Ik ben zeventien en in geldnood....quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, jij hebt niets gewonnen..
Of heb je iets dat daarvoor compenseert?
Ja paar posts boven je linkje!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat de homo 100 nog wel op internet staat?
wordt ongetwijfeld vervolgd !quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja naja ik ben bij lange na geen Han Peekel hoor!
Onder de 18 mag je niet betaald worden voor diensten die je verleentquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:54 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben zeventien en in geldnood....
I like to live on the edgequote:Op donderdag 25 juni 2009 12:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Onder de 18 mag je niet betaald worden voor diensten die je verleent
Dat doe ik aan, zodra ik thuis benquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fatsoenlijke kleren...
Al mogen de leuke jongens best in een halter shirtje, korte broek en teenslippers lopen
Omdat ik het niet zo smerig wilde brengenquote:
Oh.. kom maar langsquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat doe ik aan, zodra ik thuis ben
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef Cybart het volgende:
hij is er, hij is er, hij is erNu alleen de keuken nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God created gays so fat chicks could have friends.
't is je anders aardig geluktquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Omdat ik het niet zo smerig wilde brengen
Ja als ik ergens anders heen moet, dan kleed ik me natuurlijk niet omquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu alleen de keukenkast nog
Omdat ik niet betaal voor dienstenquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
kcal
Waarom willen mensen me niet financieel steunen
Het is geen zakelijke afspraakquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja als ik ergens anders heen moet, dan kleed ik me natuurlijk niet om
Maakt niet uit. Mensen vergeten het belang van ons keukenkastjes te vaak!quote:
onderkastjes zijn meestal wat ruimer.quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:14 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Mensen vergeten het belang van ons keukenkastjes te vaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |