abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:47:12 #156
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70301837
Ohja! Dát wilde ik nog zeggen..

Beessie-Jen, goed luisteren naar je lijf is het halve werk, daar kom ik telkens weer achter (vaak the hard way, dat dan weer wel ), goed van je dat je nu lekker aan het chillen bent

Happy, heb je al eens iets met citroen of pepermunt geprobeerd? Op een pepermuntje sabbelen kan helpen tegen de misselijkheid en wat bij mij persoonlijk werkte als een gek: sorbetijs citroen van de Albert Heijn, een paar hapjes daarvan en het was weg En misschien zeg ik nu wel iets heel stoms, maar eigenlijk ben ik blij te horen dat je misselijk bent.. Dat is een goed teken he?
3!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:49:30 #157
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70301954
Hahaha Incantrix ik heb nog heul geen last gehad van nesteldrang... wel als in kamertje MOET klaar en het MOET NU enzo maar niet met schoonmaken ik wacht met smart

Over die vila volta, ik weet het niet, misschien omdat de beweging soms wat abrupt zijn ofzo en die stang in je buik zit? Ik vind het zelf wel meevallen met de heftigheid van vila volta maar goed. Ik zal morgen mn ogen eens goed openhouden bij de ingang van de droomvlucht of er iets van een bordje hangt
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70302199
Ik ben vandaag naar de Efteling geweest. De kinderen hebben een week vrij.
Ben echt kapot nu. Van 9.30 tot 17.30 rondgelopen/geslenterd.
Poeh

Was wel superleuk

Ik lees morgen de boel hier even na
  dinsdag 23 juni 2009 @ 20:57:12 #159
95408 Incantrix
pi_70302311
@ Huupje: Ghi, nou, ik was er al bang voor, want áls ik dat dan krijg dan komt waarschijnlijk ook de -in mijn vaders kant van de familie zittende- smetvrees naar boven (die de genen van mijn moeder tot nu toe altijd érg vakkundig onderdrukt hebben, haha) en ik wil liever niet zo worden als mijn oma (of mijn vader, in mindere mate)

En als je daar eens naar zou willen kijken heel graag.. Nou, dat dacht ik dus ook van de Villa Volta, het lijkt echt heel wat, maar als je je tas in de gaten houdt zie je echt dat er nauwelijks iets gebeurt.. Hmmm, nou, ben benieuwd waar je allemaal in mag, veel plezier alvast in elk geval
3!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:09:01 #160
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70302866
B-man's geniale opmerking toen we uit de auto stapten voor het echobureau: 'Zo! Daar zijn we weer!'
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:10:27 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70302932
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef Incantrix het volgende:
Happy, heb je al eens iets met citroen of pepermunt geprobeerd? Op een pepermuntje sabbelen kan helpen tegen de misselijkheid en wat bij mij persoonlijk werkte als een gek: sorbetijs citroen van de Albert Heijn, een paar hapjes daarvan en het was weg En misschien zeg ik nu wel iets heel stoms, maar eigenlijk ben ik blij te horen dat je misselijk bent.. Dat is een goed teken he?
Tsja, ik probeer tussendoortjes zoveel mogelijk te vermeiden, omdat mijn lichaam daar niet zo goed op reageert (als in snel aankomen) maar ik zal de dietiste anders eens mailen of ze tips heeft. Misschien is citroenthee een idee?

En wat betreft misselijkheid een goed teken.. ja dat wordt wel gezegd, maar bij mijn missed abortion vorige keer had ik ook gewoon klachten en stegen de hormonen gewoon ondanks dat het vruchtje niet groeide (maar het zakje wel). Maar ik voel me wel goed hoor nu ondanks de misselijkheid, ben positief

Lollig hè Rocka, die mannen weten het altijd zo leuk te brengen Maar als jij er maar van genoten hebt, toch?
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:13:24 #162
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70303078
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
B-man's geniale opmerking toen we uit de auto stapten voor het echobureau: 'Zo! Daar zijn we weer!'

alsof ie dr al jaren komt enzo

@incantrix mja ik vind het ook niet schokkend ofzo het hele vila volta gebeuren haha maar goed er zit wel een stang in je buik dus het gaat waarschijnlijk toch om een risico-factor I guess. Ik kijk wel even en laat het wel weten morgen

@Happy sterkte met de misselijkheid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:19:10 #163
190853 RockabeIIa
pi_70303349
Huup, de vorige keer zat ie in mijn buik

incantrix, deze echo was een cadeautje voor mezelf
pi_70303604
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Incantrix het volgende:

Co_Ol, wat een geweldig gevoel is dat he, die eerste echo? Ben benieuwd of ze de volgende keer vast kunnen stellen of het er echt 2 zijn of niet!

Als het er 2 zijn hoop ik wel op een eeneiige 6 juli weten we meer dan zijn we bijna 10 weken.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 21:36:07 #165
190853 RockabeIIa
pi_70304043
ah co_ol, nog van harte met je goeie echo
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:04:33 #166
100412 mefke79
komt goed!
pi_70305161
Rocka...krijgen we nog een foto van je beeb? Fijn dat de echo goed was. En mcLaura, welkom thuis!
Ik ga bedje in, ben een beetje erg
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70305213
Stelletje snelkwekkers! Ik kan het niet bijhouden zo!

Rocka, mooi dat je hebt genoten! Dus B was ook mee? En vond hij het ook leuk? Kon hij er een babietje van maken?
Ben ook wel benieuwd naar een fotootje!

Co_ol, mooi dat jullie een goeie echo hadden! Spannend hoor.

Chan, nog niks wijzer dus eigenlijk....hmmm had op beter nieuws gehoopt. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt.

Miss Sly, balen dat je nu morgenochtend in het zkh mag gaan doorbrengen....hopelijk valt de uitslag in ieder geval mee.

FTA, gefeli met je mijlpaal! Meldplicht it is!

Ik mag maandag eindelijk weer naar de vk. Tjonge, dat lijkt echt een eeuwigheid geleden. (4 weken bijna)
Ik hoop dat ik de volgende keer wat eerder terug mag komen. Ik verlang er wel weer naar om even het hartje weer te horen kloppen.

Edit: ik vergeet zomaar McLaura! jee meid, wat fijn dat je weer lekker thuis bent, en het allemaal mee lijkt te vallen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:11:46 #168
190853 RockabeIIa
pi_70305436
een klein glimlachje dan

Helaas foto van foto
Hij was heel erg druk maar zag er oh zo tevreden uit
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:12:43 #169
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70305474
Aaaaahw
omg dat knuistje!! *smelt*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70305478
OOh Rocka,kijk nou, je kleine Rocker lacht
Wat enorm duidelijk, supermooi beeld!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70305517
aaah lief, het blijft toch onvoorstelbaar dat er zoiets moois in je groeit!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:15:18 #172
190853 RockabeIIa
pi_70305580
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ergens begrijp ik het nu allemaal weer een beetje... Gewoon omdat ik er nu een beeld bij heb, denk ik.
pi_70305670
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat verwoord je mooi!
Ik vind het nog steeds zo onwerkelijk dat er eind van het jaar echt een kind uit mij zal komen, dat er dan een kindje zal zijn! Ik kan me er gewoon echt geen voorstelling bij maken nog
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:18:34 #174
190853 RockabeIIa
pi_70305737
Puppejeanne, een 3D-echo helpt daar wel bij
pi_70305836
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Puppejeanne, een 3D-echo helpt daar wel bij
Misschien ga ik dat ook wel doen ja, (als ik wat weken verder ben dan nu) ik heb het geld er denk ik toch wel voor over nu ik zo deze superduidelijke beelden zie!
pi_70305911
Nou ik blijf het toch ook een wonder vinden dat ze met een apparaatje even een kijkje in je buik kunnen nemen.
En zowiezo, dat het in je groeit, neemt wat het nodig heeft, en zelf bepaalt wanneer het tijd is om eruit te komen.
Oh nog 3 weken, dan mogen wij ook in het 3D gluren....ik heb er zo'n zin in!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:25:16 #177
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70305985
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

Ook als je poliklinsch in het zkh (ui teigen wil) bevalt, moet je met weeën in de auto.
lijkt me wel relaxter dan met spoed, maar toch. het is prima te doen
mits er geen hobbels in de weg zitten en er rustig / evenwichtig gereden wordt...
Ja maar als je medisch word mag je meteen komen ik mocht iig beide keren bij de eerste wee komen, das dan het enige voordeel aan de medische indicatie.

Sorry Miss verkeerd gelezen, ik meende dat je hetzelfde onderzoek als mij zou krijgen, maar ik begrijp dat ze je morgen 4x gaan prikken .. brrrr succes hoop dat het allemaal los loopt en met wat opletten bij de voeding mogelijk verholpen is.

oooh en helemaal vergeten volgens mij... Tessie van harte met jullie prachtige zoon
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:27:16 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70306090
Rocka, fijn dat je zo genoten hebt!
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:30:24 #179
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70306249
Ben nu wel nieuwsgierig of de nieuwe beeb op B. lijkt....
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:16:34 #180
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_70308205
Oh, Rocka, wat leuk! En wat reageren je mannen allebei leuk!
Ik zie bolle wangen
geslaagd bezoek dus, in de Ster!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:26:25 #181
190853 RockabeIIa
pi_70308634
*zucht*

tnx
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:42:51 #182
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_70309181
Aaah wat een lief plaatje 't blijft n wonder dat het zo groeien kan
Mama van Isa en Ties
pi_70309480
Ohh Rocka wat een mooie mannetje zit er in je buik...die vuistjes

McLaura wat fijn dat je weer thuis bent!!!

Icantrix, wat ben jij altijd lief voor iedereen hier

Ik heb in 2005 accute pijn gehad aan mijn rechter SI-gewricht, het schoot er ineens in. Ik kon niet meer lopen, mijn urine niet meer ophouden en ben uiteindelijk van mijn stokje gegaan van de pijn en ben toen 20 min. buiten bewustzijn geweest. Heeft me toen nog een hersenschudding opgeleverd. Spoedarts is er toen bijgekomen en ik heb o.a. tramadol gekregen. Ben er een hele tijd mee zoet geweest, heb ook fysio gehad. De pijn die ik toen had, voor ik erdoor van mijn stokkie ging, was de ergste pijn die ik ooit gehad heb. Als ik dat met nu vergelijk is het nu bijna niks hoor. Anyway, het komt vast helemaal goed op korte termijn en anders Mefke, wil ik dat adres van jou wel hebben

Chan wat rottig dat je niet weet waar je aan toe bent. Wel goed dat je zo goed in de gaten gehouden wordt.

Tan wrs Fybromyalgie...oh meid oh meid wat ellendig zeg..

Sindell, voor jou toch ook een hoop gedoe ivm je schildklier, lijkt me ook lastig

Happy misselijk...aw meis, ben ergens wel blij voor je...is een goed teken, maar ook erg vervelend natuurlijk...

Miss hopelijk duurt het allemaal niet te lang morgen...

Co_OL, wrm het liefst een een-eiige tweeling?

Aan allemaal:
#geen
  woensdag 24 juni 2009 @ 06:37:42 #184
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70311980
goedemorgen dames ben dr alweer als eerste bij .....
gelukkig morgen en overmorgen vrij (en uhhh daarna dan wel weer 5 dagen werken )
vannacht veel wakker geweest, en heb mezelf voorgenomen om vanmiddag als ik thuis kom eerst een een uur te gaan slapen, want vanavond weer afdelingsoverleg...

@Rocka; wat een moooooooi kindje, en wat onwijs duidelijk die 3d-echo!!
misschien toch ook nog maar eens overwegen om een keertje te gaan doen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 24 juni 2009 @ 07:30:38 #185
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70312147
Goedemorgen allemaal!

Rocka, wat een prachtig plaatje!

Miss_sly, ik hoop dat alles meevalt in het ziekenhuis vandaag. Echt vervelend voor je dat je dat er nu nog bij hebt. Ik gun je gewoon onbezorgde laatste weken.
pi_70312692
Sly, succes meid!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 24 juni 2009 @ 08:38:48 #187
100412 mefke79
komt goed!
pi_70312836
Rocka, wat een schatje! Ergens vind ik het zo jammer dat manlief geen 3d echo wil. Ik ben zo benieuwd naar ons ukkie. Maar ja, nog effe volhouden. Moet lukken.
Ben trouwens vandaag even vanuit huis gestart met werken, straks toch maar even langs de huisarts, want de uitslag gaat ineens erg hard nu. Stiekum hoop ik op gewoon mijn eigen eczeem, dan is het geen ramp, maar ja, het voelt anders en is ziet er niet hetzelfde uit, dus het zal wel niet.
En wat kunnen beebs hard schoppen zeg (of nou ja, die van mij dan). Die heeft een plekje gevonden, geen idee wat het is, ergens onderaan, en als ie daarop schopt dan ga ik dus echt door de grond. Ik voel het ook meer in mijn rug dan in mijn buik, dus het zal wel iets van een zenuw zijn. En hij heeft nu ontdekt dat rondjes draaien erg leuk is. Dus je ziet hier meerdere keren per dag een gehele volksverhuizing. Nou ik weet wat ik moet voelen, kan ik em dus volgen. Van kopje onder mijn ribben naar de andere kant van mijn ribben, dan weer een stukkie verder en dan ligt ie dwars. Heb alleen nog nooit om koppie naar onderen kunnen betrappen.
Huup, veel plezier in de Efteling. Jij liever dan ik, moet er niet aan denken met deze hitte. En miss, ik hoop dat je ziekenhuisbezoek meevalt vandaag!
pi_70312969
Goeiemorgen!

Brrr Mefke toch wel een beetje gek van die plekjes dus hou je het goed in de gaten?

Ja ik heb er zin in vanmiddag och, dunne driekwartbroek aan en een hemdje en gaan met die banaan kom maar op met die terrasjes enzo haha.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70313086
McLaura, welkom terug!

Miss Sly veel succes in het ziekenhuis en hopelijk valt het vandaag reuze mee en is de uitslag goed.

Efteling dames, gewoon lekker gaan en genieten van de attracties waar je wel in mag en het sfeertje van de efteling.

Ik las ook dat iemand erg misselijk is, sterkte er mee. Ik weet er ook het nodige van maar gelukkig al in zeer mindere mate inmiddels (zal je net zien dat ik vanavond weer over een emmer hang).

Rocka mooie echo en leuk om te lezen dat je verliefd bent om deze kleine vent. Ik wil ook zo graag een pretecho weer laten maken als ik rond de 25 weken ben. Nog even geduld dus.

Ik ben gisteren bij de oogarts geweest en hij gaat niet in me snijden want de verdoving mag in vele landen niet worden gegeven tijdens de zwangerschap. En dus nu aan de warmte compressen (3 x daags) en daarna weer antibiotica zalf erin doen en heel hard duimen dat de ontsteking open springt en de viezigheid er uit komt.

En ik hoor vandaag wat van de huisarts over mijn ventolin gebruik. Vorige 2 zwangerschappen had ik het beduidend minder benauwd dan momenteel door de hooikoorts waardoor ik soms 4 tot 6 keer per dag ventolin nodig heb. Volgens de apotheek was dat slecht voor de baby want de hartslag zou omhoog gaan. De verloskundige heeft het na laten zoeken en het is niet slecht voor de baby bij oraal gebruik maar gezien mijn frequentie van gebruik moest ik toch maar even langs de huisarts en vragen voor een alternatieve medicatie. Nu gaat hij de longarts bellen en overleggen. To be continued dus.
  woensdag 24 juni 2009 @ 08:52:40 #190
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70313105
* Takkembah kan het allemaal niet meer bijhouden hier dus vergeef me als ik niet altijd bijlees/post

Goedemorgen

Lekker hè huup! Ik zit er ook al helemaal klaar voor!

@ Rocka! Wat een lekker ventje in je buik....
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70313328
*meld* gek hoor dat ik nu gewoon zo ver ben dat ik meldplicht heb

Rocka mooie echo!

Wij gaan vandaag even naar de jaarlijkse paardenmarkt hier in de buurt, altijd wel leuk. Daarna even bij mijn oude begeleidster langs, even buiken vergelijken
pi_70313387
miss-sly, succes vandaag

Rocka, wat een liefie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_70313405
-Rocka, wat een mooi menneke! En wat een geweldige opmerking van B, dan begint het al helemaal goed hè?!

-Duchess, klinkt heel heftig die pijn van 2005.

-Huup, veel plezier in de efteling! Ik ben er nog nooit geweest. Word nu toch wel nieuwsgierig!

-Happy, sterkte met de misselijkheid. Lijkt me heel vervelend!

-Mefke, waarom wil je geen 3D? Of had je dat al eens verteld en ben ik het gewoon weer vergeten? ( )

Vannacht goed geslapen. Eindelijk, had het ook écht nodig. Voel me stukken beter dan gisteren.

Gisteren nog een lekker staaltje hormoonontoerekeningsvatbaarheid vertoond. Ik had in een webwinkel de perfecte lampjes voor op de babykamer gevonden, vond ik. En was helemaal hyper. Manlief vond ze wel áárdig. En toen... tja... toen zoiets -->

Uiteindelijk heeft manlief toen maar besloten dat hij ze ook geweldig vond...
pi_70313436
Oh ja, Miss Sly, ook van mij succes gewenst!
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:14:59 #195
100412 mefke79
komt goed!
pi_70313548
sorbootje, manlief vind het gewoonweg onzin om er zoveel geld voor te betalen. En ik krijg em van veel overtuigd, maar deze gaat echt niet lukken, ik heb het geprobeerd...ach, ik heb me er bij neergelegd.
En je hormoonbui komt me aardig bekend voor, al ging het bij ons niet om een lamp...ach ja, ik heb ze maar zelden die hormoonbuien, dus hij moet er maar mee leren leven.
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:49:03 #196
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70314355
@Rocka, zelden zo'n leuke 3Dfoto gezien

@Duchess, ik zou die diagnose niet zo heel erg vinden, want ik heb dan tenminste eindelijk een verklaring voor jarenlange ellende van pijn, vermoeidheid en rare stoelgang, allergieklachten etc. Dat schijnt er allemaal mee te maken te hebben en ik vond al dat ik zo veel had en voelde me dan zo'n klagerd, maar als het te verklaren is, kan ik me er makkelijker bij neerleggen. Als dat het zou zijn is het ws. wel een milde vorm, want ik heb hele goede perioden, gelukkig.

@Faja, sterkte met je oog, klinkt naar
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:02:09 #197
18860 sindell
Seriously
pi_70314723
Leuk plaatje wordt dat zo'n 3d echo. Mooi hoor Rocka!

Ik heb me ziek gemeld vanochtend en blijf dat maar de rest van de week denk ik. Ik ben zooo misselijk en eten helpt vandaag ook niet. Als ik al wat weg krijg.... Heb hier en daar al wat tips gelezen, maar misschien weet iemand nog iets?
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:06:25 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70314829
Vervelend sindell. Als je echt veel overgeeft, kun je misschien je HA vragen? Hier wel misselijk, maar gelukkig niet boven de pot. Het is hooguit wat irritant. Ik moet me niet te druk maken, dat helpt enigszins. Druk heen en weer lopen enzo verergert het. Verder heb ik ook niet echt tips eigenlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 24-06-2009 10:37:13 ]
pi_70315350
Vervelend Sindell. BIj mij helpt het heel erg goed, als ik gewoon plat lig.
Dus op de bank of op bed.
Daarom ben ik meestal misselijk aan het einde van de middag.

Vervelend, sterkte ermee
pi_70315742
Goedemorgen
pi_70315764
Ook goede morgen (bijna middag joh )
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:42:05 #202
18860 sindell
Seriously
pi_70315800
Nou ik geloof dat het nu wat afneemt gelukkig.
Heb nu al 3 ochtenden boven de pot gehangen, dat zal dus nog wel 6 weken zo blijven dan, nou ja.
Zolang het maar weer eens overgaat
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:42:40 #203
18860 sindell
Seriously
pi_70315824
Moggeh
pi_70315857
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:41 schreef ymme het volgende:
Ook goede morgen (bijna middag joh )
Ik moet ook toegeven dat ik eerst even op de klok keek voor ik het postte

Oja, en ik ben zwanger
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:44:15 #205
100412 mefke79
komt goed!
pi_70315880
Sindell, zuigen op een snoepje of pepermuntje, helpt dat? En bij mij hielp het om af en toe een rennie deflatine te pakken. Die zijn tegen lucht in je maag en daar werd (word) ik altijd erg misselijk van.

Terug van de huisarts. Het is een combi van een ontsteking van de huid/haarzakjes en mijn eigen eczeem. Gewoon blijven smeren met vette zalf en deppen met alcohol. Het gaan waarschijnlijk nog meer plekjes worden en ze mogen niet openbarsten of korstjes gaan geven. Kan verder weinig kwaad en gelukkig jeukt het niet. Het ziet er alleen niet uit. Gelukkig dit weekend naar zee, zonnetje er op (uitdrogen maar) en dan wordt het vast beter.
Zo, en nou ga ik maar snel weer aan het werk!
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:46:54 #206
190853 RockabeIIa
pi_70315978
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef vingerverf het volgende:

[..]

Oja, en ik ben zwanger
Gefeliciteerd!
Kennen we je al?

Dank voor alle leuke woorden op de echo van gisteren.
Ik vind em zo leuk!
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:47:04 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70315981
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:40 schreef vingerverf het volgende:
Goedemorgen
Whehehe... goedemorgen!
En gefeliciteerd neem ik aan?
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:48:28 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_70316026
quote:

[..]

Oja, en ik ben zwanger
Welkom!

Ben je iemand van BE's lijstje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:01:35 #209
18860 sindell
Seriously
pi_70316571
quote:

[..]

Oja, en ik ben zwanger
Vertel vertel!

En gefeliciteerd dan maar natuurlijk
pi_70316870
quote:

[..]

Oja, en ik ben zwanger
Daarom ben je ook hier in dit topic.

Gefeliciteerd

Kloon ?
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:14:00 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70317069
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Welkom!

Als het is wie ik denk dat het is stond ze niet op mijn lijstje.
pi_70317216
Met mijn mans opa is alles oké, geen kanker zoals mijn schoonzus beweerde, en zelfs helemaal geen gezwel .

Firma List en Bedrog heeft haar bestaan maar weer bewezen dus.....

Mijn man heeft niet eens verteld dat ik in het ziekenhuis lag, ze zijn toch niet betrokken volgens hem. We zijn wel heel blij dat er niks ernstigs met opa is!!!

En on-topic : ik ben een meter in omvang gegroeid voor mijn gevoel en al mijn shirts zijn in een paar dagen te kort geworden.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70317257
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Welkom!

Dank je wel
Ik heb geinformeerd bij ene BE en was niet iemand van haar lijstje.

Nu waarschijnlijk ongeveer 7 weken zwanger, echo volgende week dinsdag moet uitwijzen of dat klopt, maar ik begin steeds meer te twijfelen, al kan het niet véél langer zijn dan 7 weken, want een week voor mijn positieve test had ik nog een negatieve.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:19:16 #214
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70317260
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als het is wie ik denk dat het is stond ze niet op mijn lijstje.
OMG, hoe kun je nu uit een username en 2 posts weten wie het is als het klopt dan
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:19:38 #215
190853 RockabeIIa
pi_70317273
mcLaura, mooi dat dat in elk geval meegevallen is.

* RockabeIIa ook lijstje derbij pakt
pi_70317488
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef McLaura het volgende:
Met mijn mans opa is alles oké, geen kanker zoals mijn schoonzus beweerde, en zelfs helemaal geen gezwel .

Firma List en Bedrog heeft haar bestaan maar weer bewezen dus.....

Mijn man heeft niet eens verteld dat ik in het ziekenhuis lag, ze zijn toch niet betrokken volgens hem. We zijn wel heel blij dat er niks ernstigs met opa is!!!

En on-topic : ik ben een meter in omvang gegroeid voor mijn gevoel en al mijn shirts zijn in een paar dagen te kort geworden.
Gelukkig is er niets ernstigs ja.
Het is allemaal wat.
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:33:38 #217
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_70317802
Rocka wat een mooi plaatje zeg
pi_70317967
Vingerverf gefeliciteerd
#geen
pi_70318607
Gefeliciteerd Vingerverf!

Ik ben toch wel heel beniuwd wie er allemaal op jouw lijstje staan BE
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70318800
Schrok me vanmorgen een hoedje. Mikael was gevallen op de psz en tijdens het troosten zag ik nergens bloed ofzo. Fiets ik even later na huis allemaal bloed in mijn broek Mijn hart sloeg 3 keer over. Bleek het toch van Mikael te zijn. Van zijn knie
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70318808
Vanavond om 19.00 uur naar de VK.

Vind het zo spannend gewoon.
Heb gewoon echt zenuwen, en die maken mij nog misselijker.
pi_70319100
Rockababy wat een prachtig plaatje

Vingerverf, welkom en gefeliciteerd
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70319325
http://eicelletje.hyves.nl/

omdat die er nog niet was
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:15:22 #224
18860 sindell
Seriously
pi_70319534
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef ymme het volgende:
Vanavond om 19.00 uur naar de VK.

Vind het zo spannend gewoon.
Heb gewoon echt zenuwen, en die maken mij nog misselijker.
Is ook spannend, maar gaat vast helemaal goed komen! Datummeerling toch?
pi_70319681
15 feb ja.
pi_70319721
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:15 schreef sindell het volgende:

[..]

Is ook spannend, maar gaat vast helemaal goed komen! Datummeerling toch?
Jij al naar de VK geweest? Zul je vast al gemeld hebben hierzo, maar ben nogal vergeetachtig.

Wat heb je toen gezien/gehoord (echo ofzo)
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:23:22 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70319833
Gisteravond werd ik gebeld voor de kraamzorg 9 juli komen ze langs

Had gelijk zoiets... aiks het komt nu echt dichterbij......
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:26:56 #228
18860 sindell
Seriously
pi_70319960
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef ymme het volgende:

[..]

Jij al naar de VK geweest? Zul je vast al gemeld hebben hierzo, maar ben nogal vergeetachtig.

Wat heb je toen gezien/gehoord (echo ofzo)
Mja maandag. Ik zag nog niet veel, was 0,47 cm, maar wel konden we al een hartje zien. Nou ja het was min of meer een knipperend gevalletje... Maar er zat wel wat!
pi_70320037
Dat lijkt me al zo bijzonder. Een hartje zien.
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:30:35 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70320090
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:19 schreef happyme28 het volgende:

[..]

OMG, hoe kun je nu uit een username en 2 posts weten wie het is als het klopt dan
Nou, deze is wel met wat inside info hoor. Zie wat ze zelf zegt over informeren enzo.
En gisteren hadden we een gesprekje over kloons. 1 + 1
Normaal zie ik het nog niet als het pal voor mijn neus staat hoor!
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:31:05 #231
18860 sindell
Seriously
pi_70320102
Nou ja die is bij jou vast ook al te zien dan. Maar je moet wel goed kijken, het is dat ze het zei...
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:37:16 #232
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70320302
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, deze is wel met wat inside info hoor. Zie wat ze zelf zegt over informeren enzo.
En gisteren hadden we een gesprekje over kloons. 1 + 1
Normaal zie ik het nog niet als het pal voor mijn neus staat hoor!
Ja dat las ik later ook, maar dat postte ze gelijk met mij. Anyway, ik ben ook altijd erg slecht in klonen, dus ik hoor het wel als ze uit de kloon komt

In ieder geval gefeli Vingerverf!!

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 24-06-2009 12:48:53 ]
  woensdag 24 juni 2009 @ 12:40:34 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70320399
Vocht in mijn voeten! Mijn slippers zitten ineens beduidend strakker sinds vanochtend!

*appels... waar zijn mijn appels!

*kind halen gaat en de boel uit gooit!
pi_70321013
Gave foto Rocka

en gefeliciteerd vingerverf

en oh jee, dat vocht vasthouden bij sommige dames

kop in het zand steekt
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:23:40 #235
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70321810
oi Rocka, nog niet gereageerd op je echo wat een plaatje
pi_70321986
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
een klein glimlachje dan

[ afbeelding ]

Helaas foto van foto
Hij was heel erg druk maar zag er oh zo tevreden uit
Wauw, wat een superfoto!

Ik hoop dat de gyn straks ook een mooi portretje van Sjakie maakt!
  woensdag 24 juni 2009 @ 13:35:29 #237
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70322206
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vocht in mijn voeten! Mijn slippers zitten ineens beduidend strakker sinds vanochtend!

oren dichthoud en heel had zingen gaat van LALALALALALALALALALA

en nu heel druk afkloppen gaat.
pi_70323971
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:

Ja, dat krijg je met dit weer Wel vervelend
pi_70324182
WELVERDORIE! Is het gewoon besmettelijk ofzo? Nu heb ik ook een opgezwollen voet.

Alleen mijn rechter, zodat ik nog weemoedig naar één slanke voet kan kijken.

Appels dus?
  woensdag 24 juni 2009 @ 14:37:27 #240
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70324330
groene appels Sorbootje
pi_70324368
Bah
pi_70324581
Ymmy heel veel succes vandaag bij de VK. Ik hoop dat ze je gerust kan stellen en dat je in Feb een mooie beeb gaat krijgen.

Miss sly. Ik hoop dat je een goede uitslag krijgt vandaag.

McLaura fijn weer terug thuis en lekker in je eigen nestje weer kunnen slapen.

Vingerverf. Proficiat

Sorry als ik mensen vergeet, maar ik ben echt bekaf.
Vanwege echo spreekuur moest ik aan het einde van de ochtend naar de praktijk zo'n 4 km verderop aangezien ik niet goed kan fietsen en lopen was dat een beetje een heftige onderneming.
Wel langs de visboer gekomen en lekker vis met zure bommen ingeslagen. Had ik wel verdient vond ik.
Verder weer helemaal goedgekeurd en wat zat beebje opgevouwen op de echo zeg. Helemaal krom opgefrummeld. Het was ook erg lastig geworden om haar op te meten, maar nog steeds netjes volgens het gemiddelde met gemiddeld klein hoofd in verhouding. Ze schatten haar op 2240 gram nu. Ik ben gewoon zo blij
Als ik over 3 weken nog niet bevallen ben krijg ik nog een kijkecho zei de VK. Ik was een beetje emo dat het misschien de laatste keer was dat ik haar zo in m'n buik zou zien.
Maar goed tot nu toe mag ik er ook gewoon vanuit gaan dat ik thuis mag bevallen en alles hier zo'n beetje kan verzamelen en op kan gaan zetten.
Nu eerst effe liggen. Ik klink echt als een oma.
  woensdag 24 juni 2009 @ 14:50:35 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70324801
Vingerverf van harte en een fijne onbezorgde zwangerschap gewenst
pi_70325486
Vingerverf, van harte gefeliciteerd!
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:18:37 #245
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70325807
OMG mijn ogen vallen dicht en ik moet nog ruim 2 uur productief zijn hierzo... en hoe kan het in godsnaam dat buiten de mussen van het dak vallen en ik het hier gewoon koud heb... bah... ik wil gewoon lekker op de bank liggen thuis... sorry voor de klaagzang
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 15:20:08 #246
5428 crew  miss_sly
pi_70325866
vingerverf, welkom en gefeliciteerd!

ymme, succes bij de vk!

McLaura, goed dat je weer thuis bent en fijn dat er niets ernstigs is met de opa van je man!

De uitslagen van vanochtend zijn niet goed, ze zijn allevier verhoogd. Vrijdag dus afspraak bij de diabetesverpleegkundige en de dietiste en dan wordt er ook een afspraak genaakt met de gyn waar ik nu naar wordt overgedragen. Toch alsnog medisch geworden dus, helaas.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70325903
balen Miss!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:24:07 #248
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70325991
Oh, miss-sly, wat zonde! Verdikkie.
Natuurlijk maar goed dat ze het ontdekken en dat er nu goed op alles gelet wordt, maar wel erg balen voor jouw beeld en verwachting.

Vingerverf, gefeliciteerd! Ik wil graag weten wie je bent, maar ik ben slecht hierin!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70326031
Rocka wat een schatje zo op die echo

Beessie fijn dat je straks 2 dagen vrij bent, geniet ervan!

Huup veel plezier in de Efteling

Faja, ik heb ook Ventolin en mag het gewoon blijven gebruiken. Maar de dosis die ik heb is dan ook wel heel erg veel lager dan wat jij hebt, misschien komt het daardoor? De gyn zei in elk geval gisteren nog tegen me dat Ventolin gewoon gebruikt kan worden tijdens de zwangerschap. Ik hoop voor je dat je in elk geval snel te horen krijgt of dat in jouw geval ook is!

Sindell ik zou even je huisarts vragen of je iets voorgeschreven kan krijgen. Ik heb in het begin van mn zwangerschap zetpillen gehad (ben de naam even kwijt.. Emefnogwattes) en die hielpen wel een beetje.

Vingerverf van harte gefeliciteerd

MeNicole gelukkig was het zn knie (hoewel dat ook wel zielig is voor m natuurlijk, maar ok)

Urla fijn dat de echo weer goed was

MissSly wat balen zeg

Hier ook al meer vocht in mn benen en voeten, vanmorgen zaten mn schoenen direct al strak
pi_70326224
Och miss-s.
Balen zeg....
pi_70326331
Oh damn, Miss Sly, dat is even een vette streep door de rekening!
Knuffels!

En voor HappyMe, ook een knuf om de dag door te komen...
Pff ik mag morgen weer de hele dag, ik kan het zoveel slechter volhouden met warm weer!

Ymme, succes vanavond!
Urla, ook gefeli met je mooie echo!
Menicole, kan me de schrik wel voorstellen!
  woensdag 24 juni 2009 @ 15:38:11 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70326565
He bah miss_sly, wat verschrikkelijk balen zeg! Had je net besloten om gewoon lekker zwanger te zijn en thuis te blijven enzo, moet je alsnog naar de gyn.
pi_70327469
Hè verdorie miss_sly, dat is wel jammer zeg
Wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt maar kan me voorstellen dat het niet leuk is.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:12:06 #254
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70327949
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:

De uitslagen van vanochtend zijn niet goed, ze zijn allevier verhoogd. Vrijdag dus afspraak bij de diabetesverpleegkundige en de dietiste en dan wordt er ook een afspraak genaakt met de gyn waar ik nu naar wordt overgedragen. Toch alsnog medisch geworden dus, helaas.
Miss_Sly dat is even mooi balen.
pi_70328031
Karin, is het bij jullie zo verschrikkelijk warm dan? Hier is het gewoon lekker
pi_70328143
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef vingerverf het volgende:
Karin, is het bij jullie zo verschrikkelijk warm dan? Hier is het gewoon lekker
ja het is hier wel goed dooi ja
achter het huis is het 26 graden.
Op zich prima, onder de parasol enzo
Maar achter de kinderen aanrennend wordt het een ander verhaal. (ik werk op een kdv)
* XXXKarinXXX sleept morgen de watertafel naar buiten en parkeert de kids daar maar
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:17:06 #257
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70328154
hier net gekeken en in de achtertuin is het 31 graden,
pi_70328459
Ah, vandaar. Ik heb geen idee hoe warm het buiten is. Gewoon warm, lekker, t-shirt weer. Binnen hier 22 graden, dus ook prima.
En ik heb een dikke trui aan, want koud
pi_70328525
Vingerverf gefeliciteerd met je zwangerschap!

Miss_sly wat balen zeg dat de uitslagen niet goed waren!

Hier is het ook vrij warm, maar goed uit te houden door de wind!
Net de laatste dingen gekocht die we nog nodig hadden, het enige wat nu nog ontbreekt zijn de postzegels voor de geboortekaartjes waarvan we morgen nog even een nieuwe proefdruk gaan ophalen met de namen erop De enveloppen zijn inmiddels ook geschreven
pi_70328616
Miss_Sly, das balen zeg.
Maar wel fijn, dat alles goed in de gaten wordt gehouden.
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:33:51 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70328854
de laatste dingen moeten hier nog gehaald worden maar heb gelukkig nog even.

eerst maar eens een weekend weg, daarna weer druk aan de slag aan het kamertje en de rest
  woensdag 24 juni 2009 @ 16:35:43 #262
35189 Troel
scherp en bot
pi_70328944
Balen dat het niet goed was miss_sly, maar zo erg is de gyn nou ook weer niet hoor

(en nu heb je tijd om eraan te wennen en anders zit je misschien net voor je persweeen dat je ineens medisch wordt en dan heb je geen tijd om te wennen, of nog erger, dat de placenta niet op tijd komt en dat je na de bevalling alsnog moet)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70329040
miss_sly, wat een domper
pi_70329117
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 15:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Ymme, succes vanavond!

Dank je.
Het is nog maar even

Zo maar even snel een pannenkoek bakken Ja daar heb ik echt zin in.

Overigens heb ik het idee, dat ik ondanks niets abnormaals eten, toch dikker ben geworden.
Niet alleen meer aan de voorkant maar ook mijn rollen aan de zijkant En das niet leuk, aangezien ik al zo op mijn eten letten, omdat alles gelijk aanzet.
En nu eet ik juist gezonder dan ooit... omdat ik zwanger ben.
pi_70329866
Miss, balen, maar mag ik vragen waarom precies de gynaecoloog erbij gehaald wordt? dit omdat ik nog gewoon bij de vk loop, er is bij mij niets gezegd over extra medisch gedoe.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:08:18 #266
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70330249
Even een knuf voor miss_sly, echt mega domper. Maar zoals anderen ook al zeiden ben je wel in goede handen (al had je het zelf denk ik anders gewild).

Ymme, veel succes vanavond.

Pff... mijn werkdag zit er gelukkig weer op en ben lekker op de bank geplofd. Nog even koken (altans wat pannen op het vuur en snel de keuken weer uit) en dan hoop ik dat mijn hubby snel thuis is zodat hij de rest van het eten kan afmaken
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 17:16:27 #267
5428 crew  miss_sly
pi_70330514
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef innepin het volgende:
Miss, balen, maar mag ik vragen waarom precies de gynaecoloog erbij gehaald wordt? dit omdat ik nog gewoon bij de vk loop, er is bij mij niets gezegd over extra medisch gedoe.
Het is eigenlijk standaard protocol om overgedragen te worden in geval van zwangerschapsdiabetes. Sowieso moet natuurlijk de diabetes goed gemonitord worden, maar daarnaast moet de baby na de geboorte direct worden gecontroleerd door een kinderarts. De baby lift tijdens de zwangerschap mee op de glucose van de moeder, doet zelf nog niets met glucose en insuline. Tijdens de zwangerschap krijgt de baby dus ook teveel glucose. Na de bevalling moet het lichaam van de baby dit dan over gaan nemenl, maar dat kan wel met wat horten en stoten gaan. Het kan te hoog of ook erg veel te laag zijn. Tot het eigen lichaam het goed overgenomen heeft en een gode balans heeft, moet de baby ook in het ziekenhuis bijven.

Zo is het mij uitgelegd iig. Het medische verhaal zit hem dus vooral in de baby, en eventueel een wat groter kind, zodat de bevalling zwaarder zou kunnen worden en er een kunstverlossing plaatsvindt.

Ik weet dat ik in goede handen ben, en ik zal me zonder morren of enig probleem aan een dieet onderwerpen of desnoods spuiten gaan zetten. Ik heb zo lang gewacht op een kindje, ik ga echt geen enkel risico nemen. Het is gewoon een ontzettende domper, omdat ik echt maanden heb gevochten om iets van de zwngerschap te kunnen maken, emotioneel. Van de gyn toch naar de vk, van poliklinisch bevallen toch thuis, van een hele zwarte periode naar een lichtere met roze momenten, heb ik nu het gevoel terug te zijn bij af. En dat is even nogal wat om mee te dealen.
  woensdag 24 juni 2009 @ 17:24:15 #268
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70330789
miss_sly wat klote dat het toch medisch is geworden
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70332126
quote:

Balen Sly! Hopelijk kun je het zonder of met zo min mogelijk insuline onder controle houden!
pi_70332358
Miss_sly, wat balen zeg... toch naar de gyn ook...

Vingerverf, welkom .
Fake it till you make it...
pi_70332419
quote:
vingerverf, welkom en gefeliciteerd!

ymme, succes bij de vk!

McLaura, goed dat je weer thuis bent en fijn dat er niets ernstigs is met de opa van je man!

Och Vrouwke toch...wat een enorme tegenvaller voor je Is wel helder voor je hoe, wie wat en waar?
#geen
pi_70332494
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 16:28 schreef ymme het volgende:
Miss_Sly, das balen zeg.
Maar wel fijn, dat alles goed in de gaten wordt gehouden.
Veel plezier dalijk Ymme!!!

Ben naar de fysio geweest, hij denkt dat hij me goed kan helpen
Mefke ben erg benieuwd naar jouw adresje, zou me niets verbazen als het dezelfde zou zijn.
Zwangere vrouwen met bekkenklachten komen van heinde en verre naar hem omdat hij een speciale behandelmethode hanteert die niet vaak gehanteerd wordt.
Hij heeft iig geprobeerd om vanalles in mijn bekken recht te zetten, met zijn eigen lichaamskracht en lichaam. Klinkt een beetje wazig, geen idee hoe het heet. Oh ja Son en Breugel, daar zit-ie.

Dalijk naar de pufclub...zal idd puffen worden want tis er sowieso altijd al warm.

[ Bericht 52% gewijzigd door DuchessX op 24-06-2009 18:46:26 ]
#geen
pi_70332610
Eigenlijk ben ik nu 4de op de lijst
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:43:04 #274
18860 sindell
Seriously
pi_70332908
Vast al te laat: maar toch succes en have fun Ymme
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:43:29 #275
190853 RockabeIIa
pi_70332920
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:31 schreef McLaura het volgende:
Eigenlijk ben ik nu 4de op de lijst
je weet je datum?

ymme succes!
pi_70332948
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:43 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

je weet je datum?
Jep Tussen FTA en Panda in, en that's all I want to say about it
pi_70333037
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef McLaura het volgende:

[..]

Jep Tussen FTA en Panda in, en that's all I want to say about it
Spannend meis!!! Is het fijn voor je dat je precies weet wanneer het gebeuren gaat?
#geen
pi_70333040
Whaa, is er iemand in de zaal die een samenvatting kan maken?

Het enige wat ik heb meegekregen is dat Tessie een zoon heeft! Hieperdepiep Hoera!

Ik ben eergister teruggekomen uit Barcelona. Was heerlijk, hoewel ik het slenteren van cathedraal naar Ramblas en weer terug en zo in 30 graden wel wat onderschat heb. Daarom zijn we de tweede en de derde dag maar op het strand gaan liggen.
Eigenlijk harstikke zonde natuurlijk, maar wel erg lekker! Heb me dan ook niets aangetrokken van m'n zwangerschapsmaskertje, dus zit nu lekker onder de vlekken.

Ons meiske in m'n buik vond het ook lekker. M'n buik was zo soepel dat ik 'r voor 't eerst echt van buitenaf goed voelde liggen. Ook heeft ze voor het eerst echt 'gericht' tegen mijn moeders hand geschopt, toen die tegen d'r billen duwde.

Ik ben zo verliefd en verheug me er zo op om 'r te leren kennen!

Ga jullie van nu af aan weer volgen, ladies!
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:47:36 #279
95408 Incantrix
pi_70333043
Aahh, Duchess, je maakt me aan het blozen Je bent lief En jemig zeg, het verhaal dat je vertelt van je eerdere pijn, daar schrik ik me dus echt helemaal kapot van. Twíntig minuten out van de pijn, jémig! Ben wel erg blij voor je dat je dat nu in elk geval minder hebt, al zou ik denk ik wel bang zijn voor die pijn van toen weer.. Sterkte ermee! Was alles ok bij de fysio? Of heb ik daar nu weer overheen gelezen?

Vingerverf, van harte gefeliciteerd zeg! Wat leuk dat jij je nu ook bij het clubje voegt. Haha, nu hebben we een Vingerverf en een Kleurdoos bij OUD, fleurig zo

Oh Sorbootje, erg herkenbaar.. Ik heb niet eens zo heel veel last van hormonale buien (en nee, dat zeg ik niet, dat zegt mijn lief ), maar gisteravond bén ik me toch van leer getrokken tegen mijn broertje, omdat ik verkeerd begreep dat hij met ons mee probeerde te denken i.p.v. commentaar te geven op de door mij bedachte oplossing..

Ymme, hoe was het bij de vk? Of is je afspraak echt in de avond? Hoe dan ook, ik hoop op mooi nieuws

Rocka, ooohhh!! Dat is toch wel echt héul erg mooi ja, da's een mooi en bijzonder, echt een mooi cadeau'tje voor jezelf idd! Goed van je dat je dat gewoon lekker gedaan hebt En het commentaar van je lief ook, haha!

Miss_Sly, bah Balen hoor, dat het uiteindelijk toch niet goed is. Een medische indicatie nu dus. Hoop voor je dat je je rust erin zal kunnen vinden..

Wie schreef er nu iets over Rennie Deflatine? Bar volgens mij? Anyway, bedankt voor de tip, lief is nu op pad om dat ook voor mij te halen, ik ben vandaag echt het gevoel dat ik een ballon heb ingeslikt en loop al de hele dag onbedaarlijk te boeren en te kokhalsen. Heel naar (en oncharmant ook, sta je bij de dierenarts.. Haha )

Ik ben daarstraks trouwens bij de dierenarts geweest voor de jaarlijkse prikjes en heb echt veel interessante tipjes gekregen over hoe we het strakjes ook voor de katten een goede ervaring kunnen maken als er een kindje in huis komt. Ik ben echt doodsbenauwd dat ze het rot gaan krijgen, ik wil echt mijn katten niet kwijt. Hebben jullie eigenlijk huisdieren? Bar in elk geval wel volgens mij, bij de kinderkamertjes en de buikenfoto's staat er telkens zo'n schattig katje op de foto Hoe gaan jullie dat strakjes doen?
3!
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:49:24 #280
95408 Incantrix
pi_70333092
Welkom terug Ssserpente Fijn dat je het zo heerlijk gehad hebt, en een gericht schopje, jeej!

Ehm, een samenvatting? Jemig.. Ik durf het eigenlijk niet aan, veels te bang dat ik mensen vergeet
3!
  woensdag 24 juni 2009 @ 18:55:31 #281
57497 happyme28
I'm so happy
pi_70333248
Ssserpente, welkom back!! Jaloers.. .Barcelona is zooo fantastisch, ik wil er snel weer heen.

Duch, dat vooruitzicht klinkt goed. Hoop echt dat je adresje het goed kan behandelen. Pijn vrij (of veel minder) zou toch wel heerlijk zijn lijkt me.
pi_70333253
Sssserpente, fijn dat je het zo leuk hebt gehad en dat je zo flieft bent

Incantrix, hopelijk gaat de rennie helpen! Wij hebben ook huisdieren, 3 katten en 2 honden (van die golden retriever sulletjes zeg maar). We betrekken ze er nu al regelmatig bij, laten ze even neuzen op de kinderkamer, zodat dat allemaal voor hen niet nieuw en vreemd is straks als de baby er is. Verder zijn we van plan om de dieren ook -tot op bepaalde hoogte- te betrekken bij de baby. Snuffelen, kusje of kopje geven, begroeten. Tot wij aangeven dat het genoeg is en dan moeten ze hun eigen gang weer gaan
We hadden onlangs een vriendin met haar zoontje van 9 weken hier en dat ging hartstikke goed. Alle dieren wilden even kijken en snuffelen, ze vonden het erg interessant allemaal Ik denk dat zolang je de dieren niet buitensluit en ook nog aandacht geeft, het best goed komt hoor. Hoeveel katten hebben jullie?
#geen
pi_70333511
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:55 schreef happyme28 het volgende:
Ssserpente, welkom back!! Jaloers.. .Barcelona is zooo fantastisch, ik wil er snel weer heen.

Duch, dat vooruitzicht klinkt goed. Hoop echt dat je adresje het goed kan behandelen. Pijn vrij (of veel minder) zou toch wel heerlijk zijn lijkt me.
Als ik alleen al 'snachts kan slapen en omdraaien zonder pijn ben ik al zeer tevreden En dit gaan we zeker bereiken aldus meneer de fysiotherapeut
#geen
pi_70333779
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Spannend meis!!! Is het fijn voor je dat je precies weet wanneer het gebeuren gaat?
Ja, al is het feit dat ik een ks krijg nog een veel fijner idee!
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:16:03 #285
95408 Incantrix
pi_70333871
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:55 schreef DuchessX het volgende:
..

Incantrix, hopelijk gaat de rennie helpen! Wij hebben ook huisdieren, 3 katten en 2 honden (van die golden retriever sulletjes zeg maar). We betrekken ze er nu al regelmatig bij, laten ze even neuzen op de kinderkamer, zodat dat allemaal voor hen niet nieuw en vreemd is straks als de baby er is. Verder zijn we van plan om de dieren ook -tot op bepaalde hoogte- te betrekken bij de baby. Snuffelen, kusje of kopje geven, begroeten. Tot wij aangeven dat het genoeg is en dan moeten ze hun eigen gang weer gaan
We hadden onlangs een vriendin met haar zoontje van 9 weken hier en dat ging hartstikke goed. Alle dieren wilden even kijken en snuffelen, ze vonden het erg interessant allemaal Ik denk dat zolang je de dieren niet buitensluit en ook nog aandacht geeft, het best goed komt hoor. Hoeveel katten hebben jullie?
Dank je wel

Ik heb er 3 en wat je nu schrijft was in essentie ook wat de dierenarts zei. Hij had er nog wat kleine dingen bij (wist je dat een deel van de kindjes die een allergische reactie op katten en vast ook honden de oorzaak vind in het vroeg in aanraking komen met wormen die bij het huisdier des huizes leven? Ikke niet! Ontwormen dus, die hap ) en ik ben blij dat ik het er even over heb gehad met hem. Hij is echt supergrondig en neemt heel erg veel tijd voor je, zó fijn altijd.. Ik ben eigenlijk met name ook bang voor 1 van de drie katten, zij is nogal stressig en eenkennig, ze loopt de hele dag achter me aan en als ik ook maar haar kant uitkijk gaat ze blèren om aandacht. Bij haar heb ik dus echt het gevoel dat ik er iets mee moet, anders gaat ze het zwaar krijgen en ik wil haar niet kwijt, want het is zo'n schatje
3!
pi_70334208
Incantrix: Mijn ervaring (ook bij anderen) is dat katten een baby als een kitten zien en er héél voorzichtig mee zijn.

Jah, mijn nick was een beetje ongelukkig ivm kleurdoos Maar dat bedacht ik pas later. Ik wilde Bolleke registreren, maar die was al bezet en toen wist ik het niet meer.
En er lag een verpakking vingerverf voor me Vandaar
  woensdag 24 juni 2009 @ 19:33:28 #287
95408 Incantrix
pi_70334412
Haha, nouja, ik vond het eigenlijk vooral wel gezellig staan En thnx voor het delen van je ervaring (hmpf, dat klinkt wel erg Oprah, he? ) met katten, fijn om te horen.. Ik heb er an sich ook wel een goed gevoel bij, alleen ja, katten zijn katten he? Ik heb ze al hun hele leven en zou echt niet weten wat ik moest als ik ze weg moest doen..
3!
pi_70334941
Oei, ik heb even een paar dagen gemist..... Heb even snel gelezen dus sorry dat ik over heel veel dingen niets zeg.. maar een felicitatie vergeet ik niet
Tessie, gefeliciteerd met je prachtige zoon
Echt, vanaf nu ga ik elke dag lezen en schrijven.... Het vervelende is gewoon dat ik vaak op mijn werk niet kan lezen en in de avond weer druk met iets anders ben.

Vandaag een beetje verwarrend nieuws gekregen. Zoals sommige wel weten ben ik hier gekomen via het topic als zwanger worden moeilijk.... Via icsi ben ik nu dus zwanger van mijn meisje . Nu moest mijn man voor iets anders naar de uroloog en is er een echo gemaakt en nu blijkt hij dus een spatader in zijn bal te hebben. Dit kan de vruchtbaarheid behoorlijk beinvloeden (kan, hoeft niet). Maar, maar waarom hebben ze dat nooit eerder onderzocht??!! En zou het zo kunnen beinvloeden dat we voor een eventueel tweede kindje geen icsi hoeven te doen?? Iemand ervaring met een spataders in dat gebied? Ik weet dat dit misschien beter in een ander topic kan maar toch even hier neer gezet.

Jeetje, miss sly, ik lees nu pas dat je suiker niet goed is. Ik hoop dat het goed met je gaat, deze tegenslag is niet makkelijk.
En Mc Laura, je hebt al een datum!! pfff lijkt me zo gek om al te weten wanneer je kleine uk wordt geboren.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_70335331
Sproet, mijn man is daar wel op onderzocht, vreemd hoor!
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:00:22 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70335334
Sproetje, wellicht zijn er idd meiden in het 'als zwanger worden' topic die meer weten.
Ik denk te weten dat het iets is dat vrij simpel verholpen kan worden en dat het daarna de kansen idd aanzienlijk verbetert. Gek dat ze daar eig. niet naar gekeken hebben...
pi_70335444
De gyn heeft wel gevraagd of we nog een spatader hadden gezien en ik heb hem goed geinspecteerd maar er is van de buitenkant niets te zien. Dus daar hebben we toen nee op gezegd. Over verder onderzoek heeft ze het nooit gehad...
  Moderator woensdag 24 juni 2009 @ 20:03:43 #292
5428 crew  miss_sly
pi_70335455
sproetje, hier vind je wat meer info daarover. Het is een regelmatig voorkomende oorzaak voor vemrinderde vruchtbaarheid bij mannen en het is vaak wel te behandelen.
Wel vreemd dat ze dat niet onderzocht hebben.
pi_70335603
Dankje miss sly! Dat is volgens mij ook de behandeling die hij binnenkort krijgt....
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:08:36 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70335647
Het zou wel super zijn als het idd zou betekenen dat het de volgende keer gewoon spontaan zou moeten kunnen gaan lukken!
pi_70335969
Jemig wat is het hard gegaan in dit topic

Ehm ik ben wel bijgelezen maar noem wsl laaaang niet iedereen

Miss_Sly wat jammer van je uitslag ik had gehoopt voor je dat het allemaal positief zou zijn.

Dames met vochtige problemen enzo vervelend ja, hier zwelt t ook weer op maar het zal vast ook met t weer te maken hebben.

Ehm... crap. Ik ben het echt weer vergeten Vingerverf welkom

Ssserpente wat klink je verliefd zo leuk! Welcome back!

Laura feli met je datum, iets om echt naar toe te leven

Wij zijn weer terug uit de efteling, heerlijk weer ik heb echt genoten maar na weer even gezeten te hebben merk ik wel dat alles nu zeer doet nouja ach, vanavond maar even een bad vol laten lopen.
Incantrix, ik heb nog even snel gekeken, pirana is idd offlimits voor zwangere vrouwen. Too bad
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:18:41 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70336014
Huup, wat gebruik, jij nou ook al weer allemal voor (of beter gezegd, tegen) al dat vocht?
pi_70336120
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, wat gebruik, jij nou ook al weer allemal voor (of beter gezegd, tegen) al dat vocht?
Solidago van Dr. Vogel. op advies van de VK. Ik heb het later nog eens nagevraagd maar het kon volgens haar echt geen kwaad tijdens de zwangerschap, zolang je de dagelijkse dosis niet overschrijdt.
En 2 a 3 liter water op n dag. Verder eigk niets ik wil wel appeltjes halen nog haha.

Oh en ik moet van mn vk langs een voetzool reflexologe, die kan dingen met voeten en vocht enzo het schijnt te werken als een trein maar ik heb nog geen tijd gehad om langs te gaan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70336161
Incantrix, wij hadden een poes en zij en x waren echt helemaal stapelgek op elkaar.
De kat was heel erg voorzichtig met haar, en de katten van mijn ouders zijn dat ook wel
Enige nadeel was dat x al direct begon met niezen en mijn gevoel zei me allergie.
De kat was weg en alles over, als we nu bij oma komen reageert ze helemaal dolblij op de poezen.
Zo jammer dat ze er echt niet goed tegen kan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 24 juni 2009 @ 20:26:07 #299
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70336262
Ik kreeg ook voetzolenreflextherapie vorige keer .

Voor mijn slaapprobleem en later om de bevalling op te wekken . Nou, het heeft z'n doel niet bereikt, maar ik had wel mooi elke week een lekkere voetmassage, vergoed door de verzekering .

Zo, dat was mijn reactie voor vandaag .

ps: Mijn katten moeten niet zoveel van Stella hebben . Ook niet toen ze nog niet aan hun staarten en poten trok .
pi_70337437
Hier ook een kind-negerende kat in huis
Ze heeft nog nooit naar Meike omgekeken, en nu smeert ze hem als Meike in de buurt komt.
We hadden aan het eind van de zwangerschap wel ballonnen in de box gelegd, dat werkte goed. Tenminste, wij denken dat ze er niet in heeft gelegen ;-)
pi_70337621
En dicht
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')