niet alleen op je werk dodelijk saai, want hier gebeurt het laatste half uur ook al geen ene fuckquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:55 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en het is dodelijk saai op m'n werk. Het werk is nu al bijna klaar voor de rest van de dag
Nou ja, jij bent er. Dus het zal bij jou ook vast heel "druk" zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet alleen op je werk dodelijk saai, want hier gebeurt het laatste half uur ook al geen ene fuck
Ik heb 'm net gezin en ben onder de indruk.quote:
ik DOE vooral heel druk, maar ja dat is standaardquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent er. Dus het zal bij jou ook vast heel "druk" zijn
Een aanrader derhalve?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm net gezin en ben onder de indruk.
Ligt eraan. Ik kan me voorstellen dat het niet iedereens film is. Mensen die helemaal wegsmelten bij Transformers en al die andere scifi actiedingen zullen hier wellicht bij in slaap vallen.quote:
Oh, moet ik 'm "kopen" denk je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm net gezin en ben onder de indruk.
Ik heb vanaf gistermiddag 3 uur echt helemaal niets meer kunnen doen op m'n werk. Al het werk was gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik DOE vooral heel druk, maar ja dat is standaard
Transformers is volgens Metro een kut film.. las ik vanmiorgen danquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik kan me voorstellen dat het niet iedereens film is. Mensen die helemaal wegsmelten bij Transformers en al die andere scifi actiedingen zullen hier wellicht bij in slaap vallen.
Hij duurtquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:35 schreef Vlarp het volgende:
Transformers is volgens Metro een kut film.. las ik vanmiorgen dan
Ik denk dat ik Startrek dan een stuk leuker vondquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:37 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij duurt, 2,5 uur
.
Veel te lang voor een inhoudsloos actiespectakel (wat op zich prima is op z'n tijd, maar ZO lang????).
Die vond ik ook niet inhoudsloos. Of nou ja, ik weet het eigenlijk niet. Het was ook popcorn vermaak, maar toch anders. Bij die film had ik in ieder geval wel het idee dat ik serieus genomen werd als filmkijker. Transformers is volgens mij echt gemaakt voor mensen met de allerlaagste IQ's.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Startrek dan een stuk leuker vond
Ik ben door een Transformers fan meegevraagd naar de nieuwe filmquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet inhoudsloos. Of nou ja, ik weet het eigenlijk niet. Het was ook popcorn vermaak, maar toch anders. Bij die film had ik in ieder geval wel het idee dat ik serieus genomen werd als filmkijker. Transformers is volgens mij echt gemaakt voor mensen met de allerlaagste IQ's.
Hier moest ik hardop om lachen. Mijn collega's gingen gek kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Vlarp het volgende:
een Transformers fan
Dan is m'n post ovegekomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hier moest ik hardop om lachen. Mijn collega's gingen gek kijken.
En volgens filmtotaal, en volgens nu.nlquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Transformers is volgens Metro een kut film.. las ik vanmiorgen dan
Kortom, ik moet er geen geld aan verspillenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En volgens filmtotaal, en volgens nu.nl
En toch heeft ie in Amerika bijna het record verbroken van opbrengst in het eerste weekend.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Kortom, ik moet er geen geld aan verspillen
Het schijnt dat ie zelfs dat niet doet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk op zich dat het er ook wel prima uitziet, en als je voor een hersenloze actie sfi-fifilm wil gaand an krijg je volgens mij precies waar je om vraagt. Verstand op nul en kijken.
Wij zijn dan ook geen mannenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het schijnt dat ie zelfs dat niet doet.
Echt TE flauwe grappen zoals een robot met sloopkogels als ballen......
Maar goed, menig man kan dara vast hartelijk om lachen
Maar als er ballen in beeld komen dan zijn wij toch juist blij normaalgesproken!quote:
Betonnen of stalen ballen doen me niet zoveelquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar als er ballen in beeld komen dan zijn wij toch juist blij normaalgesproken!
fap fap fap?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:48 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik had hem gemaild met de vraag om high res foto's, voor in de Expreszo. En die heb ik nu..
Ohh! Hoer!quote:
Nee echt super aantrekkelijk vind ik 'm niet, maar zijn stem is mooi en teksten ook.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo krijgt mijn nick ook weer een volledig nieuwe dimensie
Ja, soort vanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ja, je verveelt je toch?
En wat kijk je sip? Of is "" je zakelijke blik voor als je aan het werk bent?
Ik zal het niet waarderen als je Tibo gaat aanspreken met je gebruikelijke geintjes nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Cairon het volgende:
ik was onder de indruk dat je het niet bepaald zou waarderen als ik naar Friso zou gaan morgen.
Als 'ie zingt ook hoor. Ik kan die cd eigenlijk niet in een keer uitluisteren, na een tijdje ben ik dat zijige gedoe wel beu. Neemt niet weg dat hij een paar prachtige nummers heeft en absoluut talentvol is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee echt super aantrekkelijk vind ik 'm niet, maar zijn stem is mooi en teksten ook.
Stem trouwens alleen als ie zingt. Als ie praat (of bv acteert) vind ik hem echt een nichterige zeurstem hebben
Ik vind het als ie zingt wel meevallen, zijn praatstem is nog stukken erger.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als 'ie zingt ook hoor. Ik kan die cd eigenlijk niet in een keer uitluisteren, na een tijdje ben ik dat zijige gedoe wel beu. Neemt niet weg dat hij een paar prachtige nummers heeft en absoluut talentvol is.
Hoooo, nu ga je te ingewikkeld...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, soort van
Ik zit ook officieel gewoon te werken en zit remote ingelogd op m'n PC thuis
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooo, nu ga je te ingewikkeld...Een soort van distance-self-hacking-programming??
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal het niet waarderen als je Tibo gaat aanspreken met je gebruikelijke geintjes nee.
Heb niets gezegd over het wel of niet naar Friso gaan.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bijna.
Ik neem gewoon thuis mijn PC over vanaf hier. Dus ik zie gewoon m'n dingetjes op m'n bureaublad zoals ik dat thuis ook zou zien. Handig heh?
Je gaat door naar voor de koelkast!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat hetzelfde principe als dat je binnen een bedrijf op lokatie A werkt en er is iets met de pc en de helpdesk zit op plek B en die kunnen dan zo meekijken op je scherm?
Hij staat niet bekend om het echt lief doen tegen mensen nee. En anagezien het nog best wel pril is met Tibo heb ik geen zin dat dat verstoord wordt dooe verkeerde of vervelende opmerkingen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je dit zo zegt dan klinkt het alsof je een of andere zonderling mee op stap neemt, terwijl hij dat helemaal niet is!Pest hij jouw vriendjes dan??
Klopt ja. Het high res cover art heb ik net ontvangen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Binnenkorrt nieuwe cd he. Begin Juli: In Living Cover.
Haha, je bent duidelijk nerveus over wat er misschien allemaal wel komen gaat en staat te gebeuren!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat niet bekend om het echt lief doen tegen mensen nee. En anagezien het nog best wel pril is met Tibo heb ik geen zin dat dat verstoord wordt dooe verkeerde of vervelende opmerkingen.
Print! It! Out!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Dirk het volgende:
[..]
Klopt ja. Het high res cover art heb ik net ontvangen..
It's raining men van weathergirlsquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hai, ik heb jullie even nodig!
Ik ga er maar vanuit dat hier ook het stereotype tvhomo zeg maar hangt dat I will survive en Fame achterstevoren kan zingeniemand nog meer van dat soort nummers?
Vraag het maar aan Ang3l, die is fan van Tori Amosquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hai, ik heb jullie even nodig!
Ik ga er maar vanuit dat hier ook het stereotype tvhomo zeg maar hangt dat I will survive en Fame achterstevoren kan zingeniemand nog meer van dat soort nummers?
Jij gooit jezelf te grabbel/in de aanbieding als te winnen object in een prijsvraag?quote:
*LOL*quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, je bent duidelijk nerveus over wat er misschien allemaal wel komen gaat en staat te gebeuren!Niet te druk om maken en te zenuwachtig zijn, just dán gaat het mis! En anders oefen je vast op de zin "Tibo... het is niet wat je denkt.."
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vraag het maar aan Ang3l, die is fan van Tori Amos
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gooit jezelf te grabbel/in de aanbieding als te winnen object in een prijsvraag?
ik dacht dat jij niet meer zum haben was en je geduldig 2 weken kuis gaat wachten totdat Lief weer tijd voor je kan vrij maken
It's raining men idd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
It's raining men van weathergirls
YMCY van Village People
Alles van Abba en Modern Talking
Melissa Etheridge
En van die dikke semi-lesbische vierdeklassers die haar liedjes gaan zingen op schoolfeesten omdat ze toevallig wijs kunnen houden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja dat schijnt ook stereotype gay te zijn, maar dan wel weer een subgroep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef Cybart het volgende:
hij is er, hij is er, hij is erHai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij die??
http://www.omroep.nl/bnn/homo100/#quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
It's raining men idd!![]()
Dat ik die kon vergeten!
Wil gewoon ff een cdtje hebben met allemaal van die nummerssoms echt van die buien enzo.
Dat is wel een fantastisch apparaat dat daar staat!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
waxxiepaxxie
yep, It's mine, mine, MINE. MINE
![]()
![]()
hoe is het leven van waxx tegenwoordig?
keukenkastquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is wel een fantastisch apparaat dat daar staat!![]()
En mijn leven tegenwoordig, eh, ouder en dikker ehhh...![]()
![]()
En met jou?? Dat riekt naar een behóórlijke carriere, zo'n koelkast?
dat doet het niet echt goed in contactadvertenties he... dat ouder en dikkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is wel een fantastisch apparaat dat daar staat!![]()
En mijn leven tegenwoordig, eh, ouder en dikker ehhh...![]()
![]()
carriere, carriere...quote:En met jou?? Dat riekt naar een behóórlijke carriere, zo'n koelkast?
Misschien dat de homo 100 nog wel op internet staat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
It's raining men idd!![]()
Dat ik die kon vergeten!
Wil gewoon ff een cdtje hebben met allemaal van die nummerssoms echt van die buien enzo.
Ow die stond er alquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat de homo 100 nog wel op internet staat?
Leuke props maken voor de woensdag?quote:
Oh j-j-ja, als iemand een behoorlijke keuken heeft, dan riekt dat ook naar een behoorlijke carriere natuurlijk!quote:
Mja naja ik ben bij lange na geen Han Peekel hoor!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat doet het niet echt goed in contactadvertenties he... dat ouder en dikker
[..]
carriere, carriere...
ach we leren nog heel veel op het moment, zit op de positie die ik wil
mn sociale leven is bijna dood
maar het gaat lekker ja
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh j-j-ja, als iemand een behoorlijke keuken heeft, dan riekt dat ook naar een behoorlijke carriere natuurlijk!Tenzij je van de keukenconcurrent bent natuurlijk.
Ik durf geen koelkast meer te zeggen zo!
Ik ben zeventien en in geldnood....quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jij hebt niets gewonnen..
Of heb je iets dat daarvoor compenseert?
Ja paar posts boven je linkje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat de homo 100 nog wel op internet staat?
wordt ongetwijfeld vervolgd !quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja naja ik ben bij lange na geen Han Peekel hoor!
Onder de 18 mag je niet betaald worden voor diensten die je verleentquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben zeventien en in geldnood....
I like to live on the edgequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onder de 18 mag je niet betaald worden voor diensten die je verleent
Dat doe ik aan, zodra ik thuis benquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fatsoenlijke kleren...
Al mogen de leuke jongens best in een halter shirtje, korte broek en teenslippers lopen
Omdat ik het niet zo smerig wilde brengenquote:
Oh.. kom maar langsquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat doe ik aan, zodra ik thuis ben
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef Cybart het volgende:
hij is er, hij is er, hij is erNu alleen de keuken nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
't is je anders aardig geluktquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zo smerig wilde brengen
Ja als ik ergens anders heen moet, dan kleed ik me natuurlijk niet omquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu alleen de keukenkast nog
Omdat ik niet betaal voor dienstenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
kcal
Waarom willen mensen me niet financieel steunen
Het is geen zakelijke afspraakquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als ik ergens anders heen moet, dan kleed ik me natuurlijk niet om
Maakt niet uit. Mensen vergeten het belang van ons keukenkastjes te vaak!quote:
onderkastjes zijn meestal wat ruimer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Mensen vergeten het belang van ons keukenkastjes te vaak!
bovenkastjes zijn al bezig met een reclamecampagne om hun image te verbeteren.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
onderkastjes zijn meestal wat ruimer.
Daar kun je tenminste je pannen knap in opbergenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
bovenkastjes zijn al bezig met een reclamecampagne om hun image te verbeteren.
en we zijn in oorlog met die vermaledijde grote lades die alle keukens zitten tegenwoordig.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daar kun je tenminste je pannen knap in opbergen
Anders kom je langs, dan kijk ik of jij beter voldoetquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
that makes me a saaaaad kitchen cabinet
Ahh.. maar in mijn keuken komen wel gewoon keukenkastjes hoorquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
that makes me a saaaaad kitchen cabinet
You mean itquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahh.. maar in mijn keuken komen wel gewoon keukenkastjes hoor
I don't come cheapquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Anders kom je langs, dan kijk ik of jij beter voldoet
Dan moet je even naar Radio 538 luisteren, dan kun je een vakantie naar Ibiza winnenquote:
het is vandaag de laatste raadsvergadering, dus naast mijn groen blauw gestreepte bril draag ik onder mijn antracyte grijze pak een roze bloeze met een paarse stropdas en mijn gele stringquote:Op donderdag 25 juni 2009 07:40 schreef Baltar het volgende:
We hebben aan vandaag:
Een blauwe polo
een grijze broek
en grijze sneakers
.......
ZOMER
![]()
![]()
Precies Kug, het is allemaal nog zo kwetsbaar, laat ze elkaar eerst eens wat beter leren kennen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal het niet waarderen als je Tibo gaat aanspreken met je gebruikelijke geintjes nee.
Heb niets gezegd over het wel of niet naar Friso gaan.
Je noemt hem minimaal...verwaarloosbaarquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan koken, dus ik ga voor een minimalistische keuken
Ik verveel me enorm op m'n werk.. dus ik zoek afleiding!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:36 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen rugridders![]()
Gaat weer hard, xie ik hier.![]()
ik wil koffffffffffie![]()
Nee, een goed keukenkastje is als een ring, hij moet precies passenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je noemt hem minimaal...verwaarloosbaar
hustlequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben zeventien en in geldnood....
niets te doen op je werk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verveel me enorm op m'n werk.. dus ik zoek afleiding!
Ik moet nog 1 case oploseen en 2 cases moet ik mailen naar de klant dat er nog geen nieuws isquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je noemt hem minimaal...verwaarloosbaar
wat doe je ook alweer voor werk?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet nog 1 case oploseen en 2 cases moet ik mailen naar de klant dat er nog geen nieuws is
En toch noem je me minimaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, een goed keukenkastje is als een ring, hij moet precies passen
vergaderen jullie tegenwoordig overdag in plaats van s avonds ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is vandaag de laatste raadsvergadering, dus naast mijn groen blauw gestreepte bril draag ik onder mijn antracyte grijze pak een roze bloeze met een paarse stropdas en mijn gele string
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |