Vanavond een receptje van de AH: Hamburger op een pitabroodje met rucolasla en een sausje van mayonaise met citroen, zout en peper en wortel. Daarbij nog een 'topping' van yoghurt met knoflook en zout & peper Heerlijk! En nog wat sla ernaast.
I never look back, darling. It distracts from the now. ♥
Vanavond waarschijnlijk gevulde aubergines, en ik wil eigenlijk kijken of ik van de binnenkant van de aubergines (wat ik eruit haal om dus op te vullen) nog auberginekaviaar van ga maken (met knoflook, olijfolie, zout & peper)
I never look back, darling. It distracts from the now. ♥
om allerlei stomme redenen voelde ik me vandaag gammel (gisteren een drankje teveel, de poes kwam na 10 dagen eindelijk weer thuis, pecht met de auto enzovoorts enzovoorts). dus tegen mijn gewoonte in maar een diepvries-pizza in de over gedaan. was erg lekker!!!!!
restjes opgemaakt: had nog een halve paprika, gevuld met mengsel van de feta-pesto (over van gisteren), lente ui en tomaat en dat onder de grill. Was goed te eten
Vanavond een koude macaroni salade, die was erg lekker, nog even het recept vragen.. En heel veel hapjes.
Morgen brengt schoonpa een bloemkool en een sla uit eigen tuin, hoef ik niks meer te verzinnen!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dag 1: Kipsate met patat Dag 2: Rode poon met risotto Dag 3: Carpaccio, varkenshaas met brie en spekjes, gepofte aardappel, salade en toe een cheesecake.
Vers uit de tuin: Bloemkool, kropsla. Tuurlijk wat opgeleukt en met een gegrild biefstukje, ui en knoflook
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Nu een smoothie aardbei gemaakt met wat blauwe bessen erin.
Vanavond maak ik een zalige uiensoep met erbij stokbrood onder grill vandaan met gruyere en voor erna een soort verantwoorde 'tiramisu' met oa. blauwe bessen en frambozen, kwark (en wat chocolade natuurlijk en langevingers gedrenkt in espresso/baileys..) ..
Gisteravond chinees besteld, was weer super lekker. Vanavond gekookte aardappelen, bloemkool, kerriesaus en iets van Italiaanse kip (komt bij Deen vandaan, zit in een ovenbakje met o.a. tomaat, kaas, basilicum).
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
avondeten geen idee, eet bij moeders, maar het toetje is mijn zelfgemaakte bananenijs (dat straks nog even in de ijsmachine moet, maar het mengsel smaakt al goed )
AFC AJAX Kampioen 2012-2013 Fok! Federatie 1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013