Precies, het moment dat er 200k woningen op Funda staan trekt dat weer aandacht van de media wat weer resulteert in minder gunstige sentimenten wbt de aankoop van woningen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Ach, af en toe moeten er wat huisjes uit het bestand om de tijd die ze te koop staan te "resetten"
23 Juli, dat wordt de datum van de magische 200k-doorbraak.quote:
Dat interesseert Funda echt niet hoor. Hoe meer keus hoe meer views zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies, het moment dat er 200k woningen op Funda staan trekt dat weer aandacht van de media wat weer resulteert in minder gunstige sentimenten wbt de aankoop van woningen.
Funda is gewoon een instrument van de NVM toch? die lui noemen de dag na een aanval met kernwapens op Amsterdam nog een uitstekende dag om te kopenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat interesseert Funda echt niet hoor. Hoe meer keus hoe meer views zou ik zeggen.
funda is van wegener hoor, en die hebben belang bij volume en niks anders.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Funda is gewoon een instrument van de NVM toch? die lui noemen de dag na een aanval met kernwapens op Amsterdam nog een uitstekende dag om te kopen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:36 schreef Sjabba het volgende:
Krijg ik gewoon gelijk met mijn dalende trend...
Ik zie hier trouwens wel ineens flink de verkopen in het segment +/- 300.000 aantrekken... Met name "sfeervolle" woningen...
o, eens hoor, alhoewel ik het wel opvallend vind dat de laatste dagen er best veel huizen bij gekomen zijn, maar kennelijk nog veel meer huizen afgemeld. Of zouden veel mensen die na zes maanden zonder kosten onder hun makelaar uitkunnen hun huis uit de verkoop halen? Dat hoor ik wel steeds meer.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:53 schreef LXIV het volgende:
De fundateller is nog steeds niet uit de uptrend. Daar veranderen een paar duizend woningen helemaal niks aan.
Ja, ik weet niet of er nu bewust gemanipuleerd wordt. Ik geloof van niet, in ieder geval niet om die teller onder de 200K te houden. Misschien dat er wel wat woningen af en toe een paar dagen uit het bestand verdwijnen om ze als "nieuw op de markt" wederom te presenteren. Dat zou wel kunnen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:54 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
o, eens hoor, alhoewel ik het wel opvallend vind dat de laatste dagen er best veel huizen bij gekomen zijn, maar kennelijk nog veel meer huizen afgemeld.
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is, ik constateer meer verkopen. Overigens wel in betere buurten en met name de oudere reeds opgeknapte woningen. Sommige verkopen hier nog weer binnen 4 weken...quote:
maar niet per se minder waar.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 09:36 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er niets aan de hand is, ik constateer meer verkopen. Overigens wel in betere buurten en met name de oudere reeds opgeknapte woningen. Sommige verkopen hier nog weer binnen 4 weken...
En je plaatje is al zo oud en gaar ondertussen..
Jahoor, negeer gewoon mijn constatering hierboven en houd vast aan je plaatje.... Hoezo oogkleppen...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |