar?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef Flena het volgende:
[..]
ja wel leuk, zijn flink opgeschoten dus dat is ook wel prettig
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Belsezar, nerd in disguise!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |