Ik bedoel op sexueel gebied, TS heeft nu al een tijdlang een vaste relatie.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:33 schreef RockabeIIa het volgende:
Als je 19-20 jaar bent en je hebt je wilde jaren al gehad vraag ik me af waar het in jouw opvoeding is mis gegaan
ik doelde daar ook op.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Ik bedoel op sexueel gebied, TS heeft nu al een tijdlang een vaste relatie.
Dat de meeste ouders hier hun kinderen niet zo kleden betekent niet dat het niet gebeurt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef RockabeIIa het volgende:
En open het fototopic hier eens! Da's compleet anders dan ts omschrijft
Aha, dus omdat ik 19 ben moet ik elke maand een ander hebben, zoals ik dat deed toen ik 16 was?quote:
Hohoquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:37 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Aha, dus omdat ik 19 ben moet ik elke maand een ander hebben, zoals ik dat deed toen ik 16 was?
Niet iedereen vindt dat, er zijn er al een paar met mij eens. Dat jij dat vind betekent niet dat heel Fok het met je eens is. Helaas...quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:39 schreef RockabeIIa het volgende:
Nee maar dan kun je dit soort discussies toch beter op straat aan gaan dan hier waar iedereen vindt dat je overdrijft?
eh nee, ik vind het idioot dat iemand van 16-17 al meerdere sexpartners heeft gehad.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:37 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Aha, dus omdat ik 19 ben moet ik elke maand een ander hebben, zoals ik dat deed toen ik 16 was?
Oeh! Backfire!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
eh nee, ik vind het idioot dat iemand van 16-17 al meerdere sexpartners heeft gehad.
Ik hoop toch dat de kinderen in de leeftijdscategorie waar TS het over heeft onderhand zindelijk zijnquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:42 schreef viezerdt het volgende:
Zijn die ouders van tegenwoordig, die kunnen allemaal niet opvoeden omdat ze veel te druk zijn met werken. Daarnaast word het kind van voorschoolse opvang > school > naschoolse opvang naar nog weet ik veel wat gestuurd. En ondertussen worden kinderen steeds later zindelijk rara
Ik vind dat je op die leeftijd toch geen gezonde relatie aan kan gaan, je bent dan nog te jong.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:41 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
eh nee, ik vind het idioot dat iemand van 16-17 al meerdere sexpartners heeft gehad.
Op je 16e ben je al lang en breed een puber. Op je 10e nog niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Correct me of I'm wrong maar 16-17 jaar, dan ben je echt nog een kind hoor. Niet alleen voor de wet!
En dan open je een topic over oversexualisering van kinderen terwijl je zelf niks beter bent (geweest).
Persoonsgebonden, maar de meesten zijn dan geen kinderen meer.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef RockabeIIa het volgende:
Correct me of I'm wrong maar 16-17 jaar, dan ben je echt nog een kind hoor. Niet alleen voor de wet!
En dan open je een topic over oversexualisering van kinderen terwijl je zelf niks beter bent (geweest).
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat de kinderen in de leeftijdscategorie waar TS het over heeft onderhand zindelijk zijn
quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:49 schreef MASD het volgende:
[..]
Persoonsgebonden, maar de meesten zijn dan geen kinderen meer.
Welke consequenties? Ik vind leeftijd geen issue namelijk. Mensen moeten hun kinderen gewoon beter informeren. Zo was ik zelf 15, maar wist ik verdomde goed dat ik er klaar voor was, en zich zoiets kunnen realiseren is echt verschillend per persoon.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind 16 echt te jong voor sex & de evt. consequenties... Had mijn vorige post geëdit
Ik heb vanaf mijn 16e verschillende bedpartners gehad en heb nog nooit een soa opgelopen of een ongewenste zwangerschap... de gemiddelde leeftijd van ontmaagding is in nederland ook 16 dacht ik.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik vind 16 echt te jong voor sex & de evt. consequenties... Had mijn vorige post geëdit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |