Dat weet ik dus niet. Maar het zou wel een stunt zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:23 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Casillias heeft duidelijk gezegt niet weg te gaan bij Madrid. Voor wat het waard is.
Ik zie dat niet alleen het zeer gerenommeerde MSN-Nieuws dit meldt, maar óók voetbal4u.com, ajax1.nl, nieuws.be, voetbalthuis.nl én snowwie's Funsite.quote:
quote:'Van der Sar terug naar Ajax'
Submitted by Nigel on Woe, 06/24/2009 - 13:03
Britse media weten ons te vertellen dat Van der Sar terugkomt naar Ajax. De succesvolle doelman mag volgens met name de Daily Mail terug omdat Iker Casillas van Real Madrid zijn opvolger wordt. De keeper heeft volgens de krant al gesproken met nieuwe Ajax trainer Martin Jol. En dat is raar.
Man UTD is in ieder geval wel bezig met een nieuwe keeper. Dat is duidelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik zie dat niet alleen het zeer gerenommeerde MSN-Nieuws dit meldt, maar óók voetbal4u.com, ajax1.nl, nieuws.be, voetbalthuis.nl én snowwie's Funsite.
Met andere woorden, dit móet wel haast kloppen!!
edit: De nieuwsredactie van Snowwie's Funsite plaatst wel haar bedenkingen bij het nieuwsbericht getuige de laatste mysterieuze zin:
[..]
Journalistieke vrijheid?quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:28 schreef Silenus het volgende:
edit: De nieuwsredactie van Snowwie's Funsite plaatst wel haar bedenkingen bij het nieuwsbericht getuige de laatste mysterieuze zin:
[..]
Flinke onderbeenspieren bij Lindgrenquote:
quote:Supusepa op 'vakantie' bij Ajax 1
25 juni 2009
Tussen de ervaren groep Ajacieden staat de jonge Christian Supusepa. Hij werd afgelopen zondag gebeld met een fantastische mededeling: meetrainen met Ajax 1. ,,Ik had het totaal niet verwacht’’, zegt hij met een glimlach. ,,Ik zou op vakantie gaan, maar heb mijn reis meteen geannuleerd.’’
Gehuld in een blauw hesje concentreert Supusepa zich op de oefenpartijen. Met zijn snelle voetbewegingen loopt hij de tegenstander voorbij. Even een schrikmoment wanneer er een botsing plaatsvindt tussen hem en Siem de Jong. Supusepa houdt er een bloedneus aan over, maar kan gewoon weer verder. ,,Siem maakte een sliding’’, licht de verdediger na afloop van de training toe.
Voor Supusepa is de Toekomst een bekend terrein. Met Jong Ajax is hij in mei nog kampioen geworden van de Beloftencompetitie. Aankomend seizoen wordt het weer een grote uitdaging de titel te prolongeren. ,,Afgelopen seizoen heb ik helaas niet zoveel gespeeld. Ook vanwege blessures. Ik hoop dat ik dit jaar wat meer speelminuten kan maken bij Jong Ajax.’’ Tips en adviezen heeft Supusepa nog niet echt gekregen van zijn collega’s in Ajax 1. ,,Het is nu nog een beetje aftasten allemaal", zegt hij. ,,Alles is nieuw, maar het is echt heel leuk om met het eerste elftal te trainen."
Een vakantie zit er voor Supusepa voorlopig even niet meer in. ,,Ik zou afgelopen vrijdag gaan, maar toen ik werd gebeld, heb ik mijn reis meteen geannuleerd. Ach ja, voetbal gaat gewoon voor!’’
Linksback.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:50 schreef koningdavid het volgende:
Op wat voor positie speelt hij? Wel een mooie naam trouwens, Supusepa!
Veel geblesseerd geweest. Is net weer hersteld, meniscus, dacht ik. Will en Schilder hebben veel gespeeld.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe deed ie het bij Jong Ajax afgelopen seizoen? Heb hem totaal over het hoofd gezien.
Same here...quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:49 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze in de lucht zweefden
Misschien moet je het bericht gewoon eens lezen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoe deed ie het bij Jong Ajax afgelopen seizoen? Heb hem totaal over het hoofd gezien.
Dat zou best kunnen. Misschien heeft Obradovic afgebeld, en heeft Ajax de invulling intern gezocht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Het zou mij verbazen als hij een basisplek verovert in de toekomst (in het eerste).
we hebben dan wel gelijk de meest ervaren, beste aanvoerder die je je maar kan bedenken.quote:Op donderdag 25 juni 2009 16:26 schreef twi het volgende:
Zie niet in wat wij met Van der Sar moeten. Drie jaar geleden, maar niemand neemt hem nu meer kwalijk dat hij toen voor ManU koos in plaats van Ajax. Desondanks jammer dat hij 4 jaar bij Fulham heeft weggegooid.
Ooit komt ie terug ja. Als keeperstrainerquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die serieus denken dat Van der Sar mogelijk komt.
Schei toch uit. Iker blijft bij Real, Sar sluit zijn carrière gewoon af bij United. Einde verhaal.
Ik zie het best gebeuren hoor, alleen niet als het afhangt van de komst van Casillas naar ManUquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:06 schreef Cyberia18 het volgende:
Mensen die serieus denken dat Van der Sar mogelijk komt.
Schei toch uit. Iker blijft bij Real, Sar sluit zijn carrière gewoon af bij United. Einde verhaal.
Dat viel me meteen op zegquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Flinke onderbeenspieren bij Lindgren
Moet je die spillebenen van blind zien. Die moet echt ff het krachthonk in met een pot creatine onder zn armen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat viel me meteen op zegJezus wat een kanonnen
Lijkt me wel dat je dan nog een deel van dat geld krijgtquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Huntelaar voor 20 miljoen verkocht gaat worden, wat trekken wij dan nog binnen? Uberhaupt en van die 7 miljoen?
Je mag toch hopen dat daar een soort van 'verzekering' voor in is gebouwd.
Inderdaad. Daar kunnen die immense dijen van Seedorf niet tegenop hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat viel me meteen op zegJezus wat een kanonnen
Neem aan dat er dan 7 naar ajax gaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Huntelaar voor 20 miljoen verkocht gaat worden, wat trekken wij dan nog binnen? Uberhaupt en van die 7 miljoen?
haha kijk kennedy daar achterin die zijn moeilijkste oefening van zijn leven doetquote:
quote:Galliano: "Milan heeft eerste optie op Huntelaar"
Klaas-Jan Huntelaar is één van de kandidaten om bij AC Milan het vertrek van Kaká op te vangen. Dat onthult Adriano Galliano, vice-voorzitter van de Italianen, op de officiële website van zijn club.
Galliano zegt dat Edin Dzeko (VfL Wolfsburg) bovenaan het lijstje van de Italiaanse topclub staat. Luis Fabiano van Sevilla is de tweede keus. Als Milan er niet in slaagt om één van die spelers aan te trekken, is Huntelaar de belangrijkste optie.
Volgens de vice-preses heeft Milan bij de transfer van Kaká naar Real een eerste optie op de spelers die mogen vertrekken bij Real. "Het is het resultaat van mijn vriendschap met Real-voorzitter Florentino Perez. We kijken dan niet naar Ruud van Nistelrooy maar naar Huntelaar. Maar ik heb ook al met Arsène Wenger gesproken over Emmanuel Adebayor."
Volgens mij kun je dan fluiten naar die 7 miljoen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
en terecht, echt "torinstinct" is schaars!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nu heeft dus echt elke club in europa interesse in Huntelaar.
Ja, hangen er al jaar of 2. Maar blauwe en burberry nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef denthemen het volgende:
Kun je die AFCA vesten nou ook in de fanshop kopen?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben op zoek naar de vrouwenversie, online hebben ze niet de juiste matenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, hangen er al jaar of 2. Maar blauwe en burberry niet
Zou best kunnen dat die er ook hangen. Ik weet niet wanneer je gaat kijken. In supportershome kan je namelijk alles kopen.. En bouds-inn heb je ook nog he~!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de vrouwenversie, online hebben ze niet de juiste maten
Je vergeet te zeggen dat Inzaghi nóg een betere neus voor de goal heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:01 schreef Wooldoor het volgende:
Toen hij nog bij Ajax speelde zag ik hem als ideale spits bij Milan, een soort van Inzaghi maar dan voetballend beter.
Onzin, ik denk dat Huntelaars gemiddelde zelfs beter is dan dat van Pipoquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Rejected het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat Inzaghi nóg een betere neus voor de goal heeft.
Blauwe wel hoor, die neppe Burberry versie inderdaad niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, hangen er al jaar of 2. Maar blauwe en burberry niet
oke.. Toen ik er tijd geleden was alleen maar die donker grijze...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Blauwe wel hoor, die neppe Burberry versie inderdaad niet.
Milan is gewoon minimaal net zo goed als Madrid hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou een mooie club zijn AC Milan.... Dan zak je niet echt weg althans niet zoveel.
Maar goed, we zullen zien.
Die vind ik juist de mooiste.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oke.. Toen ik er tijd geleden was alleen maar die donker grijze...
Weet iemand of deze nog ergens (nieuw) te krijgen is?quote:
Ik dacht bij Oger.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Weet iemand of deze nog ergens (nieuw) te krijgen is?
Was toen toch tijdens een theatervoorstelling te verkrijg of zoiets?
Oger @ PC Hoofstraat. Enige die het verkoopt dacht ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Weet iemand of deze nog ergens (nieuw) te krijgen is?
Was toen toch tijdens een theatervoorstelling te verkrijg of zoiets?
Ik zie het nu ook in de bron staan idd. Op de site kan ik helaas niets meer vinden erover. Iemand die de prijs weet (waarschijnlijk de oorzaak dat ik hem niet eerder kocht)?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oger @ PC Hoofstraat. Enige die het verkoopt dacht ik.
Hij zocht een neger op het middenveld die een bal kon afpakken en een tattoo van een leeuw had.quote:
Alsof dat zomaar te vergelijken is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Onzin, ik denk dat Huntelaars gemiddelde zelfs beter is dan dat van Pipo
Alsof je zomaar kunt zeggen dat Pipo meer neus voor de goal heeft zonder het statistisch te onderbouwenquote:
Die zal binnenkort wel als 3e keeper verwelkomt worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik dacht bij Oger.
Maar wat doet Sinouh eigenlijk bij Lucky Ajax?
[ afbeelding ]
Het is over het algemeen bekend dat het scoren in de Serie A niet makkelijk is. Als je naar het aantal goals van Inzaghi kijkt en HOE hij deze maakt, is het voor mij duidelijk dat Pipo de grootste spreekwoordelijke neus heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alsof je zomaar kunt zeggen dat Pipo meer neus voor de goal heeft zonder het statistisch te onderbouwenOfwel: discussie waar je nooit helemaal uitkomt. Als je het nu over Huntelaar en van Rijswijk hebt is het wat makkelijker discussiëren
Dat is eigenlijk wel te verwachten jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:07 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Die zal binnenkort wel als 3e keeper verwelkomt worden.
Ik zeg niet doen. Die Griekse clubs betalen salarissen bij het leven, dan mogen ze ook wel een miljoenje ofzo ophoesten als transfersom.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:21 schreef Nashje het volgende:
AEK wil Ogararu alleen voor noppes. Ik zeg doen.
Heel dat verhaal van Slop is dus gewoon onzin, wat ik al langer dacht.quote:Al vóór de miljoenenverkoop van Thomas Vermaelen aan Arsenal was er genoeg geld in kas om te proberen Eljero Elia los te weken van FC Twente, een moeizaam onderhandelingsproces dat nog altijd gaande is. De vleugelaanvaller heeft een clausule in zijn contract waarin staat dat wanneer FC Twente een bod van meer dan 7,5 miljoen euro weigert, het jaarsalaris van Elia in Enschede naar liefst twee miljoen wordt opgeschroefd. Ajax is met een bod van 8,1 miljoen euro over het bewuste bedrag heengegaan, maar FC Twente hoopt Elia voor een hogere som aan een buitenlandse club te verkopen. HSV is ook in de markt, maar biedt ongeveer hetzelfde als Ajax.
Dat kun je zelf ook wel bedenken. Sneijder, Heitinga, Vermaelen en Huntelaar zijn in de laatste seizoenen voor recordbedragen verkocht. We hebben echt nog wel een mooie reserve, maar we zullen wel CL moeten spelen volgend seizoen om deze reserves op een constant niveau te houden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:43 schreef Nashje het volgende:
Dat is waar, maar ik ben al blij als heel die puinhoop van Van Geel wordt opgeruimd.
Uit de VI van deze week overigens:
[..]
Heel dat verhaal van Slop is dus gewoon onzin, wat ik al langer dacht.
Maar eigen vermogen is een schuld aan jezelf en zou je dus niet mee moeten nemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:01 schreef kevin6188 het volgende:
De laatste jaren is er verlies gedraaid he. Er is wel een positief eigen vermogen.
Een schuld aan jezelfquote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar eigen vermogen is een schuld aan jezelf en zou je dus niet mee moeten nemen.
Daarom is het ook zo riskant om kapitaal op het veld te hebben. Dat wil zeggen: de waarde van spelers mee te nemen. Een blessure en het is gedaan. Afschrijven op spelers wordt niet of nauwelijks gedaan. Clubs gaan uit van verwachte transfersommen.
Van wie komt die quote?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:43 schreef Nashje het volgende:
Dat is waar, maar ik ben al blij als heel die puinhoop van Van Geel wordt opgeruimd.
Uit de VI van deze week overigens:
[..]
Heel dat verhaal van Slop is dus gewoon onzin, wat ik al langer dacht.
Die is morgen alquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:00 schreef versteegrob het volgende:
Goedemorgen Ajax, 2 Juli lekker de eerste (oefen)wedstrijd op TV kijken
Het staat misschien als schuld op een balans maar is natuurlijk geen schuld aan jezelf.Dit is wat je krijgt als je je bezittingen van je schulden aftrekt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Catch22- het volgende:
Boekhoudkundig klopt het volgens mij wel, iets met balans enzo
Laat ze maar 2 jaar op de tribune zitten, loopt Twente wel meet dan 20 miljoen misquote:Munsterman is niet bang voor Elia en Arnautovic
26/06/2009 12:27
Het laat voorzitter Joop Munsterman koud dat Eljero Elia en Marko Arnuatovic beiden enkele keren hebben gezegd niet meer voor FC Twente te willen spelen.
Elia staat in de belangstelling van Ajax en Hamburger SV en maakte na afloop van de KNVB-bekerfinale bekend dat hij zijn laatste wedstrijd in het shirt van FC Twente had gespeeld. Arnautovic praat met Internazionale over een transfer en beschouwt zijn avontuur in Enschede als een afgesloten hoofdstuk.
Zo denkt Munsterman er niet over, vertelt de voorzitter in Voetbal International. 'Af en toe lijkt het wildwest, met Braziliaanse, Alves-achtige toestanden', verwijst de preses naar de soap rondom de verkoop van Afonso Alves door SC Heerenveen in de winter van 2007/08. 'Maar bij Alves waren er tenminste nog behoorlijke bedragen in het spel.' De Braziliaan vertrok voor twintig miljoen euro naar Middlesbrough.
'Als het niet tot een transfer komt, komen die jongens keurig terug. Wat willen ze dan? Twee jaar op de tribune zitten? Die spelers hebben een contract getekend en moeten lekker gaan voetballen', beveelt Munsterman, die tot nu toe niet onder de indruk is van de voorstellen van HSV, Ajax en Inter.
'Biedingen van Ajax op Elia zullen we blijven weigeren. Of het moet een extreem bedrag zijn, dat domweg niet is te weigeren. We verkopen liever niet meer in het binnenland. Ook het bod van HSV is oninteressant', veegt Munsterman de naar verluidt zes miljoen euro van tafel. 'Die club staat bekend als koopjesjager. Ze hebben eerder Rafael van der Vaart en Nigel de Jong voor een prikkie opgehaald en voor veel geld doorverkocht. Daar werken wij niet aan mee.'
'Hetzelfde geldt voor een verhuurconstructie met Arnautovic. Dan geef je een half jaar de controle over die jongen volledig uit handen. En als het dan niet tot een definitieve transfer komt, weet je ook niet in welke fysieke en mentale staat zo'n speler terugkomt.'
Hij doet net alsof hij Elia niet moet verkopen. Elia kost 2 miljoen per jaar als hij hem in Twente houdt. Dat kan onmogelijk. Ten eerste omdat Twente dat neit kan betalen en daarnaast zal het voor scheve gezichten zorgen in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef MaxC het volgende:
[..]
Laat ze maar 2 jaar op de tribune zitten, loopt Twente wel meet dan 20 miljoen mis![]()
Zou die kut Munsterman leren
Die 2 miljoen per jaar hoest Joop desnoods zelf op, zolang Elia maar niet naar Amsterdam verkast.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hij doet net alsof hij Elia niet moet verkopen. Elia kost 2 miljoen per jaar als hij hem in Twente houdt. Dat kan onmogelijk. Ten eerste omdat Twente dat neit kan betalen en daarnaast zal het voor scheve gezichten zorgen in de kleedkamer.
Absoluut, de vraag is alleen of het belang van Twente hiermee gediend wordt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Mja, je kan lullen wat je wil, maar die Munsterman is wel een keiharde.
Maar daar schiet je bij een Twente niets mee op, integendeel. Munsterman loopt nu continu moeilijk te doen om eigenlijk niets. Naar Ajax, naar HSV, naar Inter maar óók naar de eigen spelers. Denk niet dat hij hier echt mee scoort hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Net als toen die Wielaert verkocht. Uiteindelijk raakte hij hem toch kwijt ondanks z'n stoere praatjesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Uiteraard heeft Munsterman Elia niet goedkoop opgehaald en probeert hij hem niet met winst door te verkopen. Zelfde met Wielaert en ook een beetje met Arnautovic. En Munsterman betaalt ook de hoofdprijs voor Cissé, begrijp ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar daar schiet je bij een Twente niets mee op, integendeel. Munsterman loopt nu continu moeilijk te doen om eigenlijk niets. Naar Ajax, naar HSV, naar Inter maar óók naar de eigen spelers. Denk niet dat hij hier echt mee scoort hoor.
En hoe durft hij het nou weer om voorbeelden als Alves, V/d Vaart en De Jong aan te halen. Teken van zwakte.
Nou je het zegtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef Felon het volgende:
Ik dacht dat het bod van HSV op Elia veel interessanter was en veel hoger lag dan de 8 miljoen die Ajax bood. Blijkt dat HSV 6 bied, dat is toch minder Joop? Of zijn euro's uit Duitsland meer waard dan Nederlandse?
meer in 1 keer denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Munsterman vond het bod van Ajax beledigend en zei dat HSV meer had geboden.
Echt, kan iemand dat hamstergezicht eventjes een nekschot geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |