Die vind ik juist de mooiste.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
oke.. Toen ik er tijd geleden was alleen maar die donker grijze...
Weet iemand of deze nog ergens (nieuw) te krijgen is?quote:
Ik dacht bij Oger.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Weet iemand of deze nog ergens (nieuw) te krijgen is?
Was toen toch tijdens een theatervoorstelling te verkrijg of zoiets?
Oger @ PC Hoofstraat. Enige die het verkoopt dacht ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:54 schreef Tim21 het volgende:
[..]
Weet iemand of deze nog ergens (nieuw) te krijgen is?
Was toen toch tijdens een theatervoorstelling te verkrijg of zoiets?
Ik zie het nu ook in de bron staan idd. Op de site kan ik helaas niets meer vinden erover. Iemand die de prijs weet (waarschijnlijk de oorzaak dat ik hem niet eerder kocht)?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:19 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Oger @ PC Hoofstraat. Enige die het verkoopt dacht ik.
Hij zocht een neger op het middenveld die een bal kon afpakken en een tattoo van een leeuw had.quote:
Alsof dat zomaar te vergelijken is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:33 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Onzin, ik denk dat Huntelaars gemiddelde zelfs beter is dan dat van Pipo
Alsof je zomaar kunt zeggen dat Pipo meer neus voor de goal heeft zonder het statistisch te onderbouwenquote:
Die zal binnenkort wel als 3e keeper verwelkomt worden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
Ik dacht bij Oger.
Maar wat doet Sinouh eigenlijk bij Lucky Ajax?
[ afbeelding ]
Het is over het algemeen bekend dat het scoren in de Serie A niet makkelijk is. Als je naar het aantal goals van Inzaghi kijkt en HOE hij deze maakt, is het voor mij duidelijk dat Pipo de grootste spreekwoordelijke neus heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alsof je zomaar kunt zeggen dat Pipo meer neus voor de goal heeft zonder het statistisch te onderbouwenOfwel: discussie waar je nooit helemaal uitkomt. Als je het nu over Huntelaar en van Rijswijk hebt is het wat makkelijker discussiëren
Dat is eigenlijk wel te verwachten jaquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:07 schreef PiraatPiet het volgende:
[..]
Die zal binnenkort wel als 3e keeper verwelkomt worden.
Ik zeg niet doen. Die Griekse clubs betalen salarissen bij het leven, dan mogen ze ook wel een miljoenje ofzo ophoesten als transfersom.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:21 schreef Nashje het volgende:
AEK wil Ogararu alleen voor noppes. Ik zeg doen.
Heel dat verhaal van Slop is dus gewoon onzin, wat ik al langer dacht.quote:Al vóór de miljoenenverkoop van Thomas Vermaelen aan Arsenal was er genoeg geld in kas om te proberen Eljero Elia los te weken van FC Twente, een moeizaam onderhandelingsproces dat nog altijd gaande is. De vleugelaanvaller heeft een clausule in zijn contract waarin staat dat wanneer FC Twente een bod van meer dan 7,5 miljoen euro weigert, het jaarsalaris van Elia in Enschede naar liefst twee miljoen wordt opgeschroefd. Ajax is met een bod van 8,1 miljoen euro over het bewuste bedrag heengegaan, maar FC Twente hoopt Elia voor een hogere som aan een buitenlandse club te verkopen. HSV is ook in de markt, maar biedt ongeveer hetzelfde als Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |