TheFrankey, wat een mooi kereltje zeg, nogmaals gefeliciteerd

En dan zwaaien we je het topic maar uit he?
Co_Ol, wat een geweldig gevoel is dat he, die eerste echo? Ben benieuwd of ze de volgende keer vast kunnen stellen of het er echt 2 zijn of niet!
Duchess, fijn dat je al zo snel terecht kunt bij de fysio, nu maar hopen dat je ook snel van de pijn af bent.. Het zit jou ff niet zo mee he?

Miss_Sly, bah, morgen dus fijn een paar uur ziekenhuis.. Heb je je computerspel/boek/tijdschriften/andere
leuke bezighoudmeuk al klaarliggen?
Lijnloos, ik ben veels te laat, maar toch een hele fijne vakantie gewenst hoor!

Huuphuup, nou zeg, wat bijzonder.. Het ging er vandaag op mijn werk over dat we een uitje met de afdeling krijgen en we hadden de efteling bedacht (en dat is goedgekeurd al), dus toen dacht ik "dan moet ik wel even uitzoeken of ik in de droomvlucht mag (de rest maakt me niet zo veel uit

).. Verdomd als het niet waar is, kom ik dit topic in en is één van de eerste gesprekken die ik lees naar aanleiding van jouw efteling/droomvlucht-vraag! Waarom zou je trouwens niet in de Villa Volta mogen? Daar gebeurt toch eigenlijk nauwelijks iets? Of kunnen zwangere vrouwen er off-balance van raken ofzo?

Ik ben ook efteling-fan, dus ik zou echt heel blij zijn als ons werk-uitje daro gaat plaatsvinden!
Chan, hè, naar om in de onzekerheid te zitten. Aan de andere kant zijn er in elk geval geen ernstige dingen uitgekomen, dus daar denken we dan maar even aan he?
Rocka, hoe was je echo??
Ehm.. *denkdenk*
Ik vergeet vast allemaal mensen.. Nouja, dan maar even een

dan!
Hiero gaat het beter, ik heb nog steeds de hele dag door wel wegtrekkers, maar die zijn nog niet half zo erg als degenen die ik gisteren had. Ik doe lekker rustigaan (mijn collega dacht vanmorgen dat ik dreigde flauw te vallen omdat ik zo langzaam liep

) en beweeg me met een zwangerentempo, en dat helpt geloof ik wel.
Hum, en ik wilde nog iets vertellen, maar ik weet het dus echt niet meer. Het ging vast over hoe vergeetachtig ik de laatste weken ben..
Ohja, dat was het! Vanaf hoeveel weken hebben de mensen die ervaring hebben met nesteldrang daar last van? Ik was daarstraks even aan het schoonmaken en ik betrapte me op beschamende gedachten die ik anders nóóit zou hebben.. Zo van "Goh, we moeten toch écht eens de koelkast en de vriezer van de plek afhalen binnenkort" en "Zou er eigenlijk veel stof ónder het keukenblok liggen?"

Ik dacht eigenlijk dat nesteldrang pas veel later kwam..
[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 23-06-2009 20:54:02 ]