Jij gooit jezelf te grabbel/in de aanbieding als te winnen object in een prijsvraag?quote:
*LOL*quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haha, je bent duidelijk nerveus over wat er misschien allemaal wel komen gaat en staat te gebeuren!Niet te druk om maken en te zenuwachtig zijn, just dán gaat het mis! En anders oefen je vast op de zin "Tibo... het is niet wat je denkt.."
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Vraag het maar aan Ang3l, die is fan van Tori Amos
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij gooit jezelf te grabbel/in de aanbieding als te winnen object in een prijsvraag?
ik dacht dat jij niet meer zum haben was en je geduldig 2 weken kuis gaat wachten totdat Lief weer tijd voor je kan vrij maken
It's raining men idd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
It's raining men van weathergirls
YMCY van Village People
Alles van Abba en Modern Talking
Melissa Etheridge
En van die dikke semi-lesbische vierdeklassers die haar liedjes gaan zingen op schoolfeesten omdat ze toevallig wijs kunnen houden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja dat schijnt ook stereotype gay te zijn, maar dan wel weer een subgroep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:31 schreef Cybart het volgende:
hij is er, hij is er, hij is erHai!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb jij die??
http://www.omroep.nl/bnn/homo100/#quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
It's raining men idd!![]()
Dat ik die kon vergeten!
Wil gewoon ff een cdtje hebben met allemaal van die nummerssoms echt van die buien enzo.
Dat is wel een fantastisch apparaat dat daar staat!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
waxxiepaxxie
yep, It's mine, mine, MINE. MINE
![]()
![]()
hoe is het leven van waxx tegenwoordig?
keukenkastquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is wel een fantastisch apparaat dat daar staat!![]()
En mijn leven tegenwoordig, eh, ouder en dikker ehhh...![]()
![]()
En met jou?? Dat riekt naar een behóórlijke carriere, zo'n koelkast?
dat doet het niet echt goed in contactadvertenties he... dat ouder en dikkerquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is wel een fantastisch apparaat dat daar staat!![]()
En mijn leven tegenwoordig, eh, ouder en dikker ehhh...![]()
![]()
carriere, carriere...quote:En met jou?? Dat riekt naar een behóórlijke carriere, zo'n koelkast?
Misschien dat de homo 100 nog wel op internet staat?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
It's raining men idd!![]()
Dat ik die kon vergeten!
Wil gewoon ff een cdtje hebben met allemaal van die nummerssoms echt van die buien enzo.
Ow die stond er alquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien dat de homo 100 nog wel op internet staat?
Leuke props maken voor de woensdag?quote:
Oh j-j-ja, als iemand een behoorlijke keuken heeft, dan riekt dat ook naar een behoorlijke carriere natuurlijk!quote:
Mja naja ik ben bij lange na geen Han Peekel hoor!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat doet het niet echt goed in contactadvertenties he... dat ouder en dikker
[..]
carriere, carriere...
ach we leren nog heel veel op het moment, zit op de positie die ik wil
mn sociale leven is bijna dood
maar het gaat lekker ja
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:48 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh j-j-ja, als iemand een behoorlijke keuken heeft, dan riekt dat ook naar een behoorlijke carriere natuurlijk!Tenzij je van de keukenconcurrent bent natuurlijk.
Ik durf geen koelkast meer te zeggen zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |