Aahh, Duchess, je maakt me aan het blozen

Je bent lief

En jemig zeg, het verhaal dat je vertelt van je eerdere pijn, daar schrik ik me dus echt helemaal kapot van. Twíntig minuten out van de pijn, jémig! Ben wel erg blij voor je dat je dat nu in elk geval minder hebt, al zou ik denk ik wel bang zijn voor die pijn van toen weer.. Sterkte ermee!

Was alles ok bij de fysio? Of heb ik daar nu weer overheen gelezen?
Vingerverf, van harte gefeliciteerd zeg!

Wat leuk dat jij je nu ook bij het clubje voegt. Haha, nu hebben we een Vingerverf en een Kleurdoos bij OUD, fleurig zo

Oh Sorbootje, erg herkenbaar.. Ik heb niet eens zo heel veel last van hormonale buien (en nee, dat zeg ik niet, dat zegt mijn lief

), maar gisteravond bén ik me toch van leer getrokken tegen mijn broertje, omdat ik verkeerd begreep dat hij met ons mee probeerde te denken i.p.v. commentaar te geven op de door mij bedachte oplossing..
Ymme, hoe was het bij de vk? Of is je afspraak echt in de avond? Hoe dan ook, ik hoop op mooi nieuws

Rocka, ooohhh!!

Dat is toch wel echt héul erg mooi ja, da's een mooi en bijzonder, echt een mooi cadeau'tje voor jezelf idd! Goed van je dat je dat gewoon lekker gedaan hebt

En het commentaar van je lief ook, haha!
Miss_Sly, bah

Balen hoor, dat het uiteindelijk toch niet goed is. Een medische indicatie nu dus. Hoop voor je dat je je rust erin zal kunnen vinden..

Wie schreef er nu iets over Rennie Deflatine? Bar volgens mij? Anyway, bedankt voor de tip, lief is nu op pad om dat ook voor mij te halen, ik ben vandaag echt het gevoel dat ik een ballon heb ingeslikt en loop al de hele dag onbedaarlijk te boeren en te kokhalsen. Heel naar (en oncharmant ook, sta je bij de dierenarts.. Haha

)
Ik ben daarstraks trouwens bij de dierenarts geweest voor de jaarlijkse prikjes en heb echt veel interessante tipjes gekregen over hoe we het strakjes ook voor de katten een goede ervaring kunnen maken als er een kindje in huis komt. Ik ben echt doodsbenauwd dat ze het rot gaan krijgen, ik wil echt mijn katten niet kwijt. Hebben jullie eigenlijk huisdieren? Bar in elk geval wel volgens mij, bij de kinderkamertjes en de buikenfoto's staat er telkens zo'n schattig katje op de foto

Hoe gaan jullie dat strakjes doen?