quote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, hoe wilde je dat doen dan?![]()
quote:
Slaap lekker, TIjnquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
teleurstellend, neem een voorbeeld aan Auto_
Een voorbeeld aan mij nemen? Why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
teleurstellend, neem een voorbeeld aan Auto_
Ach, ik sta al een dikke 7. Daarom is het ook zo lastig mezelf te motiveren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar Fok! is ook in het Nederlands, misschien steek ik er wat van op.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:
Ik weet wel waaromquote:
Slaap lekker Tijnquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]CueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fokken?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ik sta al een dikke 7. Daarom is het ook zo lastig mezelf te motiveren.![]()
Maar Fok! is ook in het Nederlands, misschien steek ik er wat van op.
ikke?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
maar ze twijfelt nog
[..]
quote:
nou eigenlijks wel jahquote:Op maandag 22 juni 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
voel je je aangesproken dan?
hoi hoiquote:
Leg uit....?quote:
Op dit moment niet hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 22:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je werkt hard voor je studie en daar buiten
Je doet gewoon alsof!quote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leg uit....?
[..]
Op dit moment niet hoor
Zeker geen tentamens meerquote:Op maandag 22 juni 2009 23:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leg uit....?
[..]
Op dit moment niet hoor
quote:
Hoi!quote:
Juistquote:
Ja, woensdag en vrijdagquote:Op maandag 22 juni 2009 23:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zeker geen tentamens meer
hoooiquote:
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |