Wil jij je stukkie over Helmond nog? Dan moet je nu online komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Gelijk heb jequote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja hallooo dat ben ik met je eens maar t jochie is 10 jaar jonger.. gaat beetje ver vind je niet
Heb me pedo-pas niet verlengd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
Trouwens je hebt geen pedopas meer nodig hij is al 18 geweest.ohwww jaaa dat is zooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Wel blijven op lettenquote:
Orgineel inderdaadquote:
Een orginele uitzonderingquote:
quote:
Gelukkig heb je FOK! daar is altijd vermaakquote:Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef mafkees01 het volgende:
Zometeen maar pitten denk... Morgen hele dag lekker vrij
Zal wel saai worden denk.. Niet heul veel te doen
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef mafkees01 het volgende:
Zal ik helpen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Ik moet morgen een herexamen Nederlands maken. Kan alleen de motivatie niet vinden er nog iets aan te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker hè?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef mafkees01 het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Ik moet morgen een herexamen Nederlands maken. Kan alleen de motivatie niet vinden er nog iets aan te doen.
Succes morgenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wil jij je stukkie over Helmond nog? Dan moet je nu online komenIk lig al in mijn bedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ik helpen?
Ik wilde al zeggen, hoe wilde je dat doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vanavond gaat het zeker niet meer lukken.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en nu snel in de boeken
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:
Trusten Tijn.quote:
Ja, dat zijn normale termen hierquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, hoe wilde je dat doen dan?![]()
[..]
Nee, vanavond gaat het zeker niet meer lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, hoe wilde je dat doen dan?![]()
quote:
Slaap lekker, TIjnquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
teleurstellend, neem een voorbeeld aan Auto_
Een voorbeeld aan mij nemen? Why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
teleurstellend, neem een voorbeeld aan Auto_
Ach, ik sta al een dikke 7. Daarom is het ook zo lastig mezelf te motiveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Fok! is ook in het Nederlands, misschien steek ik er wat van op.
quote:
Ik weet wel waaromquote:
Slaap lekker Tijnquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]CueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fokken?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ik sta al een dikke 7. Daarom is het ook zo lastig mezelf te motiveren.![]()
Maar Fok! is ook in het Nederlands, misschien steek ik er wat van op.
ikke?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar ze twijfelt nog
[..]
quote:
nou eigenlijks wel jahquote:Op maandag 22 juni 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voel je je aangesproken dan?
hoi hoiquote:
Leg uit....?quote:
Op dit moment niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je werkt hard voor je studie en daar buiten
Je doet gewoon alsof!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leg uit....?
[..]
Op dit moment niet hoor
Zeker geen tentamens meerquote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leg uit....?
[..]
Op dit moment niet hoor
quote:
Hoi!quote:
Juistquote:
Ja, woensdag en vrijdagquote:Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker geen tentamens meer
hoooiquote:
Ja.quote:
Ja EN , veder geen vragen?quote:
Ja.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja EN , veder geen vragen?
Hoi, maar dat had ik al gezegdquote:
Hoi.quote:
quote:
Ow haha. Kan gebeuren toch?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dacht dat het newbie was?
Daar hou ik je aan!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
Sorry, ik ben irritant. Ik ga mijn boek erbij pakken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kom je mij gezellie vervelenquote:Op maandag 22 juni 2009 23:16 schreef mafkees01 het volgende:
Ik vind het wel chill ja hele dag vrij... Maarja, ik verveel me zo snel
Wat zal ik nou eens gaan doen dan... ff knippert pakken denk en ff VOG aanvragen bij gemeentehuis
Maar verder...
jaaaaa denk t welquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 22 juni 2009 23:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga me bedje in, welterusten singles slaap lekker![]()
Slaap lekker.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga me bedje in, welterusten singles slaap lekker![]()
Heb jij het laatste half jaar aan Q-igheid gemist ofzo? Mijn gelukkigheid kent geen grenzen meer de laatste tijd hoor. Doch vanavond is het nog wat beter dan normaal.quote:
Net anale sex gehad?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij het laatste half jaar aan Q-igheid gemist ofzo? Mijn gelukkigheid kent geen grenzen meer de laatste tijd hoor. Doch vanavond is het nog wat beter dan normaal.
Daar zat ook nog wel wat gestuiter in, meen ik. Alhoewel dat ook nog wel een half jaartje extra zou kunnen zijn.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb jij het laatste half jaar aan Q-igheid gemist ofzo?
Is de huur net omhoog gegaan of is het niet meer gezellig in je eentje ?quote:
Er gaat eentje weg.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:34 schreef kres het volgende:
[..]
Is de huur net omhoog gegaan of is het niet meer gezellig in je eentje ?
Duidelijkquote:
Mwah, een man vinden, die ik en mijn huisgenote allebei mogen, maar met wie we beide niet naar bed willen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:41 schreef kres het volgende:
[..]
Duidelijk
Dat moet toch niet zo heel moelijk zijn.....?
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mwah, een man vinden, die ik en mijn huisgenote allebei mogen, maar met wie we beide naar bed willen.
Wat een aparte dingen....quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef kres het volgende:
[..]
Hoe kom ik zo snel mogelijk van de hik af?
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mwah, een man vinden, die ik en mijn huisgenote allebei mogen, maar met wie we beide niet naar bed willen.
Nee, verschillende smaken.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:45 schreef mafkees01 het volgende:
Groningen is uit mijn richting.
Maar ik zit tussen 2 meiden? Dat verandert anders wel de zaak
Ja vond ik ook... Kwam die toppic gister tegen...quote:
Mja oke, maar de helft van die dingen heb ik nu niet bij de hand...quote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef kres het volgende:
[..]
Ja vond ik ook... Kwam die toppic gister tegen...
Maar ja ... Als het helpt.... Why not...???
Tja, we zoeken gewoon een gezellige huisgenoot. Hebben nu echt een familiegevoel in huis.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:47 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg het bij jullie is maar je maakt het je zelf wel lastig..
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja oke, maar de helft van die dingen heb ik nu niet bij de hand...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
quote:Op maandag 22 juni 2009 23:51 schreef kres het volgende:
[..]Nee, ik moest meteen hikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ff denken.. Kom zo bij je terug.....quote:
Oke!quote:
Ik wil mijn bed niet uitquote:
Slaap lekker en kusje op je haar.....quote:
En wat is je volgende post?quote:
Nee, want daar heb ik nog geen zin in eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:05 schreef kres het volgende:
[..]
En wat is je volgende post?
Ik ga slapen ????????
ik lag ook bijna in bed..maar kan nou toch niet meer slapen..ff van t padje afquote:
een chatsite waar je met onbekenden over de hele wereld kan lullenquote:
Of oude bekenden dusquote:
Oke, grappig! Ik zal er eens een keertje kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een chatsite waar je met onbekenden over de hele wereld kan lullen
Heb nu iemand wiens eerste vraag was welk boek ik het laatst gelezen hadquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oke, grappig! Ik zal er eens een keertje kijken
en waar komt diegene vandaan dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb nu iemand wiens eerste vraag was welk boek ik het laatst gelezen had
nu hebben we het over films
Aw, voel je je niet goed meis?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:15 schreef Flena het volgende:
[..]
ik lag ook bijna in bed..maar kan nou toch niet meer slapen..ff van t padje af
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:21 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga de laptop afsluiten. Fijn nacht!
Ook een knuffel van mij.quote:
Oh sorry... My bad.....quote:
nee die maken het beter...ik verlang nu echt naar een knuffelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
Door al dat geknuffel van jullie blijft het juist zo
Ach ja wat zal ik zeggen.. Last van nachtdiensten en zo en beetje kletsen... Jij dan ?quote:
Ja, schoppen is het enige dat werktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
Door al dat geknuffel van jullie blijft het juist zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
hoe is het nu?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
De_Kardinaal: met kunstmatige geur- en smaakstoffen!
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, schoppen is het enige dat werktJaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wordt je hard van![]()
quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Je bent inderdaad niet de enige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nopequote:
Oh ja want ik ben ook echt serieus!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo raar!
Sedan weet het zo zeker, hoe kan dat nou?!
Ondertussen vind ik dat ik al hard genoeg (gemaakt) ben.quote:
80% niet nee hier.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:38 schreef Flena het volgende:
[..]
ben jij niet serieus dan?
nooit niet of soms wel?
oef...nou moet ik ineens mijn beeld wat ik gevormd had van je bijschroeven...quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:44 schreef Flena het volgende:
[..]
oef...nou moet ik ineens mijn beeld wat ik gevormd had van je bijschroeven...
Stiekem kan Sedan best lief zijn hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:44 schreef Flena het volgende:
[..]
oef...nou moet ik ineens mijn beeld wat ik gevormd had van je bijschroeven...
ja dat idee had ik wel een beetje...grote bek klein hartjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:46 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Stiekem kan Sedan best lief zijn hoor.
Dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ja dat idee had ik wel een beetje...grote bek klein hartje
hahaha
nee volgens mij is sedan met dewel lief
oh...dan gebruik je irl dus ook vaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
Al zeg ik iets doe ik het ook wel
Ow, gelukkig.quote:
oh das jammerquote:
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef Flena het volgende:
[..]
oh das jammer
nou goed, ik ga nu toch mijn bedje maar es opzoeken...over 5,5 uur moet ik er alweer uit![]()
slaap lekker allemaal en tot morgen!![]()
Je ging toch slapen...... ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:52 schreef Flena het volgende:
[..]
oh das jammer
nou goed, ik ga nu toch mijn bedje maar es opzoeken...over 5,5 uur moet ik er alweer uit![]()
slaap lekker allemaal en tot morgen!![]()
Ik ga terugslaan hoor.quote:
Als in: we gaan elkaar verrot meppen?quote:
Ook dt hoor erbijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als in: we gaan elkaar verrot meppen?![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ook dt hoor erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verassendquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:15 schreef Cuegirllie het volgende:
Vandaag weer gedroomd, over een enorme, een kerel die had geneukt, op en neer
Jij haalt natuurlijk wel alles eruit wat jouw visie bevestigd hequote:
Gelukkig helemaal niksquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:19 schreef KudFokker het volgende:
Wat rook jij voor het slapen gaan Cue?
Ik ben vandaag maar weer aan het werk gegaan, maar voel me nog steeds niet helemaal lekker.
Heb ook geen oog dicht gedaan vandaag
uiteraardquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:22 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij haalt natuurlijk wel alles eruit wat jouw visie bevestigd he
Had dan ook niet anders verwachtquote:
Dat zou een mooi antwoord zijn ipvquote:
Ze is echt een FLINK stuk ouder dan mijquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:41 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zou een mooi antwoord zijn ipv
ja natuurlijk kom ik wel bij je langs![]()
die je haar in haar gezicht gaf
Wie is N ? Is dat het grietje met vriend ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zin om een filmpje te kijken met N. en tegen haar in slaap te vallen!!
Tis digitaal en uitprinten is net iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
ga je leren in het zonnetje... zo moeilijk is dat toch niet?
Voor Boxje welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
ga je leren in het zonnetje... zo moeilijk is dat toch niet?
Ja, het is alleen een scharrel, ze is ook nog niet met hem naar bed geweest en heeft hem verteld te nokken met hemquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie is N ? Is dat het grietje met vriend ?
[..]
Tis digitaal en uitprinten is net iets te veel van het goede
Als het alleen een scharrel is dan boeit het toch niet wat ze daarnaast uitspookt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:48 schreef KudFokker het volgende:
Ja, het is alleen een scharrel, ze is ook nog niet met hem naar bed geweest en heeft hem verteld te nokken met hem
quote:
Blijkbaar kunnen mannen ook erg naief dus zijn hierinquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, het is alleen een scharrel, ze is ook nog niet met hem naar bed geweest en heeft hem verteld te nokken met hem
Nja weet niet of dit alleen een scharrel is of meerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als het alleen een scharrel is dan boeit het toch niet wat ze daarnaast uitspookt?
Tjah, ik geloof haar maar op haar woordquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
[..]
Blijkbaar kunnen mannen ook erg naief dus zijn hierin
lieve woordjes: wat neuk je lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:54 schreef KudFokker het volgende:
Nja weet niet of dit alleen een scharrel is of meer
Heb wel dat ik 'lieve woordjes' tegen haar zeg en zij tegen mijnormaal doe ik dat nooit.
Nja meer: Lekkerding, schat, lieverd, etc.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
lieve woordjes: wat neuk je lekker
Maar het klinkt idd op iets wat uitloopt op meer dan een scharrel. Tenminste dat je dat hoopt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen. Wat voel ik me fucking verrot zeg.
Goedemorgen damesquote:
Nogsteeds zo verkouden ?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:13 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen. Wat voel ik me fucking verrot zeg.
Verkouden, keelpijn, hoofdpijn. Amper geslapen. Denk dat ik na het gesprek weer mijn bed in duik. Laat ze maar ff lekker stikken op mijn werk..quote:
Ho eens, wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:37 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zin om een filmpje te kijken met N. en tegen haar in slaap te vallen!!
Beterschapquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:40 schreef Flena het volgende:
morguh
word het eindelijk weer mooi weer, voel ik me zo verrot als het maar zijn kan
Ja wel goed hoorquote:
Ik geloof er geen zak vanquote:
Hoi!quote:
eey goeiemorgenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar knap je van op![]()
Heerlijk zooo warme douche
Leuk hè?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Kuwaro het volgende:
Bijna een hele pagina vol met alleen maar goede morgen
Allemaal nog wakker aan het wordenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Kuwaro het volgende:
Ik niet, ben vanmorgen bruut door de thuiszorg uit mn bed geschudquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik niet, ben vanmorgen bruut door de thuiszorg uit mn bed geschud
Niemand gelooft mijquote:
Lekker ding of schat vind ik niet heel ingrijpend hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja meer: Lekkerding, schat, lieverd, etc.
Maar ze vertelde me dat ze er niet tegen kan wanneer iemand constant op haar lip ziten zo iemand heb ik nodig
zodat ik gewoon mijn eigen dingen kan blijven doen
Maar het is GEEN slowchatquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Kuwaro het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik niet, ben vanmorgen bruut door de thuiszorg uit mn bed geschud
Ontzettendquote:
Ik ben al ruim 2 uur wakker, 1,5 uur aanwezig op school en ik moet nog aan mijn project werkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Allemaal nog wakker aan het worden
jaa ik ben ook al ruim 3 uur wakkerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:10 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Ontzettend![]()
[..]
Ik ben al ruim 2 uur wakker, 1,5 uur aanwezig op school en ik moet nog aan mijn project werken
Vind je dat heel gek?quote:
quote:
Dinsdag en vrijdagochtend thuiszorg, maar ik dacht om 9 uur, dan zorg ik wel dat ik uit bed ben, maar 't was vandaag dus half negen. En nee, geen ontbijtje, wel een hele enthousiaste viervoeter die me lieflijk wakker komt maken (lebberrrrrrrrrrr).quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef Flena het volgende:
das nie fijn...doen ze je niet lief wakker maken met een ontbijtje ofzo
aaah das wel liefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
[..]
Dinsdag en vrijdagochtend thuiszorg, maar ik dacht om 9 uur, dan zorg ik wel dat ik uit bed ben, maar 't was vandaag dus half negen. En nee, geen ontbijtje, wel een hele enthousiaste viervoeter die me lieflijk wakker komt maken (lebberrrrrrrrrrr).
Op Fok zitten, werkt zeer motiverend he!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaa ik ben ook al ruim 3 uur wakkermaar heb beetje opstart problemen vandaag
www.google.com?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Zijn er nog ICT'ers online op het moment?
Heb even een vraagje
Neequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Heb even een vraagje
* Howl meldt zichquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef KudFokker het volgende:
Heb even een vraagje
euhm.... tsjaaaaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:14 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Op Fok zitten, werkt zeer motiverend he!
Die vindt niksquote:
Het enige wat ik voor zoiets ken is netswitcher, maar ik weet niet of dat met alle verbindingen om kan gaan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vindt niks
Moet voor mijn manager op haar laptop instellen dat wanneer ze thuis is de PC haar W-LAN pakt (en dus ook hoor proxy instellingen wijzigt) wanneer ze op haar werk is de proxy (UTP) instelt, wanneer ze ergens anders is hij via de UMTS gaat
Denk dat dit alleen niet kan
Jaquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik help alleen vrouwelijke singles met hun PC problemen trouwens.
dan moeten wij maar eens een xtje afspraakje plannenquote:
quote:
Ik vind het juist irritant als vrouwen mij vragen om hun PC te fixenquote:
Straks heb je kans dat ze zeer complexe vragen stelt, en dan zal je zien dat je haar probleem niet eens kunt oplossenquote:
Ja, en? Ik ben toch niets verplicht?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:21 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Straks heb je kans dat ze zeer complexe vragen stelt, en dan zal je zien dat je haar probleem niet eens kunt oplossen
hahaha nee hoor valt wel meequote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:21 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Straks heb je kans dat ze zeer complexe vragen stelt, en dan zal je zien dat je haar probleem niet eens kunt oplossen
Windows problemen. Nee, dat is niet mijn kopje thee.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
Moet voor mijn manager op haar laptop instellen dat wanneer ze thuis is de PC haar W-LAN pakt (en dus ook hoor proxy instellingen wijzigt) wanneer ze op haar werk is de proxy (UTP) instelt, wanneer ze ergens anders is hij via de UMTS gaat
Misschien is een apart topic een optie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Remlof en liesje1979 (niet echt singles dus) komen iig ook naar Parkpop, Sp3c zou ook komen, dus das ff voor de "ik moet even kijken wie er komen" mensen.
Dat is precies wat die vrouwen denken, vermoed ik.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het juist irritant als vrouwen mij vragen om hun PC te fixen
Dat laten ze maar lekker door een of andere nerd doen
Goedemorgen Belsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:27 schreef Belsezar het volgende:
Zo, goedemorgen.
Al redelijk wat werk gedaan vandaag. Nu even fokken
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is precies wat die vrouwen denken, vermoed ik.
quote:
idd, HWquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien is een apart topic een optie?
dat stel je gewoon in bij netwerkverbindingen onder advanced settingsquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die vindt niks
Denk dat dit alleen niet kan
Geluktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat stel je gewoon in bij netwerkverbindingen onder advanced settings
en anders maak je verschillende hardwareprofielen aan.
gewoon in windows te regelen dit hoor
ja ik ben een nerd![]()
Ik snap niet echt wat het uitmaakt, maar oke dan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:35 schreef HeatWave het volgende:
idd, HW.
.
Heb ik al geopperd, maar kreeg PM's dat men het een beetje klein wou houden.
Ik ook niet hoor, en het kan uiteraard alsnogquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap niet echt wat het uitmaakt, maar oke dan.
Je wil geen vreemde gezichten op je kliekmeet natuurlijk. Nieuwe mensen zijn eng.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef Kluts het volgende:
Dadelijk komen er meer dan vijf mensen op Parkpop?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er komen sowieso al zeker een aantal fokkers van buiten Singles, en wat crew. Dus een echte kliekmeet wordt het ook weer niet. het zal geen massale meet worden, maar zeker niet 5-6 man ofzoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil geen vreemde gezichten op je kliekmeet natuurlijk. Nieuwe mensen zijn eng.![]()
Daarom kom ik helemaal niet trouwens...
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, en het kan uiteraard alsnog.
Idd Air, kliekjes, Aargh!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil geen vreemde gezichten op je kliekmeet natuurlijk. Nieuwe mensen zijn eng.![]()
Daarom kom ik helemaal niet trouwens...
Inderdaad. Of d'r moet wat tegenover staan. "You rub my back, I rub yours" zegmaarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:20 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind het juist irritant als vrouwen mij vragen om hun PC te fixen
Dat laten ze maar lekker door een of andere nerd doen
Hmm zou grappig zijn als die vriendin prostitue isquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef Catbert het volgende:
[..]
Inderdaad. Of d'r moet wat tegenover staan. "You rub my back, I rub yours" zegmaar
Sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
als je niet zoent nadat ik je help kan het vaker gebeuren anders is het snel over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |