abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70388943
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:43 schreef Nashje het volgende:
Dat is waar, maar ik ben al blij als heel die puinhoop van Van Geel wordt opgeruimd.

Uit de VI van deze week overigens:
[..]

Heel dat verhaal van Slop is dus gewoon onzin, wat ik al langer dacht.
Dat kun je zelf ook wel bedenken. Sneijder, Heitinga, Vermaelen en Huntelaar zijn in de laatste seizoenen voor recordbedragen verkocht. We hebben echt nog wel een mooie reserve, maar we zullen wel CL moeten spelen volgend seizoen om deze reserves op een constant niveau te houden.
pi_70388986
De laatste jaren is er verlies gedraaid he. Er is wel een positief eigen vermogen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:28:25 #278
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_70389998
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:01 schreef kevin6188 het volgende:
De laatste jaren is er verlies gedraaid he. Er is wel een positief eigen vermogen.
Maar eigen vermogen is een schuld aan jezelf en zou je dus niet mee moeten nemen.

Daarom is het ook zo riskant om kapitaal op het veld te hebben. Dat wil zeggen: de waarde van spelers mee te nemen. Een blessure en het is gedaan. Afschrijven op spelers wordt niet of nauwelijks gedaan. Clubs gaan uit van verwachte transfersommen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:33:39 #279
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_70390189
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:28 schreef Barca het volgende:

[..]

Maar eigen vermogen is een schuld aan jezelf en zou je dus niet mee moeten nemen.

Daarom is het ook zo riskant om kapitaal op het veld te hebben. Dat wil zeggen: de waarde van spelers mee te nemen. Een blessure en het is gedaan. Afschrijven op spelers wordt niet of nauwelijks gedaan. Clubs gaan uit van verwachte transfersommen.
Een schuld aan jezelf
#FreeHat
pi_70390265
Ja, wat een onzin. Mijn geld op een spaarrekening is toch ook geen schuld aan mezelf?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 26 juni 2009 @ 11:46:38 #281
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_70390632
Boekhoudkundig klopt het volgens mij wel, iets met balans enzo
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_70391334
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:43 schreef Nashje het volgende:
Dat is waar, maar ik ben al blij als heel die puinhoop van Van Geel wordt opgeruimd.

Uit de VI van deze week overigens:
[..]

Heel dat verhaal van Slop is dus gewoon onzin, wat ik al langer dacht.
Van wie komt die quote?
pi_70391709
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 08:00 schreef versteegrob het volgende:
Goedemorgen Ajax, 2 Juli lekker de eerste (oefen)wedstrijd op TV kijken
Die is morgen al

2 juli is er geen wedstrijd
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:36:24 #284
166976 DuvelDuvel
pi_70392399
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef Catch22- het volgende:
Boekhoudkundig klopt het volgens mij wel, iets met balans enzo
Het staat misschien als schuld op een balans maar is natuurlijk geen schuld aan jezelf.Dit is wat je krijgt als je je bezittingen van je schulden aftrekt.
#FreeHat
  vrijdag 26 juni 2009 @ 12:49:21 #285
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_70392790
Komt die pot tegen DWV nog op tv morgen , weet iemand dat?
Kan zo niks vinden namelijk op de AT5 site.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_70393303
quote:
Munsterman is niet bang voor Elia en Arnautovic
26/06/2009 12:27

Het laat voorzitter Joop Munsterman koud dat Eljero Elia en Marko Arnuatovic beiden enkele keren hebben gezegd niet meer voor FC Twente te willen spelen.

Elia staat in de belangstelling van Ajax en Hamburger SV en maakte na afloop van de KNVB-bekerfinale bekend dat hij zijn laatste wedstrijd in het shirt van FC Twente had gespeeld. Arnautovic praat met Internazionale over een transfer en beschouwt zijn avontuur in Enschede als een afgesloten hoofdstuk.

Zo denkt Munsterman er niet over, vertelt de voorzitter in Voetbal International. 'Af en toe lijkt het wildwest, met Braziliaanse, Alves-achtige toestanden', verwijst de preses naar de soap rondom de verkoop van Afonso Alves door SC Heerenveen in de winter van 2007/08. 'Maar bij Alves waren er tenminste nog behoorlijke bedragen in het spel.' De Braziliaan vertrok voor twintig miljoen euro naar Middlesbrough.

'Als het niet tot een transfer komt, komen die jongens keurig terug. Wat willen ze dan? Twee jaar op de tribune zitten? Die spelers hebben een contract getekend en moeten lekker gaan voetballen', beveelt Munsterman, die tot nu toe niet onder de indruk is van de voorstellen van HSV, Ajax en Inter.

'Biedingen van Ajax op Elia zullen we blijven weigeren. Of het moet een extreem bedrag zijn, dat domweg niet is te weigeren. We verkopen liever niet meer in het binnenland. Ook het bod van HSV is oninteressant', veegt Munsterman de naar verluidt zes miljoen euro van tafel. 'Die club staat bekend als koopjesjager. Ze hebben eerder Rafael van der Vaart en Nigel de Jong voor een prikkie opgehaald en voor veel geld doorverkocht. Daar werken wij niet aan mee.'

'Hetzelfde geldt voor een verhuurconstructie met Arnautovic. Dan geef je een half jaar de controle over die jongen volledig uit handen. En als het dan niet tot een definitieve transfer komt, weet je ook niet in welke fysieke en mentale staat zo'n speler terugkomt.'
Laat ze maar 2 jaar op de tribune zitten, loopt Twente wel meet dan 20 miljoen mis
Zou die kut Munsterman leren
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:10:03 #287
166976 DuvelDuvel
pi_70393442
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:05 schreef MaxC het volgende:

[..]

Laat ze maar 2 jaar op de tribune zitten, loopt Twente wel meet dan 20 miljoen mis
Zou die kut Munsterman leren
Hij doet net alsof hij Elia niet moet verkopen. Elia kost 2 miljoen per jaar als hij hem in Twente houdt. Dat kan onmogelijk. Ten eerste omdat Twente dat neit kan betalen en daarnaast zal het voor scheve gezichten zorgen in de kleedkamer.
#FreeHat
pi_70393997
Mja, je kan lullen wat je wil, maar die Munsterman is wel een keiharde.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:28:04 #289
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_70394092
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:10 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Hij doet net alsof hij Elia niet moet verkopen. Elia kost 2 miljoen per jaar als hij hem in Twente houdt. Dat kan onmogelijk. Ten eerste omdat Twente dat neit kan betalen en daarnaast zal het voor scheve gezichten zorgen in de kleedkamer.
Die 2 miljoen per jaar hoest Joop desnoods zelf op, zolang Elia maar niet naar Amsterdam verkast.
pi_70394174
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef Scorpie het volgende:
Absoluut, de vraag is alleen of het belang van Twente hiermee gediend wordt.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:32:17 #291
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_70394236
Het gekke is dat Munsterman net doet alsof het over de nieuwe Cruijff en Maradona gaat. Terwijl beide spelers in wezen nog niks hebben gepresteerd.
pi_70394455
quote:
Maar daar schiet je bij een Twente niets mee op, integendeel. Munsterman loopt nu continu moeilijk te doen om eigenlijk niets. Naar Ajax, naar HSV, naar Inter maar óók naar de eigen spelers. Denk niet dat hij hier echt mee scoort hoor.

En hoe durft hij het nou weer om voorbeelden als Alves, V/d Vaart en De Jong aan te halen. Teken van zwakte.
pi_70394479
quote:
Net als toen die Wielaert verkocht. Uiteindelijk raakte hij hem toch kwijt ondanks z'n stoere praatjes
  vrijdag 26 juni 2009 @ 13:39:35 #294
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70394520
Die Munsterman loopt wel naast zn schoenen zeg.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_70394614
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Maar daar schiet je bij een Twente niets mee op, integendeel. Munsterman loopt nu continu moeilijk te doen om eigenlijk niets. Naar Ajax, naar HSV, naar Inter maar óók naar de eigen spelers. Denk niet dat hij hier echt mee scoort hoor.

En hoe durft hij het nou weer om voorbeelden als Alves, V/d Vaart en De Jong aan te halen. Teken van zwakte.
Uiteraard heeft Munsterman Elia niet goedkoop opgehaald en probeert hij hem niet met winst door te verkopen. Zelfde met Wielaert en ook een beetje met Arnautovic. En Munsterman betaalt ook de hoofdprijs voor Cissé, begrijp ik.

Idioot figuur.
pi_70394749
Wat een hond die Munsterman.
pi_70394958
Ik dacht dat het bod van HSV op Elia veel interessanter was en veel hoger lag dan de 8 miljoen die Ajax bood. Blijkt dat HSV 6 bied, dat is toch minder Joop? Of zijn euro's uit Duitsland meer waard dan Nederlandse?
pi_70395265
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef Felon het volgende:
Ik dacht dat het bod van HSV op Elia veel interessanter was en veel hoger lag dan de 8 miljoen die Ajax bood. Blijkt dat HSV 6 bied, dat is toch minder Joop? Of zijn euro's uit Duitsland meer waard dan Nederlandse?
Nou je het zegt . Munsterman vond het bod van Ajax beledigend en zei dat HSV meer had geboden.

Echt, kan iemand dat hamstergezicht eventjes een nekschot geven?
pi_70395426
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou je het zegt . Munsterman vond het bod van Ajax beledigend en zei dat HSV meer had geboden.

Echt, kan iemand dat hamstergezicht eventjes een nekschot geven?
meer in 1 keer denk ik

maar vind het sowieso dom dat Ajax er 2 miljoen boven zit. Gewoon net als HSV 6 bieden. take it or leave it!
pi_70395524
Ik zie Elia nog steeds niet naar Ajax komen...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')