Mijn moeder en ik liepen allebij niet in minirokjes toen we 10 waren. Ik begrijp het als kinderen andere muziek leuk vinden , maar je kinderen hoerig kleden is in elke generatie not done. Die ouders zijn soms maar 5 jaar ouder dan ik!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:13 schreef kikoooooo het volgende:
Ja wtf is het probleem? Dat heet generatiekloof. Jij had toch ook niet dezelfde kleding aan als dat je moeder aan had naar school?
Zo snel gaat dat tegenwoordigquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:07 schreef Kralicek het volgende:
Hoezo generatiekloof? Ik ben pas 19 hoor.
Wat een niveau weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:15 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik liepen allebij niet in minirokjes toen we 10 waren.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn... als jouw moeder 10 was in de jaren 60-70, dan waren haar rokjes/jurkjes waarschijnlijk niet langer dan haar onderbroekje...quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:15 schreef Kralicek het volgende:
[..]
Mijn moeder en ik liepen allebij niet in minirokjes toen we 10 waren. Ik begrijp het als kinderen andere muziek leuk vinden , maar je kinderen hoerig kleden is in elke generatie not done. Die ouders zijn soms maar 5 jaar ouder dan ik!!!
Die heb je al zolang bikini's bestaan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:21 schreef Rosbief het volgende:
Of kinderen met bh/bikini terwijl ze niet eens tieten hebben
[ afbeelding ]
Niet zo mauwen;)quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wat een niveau weer![]()
Kan er geen toelatingsexamen/grammaticatoets komen voordat users op fok mogen typen?
Exactly. En ik ben ook niet het type dat een half jaar wacht voor de seks. Ik heb ook mijn wilde jaren gehad, sowieso. maar niet toen ik nog een kind was. make up etc. is voor meisjes in de puberteit, en dat blijf ik vinden.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga mijn kinderen toch ook niet naar school laten gaan in rokjes waaronder je hun slipjes ziet zitten, wil niet dat ze onderbrioekjes dragen die boven hun broek uit komen en ik ga ze niet naar school laten gaan met make-up op, nagellak vind ik wel kunnen.
Sowieso laat ik mijn kinderen niet te bloot naar school gaan en wat je ziet dat sommige kinderen van 8 ofzo altijd hakjes dragen...
Daar zullen ze mee moeten wachten tot hun 16e ofzo. (das meer omdat het heel slecht is voor je rug als je nog in de groei bent en ik er zelf nog altijd last van heb trouwens)
Ben ik preuts? Vind zelf van niet.
Het zijn gewoon 2 driehoeken iddquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heb je al zolang bikini's bestaan.
Kon je iedere keer nadat je een duik had genomen die driehoekjes weer over je platte borstkas over je tepeltjes schuiven omdat dat natuurlijk van geen kant blijft zitten.
Omdat je een heus meisje bent natuurlijk en meisjes dragen bikini's.quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:29 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Het zijn gewoon 2 driehoeken idd![]()
Wat heeft zo'n ding voor nut, waarom verbergen als je toch geen tieten hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |