niet alleen op je werk dodelijk saai, want hier gebeurt het laatste half uur ook al geen ene fuckquote:Op donderdag 25 juni 2009 09:55 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en het is dodelijk saai op m'n werk. Het werk is nu al bijna klaar voor de rest van de dag
Nou ja, jij bent er. Dus het zal bij jou ook vast heel "druk" zijnquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
niet alleen op je werk dodelijk saai, want hier gebeurt het laatste half uur ook al geen ene fuck
Ik heb 'm net gezin en ben onder de indruk.quote:
ik DOE vooral heel druk, maar ja dat is standaardquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent er. Dus het zal bij jou ook vast heel "druk" zijn
Een aanrader derhalve?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm net gezin en ben onder de indruk.
Ligt eraan. Ik kan me voorstellen dat het niet iedereens film is. Mensen die helemaal wegsmelten bij Transformers en al die andere scifi actiedingen zullen hier wellicht bij in slaap vallen.quote:
Oh, moet ik 'm "kopen" denk je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb 'm net gezin en ben onder de indruk.
Ik heb vanaf gistermiddag 3 uur echt helemaal niets meer kunnen doen op m'n werk. Al het werk was gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik DOE vooral heel druk, maar ja dat is standaard
Transformers is volgens Metro een kut film.. las ik vanmiorgen danquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik kan me voorstellen dat het niet iedereens film is. Mensen die helemaal wegsmelten bij Transformers en al die andere scifi actiedingen zullen hier wellicht bij in slaap vallen.
Hij duurtquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:35 schreef Vlarp het volgende:
Transformers is volgens Metro een kut film.. las ik vanmiorgen dan
Ik denk dat ik Startrek dan een stuk leuker vondquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:37 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij duurt, 2,5 uur
.
Veel te lang voor een inhoudsloos actiespectakel (wat op zich prima is op z'n tijd, maar ZO lang????).
Die vond ik ook niet inhoudsloos. Of nou ja, ik weet het eigenlijk niet. Het was ook popcorn vermaak, maar toch anders. Bij die film had ik in ieder geval wel het idee dat ik serieus genomen werd als filmkijker. Transformers is volgens mij echt gemaakt voor mensen met de allerlaagste IQ's.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Startrek dan een stuk leuker vond
Ik ben door een Transformers fan meegevraagd naar de nieuwe filmquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Dirk het volgende:
[..]
Die vond ik ook niet inhoudsloos. Of nou ja, ik weet het eigenlijk niet. Het was ook popcorn vermaak, maar toch anders. Bij die film had ik in ieder geval wel het idee dat ik serieus genomen werd als filmkijker. Transformers is volgens mij echt gemaakt voor mensen met de allerlaagste IQ's.
Hier moest ik hardop om lachen. Mijn collega's gingen gek kijken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:51 schreef Vlarp het volgende:
een Transformers fan
Dan is m'n post ovegekomenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:52 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hier moest ik hardop om lachen. Mijn collega's gingen gek kijken.
En volgens filmtotaal, en volgens nu.nlquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Transformers is volgens Metro een kut film.. las ik vanmiorgen dan
Kortom, ik moet er geen geld aan verspillenquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En volgens filmtotaal, en volgens nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |