of je nodigt de nieuwe scharrel uitquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
Hmm, ik krijg een concertvoucher voor de dave matthewsband vanavond, maar ik wil daar helemaal niet heen. Ooit besteld voor mijn exscharrel, maar die spreek ik niet meer. En hij wil er wel graag heen
En ik kan zijn adres niet vinden om het op te sturen en zo
Inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:51 schreef Flena het volgende:
[..]
ja daarom..ff volhouden nog en dan is het wel de moeite waard geweest
nee eurobriefjesquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je de lang verloren Russische kroonjuwelen gevonden?
Was het maar kut dan hadden we er nog wat aan.quote:
Wat zou jij met een kut doen dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was het maar kut dan hadden we er nog wat aan.
Ik vind de exscharrel wel aardig en gun hem dat concert. Maar ja, heb ook weer geen zin in gezeikquote:
Lucky bastard!quote:
zich afvragen waarom iedereen dat ding zo de hemel in prijst en waarom die geur er vanaf komt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:29 schreef rival het volgende:
[..]
zich afvragen waarom iedereen dat ding zo de hemel in prijst en waarom die geur er vanaf komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiek um goan!!!!!!!!!!
Nee, geen zin in. Ik heb net besloten dat ik me niet druk ga maken om exscharrels en de kaartjes gecancelledquote:
[..]
zich afvragen waarom iedereen dat ding zo de hemel in prijst en waarom die geur er vanaf komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Verstandigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, geen zin in. Ik heb net besloten dat ik me niet druk ga maken om exscharrels en de kaartjes gecancelled
11.30??quote:
Euh geen idee eigenlijkquote:
Ja, net of hij iets voor mij zou doen als het andersom wasquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:31 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Verstandigen als het voor hem zo belangrijk was kon hij jou ook wel opbellen toch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
zich afvragen waarom iedereen dat ding zo de hemel in prijst en waarom die geur er vanaf komt?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Wat schattigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh geen idee eigenlijkNog nooit eentje gezien laat staan dat ik er aan gezetten heb
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:33 schreef JonKeL het volgende:
[..]Ow handig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij komt ook?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Wat ga je met het kaartje doen? Er zelf heen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, net of hij iets voor mij zou doen als het andersom wasHij scoort maar ergens anders kaartjes
Dat ga ik dus delen met de somaliersquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lucky bastard!
Deel die weelde eens
Nee, ik heb ze gecancelled. Ik bestel mijn concertkaartjes via mijn zusje, die werkt bij mojoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ga je met het kaartje doen? Er zelf heen?
Doe er wat aan Ripquote:
The 26 year old virginquote:
Handigquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze gecancelled. Ik bestel mijn concertkaartjes via mijn zusje, die werkt bij mojo
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe er wat aan Rip![]()
Alhoewel die van jou waarschijnlijk niet naar vis stinktbehalve op die foto waarmee je met die dolfijn zwemt natuurlijk
Nog een spotter nodig, of iemand die munitie aangeeft?quote:
Er is vast wel iemand anders die met jou wil zoenen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr.. de majoor heeft dinsdag pas weer tijdEn ik heb zin om te zoenen!!
Laten wij een duikboot 'cruise' opzetten danquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog een spotter nodig, of iemand die munitie aangeeft?
Zullen we er een meet van maken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben, rent-a-vagina of zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doe er wat aan Rip![]()
Alhoewel die van jou waarschijnlijk niet naar vis stinktbehalve op die foto waarmee je met die dolfijn zwemt natuurlijk
das dus een geur die jij meestal tegen komt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
Alhoewel die van jou waarschijnlijk niet naar vis stinkt![]()
Bied jezelf aan dan, knurftquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand anders die met jou wil zoenen.
KFquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik ben, rent-a-vagina of zo
Dat gaat te snel. De mensen will dichtbij de actie zijn he. Als ze een bootje willen zien ontploffen kijken ze wel naar pearl harbourquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Laten wij een duikboot 'cruise' opzetten dan?
Dat onze klanten per torpedo mogen betalen
Singles: Blood & Guts meetquote:
Kijk hem eens braaf doen....tot we daar aankomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou te voor de hand liggend zijn.quote:
Ripquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
Klinkt goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat te snel. De mensen will dichtbij de actie zijn he. Als ze een bootje willen zien ontploffen kijken ze wel naar pearl harbour
[..]
Singles: Blood & Guts meet
Crap, je hebt me door. Ach ik had ook niet moeten denken ooit voor "braaf" door te kunnen gaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk hem eens braaf doen....tot we daar aankomen
Dan is het meer van.....
"Nee wacht, die met die rode barret, mag ik die neerknallen?"
Das niet 1 van jouw facetten inderdaadquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Crap, je hebt me door. Ach ik had ook niet moeten denken ooit voor "braaf" door te kunnen gaan
Eigenlijk moeten we jou eens aan een chick helpenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh geen idee eigenlijkNog nooit eentje gezien laat staan dat ik er aan gezetten heb
parkpop?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uh ik was het niet van plan, waarnaartoe eigenlijk
Heb jij geen leuke zussen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we jou eens aan een chick helpen
Een diamant heeft tenslotte ook maar een beperkt aantal facettenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Das niet 1 van jouw facetten inderdaad
Rent-a-rip, klinkt goedquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Heel fok mobiliserenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Een singles date bureauquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Je vindt mij weinig aan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh, daar lijkt mij vrij weinig aan eigenlijk
En wat zijn dan haar functies als ze gehuurd wordt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |