Ow, fijn.quote:
Ja maar ga wel slapen nu denk ik zo.quote:
Ja, ik ben ook best moe eigenlijk...quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar ga wel slapen nu denk ik zo.
*schopt naar bed*quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:37 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja maar ga wel slapen nu denk ik zo.
Geen idee waarvoor maar yw.quote:
Ja héérlijk hehquote:
Ach, het is een tweede natuur voor me. Vandaar dat ik niet wist wat je bedoeldequote:
dat is toch alleen maar mooi !quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:50 schreef Cuegirllie het volgende:die vacature van hier stond volgens mij van de 2 weken dat het kon maar 2 dagen echt op werkenbijhetrijk.nl.. geen wonder dat ze geen reacties krijgen
lolz ok ambtenaar??quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:50 schreef Cuegirllie het volgende:die vacature van hier stond volgens mij van de 2 weken dat het kon maar 2 dagen echt op werkenbijhetrijk.nl.. geen wonder dat ze geen reacties krijgen
Defensie hequote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:10 schreef Ofresca het volgende:
Goedemorgen.![]()
Mijn rug doet auw.Maar zo wel lekker in rok op de fiets naar de fysio.
Lijkt me ook leuk, werd volledig met de grond gelijk gemaakt in de krant van vandaagquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef getl0st het volgende:
Mogguh allen!
Bios gister wastransformers
Wil ik ook zienquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef getl0st het volgende:
Mogguh allen!
Echte mannen hebben lak aan recensies voor films.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, werd volledig met de grond gelijk gemaakt in de krant van vandaag.
G'Morgensquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:51 schreef getl0st het volgende:
Mogguh allen!
Ach, als ik daarop zou letten zou ik hele leuke films gemist hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk, werd volledig met de grond gelijk gemaakt in de krant van vandaag.
Idd ja, die mensen snappen gewoon niet dat er verschillende soorten films zijn, ik zal nooit beweren dat het een GOEIE film is, zoals een echt Hitchcock meesterwerk ofzo, maar het is wel een hele vermakelijke film, gewoon een film met een hele andere insteek dan arthouse etc.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, als ik daarop zou letten zou ik hele leuke films gemist hebben.
Ik wil ook naar GI Joe na het zien van de trailer. Zag er wel tof uit!
Nee, die vond JIJ gruwelijk slecht, ik heb hem 2 keer gekeken, geweldige actiequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:00 schreef Ripley het volgende:
De eerste transformers film was echt gruwelijk slechtEn ik vind transformers nog wel leuk
Precies, gewoon entertainment. Je moet er niet heengaan en denken dat er een "intricate plot" in zit.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, die mensen snappen gewoon niet dat er verschillende soorten films zijn, ik zal nooit beweren dat het een GOEIE film is, zoals een echt Hitchcock meesterwerk ofzo, maar het is wel een hele vermakelijke film, gewoon een film met een hele andere insteek dan arthouse etc.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:00 schreef Ripley het volgende:
De eerste transformers film was echt gruwelijk slechtEn ik vind transformers nog wel leuk
De transformers klopten niet, verhaal was slecht, dialoog om te janken/lachen, slecht acteerwerk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, die vond JIJ gruwelijk slecht, ik heb hem 2 keer gekeken, geweldige actie.
Defensie is dan ook een vreselijke organisatie om als burger te werken.quote:
De transformers klopten niet met wat? De plastic poppetjes uit 1980?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
De transformers klopten niet, verhaal was slecht, dialoog om te janken/lachen, slecht acteerwerk.
wat klopte er dan niet aan de transformers ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
De transformers klopten niet, verhaal was slecht, dialoog om te janken/lachen, slecht acteerwerk.
Dus ook tijd over om op fok te postenquote:
Ik vond het actiespektakel ook tegenvallen. En ik kijk er niet naar alsof het een meesterwerk moet zijn, maar het minste dat ik vraag van een dialoog is dat ik er niet continu door afgeleid word omdat het A) ongeveer de slechtst geschreven tekst ooit is B) houterig afgeleverd wordt. Ik verwacht geen shakespeare, maar dit was alsof het door KudFokker zelf geschreven was.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De transformers klopten niet met wat? De plastic poppetjes uit 1980?.
Dat bedoel ik dus, verhaal, who the fuck cares about verhaal, dialoog, het gaat om het actie spektakel, en dat zat erin, en dus ook weer in de tweede.
Je kijkt er met een blik naar alsof het een meesterwerk wil zijn, komop, de tekenfilms waren notabene een reclamefilm om de poppetjes te verkopen en jij denkt dat de film anders is.
TF is precies wat ik ervan verwacht, luchtig popcorn vermaak met ubercoole robots die elkaar in elkaar rammen.
Nogmaals, het is een verfilming van een mechandisingserie.
Google maar even. Dat kunnen transformer nerds beter uitleggen dan ikquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat klopte er dan niet aan de transformers ?
it's a guy thing denk ik dan, ik heb me geen seconde gestoord aan de film en het enige waarmee ik het eens ben is dat er te weinig actie inzat nog, maar blijkbaar is deel 2 na 15 min intro 2 uur lang rammenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vond het actiespektakel ook tegenvallen. En ik kijk er niet naar alsof het een meesterwerk moet zijn, maar het minste dat ik vraag van een dialoog is dat ik er niet continu door afgeleid word omdat het A) ongeveer de slechtst geschreven tekst ooit is B) houterig afgeleverd wordt. Ik verwacht geen shakespeare, maar dit was alsof het door KudFokker zelf geschreven was.
Ach ja, dat zijn van die mensen die janken omdat regel 12 op pagina 456 van Happy Potter 4 niet in de film zat!quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Google maar even. Dat kunnen transformer nerds beter uitleggen dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |