Mijn moeder en ik liepen allebij niet in minirokjes toen we 10 waren. Ik begrijp het als kinderen andere muziek leuk vinden , maar je kinderen hoerig kleden is in elke generatie not done. Die ouders zijn soms maar 5 jaar ouder dan ik!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ja wtf is het probleem? Dat heet generatiekloof. Jij had toch ook niet dezelfde kleding aan als dat je moeder aan had naar school?
Zo snel gaat dat tegenwoordigquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:07 schreef Kralicek het volgende:
Hoezo generatiekloof? Ik ben pas 19 hoor.
Wat een niveau weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:15 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik liepen allebij niet in minirokjes toen we 10 waren.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn... als jouw moeder 10 was in de jaren 60-70, dan waren haar rokjes/jurkjes waarschijnlijk niet langer dan haar onderbroekje...quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:15 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik liepen allebij niet in minirokjes toen we 10 waren. Ik begrijp het als kinderen andere muziek leuk vinden , maar je kinderen hoerig kleden is in elke generatie not done. Die ouders zijn soms maar 5 jaar ouder dan ik!!!
Die heb je al zolang bikini's bestaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef Rosbief het volgende:
Of kinderen met bh/bikini terwijl ze niet eens tieten hebben
[ afbeelding ]
Niet zo mauwen;)quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat een niveau weer![]()
Kan er geen toelatingsexamen/grammaticatoets komen voordat users op fok mogen typen?
Exactly. En ik ben ook niet het type dat een half jaar wacht voor de seks. Ik heb ook mijn wilde jaren gehad, sowieso. maar niet toen ik nog een kind was. make up etc. is voor meisjes in de puberteit, en dat blijf ik vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga mijn kinderen toch ook niet naar school laten gaan in rokjes waaronder je hun slipjes ziet zitten, wil niet dat ze onderbrioekjes dragen die boven hun broek uit komen en ik ga ze niet naar school laten gaan met make-up op, nagellak vind ik wel kunnen.
Sowieso laat ik mijn kinderen niet te bloot naar school gaan en wat je ziet dat sommige kinderen van 8 ofzo altijd hakjes dragen...
Daar zullen ze mee moeten wachten tot hun 16e ofzo. (das meer omdat het heel slecht is voor je rug als je nog in de groei bent en ik er zelf nog altijd last van heb trouwens)
Ben ik preuts? Vind zelf van niet.
Het zijn gewoon 2 driehoeken iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heb je al zolang bikini's bestaan.
Kon je iedere keer nadat je een duik had genomen die driehoekjes weer over je platte borstkas over je tepeltjes schuiven omdat dat natuurlijk van geen kant blijft zitten.
Omdat je een heus meisje bent natuurlijk en meisjes dragen bikini's.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het zijn gewoon 2 driehoeken idd![]()
Wat heeft zo'n ding voor nut, waarom verbergen als je toch geen tieten hebt?
Ik bedoel op sexueel gebied, TS heeft nu al een tijdlang een vaste relatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Als je 19-20 jaar bent en je hebt je wilde jaren al gehad vraag ik me af waar het in jouw opvoeding is mis gegaan
ik doelde daar ook op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Ik bedoel op sexueel gebied, TS heeft nu al een tijdlang een vaste relatie.
Dat de meeste ouders hier hun kinderen niet zo kleden betekent niet dat het niet gebeurt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef RockabeIIa het volgende:
En open het fototopic hier eens! Da's compleet anders dan ts omschrijft
Aha, dus omdat ik 19 ben moet ik elke maand een ander hebben, zoals ik dat deed toen ik 16 was?quote:
Hohoquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:37 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Aha, dus omdat ik 19 ben moet ik elke maand een ander hebben, zoals ik dat deed toen ik 16 was?
Niet iedereen vindt dat, er zijn er al een paar met mij eens. Dat jij dat vind betekent niet dat heel Fok het met je eens is. Helaas...quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee maar dan kun je dit soort discussies toch beter op straat aan gaan dan hier waar iedereen vindt dat je overdrijft?
eh nee, ik vind het idioot dat iemand van 16-17 al meerdere sexpartners heeft gehad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:37 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Aha, dus omdat ik 19 ben moet ik elke maand een ander hebben, zoals ik dat deed toen ik 16 was?
Oeh! Backfire!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
eh nee, ik vind het idioot dat iemand van 16-17 al meerdere sexpartners heeft gehad.
Ik hoop toch dat de kinderen in de leeftijdscategorie waar TS het over heeft onderhand zindelijk zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:42 schreef viezerdt het volgende:
Zijn die ouders van tegenwoordig, die kunnen allemaal niet opvoeden omdat ze veel te druk zijn met werken. Daarnaast word het kind van voorschoolse opvang > school > naschoolse opvang naar nog weet ik veel wat gestuurd. En ondertussen worden kinderen steeds later zindelijk rara
Ik vind dat je op die leeftijd toch geen gezonde relatie aan kan gaan, je bent dan nog te jong.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
eh nee, ik vind het idioot dat iemand van 16-17 al meerdere sexpartners heeft gehad.
Op je 16e ben je al lang en breed een puber. Op je 10e nog niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Correct me of I'm wrong maar 16-17 jaar, dan ben je echt nog een kind hoor. Niet alleen voor de wet!
En dan open je een topic over oversexualisering van kinderen terwijl je zelf niks beter bent (geweest).
Persoonsgebonden, maar de meesten zijn dan geen kinderen meer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Correct me of I'm wrong maar 16-17 jaar, dan ben je echt nog een kind hoor. Niet alleen voor de wet!
En dan open je een topic over oversexualisering van kinderen terwijl je zelf niks beter bent (geweest).
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat de kinderen in de leeftijdscategorie waar TS het over heeft onderhand zindelijk zijn
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Persoonsgebonden, maar de meesten zijn dan geen kinderen meer.
Welke consequenties? Ik vind leeftijd geen issue namelijk. Mensen moeten hun kinderen gewoon beter informeren. Zo was ik zelf 15, maar wist ik verdomde goed dat ik er klaar voor was, en zich zoiets kunnen realiseren is echt verschillend per persoon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind 16 echt te jong voor sex & de evt. consequenties... Had mijn vorige post geëdit
Ik heb vanaf mijn 16e verschillende bedpartners gehad en heb nog nooit een soa opgelopen of een ongewenste zwangerschap... de gemiddelde leeftijd van ontmaagding is in nederland ook 16 dacht ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind 16 echt te jong voor sex & de evt. consequenties... Had mijn vorige post geëdit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |