Wil jij je stukkie over Helmond nog? Dan moet je nu online komenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Gelijk heb jequote:Op maandag 22 juni 2009 22:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja hallooo dat ben ik met je eens maar t jochie is 10 jaar jonger.. gaat beetje ver vind je niet
Heb me pedo-pas niet verlengd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelijk heb je![]()
Trouwens je hebt geen pedopas meer nodig hij is al 18 geweest.ohwww jaaa dat is zooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Wel blijven op lettenquote:
Orgineel inderdaadquote:
Een orginele uitzonderingquote:
quote:
Gelukkig heb je FOK! daar is altijd vermaakquote:Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef mafkees01 het volgende:
Zometeen maar pitten denk... Morgen hele dag lekker vrij
Zal wel saai worden denk.. Niet heul veel te doen
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef mafkees01 het volgende:
Zal ik helpen?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Ik moet morgen een herexamen Nederlands maken. Kan alleen de motivatie niet vinden er nog iets aan te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker hè?quote:Op maandag 22 juni 2009 22:50 schreef mafkees01 het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
Ik moet morgen een herexamen Nederlands maken. Kan alleen de motivatie niet vinden er nog iets aan te doen.
Succes morgenquote:Op maandag 22 juni 2009 22:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben jaloers.![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wil jij je stukkie over Helmond nog? Dan moet je nu online komenIk lig al in mijn bedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal ik helpen?
Ik wilde al zeggen, hoe wilde je dat doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, vanavond gaat het zeker niet meer lukken.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en nu snel in de boeken
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
quote:
Trusten Tijn.quote:
Ja, dat zijn normale termen hierquote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, hoe wilde je dat doen dan?![]()
[..]
Nee, vanavond gaat het zeker niet meer lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything here is so cold, Everything here is so dark, I remember it as from a dream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |