Hoe efficiënt en hoe concreet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:19 schreef heksehiel het volgende:
Je moet je dromen wel onthoudenIk heb van mijn eerste ding geen half uur gemaakt maar 5 minuten en toen ben ik in coma geraakt, dus heerlijk
Vandaag nieuwe dag, nieuwe kansen, nieuwe voornemens, nieuwe teleurstellingen en nieuwe mooie momenten
ja nog 1 muur kaal maken en dan is dat allemaal gedaan...dus ik kan nu met de andere muren gaan beginnen met behangenquote:
Precies, samen naar een klein klote schermpje starenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:15 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus dan kunnen we eerst deel 1 op je mobiel kijken?
In mijn verdediging, hij stond op de telefoon toen ik hem kochtquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Belsezar, nerd in disguise!
Alleen voor het kijken moet je wel wat geduld hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
In mijn verdediging, hij stond op de telefoon toen ik hem kocht
Ja, de telefoon heeft wat opstartproblemen bij het kijken van een filmpjequote:Op donderdag 25 juni 2009 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Alleen voor het kijken moet je wel wat geduld hebben
Bels is blijkbaar niet de enige nerd met wie je omgaat dan...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef heksehiel het volgende:
Soms word je aangestoken door mensen met wie je omgaat
Maar dan moeten we heel dicht tegen elkaar aanzittenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:22 schreef Belsezar het volgende:
Precies, samen naar een klein klote schermpje staren
Maar hoe vaak heb je 'm al gezien?quote:In mijn verdediging, hij stond op de telefoon toen ik hem kocht
Zijn nerds efficient en concreet dan? En sinds wanneer noem jij jezelf een nerdquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bels is blijkbaar niet de enige nerd met wie je omgaat dan...
Dat is waar! Daarom ben ik ook zoquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar dan moeten we heel dicht tegen elkaar aanzitten![]()
Die zijn in ieder geval heel rationeel. Efficiënt en concreet zijn begrippen die voor mij onder ratio vallen. En waar zie je mij mijzelf een nerd noemen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:28 schreef heksehiel het volgende:
Zijn nerds efficient en concreet dan? En sinds wanneer noem jij jezelf een nerd
Net of jij nietquote:
Al bijna klaar dusquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:20 schreef Flena het volgende:
[..]
ja nog 1 muur kaal maken en dan is dat allemaal gedaan...dus ik kan nu met de andere muren gaan beginnen met behangenmaar vandaag nog ff niet
ja gelukkig welquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al bijna klaar dus![]()
Gelijk heb je veel te warm om te klussen
Deze gaat in mijn foboquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar! Daarom ben ik ook zogek
op je! Altijd de positieve kant zien van het verhaal
En nog om veel andere dingen![]()
Ben jij niet efficiënt/concreet ofwel rationeel dan?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:32 schreef AirwiN het volgende:
Die zijn in ieder geval heel rationeel. Efficiënt en concreet zijn begrippen die voor mij onder ratio vallen. En waar zie je mij mijzelf een nerd noemen?
Ikke wel, alhoewel niet op Depp. Maar dit sloeg ergens anders opquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
Net of jij nietals er een lekkere kerel in een film zit
Johnny Depp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |