Moet je die spillebenen van blind zien. Die moet echt ff het krachthonk in met een pot creatine onder zn armen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat viel me meteen op zegJezus wat een kanonnen
Lijkt me wel dat je dan nog een deel van dat geld krijgtquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Huntelaar voor 20 miljoen verkocht gaat worden, wat trekken wij dan nog binnen? Uberhaupt en van die 7 miljoen?
Je mag toch hopen dat daar een soort van 'verzekering' voor in is gebouwd.
Inderdaad. Daar kunnen die immense dijen van Seedorf niet tegenop hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat viel me meteen op zegJezus wat een kanonnen
Neem aan dat er dan 7 naar ajax gaatquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als Huntelaar voor 20 miljoen verkocht gaat worden, wat trekken wij dan nog binnen? Uberhaupt en van die 7 miljoen?
haha kijk kennedy daar achterin die zijn moeilijkste oefening van zijn leven doetquote:
quote:Galliano: "Milan heeft eerste optie op Huntelaar"
Klaas-Jan Huntelaar is één van de kandidaten om bij AC Milan het vertrek van Kaká op te vangen. Dat onthult Adriano Galliano, vice-voorzitter van de Italianen, op de officiële website van zijn club.
Galliano zegt dat Edin Dzeko (VfL Wolfsburg) bovenaan het lijstje van de Italiaanse topclub staat. Luis Fabiano van Sevilla is de tweede keus. Als Milan er niet in slaagt om één van die spelers aan te trekken, is Huntelaar de belangrijkste optie.
Volgens de vice-preses heeft Milan bij de transfer van Kaká naar Real een eerste optie op de spelers die mogen vertrekken bij Real. "Het is het resultaat van mijn vriendschap met Real-voorzitter Florentino Perez. We kijken dan niet naar Ruud van Nistelrooy maar naar Huntelaar. Maar ik heb ook al met Arsène Wenger gesproken over Emmanuel Adebayor."
Volgens mij kun je dan fluiten naar die 7 miljoen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
en terecht, echt "torinstinct" is schaars!quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nu heeft dus echt elke club in europa interesse in Huntelaar.
Ja, hangen er al jaar of 2. Maar blauwe en burberry nietquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef denthemen het volgende:
Kun je die AFCA vesten nou ook in de fanshop kopen?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ben op zoek naar de vrouwenversie, online hebben ze niet de juiste matenquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, hangen er al jaar of 2. Maar blauwe en burberry niet
Zou best kunnen dat die er ook hangen. Ik weet niet wanneer je gaat kijken. In supportershome kan je namelijk alles kopen.. En bouds-inn heb je ook nog he~!quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar de vrouwenversie, online hebben ze niet de juiste maten
Je vergeet te zeggen dat Inzaghi nóg een betere neus voor de goal heeft.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:01 schreef Wooldoor het volgende:
Toen hij nog bij Ajax speelde zag ik hem als ideale spits bij Milan, een soort van Inzaghi maar dan voetballend beter.
Onzin, ik denk dat Huntelaars gemiddelde zelfs beter is dan dat van Pipoquote:Op donderdag 25 juni 2009 22:01 schreef Rejected het volgende:
[..]
Je vergeet te zeggen dat Inzaghi nóg een betere neus voor de goal heeft.
Blauwe wel hoor, die neppe Burberry versie inderdaad niet.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:23 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, hangen er al jaar of 2. Maar blauwe en burberry niet
oke.. Toen ik er tijd geleden was alleen maar die donker grijze...quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Blauwe wel hoor, die neppe Burberry versie inderdaad niet.
Milan is gewoon minimaal net zo goed als Madrid hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:51 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou een mooie club zijn AC Milan.... Dan zak je niet echt weg althans niet zoveel.
Maar goed, we zullen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |