Dat spreekt voor zich. Iedereen die niet behoort tot eerder genoemde segmenten én van het vrouwelijke geslacht is moet lekker doorschijnende witte broeken, strakke truitjes, korte mouwen enz. etc. blijven dragen!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Misschien moet je er nog maar bijzetten dat vrouwen met een mooi lichaam juist zo min mogelijk aan moeten.
maar om nou gelijk de hele zon op te eisenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:51 schreef McFearless het volgende:
Eens, maar die mensen hebben ook 'recht' op wat zon.
Die gast is inmiddels overleden aan ziektes die ze in Europa nog voor Amerika ontdekt werd hadden?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef Trannellius het volgende:
Die overstroomde toiletten doen mij denken aan een jongen twee jaar geleden, die overduidelijke straalbezopen was en vol onderuit ging in een plas pis die uit die eco-toiletten bij het museumplein stroomde
Ach, ik kan me niet echt ergeren aan dit soort mensen, maar als je in de metro staat en er zit zo'n stinkende zeug naast je, kan ik het me wel voorstellen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar om nou gelijk de hele zon op te eisen
beter zeggen ze sorry tegen de zon
Geen idee. Hij was zo lam dat hij zich afklopte en verder liep richting podium enzo. En dat met die warmte toendertijdquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die gast is inmiddels overleden aan ziektes die ze in Europa nog voor Amerika ontdekt werd hadden?.
Dat lijkt me een slecht idee, dat zou aanstootgevend zijn en kan ongewenste praktijken met zich meebrengen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Misschien moet je er nog maar bijzetten dat vrouwen met een mooi lichaam juist zo min mogelijk aan moeten.
Zoals een bobbel in je speedo?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dat lijkt me een slecht idee, dat zou aanstootgevend zijn en kan ongewenste praktijken met zich meebrengen.
Pics?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Eens! Zag net nog dik meisje met heel kort rokje en een shirtje waar haar buik zo onder hing ... Oh, en ze was zeg maar zo dik dat ze niet normaal kon lopen, van dikheid had ze x benen![]()
Ohja, dat was de groep die ik nog miste! Van die uitslag, wijnvlekken of bultjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind trouwens ranzige uitstulpingen annex moedervlekken, wratten etc. etc. ook wel in het rijtje passen.
Ongewenste praktijkenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:54 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Dat lijkt me een slecht idee, dat zou aanstootgevend zijn en kan ongewenste praktijken met zich meebrengen.
Inderdaad laten we voortaan vanaf vandaag alle oude mensen een verbod geven buiten te komenquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:04 schreef Chai het volgende:
Ik zag vandaag ook z'on oude man die zijn auto in de berm had geparkeerd en in de berm aan het zonnen was.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind trouwens ranzige uitstulpingen annex moedervlekken, wratten etc. etc. ook wel in het rijtje passen.
En de eerste dikzak is gesignaleerd in dit topic.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:05 schreef A-mineur het volgende:
Als je met je blote pens over straat wil moet iedereen dat toch zelf weten
Dat is een juist, maar dan heb je direct een prent aan je broek.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:05 schreef A-mineur het volgende:
Als je met je blote penis over straat wil moet iedereen dat toch zelf weten
Laat je tieten eens zien dan. Dan bepalen wij wel of het vies is.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:14 schreef limbolandjgirl het volgende:
[..]
![]()
Ik kan er ook niks aan doen dat ik psoriasis heb!
En NEE ik ga geen burkini's dragen daardoor.
Eigenlijk ben ik 175cm en weeg 64 kilo met een BMI van onder de 18, dus wat is je punt?quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:19 schreef afcajos het volgende:
[..]
En de eerste dikzak is gesignaleerd in dit topic.
Goede klacht, ik erger me er ook dood aan. Daarentegen, al het vrouwelijk schoon in schaarse kledij maakt natuurlijk veel goed
Hij kan ook zonnen in de tuin of daarvoor bestemde plekken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:07 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Inderdaad laten we voortaan vanaf vandaag alle oude mensen een verbod geven buiten te komen
Zelfs landmijnen hebben principes.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Behoor je echter tot meerdere groepen, ga dan maar vrijwilligerswerk doen tussen de landmijnen.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik 175cm en weeg 64 kilo met een BMI van onder de 18, dus wat is je punt?
Wel hèquote:Op woensdag 24 juni 2009 17:47 schreef Rosbief het volgende:
Saillant detail:Ik heb de OP per ongeluk compleet gelezen Waarschijnlijk vanwege de structuur in je tekst, je maakt een opsomming met bolletjes ![]()
Dit vergroot de leesbaarheid en zorgt ervoor dat je zorgvuldiger leest dan bij lange lappen tekst. Ga zo door!
en een penis van 30 cm zeker.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik 175cm en weeg 64 kilo met een BMI van onder de 18, dus wat is je punt?
Zoiets?:quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:50 schreef leetzors het volgende:Van die oude mannetjes die gaan hardlopen zonder shirt. Smerig, stom en slecht.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:23 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Laat je tieten eens zien dan. Dan bepalen wij wel of het vies is.
Nee al die gladde pikkies en mooiboys is wel watquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:32 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Best wel zielig,op zijn hele lichaam heeft hij haar, behalve op zijn hoofd
Dus dit vind je wel oké:quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee al die gladde pikkies en mooiboys is wel wat![]()
Mensen hebben haar, get over it.
Niets mis met haar op je borst,benen,ballen, maar kom op zeg, haar op je schoudersquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee al die gladde pikkies en mooiboys is wel wat![]()
Mensen hebben haar, get over it.
Je hebt dan geen BMI van onder de 18 hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:27 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Inderdaad, een slager zou een moord doen om zo veel vlees.quote:
Levensgevaarlijk alleen als je in de auto zit en er komt zo'n perfect gevormd gleufspersoon langs fietsen met vrij veel inkijk op de goede hoogtequote:Op donderdag 25 juni 2009 00:18 schreef Chuck_Norris het volgende:
Klopt! Maar die schone deernes met rokjesBOH
Beter te dun dan te dik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 04:45 schreef THEFXR het volgende:
hetzelfde geldt voor anorexia vrouwen, bah, van die lopende skeletten, ze zijn nog niet dood, maar het ziet wel zo uit.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:50 schreef tho_Omas het volgende:
Als je chubby bent moet je dat ook niet doen.
Deegkussens met textiel erover.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:51 schreef switchboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
The harpoons, man them!
Omdat ik weiger op vrijwillige basis zulke onaantrekkelijkheid te aanschouwen. 't Is netals geloven: doe het thuis.quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:47 schreef wallofdolls het volgende:
TS, waarom zou alles esthetisch verantwoord moeten zijn?
Nee hoor, dat is idd horrorquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef Fascination het volgende:
Ik zal waarschijnlijk wel een van de weinige zijn, maar onverzorgde voeten in open schoenen vind ik ook een ergenis bij dit mooie weer.
Zo, die is dun.quote:
Niet alles wat ze op de cursus Ook ik mag er wezen zeggen, moet je letterlijk nemen.quote:
Mijn zelfvertrouwen, wat doe jequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Niet alles wat ze op de cursus Ook ik mag er wezen zeggen, moet je letterlijk nemen.![]()
whahah, daar weet stacy wel raad meequote:Op donderdag 25 juni 2009 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
Of van die mooibois wat witte linnen driekwartbroeken dragen en waar je de lul ziet zitten![]()
![]()
Dude, waar de fuck was dat voor nodigquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:47 schreef Dubbeldrank het volgende:
TS heeft mensenvrees!
Nog wat klaagvoer voor je:
[ afbeelding ]
222 Stemmen en een 3FM uitnodiging, ePenis gained +23 exp.quote:3fm hier! vieze mensen allemaal
Thu 25 June 2009 18:38u door Timur
wat een terrecht klacht! Kunnen wij je even bellen zodat je dit ook via de radio duidelijk kunt maken? Wat is je telefoonnummer?
Groet Ramon Verkoeijen
Timur Open Radio
BNN/3FM
ramon.verkoeijen@bnn.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |