SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een verwijzing naar dat "meisje op pinkpop dat flauwvalt" topic?quote:Jullie weten het, sma's. Daarom heb ik nu een zonnebril gekocht met reflectie, zodat ik jullie stijve tepelts in meiner harde scheibe kan opslaan zodat ik daar later op kan fappen.
Huillachen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:40 schreef Kafka. het volgende:
Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen.
Anti-penaal? Wat moet dat voorstellen, penaal in dat zinsverband?quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:
KLACHT: Meiden die door blijven trekken als je al bent gekomen, wat een behoorlijk anti-penaal gevoel geeft
quote:Op woensdag 24 juni 2009 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
Meisjes zonder melktandjes is de oplossing Jos
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die schrijfstijlKoning
RickoKun topic
Je ziet van tevoren toch niet hoe goed/slecht een sma is met een pik ?quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:47 schreef fathank het volgende:
Waarom zou je uberhaupt een chick versieren die niet weet hoe ze met een piemel om moet gaan. Faaltopic.
Over het algemeen zijn meisjes van 16 nog niet zo goed. Beter regel je een chick van een jaar of 25. Maar dat wordt natuurlijk moeilijk met jullie net ingedaalde balletjes.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:04 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Je ziet van tevoren toch niet hoe goed/slecht een sma is met een pik ?
Dat merk je pas op het moment van de waarheid
Verders een puik topiq
16 of 25. Ik weet het dan wel hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn meisjes van 16 nog niet zo goed. Beter regel je een chick van een jaar of 25. Maar dat wordt natuurlijk moeilijk met jullie net ingedaalde balletjes.
25 verkiezen boven 16.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn meisjes van 16 nog niet zo goed. Beter regel je een chick van een jaar of 25. Maar dat wordt natuurlijk moeilijk met jullie net ingedaalde balletjes.
Ja liggen ze plat, het doet pijn en het licht moet uit. En pijpen kunnen ze over het algemeen ook niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
25 verkiezen boven 16.Als je 't goed doet, liggen die van 16 plat en is dat hele trekken niet meer aan de orde.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja liggen ze plat, het doet pijn en het licht moet uit. En pijpen kunnen ze over het algemeen ook niet.
Tnx voor de tipquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:33 schreef RickoKun het volgende:
Of als je zo'n vet lekkere meid ziet lopen met CUP D stroboforme tempels met puntige uiteindes en je een niet zo'n strakke korte broek aan hebt waardoor je een erectie krijgt en je eerst weer 5 minuten net moet doen of je je veters aan het strikken bent.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:35 schreef mirved het volgende:
Wijven kunnen in het algemeen ook echt niet trekken.
En chicks die met hun tanden over je eikel gaan zijn ook verschrikkelijk (<-- eigen topic waardig)
Meisjes die niet willen pijpen. Het zou je maar gebeurenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Of meisjes die niet doggy willen
Nee die bestaanquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Of meisjes die niet doggy willen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |