Nope, zoals ik al zei.. Ik heb niks met die Aziatische tupperware. Zelfs een Opel kan het mooier afwerken. Dat is al heel wat dat ik iets positiefs over Opel zegquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan zou ik juist denken dat een Porscherijder Honda's om de techniek en bouwkwaliteit zou verkiezen boven de ultieme spruitjesluchtauto Opel.
Een roze Boxter is mannelijk wou je zeggen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
Mijn mening als vrouw telt vast niet, maar ik vind het in ieder geval geen wijvenbak.
Bij een auto voor vrouwen, denk ik eerder aan bijvoorbeeld een roze Audi TT.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:44 schreef draaijer het volgende:
[..]
Geen beton etc. Wel strak
[ afbeelding ]
Dus jij hebt of een 911 of een Boxster! right?!quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:05 schreef Devo het volgende:
Een boxter is voor mensen die geen echte porsche kunnen betalen!
Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:53 schreef Feitosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze 911 middenconsole vind ik er redelijk standaard( cheap ) uitzien iig, voor een merk met zo,n reputatie.
Fully agreequote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Dan denk ik eerder aan van die afgetrapte 944ers.
Menig sjonnie rijd daar in rond.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Fully agree
Die zijn echt te lelijk om het licht te mogen zien
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is een 996. 997 is al een stuk strakker. Maar kijk nou naar de materialen.
De 997 is een interne naam voor de huidige serie 911's...quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik b.v een mooi interieur qua materiaalgebruik.
[ afbeelding ]
997 ziet er idd wel beter uit dan de 911 van binnen. Stuur doet wel afbreuk aan het geheel moet ik zeggen.
Niet echtquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Een roze Boxter is mannelijk wou je zeggen?
[ afbeelding ]
True en de 996 is recenter dan de 993, maar de 996 is goedkoper omdat die de Boxster koplampen heeftquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
De 997 is een interne naam voor de huidige serie 911's...
Voorgaande modellen waren de 993 en de 996.
Om over een nette turbo nog maar te zwijgen. Een van de meest geile achterkant van een auto ooit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:50 schreef draaijer het volgende:
[..]
True en de 996 is recenter dan de 993, maar de 996 is goedkoper omdat die de Boxster koplampen heeftEen 15 jaar oude 993 4S is nog steeds onbetaalbaar
quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Om over een nette turbo nog maar te zwijgen. Een van de meest geile achterkant van een auto ooit.[ afbeelding ]
Precies aan een kleur kan je dat aflezen.Ook is de Porsche Boxster niet leverbaar in andere kleurenquote:Op donderdag 4 februari 2010 18:26 schreef Paris_Texas het volgende:
Ja, de Boxster is geïntroduceerd als vrouwen-auto.
Op de Auto-RAI stond hij destijds in dusdanig parelmoer paars dat het duidelijk was wat de doelgroep was.
Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt.quote:
Mannelijkheid niet verwarren met lompheid.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Fixxa het volgende:
[..]
Ford Mustang, of Toyota Supra.
Toch wat meer mannenwagens.
Mannen zonder stijl ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Fixxa het volgende:
[..]
Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt.
Maarja staat nog niet in verhouding met een auto als Ford Mustang, of Toyota Supra.
Ik zou een 911 bijna altijd boven een Supra verkiezen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:10 schreef Fixxa het volgende:
[..]
Een 911 turbo is mannelijker dan een boxter als je het mij vraagt.
Maarja staat nog niet in verhouding met een auto als Ford Mustang, of Toyota Supra.
evenveel of er dat met een 911 kunnenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:30 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel van de stoere mannen die dit een nichtenbak vinden, deze auto foutloos en optimaal het circuit over kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nou jongens......... ik heb hier zojuist de nieuwe lijsttrekker van het CDA gequote![]()
Kleur toevoegen in het leven, en dan heb ik het niet over hordenwerkloze buitenllanders, zegt dat jou iets?
I agree, maar lekker belangrijk of je met je wagen over het circuit kan jagen. Dat zal ik per definitie niet doen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:30 schreef Catch22- het volgende:
Ik vraag me toch af hoeveel van de stoere mannen die dit een nichtenbak vinden, deze auto foutloos en optimaal het circuit over kunnen krijgen.
Het is gewoon een hele fijne rijdersauto. Ik zou me er niet in schamen iig. En ik ben niet een lullig ventje
Hey kerel was jij niet afgedropen? Niemand heeft nog een pay slip van je gezien. iedereen dacht dat je naar een ander forum was gerend. Cee yaquote:Op maandag 8 februari 2010 02:08 schreef StefanP het volgende:
Ja, dat is een wijvenbak. Vooral van achteren gezien... die uitlaat is zo ontzettend nichterig.
Ik vind een 206CC of een 306CC typisch een vrouwenauto, maar een Boxster S echt niet,, Ik ben geen vrouwquote:Op maandag 8 februari 2010 09:46 schreef DS4 het volgende:
O ja, de pay slip van StefkeP, waar hij zichzelf kennelijk voor schaamt... Dat duurt best lang ja.
On topic: de Boxster is net zo goed een vrouwenauto als de standaard versie van de moderne 911. Het is een auto waar veel vrouwen graag in rijden, zeker als het een cabriolet is (wat de Boxster nu eenmaal altijd is). Maar onder deze definitie van "vrouwenauto" valt ook b.v. een Aston Martin.
Er staat niet dat ik het een vrouwenauto vind (als ik al wil jennen wordt het dameskappersautoquote:Op maandag 8 februari 2010 20:41 schreef draaijer het volgende:
Ik vind een 206CC of een 306CC typisch een vrouwenauto, maar een Boxster S echt niet,, Ik ben geen vrouw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |