Nee echt super aantrekkelijk vind ik 'm niet, maar zijn stem is mooi en teksten ook.quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zo krijgt mijn nick ook weer een volledig nieuwe dimensie
Ja, soort vanquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Ja, je verveelt je toch?
En wat kijk je sip? Of is "" je zakelijke blik voor als je aan het werk bent?
Ik zal het niet waarderen als je Tibo gaat aanspreken met je gebruikelijke geintjes nee.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:55 schreef Cairon het volgende:
ik was onder de indruk dat je het niet bepaald zou waarderen als ik naar Friso zou gaan morgen.
Als 'ie zingt ook hoor. Ik kan die cd eigenlijk niet in een keer uitluisteren, na een tijdje ben ik dat zijige gedoe wel beu. Neemt niet weg dat hij een paar prachtige nummers heeft en absoluut talentvol is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee echt super aantrekkelijk vind ik 'm niet, maar zijn stem is mooi en teksten ook.
Stem trouwens alleen als ie zingt. Als ie praat (of bv acteert) vind ik hem echt een nichterige zeurstem hebben
Ik vind het als ie zingt wel meevallen, zijn praatstem is nog stukken erger.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef Dirk het volgende:
[..]
Als 'ie zingt ook hoor. Ik kan die cd eigenlijk niet in een keer uitluisteren, na een tijdje ben ik dat zijige gedoe wel beu. Neemt niet weg dat hij een paar prachtige nummers heeft en absoluut talentvol is.
Hoooo, nu ga je te ingewikkeld...quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, soort van
Ik zit ook officieel gewoon te werken en zit remote ingelogd op m'n PC thuis
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoooo, nu ga je te ingewikkeld...Een soort van distance-self-hacking-programming??
quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zal het niet waarderen als je Tibo gaat aanspreken met je gebruikelijke geintjes nee.
Heb niets gezegd over het wel of niet naar Friso gaan.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bijna.
Ik neem gewoon thuis mijn PC over vanaf hier. Dus ik zie gewoon m'n dingetjes op m'n bureaublad zoals ik dat thuis ook zou zien. Handig heh?
Je gaat door naar voor de koelkast!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat hetzelfde principe als dat je binnen een bedrijf op lokatie A werkt en er is iets met de pc en de helpdesk zit op plek B en die kunnen dan zo meekijken op je scherm?
Hij staat niet bekend om het echt lief doen tegen mensen nee. En anagezien het nog best wel pril is met Tibo heb ik geen zin dat dat verstoord wordt dooe verkeerde of vervelende opmerkingen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als je dit zo zegt dan klinkt het alsof je een of andere zonderling mee op stap neemt, terwijl hij dat helemaal niet is!Pest hij jouw vriendjes dan??
Klopt ja. Het high res cover art heb ik net ontvangen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Binnenkorrt nieuwe cd he. Begin Juli: In Living Cover.
Haha, je bent duidelijk nerveus over wat er misschien allemaal wel komen gaat en staat te gebeuren!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij staat niet bekend om het echt lief doen tegen mensen nee. En anagezien het nog best wel pril is met Tibo heb ik geen zin dat dat verstoord wordt dooe verkeerde of vervelende opmerkingen.
Print! It! Out!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Dirk het volgende:
[..]
Klopt ja. Het high res cover art heb ik net ontvangen..
It's raining men van weathergirlsquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hai, ik heb jullie even nodig!
Ik ga er maar vanuit dat hier ook het stereotype tvhomo zeg maar hangt dat I will survive en Fame achterstevoren kan zingeniemand nog meer van dat soort nummers?
Vraag het maar aan Ang3l, die is fan van Tori Amosquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:20 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Hai, ik heb jullie even nodig!
Ik ga er maar vanuit dat hier ook het stereotype tvhomo zeg maar hangt dat I will survive en Fame achterstevoren kan zingeniemand nog meer van dat soort nummers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |