SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een verwijzing naar dat "meisje op pinkpop dat flauwvalt" topic?quote:Jullie weten het, sma's. Daarom heb ik nu een zonnebril gekocht met reflectie, zodat ik jullie stijve tepelts in meiner harde scheibe kan opslaan zodat ik daar later op kan fappen.
Huillachen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Kafka. het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.
Anti-penaal? Wat moet dat voorstellen, penaal in dat zinsverband?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:
KLACHT: Meiden die door blijven trekken als je al bent gekomen, wat een behoorlijk anti-penaal gevoel geeft
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Meisjes zonder melktandjes is de oplossing Jos
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die schrijfstijlKoning
RickoKun topic
Je ziet van tevoren toch niet hoe goed/slecht een sma is met een pik ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een chick versieren die niet weet hoe ze met een piemel om moet gaan. Faaltopic.
Over het algemeen zijn meisjes van 16 nog niet zo goed. Beter regel je een chick van een jaar of 25. Maar dat wordt natuurlijk moeilijk met jullie net ingedaalde balletjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:04 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je ziet van tevoren toch niet hoe goed/slecht een sma is met een pik ?
Dat merk je pas op het moment van de waarheid
Verders een puik topiq
16 of 25. Ik weet het dan wel hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn meisjes van 16 nog niet zo goed. Beter regel je een chick van een jaar of 25. Maar dat wordt natuurlijk moeilijk met jullie net ingedaalde balletjes.
25 verkiezen boven 16.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn meisjes van 16 nog niet zo goed. Beter regel je een chick van een jaar of 25. Maar dat wordt natuurlijk moeilijk met jullie net ingedaalde balletjes.
Ja liggen ze plat, het doet pijn en het licht moet uit. En pijpen kunnen ze over het algemeen ook niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
25 verkiezen boven 16.Als je 't goed doet, liggen die van 16 plat en is dat hele trekken niet meer aan de orde.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja liggen ze plat, het doet pijn en het licht moet uit. En pijpen kunnen ze over het algemeen ook niet.
Tnx voor de tipquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:
Of als je zo'n vet lekkere meid ziet lopen met CUP D stroboforme tempels met puntige uiteindes en je een niet zo'n strakke korte broek aan hebt waardoor je een erectie krijgt en je eerst weer 5 minuten net moet doen of je je veters aan het strikken bent.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef mirved het volgende:
Wijven kunnen in het algemeen ook echt niet trekken.
En chicks die met hun tanden over je eikel gaan zijn ook verschrikkelijk (<-- eigen topic waardig)
Meisjes die niet willen pijpen. Het zou je maar gebeurenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Of meisjes die niet doggy willen
Nee die bestaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Of meisjes die niet doggy willen
quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:07 schreef InMeKontGeneukt het volgende:
Laat een man je aftrekken. Die weet wanneer je moet stoppen
quote:
Weet je hoe saaai dat is aftrekken, ik kan er m'n aandacht amper bijhouden manquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Of ze knijpen er KANKERHARD in, of ze doen net alsof het een fucking cocktail-shaker is.. Ze moesten eens weten.
Een zere hand krijgen of verzuurde onderarm spieren, omdat je 15 minuten klaar vingert. Of kramp in je pussyfinger. Dat is fijn. En heulemaaaal niet saai.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je hoe saaai dat is aftrekken, ik kan er m'n aandacht amper bijhouden man![]()
!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je hoe saaai dat is aftrekken, ik kan er m'n aandacht amper bijhouden man![]()
!
Ik verwacht niet van jongens/mannen dat ze me een kwartier vingeren, jezus dat zou ík zelfs saai vindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:21 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Een zere hand krijgen of verzuurde onderarm spieren, omdat je 15 minuten klaar vingert. Of kramp in je pussyfinger. Dat is fijn. En heulemaaaal niet saai.![]()
Het maakt me niet uit hoe lang het duurt, maar het is gewoon de saaiste manier van iemand bevredigen die je je kunt bedenken. En neequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]als je een beetje goed die man opgewonden maakt, hoef je daar niet al te lang bezig te zijn!
beter kom je op die meet, dan mag je het gratis bij mij uitproberen![]()
Dus je pijpt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verwacht niet van jongens/mannen dat ze me een kwartier vingeren, jezus dat zou ík zelfs saai vinden!!
[..]
Het maakt me niet uit hoe lang het duurt, maar het is gewoon de saaiste manier van iemand bevredigen die je je kunt bedenken. En nee!
KOM OP DIE MEET GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAT IS EEN BEVEL!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verwacht niet van jongens/mannen dat ze me een kwartier vingeren, jezus dat zou ík zelfs saai vinden!!
[..]
Het maakt me niet uit hoe lang het duurt, maar het is gewoon de saaiste manier van iemand bevredigen die je je kunt bedenken. En nee!
Het liefst wel ja.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KOM OP DIE MEET GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAT IS EEN BEVEL!!!!!
quote:
Wtf is een rolloquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]En dan zeker zoals 65% van alle bitches zo vet suf pijpen, niet zuigen maar gewoon op en neer met de lippen
TIP:
We willen er een handje bij (tenminste ik wel) terwijl je onsch aller oraal bevredigd als een rollo.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtf is een rollo? Valt me van je tegen dat je me inschat bij de slechtste 65 % ipv bij de top 5 %.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daarom zeg ik, kom op die meet, en dan kunnen we pas beoordelen!
MAAR NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHEEEEEEEEEEEEEE, BT moet weer iets UNIEK doen!![]()
![]()
(op de wally tour)
Dus jij verwacht dat ik zomaar op een wildvreemde pik ga sabbelen om mezelf te bewijzen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daarom zeg ik, kom op die meet, en dan kunnen we pas beoordelen!
MAAR NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHEEEEEEEEEEEEEE, BT moet weer iets UNIEK doen!![]()
![]()
(op de wally tour)
Dat is idd ook lomp wijven die zo met hun lippen er wat overheen schuiven. Met hun lippen zo ingetrokken alsof ze een omatje zonder gebit na doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]En dan zeker zoals 65% van alle bitches zo vet suf pijpen, niet zuigen maar gewoon op en neer met de lippen
TIP:
We willen er een handje bij (tenminste ik wel) terwijl je onsch aller oraal bevredigd als een rollo.
je hebt me foto's toch gezien, en hoe lievvvvvvvvvvvvvvvquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus jij verwacht dat ik zomaar op een wildvreemde pik ga sabbelen om mezelf te bewijzen?
quote:
Niet van een wildvreemde, die van mij lieverd!quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus jij verwacht dat ik zomaar op een wildvreemde pik ga sabbelen om mezelf te bewijzen?
Ja die foto zit me dwarsquote:Op donderdag 25 juni 2009 20:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
je hebt me foto's toch gezien, en hoe lievvvvvvvvvvvvvvvik altijd post enzulks?!
--edit-
Of gaat dit soms om het ontbreken nog steeds van die foto van de paus met mijn kwak erop!?Seksist!
Nee dat is een rolo.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
![]()
(...dat is iets wat mannen vroeger in hun broek stopten om indruk te maken, totdat ze erachter kwamen, dat ze 's zomers smelten..)
de appel valt niet ver van de boom he. Er zijn genoeg moeders die daar de lol wel van in kunnen zien overigens.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:10 schreef Bonzai. het volgende:
Weet je moeke eigenlijk van je fok!-avonturen, Ricko?
Je zal maar dat spuitende vleeschmans fotootje van je zoon tegenkomen op het internet
Voor de meesten is het misschien wel net iets teveel lol. Voor zover ik weet heeft die gast nog geen enkel topic gemaakt waarin ie het niet had over minderjarige meisjes of hoe hard hij keer op keer faalt in het fappenquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:19 schreef pisnicht het volgende: [..] de appel valt niet ver van de boom he. Er zijn genoeg moeders die daar de lol wel van in kunnen zien overigens.
Naja, ze zijn wel redelijk goed geschreven natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef pisnicht het volgende:
als je dat weet en het stoort je herhaaldelijk, open je de volgende keer gewoon geen topic van hem?
...wijze raad van iemand die al meerdere malen de neiging had, om mij voor arrogant uit te schelden in verscheidene topics, zonder dat ik daarom vroeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef pisnicht het volgende:
als je dat weet en het stoort je herhaaldelijk, open je de volgende keer gewoon geen topic van hem?
neiging? misschien moet je de definitie van dat woord nog een keer opzoeken... Daarnaast had je die topics niet zelf geopend maar postte je er alleen in en je bent ook gewoon een kutkneus dus indirect vraag je gewoon om dergelijke uitingen. m.a.w. GTFOquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:37 schreef Lamon het volgende:
[..]
...wijze raad van iemand die al meerdere malen de neiging had, om mij voor arrogant uit te schelden in verscheidene topics, zonder dat ik daarom vroeg.
Yes, op de kast!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:44 schreef pisnicht het volgende:
[..]
neiging? misschien moet je de definitie van dat woord nog een keer opzoeken... Daarnaast had je die topics niet zelf geopend maar postte je er alleen in en je bent ook gewoon een kutkneus dus indirect vraag je gewoon om dergelijke uitingen. m.a.w. GTFO
Ik zie mezelf als 18+, bovendien weet ik dat Ricko het kan waarderen als ik z'n topics leesquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Betweterige trut, wat moet je hier trouwens, er staat toch 18+ ?
Ricko waardeert het als welk meisje dan ook zijn topics leest.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zie mezelf als 18+, bovendien weet ik dat Ricko het kan waarderen als ik z'n topics lees!
link?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:38 schreef Desunoto het volgende:
Is dit
[..]
Een verwijzing naar dat "meisje op pinkpop dat flauwvalt" topic?
hoe vaak heb je die vraag nou al gesteld aan de wijven die je niet meer moeten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:53 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yes, op de kast!
Vertel eens, liefje, waarom ben ik een kutkneus?
Na 3 keer spuit je toch bloed?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar put ie kracht uit, om zijn record van 14 keer per dag klaarkomen te gaan verbeteren.
DAT dusquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:59 schreef wijsneus het volgende:
Trouwens...
Een beetje vent laat haar gewoon doorgaan en komt een kwartiertje later gewoon nog een keer...
Dit dus !quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:21 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Een zere hand krijgen of verzuurde onderarm spieren, omdat je 15 minuten klaar vingert. Of kramp in je pussyfinger. Dat is fijn. En heulemaaaal niet saai.![]()
Neuh, na 6-7x gaat het alleen pijn doen omdat er bijna niets meer uitkomt.quote:
Zou dat ook niet gaat schimmelen op den duur?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:54 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar hij steekt het niet achter stoelen of banken, dus dan is het cool.
En dat vindt zij goed, dat jij op haar fapt? En het zo over haar heen druppelt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:00 schreef RickoKun het volgende:
ik denk dat ik vanavond ga fappen op een meisje die ik gisteren tegenkwam op het 'strand" ;DD:D: ;d
ze heeft geen keus verdammequote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dat vindt zij goed, dat jij op haar fapt? En het zo over haar heen druppelt?
Ga je dan stiekum achter haar staan bij de kassa in de AH op de zaterdagmiddag of lok je haar nog mee naar huis?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |