Tsja, ik probeer tussendoortjes zoveel mogelijk te vermeiden, omdat mijn lichaam daar niet zo goed op reageert (als in snel aankomen) maar ik zal de dietiste anders eens mailen of ze tips heeft. Misschien is citroenthee een idee?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:47 schreef Incantrix het volgende:
Happy, heb je al eens iets met citroen of pepermunt geprobeerd? Op een pepermuntje sabbelen kan helpen tegen de misselijkheid en wat bij mij persoonlijk werkte als een gek: sorbetijs citroen van de Albert Heijn, een paar hapjes daarvan en het was wegEn misschien zeg ik nu wel iets heel stoms, maar eigenlijk ben ik blij te horen dat je misselijk bent.. Dat is een goed teken he?
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
B-man's geniale opmerking toen we uit de auto stapten voor het echobureau: 'Zo! Daar zijn we weer!'
Als het er 2 zijn hoop ik wel op een eeneiigequote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:42 schreef Incantrix het volgende:
Co_Ol, wat een geweldig gevoel is dat he, die eerste echo? Ben benieuwd of ze de volgende keer vast kunnen stellen of het er echt 2 zijn of niet!
Ergens begrijp ik het nu allemaal weer een beetje... Gewoon omdat ik er nu een beeld bij heb, denk ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
aaah lief, het blijft toch onvoorstelbaar dat er zoiets moois in je groeit!
Dat verwoord je mooi!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
aaah lief, het blijft toch onvoorstelbaar dat er zoiets moois in je groeit!
Misschien ga ik dat ook wel doen ja, (als ik wat weken verder ben dan nu) ik heb het geld er denk ik toch wel voor over nu ik zo deze superduidelijke beelden zie!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Puppejeanne, een 3D-echo helpt daar wel bij
Ja maar als je medisch word mag je meteen komenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:51 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Ook als je poliklinsch in het zkh (ui teigen wil) bevalt, moet je met weeën in de auto.
lijkt me wel relaxter dan met spoed, maar toch. het is prima te doen
mits er geen hobbels in de weg zitten en er rustig / evenwichtig gereden wordt...
Ik moet ook toegeven dat ik eerst even op de klok keek voor ik het posttequote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef vingerverf het volgende:
[..]
Ik moet ook toegeven dat ik eerst even op de klok keek voor ik het postte
Oja, en ik ben zwanger
Welkom!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef vingerverf het volgende:
[..]
Oja, en ik ben zwanger
Vertel vertel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef vingerverf het volgende:
[..]
Oja, en ik ben zwanger
Daarom ben je ook hier in dit topic.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:43 schreef vingerverf het volgende:
[..]
Oja, en ik ben zwanger
Als het is wie ik denk dat het is stond ze niet op mijn lijstje.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Welkom!
Ben je iemand van BE's lijstje![]()
![]()
![]()
Dank je welquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Welkom!
Ben je iemand van BE's lijstje![]()
![]()
![]()
OMG, hoe kun je nu uit een username en 2 posts weten wie het isquote:Op woensdag 24 juni 2009 11:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als het is wie ik denk dat het is stond ze niet op mijn lijstje.![]()
Gelukkig is er niets ernstigs ja.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:18 schreef McLaura het volgende:
Met mijn mans opa is alles oké, geen kanker zoals mijn schoonzus beweerde, en zelfs helemaal geen gezwel .
Firma List en Bedrog heeft haar bestaan maar weer bewezen dus.....
Mijn man heeft niet eens verteld dat ik in het ziekenhuis lag, ze zijn toch niet betrokken volgens hem. We zijn wel heel blij dat er niks ernstigs met opa is!!!
En on-topic : ik ben een meter in omvang gegroeid voor mijn gevoel en al mijn shirts zijn in een paar dagen te kort geworden.
Is ook spannend, maar gaat vast helemaal goed komen! Datummeerling toch?quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:57 schreef ymme het volgende:
Vanavond om 19.00 uur naar de VK.
Vind het zo spannend gewoon.
Heb gewoon echt zenuwen, en die maken mij nog misselijker.
Jij al naar de VK geweest? Zul je vast al gemeld hebben hierzo, maar ben nogal vergeetachtig.quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:15 schreef sindell het volgende:
[..]
Is ook spannend, maar gaat vast helemaal goed komen! Datummeerling toch?
Mja maandag. Ik zag nog niet veel, was 0,47 cm, maar wel konden we al een hartje zien. Nou ja het was min of meer een knipperend gevalletje... Maar er zat wel wat!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:20 schreef ymme het volgende:
[..]
Jij al naar de VK geweest? Zul je vast al gemeld hebben hierzo, maar ben nogal vergeetachtig.
Wat heb je toen gezien/gehoord (echo ofzo)
Nou, deze is wel met wat inside info hoor. Zie wat ze zelf zegt over informeren enzo.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:19 schreef happyme28 het volgende:
[..]
OMG, hoe kun je nu uit een username en 2 posts weten wie het is![]()
als het klopt dan
![]()
Ja dat las ik later ook, maar dat postte ze gelijk met mij. Anyway, ik ben ook altijd erg slecht in klonen, dus ik hoor het wel als ze uit de kloon komtquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, deze is wel met wat inside info hoor. Zie wat ze zelf zegt over informeren enzo.![]()
En gisteren hadden we een gesprekje over kloons. 1 + 1![]()
Normaal zie ik het nog niet als het pal voor mijn neus staat hoor!
Wauw, wat een superfoto!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:11 schreef RockabeIIa het volgende:
een klein glimlachje dan
[ afbeelding ]
Helaas foto van foto
Hij was heel erg druk maar zag er oh zo tevreden uit
oren dichthoud en heel had zingen gaat van LALALALALALALALALALAquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vocht in mijn voeten!Mijn slippers zitten ineens beduidend strakker sinds vanochtend!
*appels... waar zijn mijn appels!
*kind halen gaat en de boel uit gooit!
Ja, dat krijg je met dit weerquote:Op woensdag 24 juni 2009 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
Vocht in mijn voeten!Mijn slippers zitten ineens beduidend strakker sinds vanochtend!
*appels... waar zijn mijn appels!
*kind halen gaat en de boel uit gooit!
Miss_Sly dat is even mooi balen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
De uitslagen van vanochtend zijn niet goed, ze zijn allevier verhoogd. Vrijdag dus afspraak bij de diabetesverpleegkundige en de dietiste en dan wordt er ook een afspraak genaakt met de gyn waar ik nu naar wordt overgedragen. Toch alsnog medisch geworden dus, helaas.
ja het is hier wel goed dooi jaquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:13 schreef vingerverf het volgende:
Karin, is het bij jullie zo verschrikkelijk warm dan? Hier is het gewoon lekker
Dank je.quote:
Het is eigenlijk standaard protocol om overgedragen te worden in geval van zwangerschapsdiabetes. Sowieso moet natuurlijk de diabetes goed gemonitord worden, maar daarnaast moet de baby na de geboorte direct worden gecontroleerd door een kinderarts. De baby lift tijdens de zwangerschap mee op de glucose van de moeder, doet zelf nog niets met glucose en insuline. Tijdens de zwangerschap krijgt de baby dus ook teveel glucose. Na de bevalling moet het lichaam van de baby dit dan over gaan nemenl, maar dat kan wel met wat horten en stoten gaan. Het kan te hoog of ook erg veel te laag zijn. Tot het eigen lichaam het goed overgenomen heeft en een gode balans heeft, moet de baby ook in het ziekenhuis bijven.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:58 schreef innepin het volgende:
Miss, balen, maar mag ik vragen waarom precies de gynaecoloog erbij gehaald wordt? dit omdat ik nog gewoon bij de vk loop, er is bij mij niets gezegd over extra medisch gedoe.![]()
Balen Sly! Hopelijk kun je het zonder of met zo min mogelijk insuline onder controle houden!quote:Op woensdag 24 juni 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
De uitslagen van vanochtend zijn niet goed, ze zijn allevier verhoogd. Vrijdag dus afspraak bij de diabetesverpleegkundige en de dietiste en dan wordt er ook een afspraak genaakt met de gyn waar ik nu naar wordt overgedragen. Toch alsnog medisch geworden dus, helaas.
Och Vrouwke toch...wat een enorme tegenvaller voor jequote:Op woensdag 24 juni 2009 15:20 schreef miss_sly het volgende:
vingerverf, welkom en gefeliciteerd!
ymme, succes bij de vk!
McLaura, goed dat je weer thuis bent en fijn dat er niets ernstigs is met de opa van je man!
Veel plezier dalijk Ymme!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:28 schreef ymme het volgende:
Miss_Sly, das balen zeg.
Maar wel fijn, dat alles goed in de gaten wordt gehouden.
Jepquote:
Spannend meis!!!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
JepTussen FTA en Panda in, en that's all I want to say about it
Als ik alleen al 'snachts kan slapen en omdraaien zonder pijn ben ik al zeer tevredenquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:55 schreef happyme28 het volgende:
Ssserpente, welkom back!! Jaloers.. .Barcelona is zooo fantastisch, ik wil er snel weer heen.
Duch, dat vooruitzicht klinkt goed. Hoop echt dat je adresje het goed kan behandelen. Pijn vrij (of veel minder) zou toch wel heerlijk zijn lijkt me.
Ja, al is het feit dat ik een ks krijg nog een veel fijner idee!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:47 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Spannend meis!!!Is het fijn voor je dat je precies weet wanneer het gebeuren gaat?
Dank je welquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:55 schreef DuchessX het volgende:
..
Incantrix, hopelijk gaat de rennie helpen! Wij hebben ook huisdieren, 3 katten en 2 honden (van die golden retriever sulletjes zeg maar). We betrekken ze er nu al regelmatig bij, laten ze even neuzen op de kinderkamer, zodat dat allemaal voor hen niet nieuw en vreemd is straks als de baby er is. Verder zijn we van plan om de dieren ook -tot op bepaalde hoogte- te betrekken bij de baby. Snuffelen, kusje of kopje geven, begroeten. Tot wij aangeven dat het genoeg is en dan moeten ze hun eigen gang weer gaan
We hadden onlangs een vriendin met haar zoontje van 9 weken hier en dat ging hartstikke goed. Alle dieren wilden even kijken en snuffelen, ze vonden het erg interessant allemaalIk denk dat zolang je de dieren niet buitensluit en ook nog aandacht geeft, het best goed komt hoor.
Hoeveel katten hebben jullie?
Solidago van Dr. Vogel. op advies van de VK. Ik heb het later nog eens nagevraagd maar het kon volgens haar echt geen kwaad tijdens de zwangerschap, zolang je de dagelijkse dosis niet overschrijdt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, wat gebruik, jij nou ook al weer allemal voor (of beter gezegd, tegen) al dat vocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |