Ja, hoi, recept voor de jambalaya graagquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:57 schreef minilot het volgende:
Als toetje na jambalaya, net crème caramel met rum en vanille op. Vanmiddag al gebakken en in de koelkast geschoven.
Erg lekker!
wat is een broodje hummusquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Broodje hummus.
Waarom heb je bijvoeding?quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:37 schreef Morgause het volgende:
Ik zit nu een maand al aan de bijvoeding, moet proberen er 5 van te drinken. Gelukkig wen ik er al een beetje aan. Vandaag kreeg ik een yoghurt soort, die is best wel lekker. En die drink ik nu
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:05 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, hoi, recept voor de jambalaya graag![]()
.
Héél erg lekker! De dressing was vooral echt heerlijk, ik had er zó een limonadeglas van op gekund!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:29 schreef renzell het volgende:
Lijkt me lekker minilot!Was het dat ook?
Aglio e olio! Altijd goed!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:07 schreef TN-FR het volgende:
Vanmiddag had ik toch zin in een simpele pasta, dus een spaghetti agleo e olio klaargemaakt. Beetje gesmokkeld met de simpelheid door er gezeefde tomaten bij te doen![]()
...
En vanavond een gegrillde hamburger van biefstuk tartaar met wat italiaanse kruiden met binnenin een restje buffelmozzarella van gisteren. Daarbij wat broccoli gewokt en afgemaakt met wat oestersaus.
Knoflook, een goede basis om de kroeg in te gaan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:31 schreef TN-FR het volgende:
Vanavond snel, gemakkelijk en goedkoop. Had nog wat broccoli over en wat paprika van de lunch dus even kipfilet gehaald. Dit alles gewokt met daarbij noedels en wat knoflook en oestersaus.
Was lekker en goede bodem om zo de kroeg in te gaan
een klein teentje maar voor de smaakquote:Op vrijdag 26 juni 2009 19:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Knoflook, een goede basis om de kroeg in te gaan?
Ik ga zo pasta met courgette en cashews maken. Simpel, doch effectief
was best lekkerquote:
Met gewokte prei, heel fijn gesneden peentjes en reepjes varkensvleesquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:41 schreef Butterfly91 het volgende:
Gewokte bami, wat voor groenten en vlees er doorheen zitten weet ik niet
Wat zijn opperdoezen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:35 schreef Idler het volgende:
Straks lekker opperdoezen opbakken, misschien met een blikje groente erbij.
Vanmiddag een lekker broodje haring op
aardappel: opperdoese ronde denk ikquote:
Zoals hierboven ook al gezegd, aardappels!quote:
Ik krijg 's morgens heel veel naar binnen, maar gorgonzola?! Dat nét niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Ontbijt met verse jus, verse broodjes, karnemelk, ommelet met gorgonzola en peterselie. Broodje seranoham gegeten, en leverworst
Ben je zwanger?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 07:45 schreef minilot het volgende:
Al sinds ik wakker ben zó'n zin in avocado! Raar ontbijt gemaakt van avocado, kerstomaten, wat kipfilet en een restje oude brokkelkaas. Zout, peper en citroensap, en klaar! Ontbijtguacemole.
En, goed afgelopen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:20 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik ga vandaag voor de eerste keer zelf 'koken', voor zover je daarvan kun spreken bij een Knorr WereldgerechtKofta wordt het.. Gehakt met rijst, tomaten, courgette, die kruidenmix en saus en voeg er nog een paprika aan toe.
Het is nog voor mijn vriendin ook nogBen benieuwd of het een flut wordt haha.
oeh lekker Popo etenquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
uit eten bij Popocatepetl en ga lekker voor de Enchilada's
Als toetje nog een beetje chocoladepuddig.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:40 schreef Butterfly91 het volgende:
Rijst, met varkensvlees en/of kip en boontjes.
Jazeker welquote:
Fusion? Heus? Ik had er niet zo bij stil gestaan, gewoon een receptje van Foodgawker gepikt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt leuk fjoeeeeeeesjen minilot!![]()
Ik eet improvisatie-keftedes met groente-tomatensausje en afbakbrood
Zo! Dat was zo lekker dat ik bijna moest huilen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef minilot het volgende:
Vanavond bloemkoolsoep met gorgonzola,
met strooisel van knapperige bacon en gekaramelliseerde stukjes peer.
Nouja het zijn allemaal ingrediënten die ikzelf niet snel bij mekaar zou bedenkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:38 schreef minilot het volgende:
[..]
Fusion? Heus? Ik had er niet zo bij stil gestaan, gewoon een receptje van Foodgawker gepikt.
Oeh, dat doe ik nou nooit. Maar daar zou ik echt superveel zin in hebben nu!!! Ga ik zondag ook lekker maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |