quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:07 schreef InMeKontGeneukt het volgende:
Laat een man je aftrekken. Die weet wanneer je moet stoppen
quote:
Weet je hoe saaai dat is aftrekken, ik kan er m'n aandacht amper bijhouden manquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:53 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Of ze knijpen er KANKERHARD in, of ze doen net alsof het een fucking cocktail-shaker is.. Ze moesten eens weten.
Een zere hand krijgen of verzuurde onderarm spieren, omdat je 15 minuten klaar vingert. Of kramp in je pussyfinger. Dat is fijn. En heulemaaaal niet saai.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je hoe saaai dat is aftrekken, ik kan er m'n aandacht amper bijhouden man![]()
!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet je hoe saaai dat is aftrekken, ik kan er m'n aandacht amper bijhouden man![]()
!
Ik verwacht niet van jongens/mannen dat ze me een kwartier vingeren, jezus dat zou ík zelfs saai vindenquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:21 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Een zere hand krijgen of verzuurde onderarm spieren, omdat je 15 minuten klaar vingert. Of kramp in je pussyfinger. Dat is fijn. En heulemaaaal niet saai.![]()
Het maakt me niet uit hoe lang het duurt, maar het is gewoon de saaiste manier van iemand bevredigen die je je kunt bedenken. En neequote:Op donderdag 25 juni 2009 18:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]als je een beetje goed die man opgewonden maakt, hoef je daar niet al te lang bezig te zijn!
beter kom je op die meet, dan mag je het gratis bij mij uitproberen![]()
Dus je pijpt?quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verwacht niet van jongens/mannen dat ze me een kwartier vingeren, jezus dat zou ík zelfs saai vinden!!
[..]
Het maakt me niet uit hoe lang het duurt, maar het is gewoon de saaiste manier van iemand bevredigen die je je kunt bedenken. En nee!
KOM OP DIE MEET GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAT IS EEN BEVEL!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik verwacht niet van jongens/mannen dat ze me een kwartier vingeren, jezus dat zou ík zelfs saai vinden!!
[..]
Het maakt me niet uit hoe lang het duurt, maar het is gewoon de saaiste manier van iemand bevredigen die je je kunt bedenken. En nee!
Het liefst wel ja.quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
KOM OP DIE MEET GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DAT IS EEN BEVEL!!!!!
quote:
Wtf is een rolloquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]En dan zeker zoals 65% van alle bitches zo vet suf pijpen, niet zuigen maar gewoon op en neer met de lippen
TIP:
We willen er een handje bij (tenminste ik wel) terwijl je onsch aller oraal bevredigd als een rollo.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wtf is een rollo? Valt me van je tegen dat je me inschat bij de slechtste 65 % ipv bij de top 5 %.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daarom zeg ik, kom op die meet, en dan kunnen we pas beoordelen!
MAAR NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHEEEEEEEEEEEEEE, BT moet weer iets UNIEK doen!![]()
![]()
(op de wally tour)
Dus jij verwacht dat ik zomaar op een wildvreemde pik ga sabbelen om mezelf te bewijzen?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]Daarom zeg ik, kom op die meet, en dan kunnen we pas beoordelen!
MAAR NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHEEEEEEEEEEEEEE, BT moet weer iets UNIEK doen!![]()
![]()
(op de wally tour)
Dat is idd ook lomp wijven die zo met hun lippen er wat overheen schuiven. Met hun lippen zo ingetrokken alsof ze een omatje zonder gebit na doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]En dan zeker zoals 65% van alle bitches zo vet suf pijpen, niet zuigen maar gewoon op en neer met de lippen
TIP:
We willen er een handje bij (tenminste ik wel) terwijl je onsch aller oraal bevredigd als een rollo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |