bloedhondje | woensdag 24 juni 2009 @ 14:07 |
Wat vind jij ? Porrce maakt toch geen auto speciaal voor vrouwen en homos ? Ik ben man en ik vind hem gaaf ! | |
CasB | woensdag 24 juni 2009 @ 14:07 |
Porce? Porrce? ![]() | |
JohnnyKnoxville | woensdag 24 juni 2009 @ 14:08 |
quote:Porrce? | |
MPG | woensdag 24 juni 2009 @ 14:11 |
Een porceleinen auto is per definitie een wijvenbak ja ![]() | |
Beauregard | woensdag 24 juni 2009 @ 14:13 |
Jij bent gay, TS. En er is nog veel meer mis met je, maar dat laat ik over aan andere users. | |
#ANONIEM | woensdag 24 juni 2009 @ 14:13 |
een porce is een wijven... een Porsche niet.. | |
Griebus | woensdag 24 juni 2009 @ 14:19 |
Porce / Porrce: kansloos, ook voor mensen zoals jij heeft Porsche de Boxter niet gebouwd ![]() | |
Fries | woensdag 24 juni 2009 @ 14:21 |
¿Por qué? | |
PierreTT | woensdag 24 juni 2009 @ 14:21 |
quote:Koop 'm ! | |
Marco001 | woensdag 24 juni 2009 @ 14:24 |
porce boxter is wele en wijvenbak.. een Porsche Boxster daarentegen ![]() | |
WurM | woensdag 24 juni 2009 @ 14:25 |
Als jij op zoek bent naar een auto en je vindt een auto die in je budget past en die jij tof vindt, dan moet je die auto kopen. Als je vriendjes dan denken dat je wijf bent, zijn het geen echte vriendjes. De Ford Ka is in deze een uitzondering trouwens. | |
PierreTT | woensdag 24 juni 2009 @ 14:26 |
quote:De Fiat Multipla ook, maar om meedere redenen | |
wise | woensdag 24 juni 2009 @ 14:26 |
porsche. Echt zulks een lelijke auto ![]() als ik er 1 zou winnen, zou ik hem gelijk verkopen ![]() | |
68Chevelle | woensdag 24 juni 2009 @ 14:26 |
![]() | |
PierreTT | woensdag 24 juni 2009 @ 14:32 |
![]() | |
jitzzzze | woensdag 24 juni 2009 @ 14:43 |
Porce? ![]() | |
rival | woensdag 24 juni 2009 @ 14:46 |
ik vind een boxter niet echt een stoere mannen wagen, maar wat maakt mijn mening nou uit? of die van wie dan ook... doe wat je wilt ![]() | |
Lord_Cardigan | woensdag 24 juni 2009 @ 16:25 |
iedereen ziet trouwens over het hoofd dat het model boxster heet en niet boxter ![]() | |
pisnicht | woensdag 24 juni 2009 @ 16:26 |
en het is oto ipv auto | |
tho_Omas | woensdag 24 juni 2009 @ 16:29 |
Als ik jou ![]() [ Bericht 31% gewijzigd door tho_Omas op 24-06-2009 16:35:53 ] | |
JohnnyKnoxville | woensdag 24 juni 2009 @ 16:33 |
-nm- | |
tho_Omas | woensdag 24 juni 2009 @ 16:36 |
quote:Kan dit in de doofpot? | |
JohnnyKnoxville | woensdag 24 juni 2009 @ 16:37 |
Akkoord. | |
tho_Omas | woensdag 24 juni 2009 @ 16:39 |
quote:Zweven is leven. ![]() | |
JohnnyKnoxville | woensdag 24 juni 2009 @ 16:41 |
quote:Juist, TS moet een echte mannenauto kopen: ![]() | |
Antonio_Azzuri | woensdag 24 juni 2009 @ 16:43 |
Voor het geld van een Boxster kun je veel beter krijgen. Gewone Boxster: 2,9 6-cylinder boxer 255 pk 0-100 km/u in 5.9 s. Topsnelheid: 263 km/u 65.800 eurie Boxster S 310 pk uit een 3,4 liter 6 cilinder 0-100 km/u in 5.3 s. Topsnelheid: 274 km/u 79.800 eurie Nou fijn, voor dat geld koop je dus makkelijk een auto die zowel qua uiterlijk als qua prestaties verre daar boven zit. Maja moet jij zelf weten. | |
AMS_FUE_Reggaeton | woensdag 24 juni 2009 @ 16:43 |
Mensen die Porsche Boxter of Auto TT een 'wijfenbak' 'kappers' of 'stewardessen' auto noemen Net alsof je met 1200/1500 netto in de maand ooit zo auto kan betalen ![]() Dan vind ik een Twingo of Corsa meer een vrouwen wagen die past bij dat stereotype Tenzij ze natuurlijk verliefd zijn geworden op de piloot of eigenaar van een kapperszaak ![]() | |
#ANONIEM | woensdag 24 juni 2009 @ 16:48 |
quote: quote: ER STOND JOUWWWWW ~`~~`11~!!! | |
tho_Omas | woensdag 24 juni 2009 @ 16:48 |
quote:Nu ga je zeker beginnen over de Nissan 350Z. Japanse troep is pas voor homoseksuelen! | |
Turquaz52 | donderdag 25 juni 2009 @ 11:28 |
quote:Loop jij snel door ![]() Nothing Beats a Jap ![]() | |
bloedhondje | vrijdag 26 juni 2009 @ 21:22 |
Tss zeike over spelling is sowiso voor wijve ! | |
Netsplitter | vrijdag 26 juni 2009 @ 21:23 |
quote: ![]() | |
D. | vrijdag 26 juni 2009 @ 21:27 |
Is dit een 'ik kom uit de kast' topic? | |
123jeroen | zondag 31 januari 2010 @ 15:18 |
quote:Zou kunnen:) PS: altijd leuk om een forum omhoog te schoppen! | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 15:33 |
quote: ![]() En hoe wil je dat nou meten? En hoe zit het met het bochtenwerk? Waarom reageer ik eigenlijk in dit kuttopique.. | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 15:34 |
quote:een forum nog wel! | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 15:34 |
quote:wel | |
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:35 |
Een Porsche Boxter is een wijvenbak eerste klas ![]() | |
Feitosa | zondag 31 januari 2010 @ 15:36 |
quote:En dan word je weggereden door een S2000. ![]() | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 15:37 |
quote:Tsja, je bent een Porsche liefhebber en kunt (nog) geen 911 betalen... ![]() Roggel dan een Cayman ![]() | |
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:38 |
quote:Ik ben helemaal geen Porsche liefhebber ![]() | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 15:38 |
quote:S2000 is wel een bazenauto. | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 15:39 |
quote:Dat wil ik ook niet zeggen. Ik wel overigens. | |
Feitosa | zondag 31 januari 2010 @ 15:41 |
quote:911 is eigenlijk autotechnisch een achterlijk concept. Motor achterin. | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 15:43 |
quote:Daarom is de 911 ook de meest succesvolle sportauto ooit. En domineert hij ook nu nog in het sportwagen segment. | |
vosss | zondag 31 januari 2010 @ 15:44 |
quote:Ow okay. Ik ben niet boos op je ![]() | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 15:45 |
quote:Gelukkig maar. Ik ook niet op jou. Het is zondag ![]() | |
Feitosa | zondag 31 januari 2010 @ 15:48 |
quote:Omdat de motor achterin ligt is het de meest succesvolle sportauto ooit? Niet dus. Het is gewoon omdat de auto in de jaren gigantisch doorontwikkeld is. | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 15:49 |
quote:Waarom is het dan een achterlijk concept? | |
Feitosa | zondag 31 januari 2010 @ 15:53 |
quote:Zwaartepunt ligt achterin. Voortvliedende kracht, bocht......do the math. Als hij uitbreekt heb je echt een probleem. Stukje op wiki : The disadvantage of the rear engine configuration is that placing the engine outside the wheelbase can create problems for car handling[citation needed]as, when the car begins to slide on a corner, the end of the car will tend to want to swing wide and overtake the front — especially under braking. This tendency is referred to as oversteer and creates potential safety issues both for ordinary drivers, and even in racing applications. There are also occasions where expert drivers find such behavior desirable in drifting[citation needed], a motorsport based on intentional oversteer. Details on the handling characteristics of rear engined cars were prominently featured in the 1965 book Unsafe at Any Speed. | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 16:01 |
quote:Ja oke, maar dan maken ze toch nog de beste sportauto. Dus het zal wel meevallen allemaal ![]() | |
123jeroen | zondag 31 januari 2010 @ 16:22 |
quote:Inderdaad. We hebben het wel over een Porsche! | |
Barcaconia | zondag 31 januari 2010 @ 17:41 |
quote:Nee, ze ontwikkelen een concept dat niet perfect is en mensen leren er mee omgaan. Het is namelijk wel gaaf rijden met een achtermotor t.o.v. een middenmotor natuurlijk! | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 22:03 |
quote:...en ze maken het de meest succesvolle en (een van de) beste sportauto's ooit. Welke auto met de motor voorin in dezelfde klasse is dan echt significant beter? Natuurlijk was de oer-911 een hele listige auto. Die tijd ligt echter al ver achter ons. Een willekeurige vrouw zou er al jaren gewoon mee rond kunnen rijden ![]() | |
DrDarwin | zondag 31 januari 2010 @ 22:12 |
Chloe Webb plays Trudy, the adult daughter on a weekend pass from rehab, who is set up with Alan by his mother, Evelyn. Alan gets this car, a Porsche, which his brother, Charlie, describes as a chick car. | |
GSP | zondag 31 januari 2010 @ 22:15 |
In Nederland is er geen respect voor andermans auto. Dus beter koop je een verrotte auto, want je kunt een mooie auto nooit ergens op een parkeerplaats achterlaten. Of je moet krassen en deuken op de koop toenemen. | |
Feitosa | zondag 31 januari 2010 @ 22:27 |
quote:Met een s2000 rijd je een normale 911 al van de weg af. | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 22:39 |
quote:Nee: Dit is overigens de S2000 S met een 2.2 liter motor, alleen uitgebracht in de VS en Japan dacht ik. Heeft evenveel pk's als 'onze' S2000 maar iets meer koppel. Desondanks is de S2000 een leuke auto! | |
leolinedance | zondag 31 januari 2010 @ 22:41 |
quote:Helaas maar waar. In andere landen rijden ze weer als idioten dus daar kan het ook niet. Misschien in Duitsland ![]() | |
Feitosa | zondag 31 januari 2010 @ 22:48 |
quote:Voor dat prijsverschil wil ik best 1 seconde trager zijn. ![]() | |
Catch22- | zondag 31 januari 2010 @ 23:17 |
![]() Als je het geld hebt, is het zeker leuk | |
DrDarwin | maandag 1 februari 2010 @ 07:34 |
quote:Hoeveel geld ik ook zou hebben, zo'n ding zou ik dus never niemals nooit niet aanschaffen. | |
D. | maandag 1 februari 2010 @ 08:19 |
quote:Geld hebben is leuk ![]() Maar wat heeft dat met die 'wijvenbak' te maken? | |
Catch22- | maandag 1 februari 2010 @ 09:09 |
het is leuk, geen wijvenbak. | |
TommyGun | maandag 1 februari 2010 @ 14:03 |
http://imcdb.org/vehicle_147317-Porsche-Boxster-986.html http://www.autospies.com/(...)er-a-Chick-car-3107/ Ik zeg; Ja! [ Bericht 39% gewijzigd door TommyGun op 01-02-2010 14:13:41 ] | |
tho_Omas | maandag 1 februari 2010 @ 14:13 |
Niet zo verwijfd als de SLK, maar close call. | |
misteriks | maandag 1 februari 2010 @ 15:36 |
Boxter is idd gay, Cayman ook, 911 is voor dandees zonder smaak en cayenne voor de asocialen onder ons enige die overblijft is de panamera, maar dan vind ik in die klasse wel iets originelers ![]() | |
Barcaconia | maandag 1 februari 2010 @ 15:37 |
quote:Dat is mijn punt niet. Doorontwikkelen kan altijd. Ik ontken niet dat een 911 een succesvolle sportauto is maar het concept is niet het beste dat je kunt bedenken. | |
GSP | maandag 1 februari 2010 @ 19:44 |
quote:Wat voor auto heb jij dan? ![]() ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door GSP op 01-02-2010 19:55:51 ] | |
leolinedance | maandag 1 februari 2010 @ 19:53 |
quote:Je zegt dus eigenlijk dat het nog veel beter had gekund? Dat de engineers bij Porsche daar niet aan gedacht hebben zeg... Maar uiteraard snap ik wel wat je bedoeld. Maar blijkbaar is het concept toch niet zo waardeloos als je er zo iets goeds van kunt maken. | |
leolinedance | maandag 1 februari 2010 @ 19:55 |
quote:Ik mijn Leon ook hoor! Niet de vetste sportwagens maar nog altijd zeer goed te doen! | |
Mikkie | maandag 1 februari 2010 @ 19:56 |
Beetje een auto voor verwende dames, ja. Maar als jij 'm gaaf vindt, moet je 'm gewoon kopen. | |
DrDarwin | maandag 1 februari 2010 @ 23:52 |
quote:Als die engineers hun tijd beter hadden besteed aan zinniger configuraties hadden ze misschien wel betere concepten kunnen ontwikkelen. | |
leolinedance | maandag 1 februari 2010 @ 23:58 |
quote:Misschien wel een goed sturende auto met voorwielaandrijving en een motor voorin met +400 pk! | |
RudyW | dinsdag 2 februari 2010 @ 00:22 |
quote:Behalve de absolute snelheid, is de beleving in een S2000 gewoon enorm. 9000rpm blijft gaaf. Voor het geld by far de leukste, redelijk bruikbare auto (itt tot b.v. een Lotus Elise) die ik gereden heb. Vind overigens de nieuwe Boxster best oke, super cool is hij niet maar iig stukken beter als de 1e Boxster. [ Bericht 9% gewijzigd door RudyW op 02-02-2010 00:40:54 ] | |
ellevehC86 | dinsdag 2 februari 2010 @ 01:28 |
quote:Leuk hoor, dat boek van Ralph Nader, maar om een 1957 Mercedes 300C Gullwing en een 1962 Chevrolet Corvair te gaan vergelijken met een 911 (die wel was voorzien van Swaybars) gaat me een beetje ver. ![]() | |
DrDarwin | dinsdag 2 februari 2010 @ 07:23 |
quote:Ze zijn bij Porsche zo druk bezig geweest om van die gevaarlijke constructie nog iets fatsoenlijks te maken dat ze vergeten zijn om ook het design eens onder handen te nemen. Dat is zo vreselijk retro dat sommige mensen in de waan worden gebracht dat het modern is, en die gaan dat design dan ook nog verdedigen als ware het 't summum op styling gebied. | |
EvilMarc | dinsdag 2 februari 2010 @ 09:32 |
Instapmodel Porsche ![]() | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 09:40 |
Porsce Boxster S natuurlijk. Je kan gaan vergelijken met andere auto's en Aziatische rommel maar er is nagenoeg niks te vergelijken met het aansnijden van de bochten remmen etc. Wegligging is echt top.. Mocht je het allemaal nog niet zo onder de knie hebben, dan heb je bij een ongeluk in ieder geval het logo van een Porsche in je voorhoofd en niet van zo'n plastic Aziaat. | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 10:51 |
quote:Precies en daarom hebben ze de motor nog steeds achterin. Chapeaux | |
DrDarwin | dinsdag 2 februari 2010 @ 11:14 |
quote:"Aziatische rommel". Men trekt zich bij het door jou zo geliefde Porsche de haren uit het hoofd door die Aziatische rommel... | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 11:18 |
quote:Lijkt me sterk. Klasse vs hoogglans tupperware. Iedereen zijn of haar eigen keuze. Als het een Boxster S of een S2000 is, dan is het voor mij niet echt een keus | |
DrDarwin | dinsdag 2 februari 2010 @ 11:31 |
quote:Porsche en klasse, ga toch weg, op elke straathoek staat zo'n gammel, rammelend, rommelhok. | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 11:32 |
quote:Blijkbaar heb je dus gebrek aan ervaring ![]() Kijk eens naar de afwerking etc. of heb je nog nooit een Porsche gezien van binnen of nog nooit erin gereden. Voor mij nooit meer wat anders. Porsche rocks ![]() | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 11:40 |
quote:Dit voegt iets toe?? | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 11:48 |
quote:M,n zwager dweept er ook mee. Leuke auto,s , meer niet. | |
DrDarwin | dinsdag 2 februari 2010 @ 12:14 |
quote:Dat kan ook niet, ze hebben namelijk niks anders, zelfs de recentelijk uitgebrachte vierdeurs is weer meer van hetzelfde. Het is geen kwestie van smaak als je porsche rijd, het is het compleet ontbreken er van. | |
ellevehC86 | dinsdag 2 februari 2010 @ 12:20 |
quote:Dus je hebt pas smaak als je favoriete materiaal plastic is? Schei toch uit man, ik kan het met je eens zijn dat Porsche met een redesign wellicht beter had kunnen presteren, maar ik vind juist het de sport om een 40 jaar oude basis tot perfectie te brengen. Honda's hebben hun S-modellen Nissans Hebben hun Z(X)-modellen BMW-s hebben hun M- versies Wil je voor designvariatie gaan kun je inderdaad beter 1 van de onderste drie kiezen, maar het is echt niet zo dat Porsche onderdoet voor 1 van de vergelijkbare modellen van een ander merk | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 12:36 |
quote:Tja er lijken ook zo vreselijk veel auto's op de Panamera.. Porsche maakt gewoon iets waar er al honderden van zijn. Wat een paupers ![]() | |
ikbeneenkiwi | dinsdag 2 februari 2010 @ 12:37 |
quote:Leer de merknaam eerst maar eens te schrijven. Zolang dat je niet lukt kan je 'm waarschijnlijk ook niet betalen. | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 12:46 |
quote:Na hoeveel jaren aan 911 modellen kwamen ze daarmee op de proppen? Kom op zeg, wees eerlijk. | |
wise | dinsdag 2 februari 2010 @ 12:53 |
quote:en dan? Dan heb je een Porsche. Je mag overal even hard, je moet je overal aan de regels houden. Zelfde geldt ook voor een fiat panda of een ford ka. het gaat er alleen om, om te laten zien van; "kaik, ik rijh een porsge" ![]() Leuk, maar ik koop een auto om van A naar B te komen, en niet om te "patsen". Daarom als ik er 1 zou winnen, gelijk verkopen. | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 13:48 |
quote:Knap het dat de 911 na al die jaren nog steeds 1 van de mooiere wagens is. Laat staan de eigenschappen. Prima bak. Cayenne is ook een mooie unit. Helaas alleen te duur ![]() Als Porsche maar 1 model zou hebben, zou het nog steeds 1 van de beste sportwagens maken. | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 13:50 |
quote:Wat een onzin. Omschrijf je passie. Dan zullen we die even dood generaliseren. Het is helemaal niet nodig om hard te rijden met een Porsche. Het is emotie. Van het geluid van de flat six tot de eigenschappen van het sturen, remmen en accelereren. De afwerking is fantastisch.. Ik koop een auto voor mezelf en of een familie bak voor mijn gezin. Mij maakt het geen drol uit wat een ander daarvan denkt. Lekker belangrijk. | |
ellevehC86 | dinsdag 2 februari 2010 @ 13:51 |
quote:Nou jongens......... ik heb hier zojuist de nieuwe lijsttrekker van het CDA gequote ![]() Kleur toevoegen in het leven, en dan heb ik het niet over hordenwerkloze buitenllanders, zegt dat jou iets? ![]() | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 13:52 |
quote:haha \o/ | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 13:53 |
quote:Zonde dat 99 van de 100 porsche bestuurders er in rijden als een oude oma. Die auto,s zijn gemaakt om door bochten te smijten, niet om te cruisen. | |
DeBassist | dinsdag 2 februari 2010 @ 13:54 |
met zo'n spelling verdien je geen porsche ![]() | |
JohnnyKnoxville | dinsdag 2 februari 2010 @ 13:55 |
quote:Al is het ergens ook wel intens triest als je afhankelijk bent van een auto voor een beetje kleur in je leven. | |
wise | dinsdag 2 februari 2010 @ 13:56 |
quote:vergelijk mij aub niet met het CDA ![]() ![]() | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 13:59 |
quote:Wie heeft dat.. Dat zou inderdaad wel triest zijn. Maar zelfs dan zijn er ergere dingen te bedenken ![]() Ik geniet elke dag van mijn auto als ik naar en van mijn werk rol. Even mijn ontspanning.. Heerlijk | |
ellevehC86 | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:01 |
quote:Intens triest?, of bewonderenswaardig? Er zijn mensen die graag in de tuin werken en er elk jaar een ander kleurtje viooltjes ingooien, is dat dan niet ook dieptriest? Of om de 3 jaar naar de Ikea gaan om je huis te hermeubelen, is dat niet ook zielig? Of gezellig bij de kledingwinkel een voorraadje inslaan voor het nieuwe seizoen, is dat ook niet zielig? Nee, dat is het niet, dat is wat mensen bezighoudt, en van alle bovenstaande zie ik het liefst de leuke auto'sop straat, dat valt me namelijk het meeste op ![]() | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:03 |
quote:Ga je ooit naar Zandvoort om even de auto over het circuit te smijten? Ik zou het zonde vinden van zo,n auto om dat niet te doen namelijk. | |
JohnnyKnoxville | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:05 |
quote:Nee, intens triest, mijns inziens, als je van een voorwerp afhankelijk bent voor een beetje kleur in je leven, dan ben je zelf dus kleurloos blijkbaar. ![]() quote:Gelukkig heb je door dat niet iedereen dezelfde hobby heeft als jij. Er zijn dus ook mensen die geen lor geven om wat voor auto ze rijden. ![]() | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:06 |
quote:Nope, maar ik lap heel af en toe de snelheidsregels aan mijn laars. Zo nu en dan moet ik naar Nijmegen en dan pak ik een stukje DE | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:08 |
quote:Ja knul of wat voor bloemen je in je tuin hebt, of wat voor kleren je draagt.. you name it.. Lekker belangrijk, De 1 begrijpt de emotie bij auto's de ander totaal niet of heeft helemaal geen emotie.. Alles kan | |
ellevehC86 | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:09 |
quote:Dat ben je voor de buitenwerld al snel hoor ![]() quote:Yup, en ik geef mijn voorkeur, en jij de jouwe, wat wel dwars is dat je denkt ergens kleur aan te kunnen geven zonder extra hulpmiddelen, dat lukt Prins f#cking Carnaval nog niet eens. ![]() | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:10 |
quote:Mja, dat stelt niks voor. Elke jan doedel kan rechtuit hard rijden. Zonde. | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:25 |
quote:Ik ga niet tot het gaatje met mijn eigen auto waar bloed, weet en tranen in heeft gezeten om dat ding bij elkaar te lappen. Ik geniet van de ontspanning, het geluid en het rijgedrag. In de zomer lekker het kapje open en rollen maar | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:46 |
quote:Welke versie rijd jij eigenlijk? | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:51 |
quote:Boxster S uit 2000 of 2001. Wat heb jij? | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:53 |
quote:Een fiat panda en die kreeg ik gratis, anders had ik geen auto. Woon toch in het centrum. M,n zwager heeft een 911 carerra 2 , en die rijd er ook mee als een bejaarde. | |
Barcaconia | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:55 |
quote: ![]() Achja, ieder zijn hobby denk ik dan. Jij hebt misschien een mooie tuin rond je huis liggen of een verzameling gouden platen aan je muur. Ik vind het altijd grappig dat andere mensen menen te kunnen bepalen wat iemand met zijn zuurverdiende centen moet doen. Een Boxter is voor vrouwen, met een Porsche moet je elk jaar minstens 3x over Zandvoort, iemand met een postzegelverzameling is zielig etc. | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 14:56 |
quote:Ik had een 996 Carrera 4 cabrio.. Daarna kregen we iets veel mooiers n.m. kinderen. Dus moest ik dat hok verkopen om een familie wagen te kopen. Dan weer sparen voor een Porsche en dus nu een oudere S De stap van een 996 naar een Boxster was niet zo groot. Ze hebben namelijk beide de mislukte koplampen ![]() | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 15:00 |
quote:Het ging meer om het gegeven dat iemand een sportauto koopt en het volle potentieel niet benut. Ik ben zelf audiofiel , maar ik ga mijn muziek/films e.d ook niet enkel op 30 decibel beluisteren, dus de volumeknop gaat ook vol open op momenten. Waarom zou ik anders zoveel geld uitgeven aan zoiets? | |
draaijer | dinsdag 2 februari 2010 @ 15:02 |
quote:Misschien wel vanwege de kwaliteit van je geluid. Ik kan me voorstellen dat op elk niveau de kwaliteit van je set velen malen beter is dan die hobby rommel die ik heb. Voluit is voor mij geen noodzaak om te kunnen genieten. Overigens heb ik helemaal niks met die audio dingen, maar ik kan me helemaal voorstellen dat het een passie kan zijn.. Ik heb Bose in 1 auto en Harmann Kardon met wel 11 speakers in de familie unit ![]() Werkelijk geen idee of het goed of slecht is. Staat op de speakers. Ik vind het geluid helemaal prima | |
Barcaconia | dinsdag 2 februari 2010 @ 15:04 |
quote:Definieer volle potentieel? Dat is zeer persoonlijk... Je hoeft echt niet op de limieten te rijden als je dat geen ruk interesseert. Er zijn genoeg mensen van 60-70 die na hun pensioen graag een mooie cabrio kopen en wat geld gespaard hebben voor een Ferrari oid. Moet je dan elke weekend naar Zandvoort omdat de auto het kan? Zo'n ding maakt al een mooi geluid als je hem start en met 30kmpu door het dorp rijdt. Als dat is wat je leuk vind en je kunt dat betalen moet je dat toch gewoon doen? | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 15:07 |
quote:Tja, ik ben opgegroeid in de autosport wereld. ( niet zelf maar in de familie ) Alles wat hard kon, daar werd mee gesmeten. | |
Barcaconia | dinsdag 2 februari 2010 @ 15:09 |
quote:Dan is dat jouw interesse. Zeer persoonlijk. Ik mag dat ook heel graag doen, maar ik kan ook van een sportwagen genieten door rustig te cruisen en af en toe op het rechte stuk het gas in te trappen. En ik zie absoluut niets in een postzegelverzameling en toch zijn er mensen die daar 1000en euro's voor uitgeven terwijl ze niet het volle potentieel benutten (post verzenden ![]() | |
Feitosa | dinsdag 2 februari 2010 @ 15:10 |
quote:Droog. ![]() | |
Barcaconia | dinsdag 2 februari 2010 @ 15:11 |
quote:Ik vond het wel een goed voorbeeld. ![]() | |
Mikkie | dinsdag 2 februari 2010 @ 18:04 |
quote:Ik kan er ook wel om lachen ![]() Kan me verder wel in de posts van draaijer vinden. Je kunt ook genieten zonder telkens tot het gaatje te gaan. | |
leolinedance | dinsdag 2 februari 2010 @ 22:25 |
quote: ![]() | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 09:12 |
Lijkt me helemaal niks mis mee.. Een hedendaagse Porsche is gewoon een volbloed Porsche![]() ![]() vs. het meest recente Aziatische tupperware ![]() | |
DrDarwin | woensdag 3 februari 2010 @ 09:25 |
![]() Doe die maar.... | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 09:35 |
quote:Gast het is de eerste fraaie creatie van die Aziaten. MAARRRR Het is een Nissan ![]() Sta je daar met je plastic sleutel en je kermis meters op je tupperware dashboard ![]() Weet je wat het verschil is: GT-R is best een mooie bak. Maar het trekt het verkeerde publiek aan. Het os een ordinaire wagen net zoals Lamborghini. Lamborghini's maken mooie wagens, maar ze trekken het "foute" publiek aan. Als ik een Porsche zie rijden denk ik : Die man/vrouw is succesvol in zijn haar carriere. | |
DrDarwin | woensdag 3 februari 2010 @ 09:40 |
quote:En jouw Porsche interieur is natuurlijk gemaakt van graniet, beton, smeedijzer, en elk onderdeel overtrokken met krokodillenleer. Plastic komt er niet in voor dat is te min, en jouw sleutel is een natuurlijk wonder van keramiek en goud, ingelegd met diamanten.. | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 09:44 |
quote:Geen beton etc. Wel strak ![]() ![]() | |
Ixnay | woensdag 3 februari 2010 @ 10:06 |
Ik vraag me eigenlijk af welke Porsche een mannenbak is. | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 10:11 |
quote:Alle recente modellen (uiteraard mogen ook vrouwen erin gezien worden) | |
JohnnyKnoxville | woensdag 3 februari 2010 @ 10:15 |
quote:Mijns inziens waren de oude Porsches juist mannenbakken. In die moderne kan iedereen rijden, in de oude ging nog wel eens iemand dood of stond je achterste voren als je iets te enthousiast gas gaf. | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 10:19 |
quote:Tja haha als je het zo bekijkt haha | |
ellevehC86 | woensdag 3 februari 2010 @ 11:40 |
quote:Ik gok op een combinatie van Carbon fiber, leer, plastic en misschien wat opgepoetst aluminium voor de details ![]() Sleutel weet ik eigenlijk niet ![]() | |
ellevehC86 | woensdag 3 februari 2010 @ 11:43 |
quote:De 1973 Carrera 2.7 RS en de 1975 3.0T stonden inderdaad bekend om een overvloed aan vermogen en een gebrek aan wegligging, maar dat Porsche niks wist over de wegligging was overdreven, aangezien ze met de 1970 914 een ongelofelijk goed gebalanceerde auto hadden (die weliswaar wel vermogen tekort kwam) | |
DrDarwin | woensdag 3 februari 2010 @ 11:48 |
quote:De 928 was wel een mannenbak... | |
JohnnyKnoxville | woensdag 3 februari 2010 @ 11:49 |
quote:Des te meer jammer dat ze na die 914 er nog 20 jaar over deden om een beetje normaal reagerende 911 te maken. | |
ellevehC86 | woensdag 3 februari 2010 @ 12:30 |
quote: Ondertussen hadden ze de absoluut snelste raceauto met de 917 die in de jaren 70 records maakten die nu nog niet verbroken zijn,(van Lennep/Marko, 24 uur Le Mans 1971) het is maar puur waar je je prioriteiten neerlegt, maar dat kan nooit gelukt zijn met een hoog vermogen en een belabberde wegligging. Ik zie een Honda nog steeds als de Japanse versie van de Opel, kun je wel een Calibra of een Speedster maken, maar het is altijd de Astra die de boventoon blijft voeren ![]() | |
green_power | woensdag 3 februari 2010 @ 13:52 |
quote:Honda en Opel vergelijken... Honda en Skoda (de nieuwe skodaas) wellicht Opel en Huyundai.. Komt meer in de buurt | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 14:04 |
quote:Voor mij ligt Opel nog hoger op de ladder dan Honda! Ik zou liever een Vectra rijden dan een accord. | |
JohnnyKnoxville | woensdag 3 februari 2010 @ 14:09 |
Dan zou ik juist denken dat een Porscherijder Honda's om de techniek en bouwkwaliteit zou verkiezen boven de ultieme spruitjesluchtauto Opel. | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 14:13 |
quote:Nope, zoals ik al zei.. Ik heb niks met die Aziatische tupperware. Zelfs een Opel kan het mooier afwerken. Dat is al heel wat dat ik iets positiefs over Opel zeg | |
Anne | woensdag 3 februari 2010 @ 15:36 |
Mijn mening als vrouw telt vast niet, maar ik vind het in ieder geval geen wijvenbak. Bij een auto voor vrouwen, denk ik eerder aan bijvoorbeeld een roze Audi TT. | |
D. | woensdag 3 februari 2010 @ 16:24 |
quote:Een roze Boxter is mannelijk wou je zeggen? ![]() ![]() | |
Feitosa | woensdag 3 februari 2010 @ 16:53 |
quote: ![]() Deze 911 middenconsole vind ik er redelijk standaard( cheap ) uitzien iig, voor een merk met zo,n reputatie. | |
Devo | woensdag 3 februari 2010 @ 17:05 |
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen! | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 17:09 |
quote:Dus jij hebt of een 911 of een Boxster! right?! Zolang je het nog niet eens kan spellen neem ik aan dat je het nog lang niet kan betalen. Zelfs niet een pauper Boxster | |
Feitosa | woensdag 3 februari 2010 @ 17:10 |
quote:Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers. | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 17:10 |
quote:Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen. | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 17:10 |
quote:Fully agree Die zijn echt te lelijk om het licht te mogen zien | |
Feitosa | woensdag 3 februari 2010 @ 17:11 |
quote:Menig sjonnie rijd daar in rond. | |
Feitosa | woensdag 3 februari 2010 @ 17:15 |
quote: ![]() Dit vind ik b.v een mooi interieur qua materiaalgebruik. ![]() 997 ziet er idd wel beter uit dan de 911 van binnen. Stuur doet wel afbreuk aan het geheel moet ik zeggen. [ Bericht 7% gewijzigd door Feitosa op 03-02-2010 17:22:32 ] | |
JJH | woensdag 3 februari 2010 @ 20:44 |
quote:De 997 is een interne naam voor de huidige serie 911's... Voorgaande modellen waren de 993 en de 996. ![]() | |
Anne | woensdag 3 februari 2010 @ 20:46 |
quote:Niet echt ![]() Maar een niet-roze TT vind ik ook vrouwelijk. | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 20:50 |
quote:True en de 996 is recenter dan de 993, maar de 996 is goedkoper omdat die de Boxster koplampen heeft ![]() | |
JJH | woensdag 3 februari 2010 @ 20:54 |
quote:Om over een nette turbo nog maar te zwijgen. Een van de meest geile achterkant van een auto ooit. ![]() | |
draaijer | woensdag 3 februari 2010 @ 20:56 |
quote: ![]() | |
JJH | woensdag 3 februari 2010 @ 21:07 |
quote:Dank je. Ik zal vast beginnen met sparen. ![]() | |
Paris_Texas | donderdag 4 februari 2010 @ 18:26 |
Ja, de Boxster is geïntroduceerd als vrouwen-auto. Op de Auto-RAI stond hij destijds in dusdanig parelmoer paars dat het duidelijk was wat de doelgroep was. | |
draaijer | vrijdag 5 februari 2010 @ 07:58 |
quote:Precies aan een kleur kan je dat aflezen.Ook is de Porsche Boxster niet leverbaar in andere kleuren ![]() | |
porsche1 | vrijdag 5 februari 2010 @ 16:46 |
Ik ben geen wijf. ![]() | |
Fixxa | vrijdag 5 februari 2010 @ 17:10 |
quote:Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt. Maarja staat nog niet in verhouding met een auto als Ford Mustang, of Toyota Supra. Toch wat meer mannenwagens. | |
tho_Omas | vrijdag 5 februari 2010 @ 21:17 |
quote:Mannelijkheid niet verwarren met lompheid. | |
leolinedance | zaterdag 6 februari 2010 @ 00:25 |
quote:Mannen zonder stijl ja. | |
Catch22- | zaterdag 6 februari 2010 @ 00:30 |
Ik vraag me toch af hoeveel van de stoere mannen die dit een nichtenbak vinden, deze auto foutloos en optimaal het circuit over kunnen krijgen. Het is gewoon een hele fijne rijdersauto. Ik zou me er niet in schamen iig. En ik ben niet een lullig ventje ![]() | |
JJH | zaterdag 6 februari 2010 @ 05:46 |
quote:Ik zou een 911 bijna altijd boven een Supra verkiezen. ![]() Mustang hebben we het helemaal maar niet over. Amerikaanse auto's en wegligging. ![]() | |
draaijer | zaterdag 6 februari 2010 @ 07:44 |
Er gaat echt helemaal niks boven een recente 911. Hoe kan je nou een Supra of Mustang vergelijken met een 911. Dat is als boeren en kakkers ![]() | |
Hyperdude | zaterdag 6 februari 2010 @ 08:55 |
Ford Mustang is een farce. Die rij ik rechts voorbij in de eerste bocht de we tegen komen, met mijn Pamperbomber BMW van 9 jaar oud. ![]() Kever/Porsche hebben (door hun rondingen?) nogal wat liefhebsters in mijn omgeving. Boxster heeft wmb. als grootste nadeel dat ie teveel op zijn grote broer wil lijken. | |
Athmozz | zaterdag 6 februari 2010 @ 09:04 |
quote:evenveel of er dat met een 911 kunnen ![]() | |
YoshiBignose | zaterdag 6 februari 2010 @ 10:09 |
quote: ![]() | |
draaijer | zaterdag 6 februari 2010 @ 11:37 |
quote:I agree, maar lekker belangrijk of je met je wagen over het circuit kan jagen. Dat zal ik per definitie niet doen. | |
StefanP | maandag 8 februari 2010 @ 02:08 |
Ja, dat is een wijvenbak. Vooral van achteren gezien... die uitlaat is zo ontzettend nichterig. | |
draaijer | maandag 8 februari 2010 @ 07:34 |
quote:Hey kerel was jij niet afgedropen? Niemand heeft nog een pay slip van je gezien. iedereen dacht dat je naar een ander forum was gerend. Cee ya | |
DS4 | maandag 8 februari 2010 @ 09:46 |
O ja, de pay slip van StefkeP, waar hij zichzelf kennelijk voor schaamt... Dat duurt best lang ja. On topic: de Boxster is net zo goed een vrouwenauto als de standaard versie van de moderne 911. Het is een auto waar veel vrouwen graag in rijden, zeker als het een cabriolet is (wat de Boxster nu eenmaal altijd is). Maar onder deze definitie van "vrouwenauto" valt ook b.v. een Aston Martin. | |
draaijer | maandag 8 februari 2010 @ 20:41 |
quote:Ik vind een 206CC of een 306CC typisch een vrouwenauto, maar een Boxster S echt niet,, Ik ben geen vrouw ![]() | |
DS4 | maandag 8 februari 2010 @ 20:55 |
quote:Er staat niet dat ik het een vrouwenauto vind (als ik al wil jennen wordt het dameskappersauto ![]() | |
draaijer | maandag 8 februari 2010 @ 21:02 |
quote:True, maar welke auto is tegenwoordig nog listig?! Tenzij je 350+pk hebt zonder TC en rearwheeldrive | |
YoshiBignose | maandag 8 februari 2010 @ 21:02 |
Ik heb nog nooit een vrouw in een Porsche gezien ![]() Alleen 1x in die rare Porsche met plastic achterkant. | |
DS4 | maandag 8 februari 2010 @ 21:07 |
quote:Met voldoende vermogen kan zelfs met PSM en 4wd een auto listig zijn kan ik je vertellen. Maar het gaat niet zo zeer om listig. Het gaat om comfort. B.v.: De koppeling van de luchtkoelers vereist nog echt kracht. Bij de waterkokers kan de koppeling bwvs ook de koppeling van een Mercedes zijn (voor zover je in een Mercedes nog een koppeling tegen komt natuurlijk). | |
draaijer | maandag 8 februari 2010 @ 21:08 |
quote:Hier stikt het van de Cayenne's met alleen maar vrouwen erin. Vind ik ook geen vrouwenauto | |
DS4 | maandag 8 februari 2010 @ 21:09 |
quote:Ik zie dat vaak genoeg. Maar het merendeel van de bestuurders zijn mannelijk. Ook in de Boxster. | |
draaijer | maandag 8 februari 2010 @ 21:10 |
quote:Now we are talking.. Het zijn ook geen metro mannen ![]() Op hoeveel pk zit je nu DS4? | |
DS4 | maandag 8 februari 2010 @ 21:16 |
530. Dus dat is zelfs met R-compound werken. Maar dat is alleen maar leuk natuurlijk. | |
DS4 | maandag 8 februari 2010 @ 21:17 |
quote:Ook veel cabrio's. Maar eigenlijk... vaker een vrouw in een 996/997 cabriolet dan in een Boxster... | |
StefanP | maandag 8 februari 2010 @ 22:36 |
quote: ![]() quote:Laat me niet lachen, triest figuur. Ik schaam me helemaal nergens voor. Jij daarentegen... in elk topic plaats je sprookjes over je pruts-Porsche die je helemaal niet hebt. En wanneer iemand om foto's als bewijs vraagt, is je enige antwoord "waar is je salarisstrookje? nou? nou? nou? nou?" Kneus. Je bent nog te laf en angstig om zelf eens te beginnen met datgene waar je continu over patst. | |
D. | maandag 8 februari 2010 @ 22:41 |
quote:Weer iemand die duidelijk niet weet waar ie over praat, maar goed, da's off-topic ![]() | |
Catch22- | maandag 8 februari 2010 @ 22:45 |
quote:ik bedoel er meer mee te zeggen dat je deze `nichtenbak` op straat niet snel tegen zijn limiet aangooit. Ik vind bijvoorbeeld de z3 ook een erg fijne auto, dat is ook niet de stoerste... Ik rij zelf in een mocrobak dus dat geeft wel aan dat ik meer om mijn eigen mening geef dan om die van een ander | |
DS4 | maandag 8 februari 2010 @ 22:48 |
quote:Met alle respect, maar ik ben hier niet degene die continue om bewijzen vraagt van anderen en als aan hem bewijs wordt gevraagd niet thuis geeft... En DAT, mijn waarde, is pas echt triest. Maar had ik niet de aanbieding gedaan dat als jij je pay slip zou tonen dat ik dan een foto zal plaatsen van mijn auto (de buitenkant, want de binnenkant telt bij jou op de een of andere manier niet)? Zo niet: bij deze. Kom maar op, paupertje! | |
D. | maandag 8 februari 2010 @ 22:52 |
quote:De Z3 past goed in het rijtje dameskappersauto's ![]() De Z4 doet een poging van dat imago af te komen, maar helaas ![]() | |
DS4 | maandag 8 februari 2010 @ 22:56 |
quote:Ik vind de nieuwe wel aardig... | |
vosss | dinsdag 9 februari 2010 @ 00:05 |
quote:Heb jij nog altijd die zwarte Corvette? Sexy wagen ![]() | |
D. | dinsdag 9 februari 2010 @ 08:49 |
quote:Mij kan ie niet zo boeien, maar da's persoonlijke smaak, maar ik heb als ik 'm zie altijd het idee dat er een 'stoerder gemaakte' dameskappersauto rijdt. | |
D. | dinsdag 9 februari 2010 @ 08:50 |
quote: ![]() ![]() | |
draaijer | dinsdag 9 februari 2010 @ 18:48 |
quote:Vernederd?! Kerel ben je de definitie vergeten? Never even close.. Knul ga jij je tupperware even poetsen voordat de zon er teveel effect op heeft en het weer zal verkleuren. Hoeveel StefanP's zijn er op dit forum. We hadden enkele topics waar je buitengewoon jaloers jegens andere fokkers was. Jij zou daar na wat geschreeuw naar een aantal "paupers", je pay slip laten zien. Daar zat iedereen op te wachten. Mij boeit het geen drol wat iemand binnen harkt. Bij enig commentaar rende je weer met je staart tussen je benen weg.. Maar goed, dat is helemaal niet nodig. Fok is een plek voor iedereen. Dus ook voor een lousy draaijer en een jaloerse StefanP. Geniet ervan knul en focus maar minder op mij. ps. Ik ben ben niemand vrienden hier, en dat zal je uiteraard niet verbazen, maar ik kan je vertellen dat de Porsche van DS4 werkelijkheid is. Doe ermee wat je wilt ![]() Ciao | |
Hyperdude | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:24 |
Goed topic.![]() | |
draaijer | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:25 |
quote:Valt wel mee.. StefanP zal wel weer weg zijn ![]() | |
Mikkie | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:30 |
quote:Pure porno! Maar goffedomme wat een prijs voor zo'n auto zeg! ![]() | |
Hyperdude | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:31 |
Hij is ff rondjes rijden rond een stelletje Gayman's in zijn Supra ![]() on-topic: Porsche is na de 944/928 een beetje bang de 911 lijn te verlaten vermoed ik. Dan wordt het marketingtechnisch misschien wat moeilijk de Boxster van de 911 te scheiden. Je moet de Boxster bekijken tov zijn concurrentem; SLK, Z4,S2000 ed. Dan is het een prima stuurbak. tov. de 911 is er altijd sprake van prestigeverlies; ook al rijdt ie misschien beter. | |
draaijer | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:41 |
quote:Ik moet zeggen dat ik de koplampen van mijn S (zelfde als de 996) echt vreselijk lelijk vind. Maar goed, we sparen rustig door ![]() Eens moet ik de juiste koplampen kunnen betalen haha | |
DS4 | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:53 |
quote:Het is juist uit financiële overweging dat de Boxster aan de voorzijde (en de motor) zoveel gemeen heeft met de 911. In de tijd van de 968 was de productie van de 968 zo duur dat deze prijstechnisch dicht tegen de 911 aan zat. Te dicht. Vandaar dat men besloten heeft om te combineren. Net zoals de opvolger van de 928 gebaseerd zal worden op de Panamera. Uit marketingtechnische overweging is juist met de Mk II van de 996 besloten om deze de koplampen van de Turbo/GT2 te geven om het onderscheid duidelijker te maken. | |
draaijer | dinsdag 9 februari 2010 @ 19:55 |
quote:En gelijk hebben ze.. Met die huilende lampen ![]() Waar een mens al niet mee bezig zal zijn. Ik wil dolgraag weer een 911, maar ik wil de 996 skippen vanwege de units. Maar de komende jaren zit er echt geen 997 in ![]() ![]() | |
Hyperdude | dinsdag 9 februari 2010 @ 20:01 |
quote:Linksom/rechtsom kom je uiteindelijk uit op hetzelfde. ![]() Ergens is het wel een zwaktebod als je je niet weet te vernieuwen; Jaguar X-type is wel het extreemse voorbeeld. Panamera vind ik ook niet echt geslaagd; past er geen Quattroporte koets op het Panamera onderstel? ![]() CLS bv. vind ik wel weer een dappere, en grotendeels geslaagde, poging van MB om zich te vernieuwen. | |
DS4 | dinsdag 9 februari 2010 @ 20:39 |
quote:Ik neem aan dat je de XJ bedoelt? Maar ik vind het juist jammer dat men er nu vanaf is gestapt bij het nieuwe model. Ik vond de XJ altijd een zeer geslaagd design. En zo ook bij Porsche: ik wil helemaal niet dat de 911 er anders uit gaat zien. Ik vind het juist sterk dat men het design zo dicht bij het origineel heeft weten te houden, zonder dat de auto er ouderwets uit ziet. Het is m.i. dus geen zwaktebod. quote:Het was wennen, maar ik vind de Panamera wel geslaagd. quote:Vast wel, maar ik vind de Quattroporte dan weer niet mooi. Wel het hoekige model daarvoor (uit de Ghibli tijd... ik vind de Ghibli ook mooier dan de huidige Masers... of de Shamal... ![]() quote:Ja, de CLS vind ik ook geslaagd. Zijn we het niet altijd met elkaar eens. Samengevat: iedereen vindt iets anders mooi. | |
Apekoek | vrijdag 8 februari 2013 @ 15:54 |
Prima topic, vind de hedendaagse boxster ook goed te pruimen, volwassen bak geworden. Je had er zelfs een zeintec hardtop voor, zo kon je je gewone boxster omtoveren naar een cayman. Normaal houd ik niet van tunen en pimpen, maar dit zag er echt fantastisch uit. | |
Apekoek | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:02 |
Voor de beeldvorming, dit zijn dus Boxsters:![]() ![]() ![]() ![]() | |
Leandra | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:06 |
Wat een baggerkick.... En ja, het is een vrouwenauto, Porsche heeft hem destijds zelfs in het parelmoer paars geïntroduceerd op de RAI. | |
Turquaz52 | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:17 |
Heb je iets tegen Parelmoer paars..? ![]() | |
Leandra | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:18 |
Nee, ik vind het een geweldige kleur voor mijn auto, ik denk alleen niet dat hij er dan nog mee wil rijden. Oh wacht.... win-win situatie ![]() | |
Apekoek | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:18 |
Een discussie punt en mening incl. plaatjes van een gemodificeerde Porsche een bagger kick noemen? | |
Leandra | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:19 |
3 jaar na dato wel. Al even afgezien van het feit dat 2 van de 5 plaatjes niet werken.... | |
Turquaz52 | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:22 |
Goed dat je niet mijn vrouwtje bent dan.. Anders had ik de auto je geen seconde uitgeleend.. Want: Donkerpaars Parelmoer ![]() ![]() | |
Apekoek | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:22 |
Acht ik heb wel eens korter door de bocht reacties gezien, is het niet? ![]() Ik vond wel weer leuk om wat nieuwe meningen te zien over dit onderwerp. | |
Turquaz52 | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:23 |
![]() DAT COLOR ![]() | |
Sounddragon | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:52 |
Dat is geen Porsche, ontopic posten of oprotten; voor we het weten staan hier weer Golfjes met illegale ombouw motoren en gare kut BMW's.. weg damit! ![]() | |
Leandra | vrijdag 8 februari 2013 @ 16:58 |
Wat Porsche destijds op de RAI had staan was geen donkerpaars parelmoer, maar zo paars als je paars maar kunt hebben.... de handtas van Tinky Winky is nog minder opzichtig. Oh wacht, Tinky Winky zelf is paars... nou ja, je krijgt het idee. | |
vosss | vrijdag 8 februari 2013 @ 17:00 |
![]() | |
vosss | vrijdag 8 februari 2013 @ 17:00 |
OT: persoonlijk vind ik het ook een wijvenbak ![]() | |
DS4 | vrijdag 8 februari 2013 @ 17:03 |
Ach, de 944 Turbo S (de ultime yuppenbak van de jaren 80) werd geleverd in roze en alleen op zeer speciale bestelling kon je een andere kleur krijgen (ik geloof dat er 16 een andere kleur kregen) en dat was zeker geen vrouwenauto (het was eigenlijk de cupauto voor op de weg). Dus bij Porsche ligt het genuanceerd. Het probleem van de Boxster is dat het een te simpel te rijden auto is. Weinig kans dat je er brokken mee maakt als je hard rijdt zegmaar en dat is (dat lijkt misschien gek, maar toch) niet helemaal de bedoeling. | |
Sounddragon | vrijdag 8 februari 2013 @ 17:07 |
Ik vind de hedendaagse Porsche een wijvenbak, maar dan meer letterlijk; tegenwoordig kan elk motorisch gestoord persoon zo'n ding rijden door de shitload aan elektronica aan boord die alles in het gareel houden. De eerste Porsche's waren echte boomknuffelaars; voor je het wist ging hij met je aan de haal en eindigde je heel ergens anders als waar je heen wilde. Het was een beruchte auto, nu is het meer een statussymbool. Ekte Porsche lovers hebben ergens in de garage nog een oer 911 onder een hoes staan. | |
vosss | vrijdag 8 februari 2013 @ 17:08 |
Echte sportwagens moeten ook gewoon ontembare monsters zijn imo. Niks geen stuurbekrachtiging of traction control of esp of andere kutzooi. | |
DS4 | vrijdag 8 februari 2013 @ 17:13 |
De sportievere varianten zijn nog steeds op snelheid een handvol. | |
9611Niels | vrijdag 8 februari 2013 @ 17:15 |
Bijna alleen maar. | |
Sounddragon | vrijdag 8 februari 2013 @ 17:48 |
Mjah, maar je moet toch met me eens zijn dat de huidige Porsches een heel stuk berijder-vriendelijk zijn als de oudere types van voor de elektronische co-piloot. Ik heb wel eens in een oer-911 gereden, en dat was echt een schurkje in bochten. Als je het in je botte kop haalde om gas te geven in een bocht, of juist los te laten had je echt een enkeltje berm/vangrail in het vooruitzicht ![]() Eerlijk gezegd heb ik nadien nooit meer in een Pletkever mogen rijden, maar het feit dat elke bovengemiddeld bedeelde huisvrouw in zo'n ding kan rijden zegt toch wel wat. ![]() | |
DS4 | vrijdag 8 februari 2013 @ 17:57 |
Alle auto's zijn minder scherp geworden... Maar een 911 is nog steeds bovengemiddeld scherp en de snelle versies bijten. | |
Turquaz52 | vrijdag 8 februari 2013 @ 18:35 |
Wat gebeurt er met jou? ![]() ![]() Dus speciaal voor jou: ![]() ![]() | |
Hyperdude | vrijdag 8 februari 2013 @ 22:01 |
meldt ![]() Valt wel mee met dat bomen knuffelen. Moet je heel ver terug in de tijd. Met een beetje moderne banden op een droge weg krijg ik mijn 1986 911 nauwelijks aan het piepen (met sper). Mijn pa heeft idd. heel andere verhalen over zijn studententijd zijn avonturen met een 1969 911S (helaas overleden) on-topic: Boxster is de best sturende auto die je momenteel tweedehands kan kopen voor niet te veel. Als je iets meer kunt besteden, zou ik eens naar een Subaru BRZ/Toyota GT86 kijken. Briljante karretjes. Elise en andere exoten zijn natuurlijk ook het overwegen waard. [ Bericht 6% gewijzigd door Hyperdude op 08-02-2013 22:08:47 ] | |
DS4 | vrijdag 8 februari 2013 @ 22:16 |
Vooral de swb was extreem listig, maar daar zijn er erg weinig van. De 3.0 turbo was overigens ook een lastige vanwege het plotseling inkomen van de turbo (maar dan moet je voor de grap eens de 935 racewagen rijden, die had een turbolag, dan moest je bwvs al voor het insturen op het gas om na de apex te kunnen versnellen). De 996 GT2 stond ook bekend als een widowmaker. Mijn turbo was omgebouwd naar GT2 specs met behoud van 4wd en daardoor net wat minder onbetrouwbaar, maar ook die kon ineens bij een snelle bocht bij ruim 200 de achterkant loslaten... Voor de openbare weg is het ook maar goed dat auto's niet te listig zijn, zeker icm veel vermogen. Vroeger ging het mis bij 100 km/u waar je nu richting de 200 gaat en het verkeer is een stuk drukker. Dat levert dan al snel wat doden op en dat is dan weer wat teveel van het goede. Dus ook de 911 is prima te rijden, maar op tempo kan het lastig worden, zeker als er wat minder grip is of wisselende gripniveaus. | |
D. | vrijdag 8 februari 2013 @ 22:22 |
Volgens mij zijn alle moderne sportwagen zo vol gestopt met electronica dat oma er boodschappen mee kan doen. Mits ruimte voor de boodschappen, natuurlijk ![]() | |
DS4 | vrijdag 8 februari 2013 @ 22:25 |
Op normale snelheid zeker, maar op interessante snelheid denk ik dat oma een maxi luier nodig heeft... ![]() | |
D. | vrijdag 8 februari 2013 @ 22:28 |
Ik denk dat oma dat in haar Kia'tje op topsnelheid ook heeft ![]() | |
Hyperdude | vrijdag 8 februari 2013 @ 22:35 |
964 Turbo heb ik ook wel eens een schuivertje mee gemaakt. Gelukkig was er een zandbak naast de weg. ![]() Sindsdien weet ik dat ik maar een gewoon autobestuurdertje ben, en zeker geen coureur. ![]() | |
DS4 | vrijdag 8 februari 2013 @ 22:40 |
964 turbo was aardig uitgebalanceerd. Dus dan weet je hoe vervelend een 996 GT2 kan zijn... ![]() De 3.6 turbo zou ik ooit nog wel eens willen hebben. | |
Catch22- | vrijdag 8 februari 2013 @ 23:07 |
DS4 ![]() | |
kabelhaspel | zaterdag 9 februari 2013 @ 23:29 |
MR2? | |
#ANONIEM | zondag 10 februari 2013 @ 02:15 |
Was? | |
Sounddragon | zondag 10 februari 2013 @ 04:41 |
Is ws nog steeds, maar is niet meer van hem; hij heeft nu een flauwe familie steesjon, waar we het hier niet over gaan hebben ![]() | |
DS4 | zondag 10 februari 2013 @ 08:43 |
Mijn hele zondag verneukt... | |
FkTwkGs2012 | zondag 10 februari 2013 @ 08:51 |
laten we het over de blauwe station hebben ![]() ![]() | |
tjoptjop | zondag 10 februari 2013 @ 17:09 |
In b4 weltschmerz ![]() | |
DS4 | zondag 10 februari 2013 @ 20:27 |
Met de fiets mag je hier toch niet komen? | |
Haasbeuntje | maandag 11 februari 2013 @ 19:30 |
Citroën CX, mooie bak ![]() |